Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ρυθμιση Καρπυρατερ . . . .,κελαιδαμε Λεμε !!!!!!!!!!

Δημοσιεύτηκε
Σας παραθετω κατοπιν πολυημερων διαδυκτιακων συσχετισεων
τα τρια και μοναδικα αρθρα της διαδικασιας ρυθμισεως μειγμα-αερος των mickarb 28,24:

https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/540/wEvbEB.png
https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/661/w7rCcZ.png
https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/912/zj1AlX.png



Τα τρια αυτα αρθρα περιγραφουν βημα βημα τη διαδικασια της πεδιβοητης
ρυθμισης της βιδας -οχι του ρελαντι- αλλα της αλλης της καθοριστικης βιδας του αερα.

Διαπιστωσα ουσιαστικα πως απο μας ζητουν σε 2-3 σταδια στρεψης της βιδας να διαπιστωσουμε 2-3 φορες την ανωτατη στιγμη υψηλων στροφων του κινητηρα για να τελειοποιηθει και να ολοκληρωθει η διαδικασια ρυθμισης.

. . . . ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ δεν μπορει να επιτευχθει η σωστη ρυθμιση για τον απλο λογο οτι στα 3 αυτα σταδια ρυθμισης τον μοναδικο οργανο εξακριβωσης
Των στιγμων των ανωτατων στροφων ειναι. .. . . . .ΤΟ ΑΥΤΙ ΜΑΣ.

. . ΤΟ οποιο αυτι κατα προσεγγιση σε 3 κλιμακωτες στιγμες θα μας απομακρινει τελικα απο το σωστο αποτελεσμα και τελικα τα καρπυρατερ θα δουλευουν μετρια εως χαλια.

Ετσι καθησα και σκεφτηκα τι θα μπορουσε να μου δωσει , την ωρα που στρεφω τη βιδα του αερα αργα την ενδειξη εκεινης του χιλιοστου της στιγμης των υψηλοτερων στροφων του κινητηρα . . . . .και τελικα :

Ευρηκα!!!!!!!!!
VOILA !!!!!!!!!!! :

http://www.aliexpress.com/item/High-Quality-Non-Contact-Tach-Tool-Handheld-Digital-Laser-Photo-Tachometer-Tester-RPM-Motors-New-Hot/32243701429.html

Το αγορασα και πεταει.ειναι οντως 100% ακριβειας.
Το εξακριβωσα με makita drapana.

Βγαζεις το καπακι της καμπανας,στοχευεις το βολαν με το εργαλειο και το οποιο δειχνει εκεινες τις 2-3 στιγμες των ανωτατων στροφων του κινητηρα καθως γυριζεις χιλιοστα αργα τη βιδα . . . . . . .

. . τα πολοιπα βηματα απο τα 3 αρθρα


Ετσι δουλευει

https://youtu.be/86EVkt9AnEw
  • Απαντήσεις 315
  • Εμφανίσεις 51,9k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • On 29/5/2015 at 1:56 PM, χρηστος είπε: παιδια θα σας απογοητευσω!!! ακομη και βιντεο να τραβηξουμε δεν θα μπορεσουμε να καταλαβουμε τιποτα ... Που εί

  • βρε μεχρι και την κουκλα μου πειραματοζωο εκανα για τη παρεα 

  • Υπέροχες στιγμές όμως, μαζί με τον Νικόλα και τον Θανασαρα έχουμε κάνει και μαστορεματα στη μηχανή του Θανάση ,στην ανάσταση μιας 350 αρας μετά και πολλά άλλα, αρε  Νικόλα και Αλπικε τι ωραίες καταστά

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
Την 22/4/2017 at 6:26 ΜΜ, Ο/Η Αντωνης Σταθακης έγραψε:

Λοιπον..

Ο Χιτσκουριδης σου λεει να το βαλεις στην μια και μιση επειδη ξερει οτι εκει δουλευει σωστα για να το ζεστανεις χωρις να εχεις πολυ φτωχο ή πολυ πλουσιο μειγμα.

Το μετα που σου λεει να κλησεις το τσοκ και μετα να σηκωσεις ρελαντι...εεε εκει πρεπει να κλησεις τελειως του αερα την βιδα για να τσεκαρεις εσυ αν εχεις διαρροες αερα απο αλλου(αυτο δεν σου το λεει γιατι εννοειτε).

Απο εκει και μετα λογικα σβηνει(αν οχι εχεις διαρροη).

Επειδη λοιπον σβηνει και δεν μπορεις να το βαλεις μπροστα με τιποτα γιατι δεν περναει αερας...εκει το βαζεις απλα μπροστα ανοιγοντας μιση ή ακομα και μια στροφη την βιδα του αερα.Εκει παιρνει μπροστα και τοτε ξεβιδωνεις μιση μιση στροφη την βιδα του αερα εως οτου ακουσεις το φουλ.Στο φουλ στροφων αφηνεις το βιδακι του αερα κι απλα ρυθμιζεις καρμπυρατερ.

Εν ολιγης εκει που σου λεει"unscrew the pilot air screw to encrease....δεν εννοει να βρισκετε ανοικτη στην μια και μιση ΑΛΛΑ κλειστη.Εκει το χανατε..

Για να μην ξανα γραφω τα ιδια.

