Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ρυθμιση Καρπυρατερ . . . .,κελαιδαμε Λεμε !!!!!!!!!!

Δημοσιεύτηκε
Σας παραθετω κατοπιν πολυημερων διαδυκτιακων συσχετισεων
τα τρια και μοναδικα αρθρα της διαδικασιας ρυθμισεως μειγμα-αερος των mickarb 28,24:

https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/540/wEvbEB.png
https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/661/w7rCcZ.png
https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/912/zj1AlX.png



Τα τρια αυτα αρθρα περιγραφουν βημα βημα τη διαδικασια της πεδιβοητης
ρυθμισης της βιδας -οχι του ρελαντι- αλλα της αλλης της καθοριστικης βιδας του αερα.

Διαπιστωσα ουσιαστικα πως απο μας ζητουν σε 2-3 σταδια στρεψης της βιδας να διαπιστωσουμε 2-3 φορες την ανωτατη στιγμη υψηλων στροφων του κινητηρα για να τελειοποιηθει και να ολοκληρωθει η διαδικασια ρυθμισης.

. . . . ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ δεν μπορει να επιτευχθει η σωστη ρυθμιση για τον απλο λογο οτι στα 3 αυτα σταδια ρυθμισης τον μοναδικο οργανο εξακριβωσης
Των στιγμων των ανωτατων στροφων ειναι. .. . . . .ΤΟ ΑΥΤΙ ΜΑΣ.

. . ΤΟ οποιο αυτι κατα προσεγγιση σε 3 κλιμακωτες στιγμες θα μας απομακρινει τελικα απο το σωστο αποτελεσμα και τελικα τα καρπυρατερ θα δουλευουν μετρια εως χαλια.

Ετσι καθησα και σκεφτηκα τι θα μπορουσε να μου δωσει , την ωρα που στρεφω τη βιδα του αερα αργα την ενδειξη εκεινης του χιλιοστου της στιγμης των υψηλοτερων στροφων του κινητηρα . . . . .και τελικα :

Ευρηκα!!!!!!!!!
VOILA !!!!!!!!!!! :

http://www.aliexpress.com/item/High-Quality-Non-Contact-Tach-Tool-Handheld-Digital-Laser-Photo-Tachometer-Tester-RPM-Motors-New-Hot/32243701429.html

Το αγορασα και πεταει.ειναι οντως 100% ακριβειας.
Το εξακριβωσα με makita drapana.

Βγαζεις το καπακι της καμπανας,στοχευεις το βολαν με το εργαλειο και το οποιο δειχνει εκεινες τις 2-3 στιγμες των ανωτατων στροφων του κινητηρα καθως γυριζεις χιλιοστα αργα τη βιδα . . . . . . .

. . τα πολοιπα βηματα απο τα 3 αρθρα


Ετσι δουλευει

https://youtu.be/86EVkt9AnEw
  • Απαντήσεις 315
  • Εμφανίσεις 51,9k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • On 29/5/2015 at 1:56 PM, χρηστος είπε: παιδια θα σας απογοητευσω!!! ακομη και βιντεο να τραβηξουμε δεν θα μπορεσουμε να καταλαβουμε τιποτα ... Που εί

  • βρε μεχρι και την κουκλα μου πειραματοζωο εκανα για τη παρεα 

  • Υπέροχες στιγμές όμως, μαζί με τον Νικόλα και τον Θανασαρα έχουμε κάνει και μαστορεματα στη μηχανή του Θανάση ,στην ανάσταση μιας 350 αρας μετά και πολλά άλλα, αρε  Νικόλα και Αλπικε τι ωραίες καταστά

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Αυτο το μαυρο το αγορασα πριν 2 χρονια και το πεταξα.ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ !!!!
Υποτιθεται πως τυλιγεις την ακργ του στο μπουζοκαλωδιο και σου δινει ακριβη
μετρηση . . ΔΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ.δινει μια ενδειξη η οποια αντι να αλλαζει ακαριαια
αλλαζει οποτε του καπνισει.μην το αγορασετε
Παρτε το αλλα που λεω το πιστολι και το στοχευεις πανω βολαν μαγνητη
του στροφαλου (ΤΕΛΕΙΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ !!
Δημοσιεύτηκε

Τι λες βρε Στέφανε, δε φτάνει που έβαλες τους μισούς Ενφιλντάδες να τρέξουν και να πλύνουν - ρυθμίσουν τα καρμπυρατέρ τους, θα μας βάλεις τώρα να ανοιγοκλείνουμε και τα καπάκια πρωτεύουσας..;  :wallbash:

Ευχαριστούμε για την επισήμανση, αλλά στο βιντεάκι παρακάτω βλέπω να αποκρίνεται καλά ο κινέζος, δεν θέλουμε ακρίβεια μισής στροφής.

