Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ρυθμιση Καρπυρατερ . . . .,κελαιδαμε Λεμε !!!!!!!!!!

Δημοσιεύτηκε
Σας παραθετω κατοπιν πολυημερων διαδυκτιακων συσχετισεων
τα τρια και μοναδικα αρθρα της διαδικασιας ρυθμισεως μειγμα-αερος των mickarb 28,24:

https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/540/wEvbEB.png
https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/661/w7rCcZ.png
https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/912/zj1AlX.png



Τα τρια αυτα αρθρα περιγραφουν βημα βημα τη διαδικασια της πεδιβοητης
ρυθμισης της βιδας -οχι του ρελαντι- αλλα της αλλης της καθοριστικης βιδας του αερα.

Διαπιστωσα ουσιαστικα πως απο μας ζητουν σε 2-3 σταδια στρεψης της βιδας να διαπιστωσουμε 2-3 φορες την ανωτατη στιγμη υψηλων στροφων του κινητηρα για να τελειοποιηθει και να ολοκληρωθει η διαδικασια ρυθμισης.

. . . . ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ δεν μπορει να επιτευχθει η σωστη ρυθμιση για τον απλο λογο οτι στα 3 αυτα σταδια ρυθμισης τον μοναδικο οργανο εξακριβωσης
Των στιγμων των ανωτατων στροφων ειναι. .. . . . .ΤΟ ΑΥΤΙ ΜΑΣ.

. . ΤΟ οποιο αυτι κατα προσεγγιση σε 3 κλιμακωτες στιγμες θα μας απομακρινει τελικα απο το σωστο αποτελεσμα και τελικα τα καρπυρατερ θα δουλευουν μετρια εως χαλια.

Ετσι καθησα και σκεφτηκα τι θα μπορουσε να μου δωσει , την ωρα που στρεφω τη βιδα του αερα αργα την ενδειξη εκεινης του χιλιοστου της στιγμης των υψηλοτερων στροφων του κινητηρα . . . . .και τελικα :

Ευρηκα!!!!!!!!!
VOILA !!!!!!!!!!! :

http://www.aliexpress.com/item/High-Quality-Non-Contact-Tach-Tool-Handheld-Digital-Laser-Photo-Tachometer-Tester-RPM-Motors-New-Hot/32243701429.html

Το αγορασα και πεταει.ειναι οντως 100% ακριβειας.
Το εξακριβωσα με makita drapana.

Βγαζεις το καπακι της καμπανας,στοχευεις το βολαν με το εργαλειο και το οποιο δειχνει εκεινες τις 2-3 στιγμες των ανωτατων στροφων του κινητηρα καθως γυριζεις χιλιοστα αργα τη βιδα . . . . . . .

. . τα πολοιπα βηματα απο τα 3 αρθρα


Ετσι δουλευει

https://youtu.be/86EVkt9AnEw
  • Απαντήσεις 315
  • Εμφανίσεις 51,9k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • On 29/5/2015 at 1:56 PM, χρηστος είπε: παιδια θα σας απογοητευσω!!! ακομη και βιντεο να τραβηξουμε δεν θα μπορεσουμε να καταλαβουμε τιποτα ... Που εί

  • βρε μεχρι και την κουκλα μου πειραματοζωο εκανα για τη παρεα 

  • Υπέροχες στιγμές όμως, μαζί με τον Νικόλα και τον Θανασαρα έχουμε κάνει και μαστορεματα στη μηχανή του Θανάση ,στην ανάσταση μιας 350 αρας μετά και πολλά άλλα, αρε  Νικόλα και Αλπικε τι ωραίες καταστά

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν το τεστ έγινε ,
Δεν τα κατάφερα με τον τροπο του χιτσκοκ,
Θα τα δείτε στο βίντεο,
Τελικά το ρύθμισα με τον πατροπαράδοτο τροπο οπως το βιντεάκι με τον τύπο με το μοτοκρος,
Θα ξανα δοκιμάσουμε, δεν τα παρατάμε!

