Jump to content
Δημιουργία Νέου...

Ρυθμιση Καρπυρατερ . . . .,κελαιδαμε Λεμε !!!!!!!!!!


Recommended Posts

Το βιντεο του Χρηστο ειναι σωστο.Το εχασαν μονο σε ενα σημειο.Η βιδα του αερα ηταν ηδη ανοιχτη στην 1/μιση στροφη και απο εκει και μετα ανοιγαν κι αλλο τον αερα.Ενω θα επρεπε να ηταν τερμα βιδομενη (αντε λιγο ανοιχτη για να μην εσβηνε)και απο εκει και μετα να ακολουθουσαν τις σωστες οδηγιες που ειχαν γραψει.Κατα τα αλλα ηταν αψογο βιντεο.Οποιος θελει ακολουθει την ιδια γραμμη που εκανε ο Χρηστος απλα να βιδωσει πρωτα το βιδακι σχεδον στο τερμα κλειστο.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Οσο γι'αυτο που λεει ο Στεφανος για ξερογκαζια και μαυρους καπνους.Ναι..ετσι πρεπει αλλα δεν φταιει το μειγμα αλλα ο κακος χορος καυσης- μεγαλες βαλβιδες και φυσικα το ενα μπουζι.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

3 ώρες πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

Και του ενός δουλεύει στην1.5 στροφές αέρα και του Στέφανου στις 2.5 ?

παιδια η ρυθμιση του καρμπυρατερ ειναι πανω σε μια συγκεκριμενη πεπατημενη .

παρολα αυτα ,εαν εχω μια μηχανη με ενα καρμπ με συγκεκριμενα ζιγκλερ και συγκεκριμενο φιλτρο αερα και κανω ρυθμιση του καρμπυρατερ και ολα καλα .....και μετα απο ενα χρονο αποφασισω  στην ιδια μηχανη  να αλλαξω ζιγκλερ με μεγαλυτερα ή με μικροτερα ,αλλαξω φιλτρο αερα πιο ελευθερο ή πιο κλειστο , η ρυθμιση θα πρεπει να ειναι ιδια παλι? 

αν φυγω απο το νησι και παω να ζησω στα Ιμαλαια ::): που η πυκνωτητα του αερα στην ατμοσφαιρα ειναι αντε γεια ,παλι την ιδια ρυθμιση θα εχω στο καρμπ μου ?

και αν δουλευει στο αυτι σωστα στις 1,5 στροφες αερα αλλα επειδη εχω δωσει περισσοτερο καυσιμο ειναι σωστο?

και αν δουλευει στο αυτι σωστα στις 2.5 στροφες αερα αλλα εχω δωσει λιγοτερο καυσιμο ειναι σωστο ?

επομενως ,ηθικο διδαγμα .....καταλαβαινουμε οτι εχουμε ρυθμισει σωστα το καρμπυρατερ οταν:

1. Η αναλογια που εχουμε ρυθμισει στη σχεση αερα-μιγματος ειναι τετοια που οταν γυρναμε το χερουλι του γκαζιου εχουμε αμμεση αποκριση και οι στροφες πεφτουν ομαλα οταν επιστρεφει  το χερουλι στην αρχικη του θεση .

2. Οι στροφες του κινητηρα παραμενουν σωστες ακομη και οταν εχει ζεσταθει και δεν αλλαζουν και ακομη  οταν στο ρελαντι επανερχονται και διατηρουνται οπως τις ειχαμε ρυθμισει .

3. Οταν μετα απο  μερικα  χιλιομετρα  οδηγησης ελεγξουμε το μπουζι και το δουμε να εχει ενα ωραιο καφε χρωμα ενδεικτικο της σωστης καυσης με την σωστη αναλογια αερα-μιγματος !!!!