 

 

βέβαια έχει και 40€ ακριβότερα αυτο το τινι ταχ τάχαμου.. :emotions33:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Το καπακι της πρωτευουσας δε δαγκωνει.Υπαρχει για να λυνεται.Σ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΩΣΤΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΔΑ ΤΟΥ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ (ΒΟΛΑΝ)
Δστυχως στη Enfield πρεπει να λυνουμε το καπακι της πρωτευουσας

Καισ τη ρυθμιση βαλβιδων λυνω παντα το παραπανω καπακι βαζω στο μπουζι
το ρολογακι κ με καστανια πιανοντας τη βιδα στροφαλου-βολαν(μαγνητη)
Βρισκω το ΑΝΣ οπως σ ολες τος μοτο του κοσμου . . .

Και ΔΕ βρισκω το ΑΝΣ ουτε με μανιβελιες ουτε να γυριζω τη πισω ροδα.
Δημοσιεύτηκε

Αυτό είναι ΠΑΡΑΝΟΪΚΟ και άσε τις εξυπνάδες του στυλ "το καπάκι δεν δαγκώνει".

Εξήγησε γιατί ο ΣΩΣΤΟΣ τρόπος είναι αυτός που περιγράφεις για  να  βρεις το ΑΝΣ με το ρολογάκι σου και ΟΧΙ με 4η ταχύτητα και γυρνώντας τον πίσω τροχό.

Εμένα μου ακούγεται ΚΟΥΤΟ αυτό που κάνεις. Να πω ότι είσαι σε φάση γενικής επισκευής να συμφωνήσω, αλλά μόνο για να ρυθμίσεις τις βαλβίδες τόσος κόπος, ΕΛΕΟΣ..!! :violin:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Νικο οταν πηρα το Enfield εβαζα ρολογακι και 5η ταχυτητα και γυρνωντας τη ροδα προσπαθουσα να βρω ΑΝΣ
. . καθως λοιπον γυρνουσα τη ροδα με μικρες τακ-τακ κινησεις εβλεπα πως η βελονα δεν εκτελουσε
γραμμικη κινηση και παντα με αφηνε αμφιβολο το αποτελεσμα.

ΤΑ ΑΝΩ ΝΕΚΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΞΙΜΑΔΙΑ
ΤΟΥ ΒΟΛΑΝ-ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ

. . .Και λεω παξιμαδια για να τα πιανουν οι Τ καστανιες και να διαχειριζεσαι με ηρεμια χιλιοστα κινησης του στροφαλου και βρισκεις με 100% επιτυχια το ΑΝΣ ( . . και για αβανσ και για ρυθμιση βαλβιδων)


Απλως στις Enfield για να κανεις αυτο που κανεις στις γιαπωνεζικες πρεπει να λυσεις το αναθεματισμενο
Καπακι κ να σταξουν λαδια

Ρωτα εναν μαστορα που βρισκει το ΑΝΣ με μανιβελα και οχι με καστανια και σημαδια στροφαλου
. . . και εγω θ σου χαρισω το Enfield μου . . να χεις και ενα πρασινο 500 !!!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
. . .και καλως μου εγινε παρατηρηση για το υφος του εμπαιγμου.

Αρε πατερα μου τα χωσες κ με το δικιο σου !!!!
Δημοσιεύτηκε

Βρε ξέρω τι κάνουν οι μάστορες στα γιαπωνέζικα. Εμείς δεν έχουμε σημάδια και πρόσβαση στον στρόφαλο.