Που ειναι το βίντεο οεοοοοο
Έλα και θέλω να δοκιμάσω να ρυθμίσω το καρπυρατερ :)
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Ρε συ χρηστο , εχει δικιο ο διαχειριστης!!!
. . .που ναι το περιβοητο βιντεο ?

Η λεσχη μας χρειαζεται βιντεο πολλα για να ανθισει περισσοτερο!!!!
Δημοσιεύτηκε

Να σας πω ότι δεν βαριέμαι να σιάξω το βίδεο; Θα είναι ψέματα.

Κάποια στιγμή όταν έχω όρεξη θα το κάνω,

περισσότερο για την πλάκα και τον φίλτατο Μπεηζάνη μας,

τό 'χει το μηχανολογικό διδασκαλικό.

Όμως άκρη δεν θα βγάλουμε, τίποτα δεν έγινε,

ίσως εντοπίσουμε λάθη στην διαδικασία.

 

Εγώ ένα έχω να πω,

το μπουζάκι είναι αυτό που θα σου πει τι πρέπει να κάνεις.

Δημοσιεύτηκε

Νικο εψαξα τα αρχεια μου κ σοθ βρηκα τη ρυθμιση για avl
https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/633/gkPPJU.png

Και μια μετάφραση δεν θα με χάλαγε :)
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Στα εργοστασια της Enfield κατα τη ρυθμιση τοποθετουν
Α) καυσαναλυτη
Β) κουμπωνουν ενα αισθητηρα στο κεφαλαρι στη εξαγωγη για θερμοκρασια
. . .κ ετσι ρυθμιζουν σωστα το μειγμα !!!

Διαβαστε αυτο κ θα καταλαβετεποια η σημασια της λεπτομερειας:

https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/911/gYRf64.png

Επεξεργάσθηκε από το μέλος stekouros

Δημοσιεύτηκε

Στα εργοστασια της Enfield κατα τη ρυθμιση τοποθετουν

Και στην αντιπροσωπεία τι τοποθετούν..; :think:

 

 

Διαβαστε αυτο κ θα καταλαβετεποια η σημασια της λεπτομερειας:

https://imagizer.ima.../537/w9f02O.png

ΚαΛά τι δεν καταΛαβαίνουμε σε Λέω, θα μας τρεΛάνεις φιΛαράκι..!!

Τα βάζεις εγγλέζικα, αλλά τα βάζεις και σε εικόνες,

ποιος κάθετε να γράφει σε μεταφραστικό τόσες αράδες.. :mad:

Καταλαβαίνω Στέφανε πως η σωστή καύση συνεπάγεται μακροζωία και λιγότερα ανοίγματα του κινητήρα.

Όμως αν δεν υπάρχει η δυνατότητα προχωράμε παρακάτω και το διασκεδάζουμε, ακόμη και όταν χαλάνε.. :)

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Ο ''κοσμος της μηχανολογιας '' ειναι πολυ αυστηρος απεναντι στη ρηση εφησυχασμου του λαου :

. . . . "κοντα στον νου και η γνωση".
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Εεμμ τι να σε κανω πατερα νοε..,.,.!???
Αντι να διαβαζες τα αγγλικα σου. . . .τραβουσες ωραιες φωτογραφιες !!!
Δημοσιεύτηκε
α. Δεν κατέω αγγλικά μάνα μου.
β. Όταν εχεις φίλτρο ελευθερας μαζι με εξάτμιση ελευθερας ισχύουν οι ίδιες ρυθμίσεις ?
Και εαν ναι ποια ειναι αυτή ?
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Νικο με τα υπαρχοντα σου:
Α)τη βιδα του αερα(μικρη βιδα) απο τερμα μεσα βιδωμενη ξεβιδωσε την 2 ολοκληρες στροφες
Και στη συνεχεια ρυθμισε το ρελαντι(μεγαλη βιδα) σε νορμαλ στροφες(950-1000rpm)

