Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ρυθμιση Καρπυρατερ . . . .,κελαιδαμε Λεμε !!!!!!!!!!

Δημοσιεύτηκε
Σας παραθετω κατοπιν πολυημερων διαδυκτιακων συσχετισεων
τα τρια και μοναδικα αρθρα της διαδικασιας ρυθμισεως μειγμα-αερος των mickarb 28,24:

https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/540/wEvbEB.png
https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/661/w7rCcZ.png
https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/912/zj1AlX.png



Τα τρια αυτα αρθρα περιγραφουν βημα βημα τη διαδικασια της πεδιβοητης
ρυθμισης της βιδας -οχι του ρελαντι- αλλα της αλλης της καθοριστικης βιδας του αερα.

Διαπιστωσα ουσιαστικα πως απο μας ζητουν σε 2-3 σταδια στρεψης της βιδας να διαπιστωσουμε 2-3 φορες την ανωτατη στιγμη υψηλων στροφων του κινητηρα για να τελειοποιηθει και να ολοκληρωθει η διαδικασια ρυθμισης.

. . . . ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ δεν μπορει να επιτευχθει η σωστη ρυθμιση για τον απλο λογο οτι στα 3 αυτα σταδια ρυθμισης τον μοναδικο οργανο εξακριβωσης
Των στιγμων των ανωτατων στροφων ειναι. .. . . . .ΤΟ ΑΥΤΙ ΜΑΣ.

. . ΤΟ οποιο αυτι κατα προσεγγιση σε 3 κλιμακωτες στιγμες θα μας απομακρινει τελικα απο το σωστο αποτελεσμα και τελικα τα καρπυρατερ θα δουλευουν μετρια εως χαλια.

Ετσι καθησα και σκεφτηκα τι θα μπορουσε να μου δωσει , την ωρα που στρεφω τη βιδα του αερα αργα την ενδειξη εκεινης του χιλιοστου της στιγμης των υψηλοτερων στροφων του κινητηρα . . . . .και τελικα :

Ευρηκα!!!!!!!!!
VOILA !!!!!!!!!!! :

http://www.aliexpress.com/item/High-Quality-Non-Contact-Tach-Tool-Handheld-Digital-Laser-Photo-Tachometer-Tester-RPM-Motors-New-Hot/32243701429.html

Το αγορασα και πεταει.ειναι οντως 100% ακριβειας.
Το εξακριβωσα με makita drapana.

Βγαζεις το καπακι της καμπανας,στοχευεις το βολαν με το εργαλειο και το οποιο δειχνει εκεινες τις 2-3 στιγμες των ανωτατων στροφων του κινητηρα καθως γυριζεις χιλιοστα αργα τη βιδα . . . . . . .

. . τα πολοιπα βηματα απο τα 3 αρθρα


Ετσι δουλευει

https://youtu.be/86EVkt9AnEw
  • Απαντήσεις 315
  • Εμφανίσεις 51,9k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • On 29/5/2015 at 1:56 PM, χρηστος είπε: παιδια θα σας απογοητευσω!!! ακομη και βιντεο να τραβηξουμε δεν θα μπορεσουμε να καταλαβουμε τιποτα ... Που εί

  • βρε μεχρι και την κουκλα μου πειραματοζωο εκανα για τη παρεα 

  • Υπέροχες στιγμές όμως, μαζί με τον Νικόλα και τον Θανασαρα έχουμε κάνει και μαστορεματα στη μηχανή του Θανάση ,στην ανάσταση μιας 350 αρας μετά και πολλά άλλα, αρε  Νικόλα και Αλπικε τι ωραίες καταστά

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Κι εδω βεβαια να πουμε πως ειναι η ρυθμιση εφοσον εχεις τα σωστα ζιγκλερ πανω.Αλλο του ρελαντι κι αλλο στο ανοιγμα γκαζιου.