Αυτα τα τρια αν ειναι σωστα τοτε εχετε ρυθμισει σωστα το καρμπ σας !!!!!:geia:

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Το 3ο σημείο του Χρήστου για την ακίδα είναι πολύτιμος οδηγός για την ρύθμιση ...συμφωνώ

 

..Η παράθεση για τις αλλαγές ατμοσφαιρικής πίεσης είναι σωστή αλλά δεν αφορά τη ρύθμιση 

 

Τα μηχανάκια ρυθμίζονται στα εργοστάσια με καυσαναλυτες με ατμοσφαιρικές πιέσεις που αφορούν τη τοποθεσια του εργοστασίου και κατά επέκταση το μέσο όρο των πόλεων που δουλεύουν τα μηχανάκια (..όντως ένα μανισιο καρμπυρατέρισιο μηχανακι άμα κινείται ΜΟΝΙΜΑ  σε περιοχες με ανέλπιστο υψόμετρο πρεπει να επέμβει μαστορας 

 

 

..έχω manual της mikuni κ αναφέρεται επ' ακριβώς η ίδια μέθοδος του Χίτσκοκ.

 

...το ζήτημα είναι το εξής :

 

Πρέπει στο στριψιμο της βίδας του αέρα , να εντοπιστεί το peak δλδ το υψηλότερο στιγμιαία των στροφών του κινητήρα

 

..μετά κατεβάζεις το ρελαντί στις 950 στροφές κ επαναλαμβάνεις τα παραπάνω βήματα ...ΜΕΧΡΙ ΕΚ ΝΕΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΤΟ ΞΕΒΕΙΔΩΜΑ ΤΗΣ ΒΙΔΑς ΤΟΥ ΑΕΡΑ..

 

...ΤΟΤΕ Κ ΜΟΝΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΣΩΣΤΑ.

 

...ασχετο :

 

 

...αν το μηχανάκι ρυθμιστεί σε sea level πχ θεσ/νίκη με τη μέθοδο Χίτσκοκ ( που είναι κ η ορθή κατ εμε)

..τοτε εκ νέου ΑΛΛΗ θα ναι η ρύθμιση άμα ξαναγίνει στο υψόμετρο 1000μετρων

 

..για μένα το μυστικό είναι να   εξακριβωνεις το peak των στροφών στην επανάληψη των βημάτων της ρύθμισης..

 

Όλα από εκεί ξεκινούν..

 

 

Έχω μανισιο ζιγκλέρ μανισια βελόνα κ θέση μανισιο φίλτρο

 

Άμα βάλω 1μιση στροφή το μπουζί γίνεται κατραμι..

 

...σε μένα τουλάχιστον.

 

 

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Για να ελέγξεις σωστά το μπουζί πρέπει να βγεις πορεία π.χ. 50 χλμ. και να σβήσει αμέσως,  να περιμένεις να παγώσει για να δεις το μπουζί,  μέσα στη πόλη μαύρο θα είναι. 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

3 ώρες πριν, Ο/Η stekouros έγραψε:

 

 

...το ζήτημα είναι το εξής :

 

Πρέπει στο στριψιμο της βίδας του αέρα , να εντοπιστεί το peak δλδ το υψηλότερο στιγμιαία των στροφών του κινητήρα

 

..μετά κατεβάζεις το ρελαντί στις 950 στροφές κ επαναλαμβάνεις τα παραπάνω βήματα ...ΜΕΧΡΙ ΕΚ ΝΕΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΤΟ ΞΕΒΕΙΔΩΜΑ ΤΗΣ ΒΙΔΑς ΤΟΥ ΑΕΡΑ..

 

...ΤΟΤΕ Κ ΜΟΝΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤEP

 

 

Έχω μανισιο ζιγκλέρ μανισια βελόνα κ θέση μανισιο φίλτρο

 

Άμα βάλω 1μιση στροφή το μπουζί γίνεται κατραμι..

 

...σε μένα τουλάχιστον.