B) στη συνεχεια . . αφου ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΚΑΛΑ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ και δουλευει στο ρελαντι ΔΩΣΕ ΜΕ ΝΕΚΡΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
ΑΠΟΤΟΜΕΣ ΞΕΡΟΓΚΑΖΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ:αν βγαινουν ΜΑΥΡΑ ΝΤΟΥΜΑΝΙΑ
. . . σημαινει οτι δουλευεις πλουσιος και πρεπει να πας εκ νεου σε πιο φτωχη ρυθμιση

Γ) οποτε δοκιμαζεις εκ νεου τη μικρη βιδα απο τερμα βιδωμενη 2¼ ξεβιδωμενη και
ενεργεις παλι το βημα Β)

. . . με λιγα λογια : συμφωνα με το βημα Β). παιξε αναμεσα στη ρυθμιση : 2 , 2¼ , 2½

. .εισαι σκληρος στα like αλλα ενεκα του κοπου στειλε ενα !!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος stekouros

Δημοσιεύτηκε

Νικο με τα υπαρχοντα σου:
Α)τη βιδα του αερα(μικρη βιδα) απο τερμα μεσα βιδωμενη ξεβιδωσε την 2 ολοκληρες στροφες
Και στη συνεχεια ρυθμισε το ρελαντι(μεγαλη βιδα) σε νορμαλ στροφες(950-1000rpm)
B) στη συνεχεια . . αφου ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΚΑΛΑ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ και δουλευει στο ρελαντι ΔΩΣΕ ΜΕ ΝΕΚΡΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
ΑΠΟΤΟΜΕΣ ΞΕΡΟΓΚΑΖΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ:αν βγαινουν ΜΑΥΡΑ ΝΤΟΥΜΑΝΙΑ
. . . σημαινει οτι δουλευεις πλουσιος και πρεπει να πας εκ νεου σε πιο φτωχη ρυθμιση
Γ) οποτε δοκιμαζεις εκ νεου τη μικρη βιδα απο τερμα βιδωμενη 2¼ ξεβιδωμενη και
ενεργεις παλι το βημα Β)
. . . με λιγα λογια : συμφωνα με το βημα Β). παιξε αναμεσα στη ρυθμιση : 2 , 2¼ , 2½
. .εισαι σκληρος στα like αλλα ενεκα του κοπου στειλε ενα !!!

Ευχαριστώ πολυ, αύριο θα ξεκινήσω τις δοκιμές.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Καλη επιτυχια!
Καθε φορα που θα πειραζεις το μειγμα-αερα(μικρη) θα αλλαζει κ αποτομα το ρελαντι ,
οποτε θα πρεπει ΑΠΟΤΟΜΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΤΗ ΓΚΑΖΕΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙ ΧΕΡΙ Κ ΜΕ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΧΕΡΙ ΝΑ ΒΙΔΩΝΕΙΣ ΤΗ ΒΙΔΑ ΤΟΥ ΡΕΛΑΝΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ
Δημοσιεύτηκε

 

 

παιδια αφου δεν πετυχε με τον τροπο του χιτσκοκ , στο καπακι εκανα εκει στου Νοε που ειμασταν την απλη ρυθμιση οπως του βιντεο και ακομη η μηχανη δουλευει μια χαρα απο τοτε ....

η μονη επιπλεον κινηση που εκανα ηταν οτι σε σβυστη μηχανη βιδωσα τερμα μεσα τη βιδα του αερα και μετα την λασκαρισα 3 μισες ,

μετα εβαλα μπροστα και ακολουθησα τον τροπο που φαινεται στο βιντεο και τελειωσα!!!

με μια δυο μικρορυθμισεις στο ρελαντι εως να φερω τη γκαζια να ακουει σωστα και να μην κραταει στροφες για περισσοτερο χρονο απο οσο πρεπει και ειχε ερθει μια χαρα το ρυθμισμα!

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ πολυ, αύριο θα ξεκινήσω τις δοκιμές.

Νικόλα μιας και είσαι ελεύθερος σε εξάτμιση και φίλτρο, δοκίμασε να την ζιγκλερώσεις 10-20% πάντα με βάση το χρώμα του μπουζιού. Δηλαδή δες τι χρώμα έχει το μπουζάκι σου. Τα σκορτσαρίσματα που περιέγραψες στο ταξίδι σου πιθανόν είναι από φτωχό μείγμα.