Μετα απ'ολα αυτα καλο ειναι μετα απο δουλεμα να τσεκαρεις και ακιδα μπουζιου στο ρελαντι αλλα και φυσικα μετα πανω στην βολτα κλεινοντας τον διακοπτη ενω βρισκεσε σε ταχυτητα ωστε να τσεκαρεις και βελωνα.

Δημοσιεύτηκε

Υπέροχες στιγμές όμως, μαζί με τον Νικόλα και τον Θανασαρα έχουμε κάνει και μαστορεματα στη μηχανή του Θανάση ,στην ανάσταση μιας 350 αρας μετά και πολλά άλλα, αρε  Νικόλα και Αλπικε τι ωραίες καταστάσεις !!!!!!!:beer:

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

Για δες πάνω από την εικόνα που είναι στο κόκκινο πλαίσιο ,τι λέει στην παράγραφο από επάνω? Turn the pilot air screw fully in and then one and a half turns out ......then turn on the engine....Μετά οι εικόνες και μετά η διαδικασία εν ώρα λειτουργίας!

Δημοσιεύτηκε

Ελαααααα...δεν εχει τελειωσει τιποτα.Σε λιγο καιρο παλι εκει θα εισαι και με δικο σας παγκο εργασιας.Ασε που μεχρι να πας,ο Νοε θα εχει παρει και αναβατοριο..:crazy:

Δημοσιεύτηκε
12 λεπτά πριν, χρηστος είπε:

Και στην διαδικασία κατά τη λειτουργία σου ζητά να επαναλάβεις και δεύτερη φορά!

Ε ναι...το κανεις για σιγουρια εχοντας στο μυαλο σου την πρωτη ρυθμιση.

Δημοσιεύτηκε
16 λεπτά πριν, χρηστος είπε:

Για δες πάνω από την εικόνα που είναι στο κόκκινο πλαίσιο ,τι λέει στην παράγραφο από επάνω? Turn the pilot air screw fully in and then one and a half turns out ......then turn on the engine....Μετά οι εικόνες και μετά η διαδικασία εν ώρα λειτουργίας!

Αυτο το λεει για να ζεστανεις πρωτα τον κινητηρα.

Δημοσιεύτηκε

σιγουρα ειχα κανει λαθος εννοειται,

 η διαδικασια του χιτσκοκ ειναι 1000% σωστη ,

σιγουρα εγω καποια λαλακια εκανα και δεν το πετυχαινα ωσπου εκανα τον απλο τροπο που γνωριζουμε και ρυθμιστηκε μια χαρα ,

θεωρω πως του χιτσκοκ ειναι το πιο σωστο αλλα θελει υπομονη και τεχνη .

μην τρελαθουμε κιολας ,ολοκληρος χιτσκοκ δεν γινεται να τον ακυρωσω εγω ο μαστρο χαλαστης::):

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

Ναι βre δεν εννοω αυτο...απλα οτι ειχατε καταλαβει λαθος τοτε!Αυτο που ξερουμε λεει και ο Χιτσκοκ.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

τωρα αν σας πως εγω πως δεν καταλαβα τί λέει ο Χιτσκουρίδη και πια είναι η διαφορα μας...???

 

...μπράβο σας παίδες, πάλι συγκηνήθηκα...!!!:cray:

Δημοσιεύτηκε
3 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Ναι βre δεν εννοω αυτο...απλα οτι ειχατε καταλαβει λαθος τοτε!Αυτο που ξερουμε λεει και ο Χιτσκοκ.

Εγώ αυτό που λέει ο μπιμπίκης από πάνω. Και για την ιστορία τα βιντεάκια τα είχα χαμένα και που λέτε χαλάει προχθε΄ς το λαπιτόπι του γιου, βγάζω τον σκληρό να τον τσεκάρω σε μια θήκη για εξωτερικό δίσκο, η οποία θήκη είχε άλλον δίσκο από παλιό notebook και εκεί μέσα ένα φάκελλο "repair". RE τι έχει το repair? βιντεάκια με τον Χρήστο που μου τα είχε ζητήσει, κατόπιν προτροπής τότε και του Στέφανου να φτιάχνουμε βιντεάκια.