Για τη ρύθμιση των βαλβίδων δεν χρειάζεσαι ούτε καν το μπουζί να βγάλεις. Όταν το έχεις κάνει εκατοντάδες φορές πλέον αισθάνεσαι το ΑΝΣ πόσο μετά την συμπίεση είναι, το έχω μελετήσει στην πράξη. Αν σπάζοντας την συμπίεση ακούσεις διπλό "φσιτ-φσιτ" το έχεις προσπεράσει το ΑΝΣ, είσαι στη φάση εκκίνησης. Πρέπει ίσα να ακούσεις μονό "φσιτ" τότε είσαι ΑΝΣ με τις βαλβίδες κλειστές και τα ωστήρια ελεύθερα να τα τσεκάρεις. Απλά πράγματα που μας κάνουν τη ζωή εύκολη και διασκεδαστική. Και να χάσεις λίγο το ΑΝΣ οι μοίρες πρέπει να είναι αρκετές που οι βαλβίδες παραμένουν κλειστές και τα ωστήρια ελεύθερα.

Εγώ πάντως με τη ρόδα δεν έχω θέμα, το ρολόι πάει ομαλά, το πολύ πολύ να κάνω καμιά 10αριά επιβεβαιώσεις μπρος πίσω.

 

Πρέπει να τραβήξουμε και σε αυτό βιντεάκι για να το δούμε, αλλά όταν καταπιάνεσαι με μαστόρεμα δεν έχεις όρεξη να ασχοληθείς με βίντεο.

Σίγουρα η κίνηση από τον στρόφαλο είναι πιο ομαλή αλλά δεν αξίζει τον κόπο όταν ο "έμπειρος" μάστορας μπορεί να σου πει με το αυτί αν είσαι χρονισμένος σωστά. Βάζεις τον κινητήρα να δουλεύει και στρέφεις μπρος πίσω τον πλατηνοφόρο, εκεί που θα ακούσεις να σου δουλεύει ραπτομηχανή χωρίς κανένα μπέρδεμα έχεις το σωστό αβάνς. Μετά βάλε το στροβοσκοπικό για να επιβεβαιώσεις πως το αυτί είναι αλάνθαστο, ειδικά για τόσο απλά μοτέρ σαν και το δικό μας.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Νοε ανοιξε μια φορα καπακι πρωτευουσας , βρες ΑΝΣ με καστανια ,επειτα κανε σημαδι στατορα ροτορα
Τελειου ΑΝΣ και αφου θα εχεις ανοιχτο καπακι πρωτευουσας με φρεσκα και τελεια σημαδια ΑΝΣ

. . . .τοτε κανε 5 διαφορετικες αποπειρες με μανιβελα . .
. . εαν και στις 5 προσπαθειες συμπεφτεις πανω στα σημαδια ροτορα -στατορα (ΑΝΣ)
σημαινει πως η εμπειρικη σου μεθοδος ειναι αλανθαστη .

. .εαν ομως οχι ;
Δημοσιεύτηκε

βρες ΑΝΣ με καστανια ,επειτα κανε σημαδι στατορα ροτορα

Του έχω κάνει πονταρισιά του ρότορα για να μην ψάχνω την επόμενη φορά τις 32 μοίρες πριν, στο χάρτινο ρολόι.

Δημοσιεύτηκε
...Στεφανε οταν εισαι σε κανα χωριο κατω απο πλατανι και θες να ρυθμησεις τις βαλβδες γιατι χτυπαν ολιγων εσυ να βγαλεις καπακι προτευουσας, μπουζι, καπακια απο πιανολες, αααααα να κατευασεις και τεποζιτο και να τις ρυθμησεις με φιλερακι...

...τι λες μωρε χουζουλαθηκες...!!!...???

...θα αρχησουμε την ιστορια των διακενων τωρα...???

...να προσεχεις τις φοβιες σου και να ξεκινησεις να κανεις κανα χιλιομετρο με την μηχανη σου...

Τα σημαδια στο ροτορα χριαζοντε σε ηλεκτρονικη αντε και αν θες χειρουργικη ακρηβεια στις πλατινες αλλα αν ο πλατινοφορος ειναι δια τον πεογλαν τοτε αστα βραστα...