Αν αρχίσεις σφίξε ξέσφιξε τις βίδες στο τέλος θα σου λασκάρουν οι δικές σου.. :crazy:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Χρηστο η αληθεια ειναι πωςστο αρθρο αυτο γραφτηκαν πολλα
αλλα απο ουσια . . . .0 !!!!

Πρεπει να μαθουμε επιτελους να ρυθμιζουμε τα κσρμπυρατερ σωστα , κ οχι
στο γαμο του κουτρουλη!!!!!

. .. Να το ξεφτιλισουμε πρεπει το ζητημα κ οχι να το φοβομαστε !!!
Οριστε σημερα ο διαχειριστης ηθελε βοηθεια κ απλα του πεταξαμε ενα σωσιβιο !
Δημοσιεύτηκε

 κ απλα του πεταξαμε ενα σωσιβιο !

Ξεφούσκωτο Στέφανε, ξεφούσκωτοοοοο..!!

Κρίμα να μην είμαστε πιο κοντά να τσακωνόμαστε.. :bash:

μηχανολογοφωτογραφικά :geia:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
. .. Ερεεε μπινελικι που θα ριξει ο διαχειριστης αυριο !!!!!

Θα κανω να δω like απο μερους του μετα απο κανα 2μηνο.........
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Χρηστο μελετησα το βιντεο που παραθετεις και διαπιστωσα:
Ο πιτσιρικας στο βιντεο χρησιμοποιει επ ακριβως τη μεθοδο Hitchcock.
Ασε που τα χει καταλαβει λαθος: βιδωνει ρελαντι πνιγει δηλ αερα και εκφωνει add some air που στη πραγματικοτηταμηχανολογικα γινεται το αντιστροφο.
Ουσιαστικα ολοκηρωσε η διαδικασχια κατα 70%.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

ΕΙΜΑΙ 100% ΒΕΒΑΙΟΣ ΠΩΣ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ
Digital Laser Tachometer RPM Meter Non-Contact Motor Speed Gauge Revolution Spin
http://www.aliexpress.com/item/Digital-Laser-Tachometer-RPM-Meter-Non-Contact-Motor-Speed-Gauge-Revolution-Spin-Free-Shipping/1950628330.html

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΩΣΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ

. . . .DEFACTOOOOOOOO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Νικο αν στο καρμπυρατερ σου η βιδα του αερα αν ειναι δεξια προς την κεφαλη και οχι αριστερα οπως στα mickarb τοτε δεξιοστροφα φτωχαινει και αριστεροστροφα πλουτιζει τις βενζινες . . .προσοχη λοιπον !!!
Δημοσιεύτηκε

Νικο αν στο καρμπυρατερ σου η βιδα του αερα αν ειναι δεξια προς την κεφαλη και οχι αριστερα οπως στα mickarb τοτε δεξιοστροφα φτωχαινει και αριστεροστροφα πλουτιζει τις βενζινες . . .προσοχη λοιπον !!!

αυτο το ακουω πρωτη φορα !!!

η βιδα του αερα παντα βιδωνοντας το πνιγεις και θα σου σβυσει

λασκαρωντας ανεβαζει στροφες γιατι αναπνεει περισσοτερο!!!

οι βενζινες δεν εχουν να κανουν τιποτα σε αυτο ,

επισης δεν εχω δει ποτε μου βιδα αερα να δουλευει αναποδα ....

δεξιοστροφα την βιδωνεις μεχρι να πατησει και αριστεροστροφα λασκαρεις 3 μισες συνηθως και οσο λασκαρεις ανεβαζεις στροφες οσο βιδωνεις κατεβαζεις στροφες,

με ολα αυτα ομως δεν αυξομειωνεις ποσοτητα βενζινης,απλα  επιρεαζεις την ποσοτητα αερα ,γιαυτο δεν το λενε και βιδακι αερα?

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.