Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ρυθμιση Καρπυρατερ . . . .,κελαιδαμε Λεμε !!!!!!!!!!

Δημοσιεύτηκε
Σας παραθετω κατοπιν πολυημερων διαδυκτιακων συσχετισεων
τα τρια και μοναδικα αρθρα της διαδικασιας ρυθμισεως μειγμα-αερος των mickarb 28,24:

https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/540/wEvbEB.png
https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/661/w7rCcZ.png
https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/912/zj1AlX.png



Τα τρια αυτα αρθρα περιγραφουν βημα βημα τη διαδικασια της πεδιβοητης
ρυθμισης της βιδας -οχι του ρελαντι- αλλα της αλλης της καθοριστικης βιδας του αερα.

Διαπιστωσα ουσιαστικα πως απο μας ζητουν σε 2-3 σταδια στρεψης της βιδας να διαπιστωσουμε 2-3 φορες την ανωτατη στιγμη υψηλων στροφων του κινητηρα για να τελειοποιηθει και να ολοκληρωθει η διαδικασια ρυθμισης.

. . . . ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ δεν μπορει να επιτευχθει η σωστη ρυθμιση για τον απλο λογο οτι στα 3 αυτα σταδια ρυθμισης τον μοναδικο οργανο εξακριβωσης
Των στιγμων των ανωτατων στροφων ειναι. .. . . . .ΤΟ ΑΥΤΙ ΜΑΣ.

. . ΤΟ οποιο αυτι κατα προσεγγιση σε 3 κλιμακωτες στιγμες θα μας απομακρινει τελικα απο το σωστο αποτελεσμα και τελικα τα καρπυρατερ θα δουλευουν μετρια εως χαλια.

Ετσι καθησα και σκεφτηκα τι θα μπορουσε να μου δωσει , την ωρα που στρεφω τη βιδα του αερα αργα την ενδειξη εκεινης του χιλιοστου της στιγμης των υψηλοτερων στροφων του κινητηρα . . . . .και τελικα :

Ευρηκα!!!!!!!!!
VOILA !!!!!!!!!!! :

http://www.aliexpress.com/item/High-Quality-Non-Contact-Tach-Tool-Handheld-Digital-Laser-Photo-Tachometer-Tester-RPM-Motors-New-Hot/32243701429.html

Το αγορασα και πεταει.ειναι οντως 100% ακριβειας.
Το εξακριβωσα με makita drapana.

Βγαζεις το καπακι της καμπανας,στοχευεις το βολαν με το εργαλειο και το οποιο δειχνει εκεινες τις 2-3 στιγμες των ανωτατων στροφων του κινητηρα καθως γυριζεις χιλιοστα αργα τη βιδα . . . . . . .

. . τα πολοιπα βηματα απο τα 3 αρθρα


Ετσι δουλευει

https://youtu.be/86EVkt9AnEw
  • Απαντήσεις 315
  • Εμφανίσεις 51,9k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • On 29/5/2015 at 1:56 PM, χρηστος είπε: παιδια θα σας απογοητευσω!!! ακομη και βιντεο να τραβηξουμε δεν θα μπορεσουμε να καταλαβουμε τιποτα ... Που εί

  • βρε μεχρι και την κουκλα μου πειραματοζωο εκανα για τη παρεα 

  • Υπέροχες στιγμές όμως, μαζί με τον Νικόλα και τον Θανασαρα έχουμε κάνει και μαστορεματα στη μηχανή του Θανάση ,στην ανάσταση μιας 350 αρας μετά και πολλά άλλα, αρε  Νικόλα και Αλπικε τι ωραίες καταστά

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Χρηστο τα ειπες αναποδα:
Κατα την ωρα της ρυθμισης:
Η μεγαλη βιδα (το ρελαντι) τη στρεφουμε με το χερι γρηγορα
Και επικεντρωνομαστε στη μικρη βιδα(αερας) στρεφουμε το κατσαβιδι αργα πολυ.
. . . βιντεο ρε χρηστο . . ολοι αυτο χρειαζομαστε
.. . . .. Ρε συ , δε βαζετε ρεφενε να παρουμε με μισθωση κανα καμεραμαν
να κανουμε τη δουλεια περεκετι !!!!!!!!!!!!!!!!!!


Βρε Στέφανε αφού λέει στα κίτρινα που σημειώσες στο τέλος τέλος, sequence: pilot air screw out: fast
Throttle stop screw out: slow
Σωστά δεν τα λέω?
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Φιλε χρηστο ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ .ΕΧΕΙΣ 100% ΔΙΚΙΟ.

ενω εχω διαβασει τις σελιδες πολλες φορες αυτο μου εχει ξεφυγει . . . ..

Μολις πηγα να σε κανω like μου λεει το συστημα οτι τα εχω υπερβει για σημερα . . ..

. . . . καλα ρε συ περικοπες και στα φορουμ !!!!!!
Δημοσιεύτηκε
Τι συγγνώμη?
Εδώ είμαστε να βοηθάμε ο ένας τον άλλον!
Και εσυ πόσες φορές με έσωσες με αυτά που έγραψες και δεν τα ήξερα?πολλες!
Δημοσιεύτηκε
Τελικα ρε παιδια βιδωνε ξεβιδωνε ποσο τελικα περιπου θα ξεβιδωθει...;
...ολιγον φιλοσοφικο ερωτημα, θα το δουμε στην πραξη...!!!
...να ειστε καλα
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Με ρωτησες ββκ σε ποια θεση ειναι η βελονα. . . .