Εννοείται έφαγα και ένα φλας μπακ, αλλά δεν πειράζει καλά είμαστε και τώρα.

Τώρα για το λάθος μήπως πρέπει διορθώσω κάτι στα σχόλια?

Μήπως να το διαγράψω?

Γιατί βαριέμαι να το ξαναμοντάρω και να το ανέβασω (θέλει χρόνο). 

Δημοσιεύτηκε

Οχι απλα η "ρυθμιση"που κανατε στο βιντεακι δεν ειναι η σωστη,οποτε αν παει να κανει καποιος στο δικο του κατι τετοιο δεν θα εχει ολοκληρομενο αποτελεσμα.

Δημοσιεύτηκε

Οχι.

Ξαναλεω λοιπον...

Αν υποθεσουμε στο μικαρμπ καρμπυρατερ και με τα δικα του ζιγκλερ(φυσικα χωρις ελευθερο φιλτρο ή αλλη εξατμιση).

Εχοντας λοιπον στην μια και μιση ανοιχτη την βιδα του αερα βαζουμε το μοτερ μπροστα 5λεπτα να ζεσταθει,καλο ειναι να κανουμε και μια μικρη βολτα.

Μετα χωρις να το σβησουμε,στο ρελαντι κλεινουμε τελειως την βιδα του αερα(το μηχανακι πρεπει να σβησει).

Μολις σβησει ανοιγουμε περιπου μιση στροφη την βιδα του αερα και το βαζουμε μπροστα,ανεβαζουμε και στροφες απο την βιδα του ρελαντι περιπου στο 20% στο φασμα στροφων.

Εκει λοιπον που εχουμε ψιλο ρελαντι,ξεβιδωνουμε την βιδα του αερα μιση μιση στροφη και καθε μιση στροφη που θα ανοιγεις θα ακους οτι ανεβαζει κι αλλες στροφες ο κινητηρας.Εεε στο σημειο που σταματαει να ανεβαζει στροφες ειναι το σωστο μειγμα.Απο εκει και μετα χαμηλωνεις το ρελαντι στο επιθυμητο σημειο και εισαι οκ.

Αυτο γαι το ρελαντι...

Τωρα με βαση αυτο το πας βολτα κι αν παντου στο ανοιγμα του γκαζιου εισαι οκ τοτε απλα εισαι οκ.

Αν ομως στα 2/3 περιπου του γκαζιου εχεις προβλημα τοτε θελει μικροτερη βελονα ή να βαλεις την ιδια ενα κλικ πιο ψηλα ωστε στις μεσσαιες να μην ειναι φτωχο το μειγμα.

Αν τα κανεις οοολα αυτα μενει να τσεκαρεις το τεεερμα γκαζι που αν κι εκει εχεις μπερδεματα πρεπει να αλλαξεις το κυριο ζιγκλερ σε μεγαλυτερο.

Με βαση ομως τα εργοστασιακα ζιγκλερ ΑΝ εχεις ανοιχτο μια και μιση στροφη το βιδακι του αερα 99% εισαι οκ.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Για να καταλαβετε τι λαθος κανατε...εσεις απλα ξεβιδωνατε κι αλλο την βιδα του αερα χωρις να ακουτε διαφορα στις στροφες αφου ηδη ειχατε μια μιση στροφη ανοιχτη την βιδα.Επρεπε να την ειχατε μιση στροφη ανοιχτη και μετα να ανοιγατε μιση μιση κι ετσι θα ακουγατε την διαφορα στροφων.Εχοντας βεβαια και το ρελαντι πιο ψιλα,μα φυσικα πρωτα απ'ολα να ηταν ζεστο και το μοτερ.Ποτε κρυο,δεν γινετε σωστα η ρυθμιση.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
17 ώρες πριν, noe είπε:

 

 

 

Έλα το διόρθωσα, δεν μου έχει χρειαστεί ποτέ να ρυθμίσω καρμπυρατέρ, απλά δεν μου ξερυθμίζονται.