ΥΓ
...τα κεφαλαια ειναι σαν να φωναζεις στα ιντερνετια οποτε σε περικαλω μην το κανεις...
Δημοσιεύτηκε

.. αλλα αν ο πλατινοφορος ειναι δια τον πεογλαν τοτε αστα βραστα...

Θα με πνίξεις με τον καφέ μου παναθεμά σε πρωινιάτικα..[url=http://freesmileyface.net/free-happy-smileys.html]happy-074.gif[/url]

Το φυγοκέντρικο βρε μπουργανεύει ή κολλάει και μετά συνδέεις το  στροβοσκοπικό σου στο HiFi σου (αν έχεις) παίζοντας το μαντήλι καλαματιανό και χορεύεις με στρομπολάιτ συνοδεία.

ΑΙΝΤΕ ΑΣΕ ΜΑΣ ΝΑ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ..!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Και το βαρουφακη τον λιθοβολουνε
. . .αλλα μπορει κ μετα απο χρονια να τον ονομασουνε μεγα πολιτικο!!!!


Δεν ηθελα εξ αρχης να ξεσηκωσω τους φιλους και να πληρωνουν 10€ κ 50€ στους καρμπυρατερ
μαστορους.

Το πρωτο εισηγητκο μου αρθρο αυτου του κεφαλαιου ειχε σκοπο καποιος Αθηναιος απο ολους
να δινε μονο 12€ να παιρνε το laser στροφομετρο να μαθαινε τη ρυθμιση και να τη εδειχνε δωρεαν
στους αλλους

Σε καλο σκοπευα . .
Ο χρησταρας ομως παρορμητικος κ ενθουσιωδης οπως εγω εμπλεξε τον Δραινα κ πηγε αλυσιδα το πραγμα !!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Ο Νοε πχ μπορει να εχει καλη ρυθμιση
αλλα πιστευω πολλοι Αθηναιοι δεν εχουν καλη ρυθμιση.

Οποτε με 12€ (κ χωρις την υπερβολη του καυσαναλυτη)
Θα μπορουσαν βοηθουνε

Ο νοε στη συνεχεια αγανακτισε με την ιστορια απυηδησε και πηγε
αποτομα στην αλλη οχθη ( . . ουτε κ αυτο πιστευω ειναι σωστο)
Δημοσιεύτηκε
Εγω στις συναντησεις που εχω παει και εχω δει αρκετα Αθηναϊκα μηχανακια δεν εχω δει ενα να μην δουλευει σωστα, εσυ τωρα που τα ειδες δεν τοχω καταλαβει . Επισης δεν εχω ακουσει και κανενα να κοπαναει απο βαλβιδες ή να φτυνει ακαφτη ή ... καταλαβαινεις. Τωρα τι κανουν ολοι και τα φτιαχνουν στην πενα οταν παμε για καφε ή μπυρα και μετα τα διαλανε , μυστηρια άλυτα αθηναϊκα, γιαυτο και εγω μετακομισα στο Κορωπι...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Κανενας δε μιλησε για βαλβιδες που κοπανανε ουτε για υπερβολικα μειγματα να μαυρα ντουμανια
ακαυστα !!!

Μιλαμε για σωστους τροπους ρυθμισεως μειγματος - αερα οπως υποδειχνει
το service manual των mickarb.

. . .αυτα τα κινεζικα δηλ που κανουν οι καρμπυρατερτζηδες και παιρνουν 50€ ερα
σε 15 λεπτα.
Δημοσιεύτηκε

το ελληνικο εγχειριδιο για να βρεις το σωστο ΑΝΣ αλφαδι, σου λεει να λυσεις μπανανα και να φερεις τα γραναζια χρονισμου στα σημαδια τους ,

αξιζει ομως τοση ταλαιπορεια απο την στιγμη που σου δινει ο χιτσκοκ το εργαλειο που μπαινει στη φωλια του μπουζι και βρισκεις το ΑΝΣ και εισαι μια χαρα? 