 

 

 

ΡΕ ΝΟΕΕΕΕΕΕΕ !!!!!!βρε στο βιντεακι μας τελικα την καναμε σωστα την ρυθμιση? γιατι οταν στην δευτερη προσπαθεια καναμε σωστα ολα τα βηματα και προσπαθησαμε να ανεβαζουμε επιπλεον με το βιδακι του αερα δεν ακουγε .... δεν επιρρεαζονταν οι στροφες ....αρα  το ειχαμε πετυχει !!!!!!!!!! ΕΥΓΕ μας !!!!!!!

 

Στεκουρε μου ,  αν  δεν σου ρυθμιζεται στην 1,5 στροφη σωστα  .... λες να εχει σχεση με τυχον λανθασμενη ρυθμιση του χρονισμου του κινητηρα ? μηπως εχεις την ρυθμιση του αβανς πολλυμετα το injection advance και γιαυτο και σου καρβουνιζει το μπουζι ? 

και γιαυτο δινοντας πιο πολλυ αερα στο βιδακι του καρμπ  βλεπεις ενα πιο καθαρο μπουζι αλλα ετσι κουκουλωνεις το προβλημα του λανθασμενου χρονισμου χωρις να το καταλαβαινεις ,.....???.....

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Ξερω τι φταιει..

Οι βαλβιδες του που δεν ακουει και τις εχει χαλαρες.Ποσες φορες θα του το πουμε οτι το διακενο ειναι μηδενικο.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Παιδιά μέσα σε 2' γίνεται το ολοκαίνουργιο μπουζί με κατάμαυρη ακίδα..

 

Κάθε καρμπυρατέρ στα Enfield θέλει διαφορετική ρύθμιση

 

..μπορεί όπως λέει ο Χρήστος (..κ έχει δίκιο)να ναι μικρή η απόκλιση κ όλα τα Enfield να παίζουν μεταξύ μιάμιση κ δυόμιση οι στροφές..

 

....αλλά μηχανολογικά πρέπει να σεβαστούμε αυτή τη διαφορά κ να πρέπει να δίνουμε σε κάθε καρμπυρατέρ ...ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΗ

 

...το χούμε πει πολλάκις:

 

..." άλλο πρέπει κ άλλο Πέπη"..:raining_smiley:

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

...το κλασικο σεταρησμα του εργοστασιακο δεν ξεφευγει Στεφανε. ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.

 

Εχουμε ρυθμησει καμια τεσσερα με πεντε μηχανακια εργοστασιακα και ολα ηταν εκει στην μια και μιση με αποκληση πολυ πολυ μικρη...κατι της στροφης δηλαδης.

 

Την βελωνα την ειδες σε πια θεση την εχεις? Ειναι γυαλισμενη μπροστα, να εχει φυγει το μπρονζε χρωμα...?

 

Και αν δεν κανεις χιλιομετρα μεσα στην πολη ολο μαυρο θα το περνεις...οτι ειπε και ο Noe.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Την 20/2/2018 at 9:53 ΠΜ, Ο/Η stekouros έγραψε:

 

 

..το Enfield μου είχε  μανισιο  2 και 2/3 από τέρμα βιζωμενο από το εργοστασιο

 

..όταν το έβαλα στη 1 κ 1/2 εβγαζα κατάμαυρο ντουμάνι από την εξάτμιση κ έγινε το ολοκαίνουργιο μπουζί κατάμαυρο μέσα σε σε 2 λεπτό λειτουργίας..

 

Κάθε καρμπυρατέρ παιδιά έχει τη δική του ρύθμιση..:faskelo:

 

 

 

εχει γουστο οταν λες Στεφανε 2 και 2/3 να εννοεις ακριβως το ιδιο με οταν λεω εγω 1 και 1/2 !!!!!! 

τι εννοω?