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σεην παρέα. Μετά από πολλή ταλαιπωρία με υπερχειλήσεις και πολλαπλές επισκέψεις σε Γρηγόρη, όπου αρχικά είχε γίνει καθαρισμός μετά αλλαγή βελόνας, πυραυλάκι, βαρελάκι, κ.λ.π., προχθές το καρμπυρατέρ (BUlllet STD 500) μάς άφησε χρόνους (δε σταματά η υπερχείλιση).

Επειδή βλέπω κάτι τιμές για Mikuni VM 28 που αγγίζουν το 100ρικο και δεν είμαστε για έτοια (πριν 10 ημέρες πλήρωσα 85 ευρώ για service πηνίου που κάηκε), υπάρχει κάποια πρόταση για μεταχειρσμένο σε καλή κατάσταση ή καινούριο "descent" ιμιτασιόν;

Δημοσιεύτηκε

@dryianni λέω μήπως να έκανες την ύστατη προσπάθεια και πρώτου πας για άλλο να μίλαγες με το Συνεργειο του Περικλή ?

ClassicMotoRestore

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ
ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ - ΑΝΑΠΑΛΑΙΩΣΕΙΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ
ΑΓ. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΟΣ 14
135 61 - ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ: 8πμ - 8μμ
ΣΑΒΒΑΤΟ: 8πμ -5μμ
ΤΗΛ.: 210 83 16 317
Email: papamichail-p@hotmail.com

 

μην σε πάρω στο λαιμό μου βέβαια , δεν τον ξέρω τον άνθρωπο όμως λένε ότι είναι καλός 

Δημοσιεύτηκε

Γιαννη εγω θα αγοραζα το ιδιο απο eBay  mikarb 28 περίπου 50 € και δυστυχώς πλεον υπαρχει ο κινδυνος των δασμών για αγορες ανω των 22€. 

Εναλλακτικά κιτ επισκευης απο χιτσκοκ ή eBay.  

Επισης ρώτα τους αδερφους Δραϊνα στην κωνσταντινουπολεως στον Κεραμεικό ειναι κορυφή σε επισκευη και ρύθμιση καρμπ.

Δημοσιεύτηκε

Σας ευχαριστώ, Νικολάκηδες. Διάβασα και το σχετικό θέμα που είχε ανοίξει ο Χρήστος.

Βέβαια οφείλω να ομολογήσω πως το φοβάμαι λιγουλάκι το EBay, ως προς την ποιότητα.

Δημοσιεύτηκε
7 ώρες πριν, Ο/Η dryianni έγραψε:

όπου αρχικά είχε γίνει καθαρισμός μετά αλλαγή βελόνας, πυραυλάκι, βαρελάκι, κ.λ.π., προχθές το καρμπυρατέρ (BUlllet STD 500) μάς άφησε χρόνους (δε σταματά η υπερχείλιση).

 

Θα πήγαινα σε καινούργιο. Αφού έχει αλλαχθεί το πυραυλάκι μάλλον έχει ζημιά το φλοτέρ και δεν σηκώνει σωστά το πυραυλάκι να σφραγίσει.

Το κόστος να πάρεις κιτ επισκευής, να σου το σετάρει μάστορας δεν αξίζει τον κόπο. Στην 350άρα μου από ebay είχα πάρει το φθηνότερο 24άρι περίπου 40€  πριν 8 χρόνια και παρότι μένει σε ακινησία μεγάλα χρονικά διαστήματα  δεν έχω πρόβλημα. Είναι πολύ απλά καρμπιρατέρ. Ίσως είναι και θέμα τύχης.

 

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ πολυ, Νικόλα. Κι εγώ εκεί προσανατολιζομαι.

Ήθελα όμως και τη γνώμη του forum για το κατά πόσον είναι αξιόπιστες οι λύσεις από EBay.

Σας ευχαριστώ όλους για τη συνεισφορά.

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα στην παρέα. Προχθές παρέλαβα το καρμπυρατέρ, το οποίο τοποθετήθηκε χθες με τη βοήθεια του Δημητρη Ιακωβιδη, ηλεκτρολόγου μοτοσυκλετών, λόγω του ότι από τις υπερχειλισεις του παλιού υπήρχαν θέματα σε μπουζι, κ.λ.π.

Δουλεύει πολύ καλά, ακόμη καλύτερη συμπίεση και "ογκώδες" ρελαντί.

Δημοσιεύτηκε

Γιάννη τελικά τι καρμπιρατέρ πήρες? Και πόσο κόστισε? Με τελωνείο είχες πρόβλημα?

Ξέρεις ότι υπάρχει και η λύση των κινέζικων απομιμήσεων εδώ στην Ελλάδα?

Εγώ δεν το ήξερα, πρόσφατα το έμαθα.

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

Και έχουμε στροφές κινητήρα στο όργανο και αισθητήρα λάμδα και αν θέλουμε και πυρομετρο.....και όλα αυτά στο λάπτοπ για ανάλυση μετά...

Απλά θα χρειαστεί μια τρύπα στο λαιμό της εξάτμισης κοντά στη κεφαλή υπάρχει και τάπα για σφράγιση της τρύπας μετά εάν δείτε στα ανταλλακτικά του pzr

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Γρηγορης

Δημοσιεύτηκε

Δεν κάνω διαφήμιση του προϊόντος..

Και για τι σωστή ρύθμιση θα πρέπει να κάνουμε βόλτα να έχουμε ενδείξεις για όλο το φάσμα στροφών.

Ότι απορια υπάρχει εάν υπάρχει τη συζητάμε...

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Γρηγορης

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.