ακομη και το φυσημα που λεει ο Νοε ειναι αρκετο , μιας και το ΑΝΣ και να φυγεις λιγο αρ - δεξ απο το σημειο του δεν εχεις θεμα μιας και οι βαλβιδες παραμενουν κλειστες ,

το σημειο χρονισμου το injection advance ειναι πιο σημαντικο για να μην σου φυγει πολλυ (λογω προπορειας-αργοπορειας)παρα το ΑΝΣ ,

ετσι πιστευω τουλαχιστον :)

Δημοσιεύτηκε

m9YkpaJ_3YDXh0v-a5dLCyA.jpg

Tiny Tach TT2B Digital Hour Meter / Tachometer for Small Gas Spark Engine Motor

  • £27.84
  •  
  • + £8.84 postage

 

 

 

 

πρεπει να αγοραστει και να τοποθετηθει ως στροφομετρο σε ενα ωραιο σημειο της μηχανης !!!!

το θελωωωωω!!!!  :wub: 

θα το χωσω και μεσα στο κουφαρι απο ενα παλιο ταχυμετρο που εχω βγαζοντας τα εσωψυχα του ταχυμετρου και θα εχω και στροφομετρο  :headbanger: 

κι αν δεν χωραει εκει , θα το βιδωσω σταθερα στο κουτι πισω απο το καρμπ μου που ειναι αδεio πλεον

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
το αγορασα χρηστο , ειναι ΑΠΑΤΗ.μην το παρεις.
Δειχνει παντα 20% λογοτερα απο την πραγματικορητα
Δε παιρνει σωστη εντολη απο μπουζοκαλωδιο
. . . .μακρια !!!!!
Δημοσιεύτηκε

...Χρηστάρα αυτο ειναι στα 48mm, βγάζεις το αμπερόμετρο και μεγαλώνεις ολίγον την τρυπα και μπαίνει κουτι...

...το φορουσε ο Τιντερ και ο Μιχελ, εκει τα είδα και τρελάθηκα...!!!

 

https://www.mmb-messtechnik.de/index.php/de/onlineshop/view/category/virtuemart_category_id/26

 

...αυτο το ρετρουδάκι είναι όλα τα λεφτα...!!!

 

033131330_400.png

 

...έχει και κοντερ...

 

https://www.mmb-messtechnik.de/index.php/de/tachometer

 

...είναι ολίγον τσιμπηχτερα αλλα είναι αξιόπιστα...!!!

Δημοσιεύτηκε

033131330_400.png

 

 

μπραβο ρε μπιμπικη !!!!

αυτο μαλιστα !!!!

εχει και ιδιο χρωμα με το ντεποζιτο !!!στα 95 ευροπουλα  ειναι λογικη τιμη για την ποιοτητα και την κομψοτητα του!!!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

αυτο?

 

$T2eC16J,!ygE9s7HHpMFBRWcEv3vbQ~~60_12.J

 
 
£9.95
 
 
Postage:
£2.80 Royal Mail International Standard (Small Packets) |See details
 
 
Item location:
London, United Kingdom
 
 
 
 
Posts to:
Worldwide See exclusions
Δημοσιεύτηκε

...δεδομένου πως το κοντερ της  Enfield έχει 80mm διάμετρο υπάρχουν αρκετε προτάσεις...

 

αυτη με άρεσε...

http://www.koso.com.tw/products-detail.php?id=964&lang=en

 

d2cae123abb91920ef695a073fdcdb43.jpg

 

...υπάρχει και αυτο που είναι για Enfield αλλα προσωπικα δεν με αρέσει...

Radon Digital Speedometer

http://www.indiancarsbikes.in/motorcycle-accessories/phitesla-radon-digital-speedo-royal-enfield-bullet-3468/

 

δεν μπόρεσα να εντοπήσω τιμη...

 

Phitesla-Radon-1.jpg

...εδω γίνετε κουβέντα και στο Αμερικάνικο forum...

http://www.enfieldmotorcycles.com/forum/index.php?topic=20421.0

 

...και ο zone εχει πολλα αλλα δεν τον εμπιστεύομαι...

http://www.royalenfieldzone.com/meters.asp

Επεξεργάσθηκε από το μέλος bbk

Δημοσιεύτηκε

...Χρήστοοοοοοοοο εχουζουλάθηκες με φαίνετε...!!!

 

...ρε συ αυτο που έβαλες είναι πατάκι για το ποντίκι του υπολογιστη...!!!

 

...19cm διάμετρο έχει βρε...!!!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.