η μιση στροφη της βιδας ειναι η εξης :  αν θεωρησουμε πως η  χαρακιά της βιδας που τοποθετουμε το κατσαβιδι  ειναι καθετη ,η μιση στροφη ειναι να την στρεψουμε την βιδα δεξιοστροφα μεχρι να ξαναφερουμε την χαρακια της στο καθετο παλι.

εαν εσυ Στεφανε την μιση που σου λεω ,την διαβαζεις ως μια τοτε οι 2και 2/3 οι δικες σου ειναι η 1και 1/2 δικες μου !!!!!!

βρε μηπως τοσο καιρο την μιση στροφη την αναφερεις ως μια ???????????

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Aρα ......  το ρυθμιζες στη  μιαμιση στροφες με το δικο σου σκεπτικο    (   στην ουσια το εβαζες μιση στροφη και μισο της μισης ακομη..... δηλαδη ουτε καν μια στροφη ολοκληρωμενη  )  και το καυμενο δεν μπορουσε να αναπνευσει και σου καρβουνιαζε το μπουζι !!!!!!

αυτο εκανες φιλε Στεφανε !!!! μονο ετσι εξηγειται !!!!! 

γιαυτο και σου δουλευει μια χαρα σε αυτες τις στροφες που αναφερεις ως 2 και 2/3 ,γιατι πολλυ απλα  ειναι στην πραγματικοτητα 1 και 1/2 στροφες !!!!!!!!!!!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

και για να το πω εντελως παιδικα ωστε να το καταλαβουμε ολοι ..... 

παρτε ενα  μπλε στυλο και κρατηστε το ορθιο ,

επανω  ειναι η μυτη του και κατω ειναι το στρογγυλο μπλε καπακι,

1.στρεψτε τον ωστε να παει κατω η μυτη και πανω το καπακι ( εκει ειναι μιση στροφη)

2.συνεχιστε να τον στρεφετε μεχρι να ξαναερθει η μυτη επανω ( εκει ειναι μια στροφη)

και στην περιπτωση 1. και στην περιπτωση 2. το στυλο ειναι ορθιο ,καθετο προς το εδαφος.....

μονο ομως στην περιπτωση 2. εχει ολοκληρωσει μια πληρη στροφη (μια στροφη ,οχι δυο)

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Χρήστο από 12 ώρα η άκρη της γραμμής πάει όχι 6 δλδ μισή αλλά παλι 12.. δλδ 1 στροφή

 

 ...ρε συ καλά το έκανα

 

...έτσι νομίζω τουλαχιστον:angry5:

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Η ιστορία θέλει βίντεο

 

..μπελάς όμως

 

..κάμερες στηριχτηρακια..κτλ

 

..( χωρίς βίντεο ΔΕΝ γίνεται σφαγη:happy1:

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Το χω το μηχανάκι στη Σουρωτη όταν θα το φέρω Θεσνικη ..θα τραβήξω εγώ το βίντεο..

 

 

..τσιλικο..οργανωμένο..

 

 

...γτ με τρώει κ μένα η απορία με τη ρύθμιση..

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

23 λεπτά πριν, Ο/Η stekouros έγραψε:

Χρήστο από 12 ώρα η άκρη της γραμμής πάει όχι 6 δλδ μισή αλλά παλι 12.. δλδ 1 στροφή

 

 ...ρε συ καλά το έκανα

 

...έτσι νομίζω τουλαχιστον:angry5:

σωστα ,απο 12 να παει παλι 12 η ακρη της γραμμης ,

για κανε επαληθευση και πες?

η μαυριλα στο μπουζι ομως μονο ετσι εξηγηται,οτι δηλαδη απο 12 το πηγαινες στο 6 και το θεωρουσες ως μια πληρη στροφη !!!πρεπει να βρηκαμε το μπερδεμα ποιο ηταν τελικα :geia:

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση..   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Το ανώτερο επιτρεπτό όριο είναι 75 φατσούλες/emotions,.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Προβολή ως σύνδεσμο

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Εκκαθάριση επεξεργαστή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Παρακολουθείται από   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search