Αντώνη ευχαριστούμε για τις σωστές οδηγίες..:thumbsup:

Δημοσιεύτηκε

Αν το ζεστενατε και μετα κλεινατε την βιδα του αερα ωστε να σβησει,το ανοιγατε μετα μιση στροφη,το βαζατε μπροστα και σηκωνατε ρελαντι,μετα το μονο που θα κανατε θα ηταν να ανεβαζετε μιση μιση στροφη την βιδα του αερα και θα ηταν φοβερο βιντεακι.

Την επομενη φορα που θα βρεθειτε μαζι ξανα καντε το,γιατι το εχετε...

Ο ενας ειναι ηθοποιος μοντελο κι ο αλλος γ@μω τους καμεραμαν.

Δημοσιεύτηκε
26 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Ο ενας ειναι ηθοποιος μοντελο κι ο αλλος γ@μω τους καμεραμαν.

Εεεεεεεεε, ξέχασες και το "κοινό" που μας παρακολουθεί.

Χα, χα, θα το ξανακάνουμε πάλι σαν άλλοτε..:geia:

Δημοσιεύτηκε

...καλα εχει δικο ο Αντωνης, ο Χρησταρας γραφει στο φακο...!!!

...ρε λετε να γυρησουμε καμια ταινια...???

...''να σου δειξω το μπουζι μου...!!!''

..."ελα αυριο να σου αλλαξω τα φωτα"

..."θελει στρωσημο το κοριτσι"

...''Enfield και ψηλη ψ...η"

..."να την φας και να'ναι Enfield"

...

...καλα πηρα φορα...

...ρε μπας και να γινω παραγωγος ταινιων επιστημονικου ενδιαφεροντος...???:crazy:

 

...σωρι αν ξεφυγα...

 

Δημοσιεύτηκε

Αντώνη άμα δεις παντος στην αρχή του βίντεο έχω μεταφρασμενα κατά λέξη ότι λεει ο Χίτσκοκ και τα έκανα ακριβώς ολόιδια ,τι έφταιξε οεο?

Δημοσιεύτηκε

ξεκιναω μεταφραση απο την παραγραφο πανω απο την εικονα στο κοκκινο πλαισιο εως το τελος και θα δεις οτι πηγαιναμε βημα-βημα ολοιδια ....

1.η ρυθμιση του τικ οβερ απαιτει υπομονη. βιδωσε το βιδακι του αερα τερμα μεσα και μετα 1και μιση στροφη εξω.

2.εκκινησε το μοτερ και αστο να ζεσταθει

3.οταν το μοτερ θα δουλευει καθαρα κατεβασε το τσοκ φερνοντας το στην οριζοντια του θεση.

 

μετα ειναι οι εικονες στο κοκκινο πλαισιο::):

 

4.ρυθμισε το βιδακι του ρελαντι στις 20% παραπανω στροφες απο τις τελικες επιθυμητες που θελεις

5.ξεβιδωσε το βιδακι του αερα ωστε να ανεβουν στο μεγιστο ανεκτο οι στροφες

6.ξεβιδωσε το ρελαντι ωστε να τις φερεις τις στροφες εκει που θες

7.ξαναξεβιδωσε το βιδακι του αερα ωστε να φερεις παλι τις στροφες στο ανωτερο επιθυμητο .....Ε ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕ !!!!!

8.ξεβιδωσε τελικως και το ρελαντι μεχρι το επιθυμητο σημειο στροφων 

 

για πες μου λοιπον που το χαναμε το ποιημα ? βοηθειααααααα ::):::):::):

αν δεις αυτα ακριβως εκανα οπως ελεγε ο χιτσκουριδης και στο βημα 7. δεν ακουγε .....

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.