Δεν εχω κοιταξει ποτε . . .. . με τσιγκλισες ,με τη πρωτη ευκαιρια θα το ευρενησω

Λογικα η μανισια ,.,αλλα, για κατσε . . ποτε δενξερεις !!!!!!!!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Νοε καθως θα στρεφετε τη βιδα θα σας ξεδευγει το tich-over /σημειο και θασπασουν τα νευρα σας . .

. . .. . θελει το γκατζετακι !!!

Αααα!!!
Το μηχανακι να ειναι ουτε ζεστο ουτε κρυο.
Οι εντολες-ετοιμες αποτυπωμενες στο μυαλο

Καλη τυχη!!!!!!
Βιντεοοοοοοοοο! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/540/wEvbEB.png

https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/912/zj1AlX.png

https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/661/w7rCcZ.png

Το πρωτο ειναι απο τογνησιο μανουαλ της mickarb
Το δευτερο Hitchcock
Το τριτο απο το γνησιο manual Enfield

. .. Τα χω μελετησει . . . προτιμω hitckcock
Δημοσιεύτηκε
Παντός και τα τρία εγχειρίδια μιλάνε για ελάχιστο 1 και 1/2 έως κατω απο 3 ολόκληρες το ανώτερο,
Έτσι έλεγε και ο Μπεηζανης!
Χα!χα!χα!ααααχχχχ!
Αύριο τα μαντάτα!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
Θεωρητικά πιστεύω πως του χιτσκοκ η εκδοχή ,ξεκινώντας απο μιάμιση στροφή λάσκα και με τις δυο επόμενες λασκαρισιες που απαιτούνται θα καταλήξει η βίδα του αέρα στις 2 ολόκληρες άντε 2 και μισή.ετσι το υπολογίζω!
Δημοσιεύτηκε
6 το απόγευμα Νοε Αλπικος και Μπεηζανης γυρίζουν ταινία που θα κάνει τον hoohoohoblin να φαίνεται σαν παιδική ταινία μπροστά στην τεχνική ανάλυση που θα παρουσιάσουμε!
Ιστορικές στιγμές του φόρουμ πρόκειται να λάβουν χώρα,
Οι τρισμεγιστοι, οι Γίγαντες, οι Αιώνιοι, οι Αθάνατοι σε μια Συνάντηση Κοσμογονίας θα αλλάξουν το ρου της μοτοσυκλετιστικης ιστορίας οπως την ξέρουμε μέχρι σημερα!
Η συγκίνηση δεν με αφήνει να συνεχίσω να γράφω άλλο,
Ένα ιστορικό βίντεο απο αύριο θα βοηθάει κάθε ταλαιπωρημένο ενφιλντα απανταχού του κόσμου να ρυθμίζει σωστά το καρμπ του,
Δεν μπορώ άλλο ,δάκρυα κυλάνε στα μάτια μου,σταματώ!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Στα παλια τα boxer της BMW στα manual της ελεγε ( . .μεταφραση απο αγγλικα)

. . ." κατα τη διαρκεια ρυθμισης του μειγμάτος - αερα . . .τοποθετειστε ανεμιστηρα σε υψηλες στροφες
εμπροσθεν των ψυκτρων της κεφαλης και κυλινδρου.."
Δημοσιεύτηκε

Χο, χο, δεν έχω ανεμιστήρα, όμως θα τους βάλω να το φυσάνε και οι δύο (Χτήστος, ΑΛΠΙΚΟΣ) και να μην κρυώνει, χο, χο..!!

Κωμωδία πράξης 1η.. :sign0020:

Δημοσιεύτηκε

Χο, χο, που το ξέθαψες μπRE..;

Δεν με νοιάζει τι κάνει ο Μάκης στο Amal,

αλλά με νοιάζει που ξαναείδα έστω λίγο τα παιδιά μέρες που πλησιάζουν.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

. . . . . .προσπαθει να πιασει το αυτι του το tick-over . . . .

και εμφανως διχαζεται !!!!!

. . . .νοε στο τελος θα πουλας χονδρικη :

http://www.aliexpress.com/item/Digital-Laser-Tachometer-RPM-Meter-Non-Contact-Motor-Speed-Gauge-Revolution-Spin-Free-Shipping/1950628330.html

 

Digital Laser Tachometer RPM Meter Non-Contact Motor Speed Gauge Revolution Spin

Δημοσιεύτηκε

Βρε μπας και το alienexpres είναι δικό σου μαγαζί;.. :think:

. . . . ρε συ νικο αυτουνου που ρυθμιζει τη μηχανη ο ρουσμακ μηπως ειναι ο
Σον Κονερυ. . . . . ???????

Πέτυχες το πρώτο γράμμα.. :dry:

 

Πές μου όμως γιατί δεν σε προλαβαίνω, το ταχολέιζερ που βαράς, πάνω στις πλατίνες για να δεις τις στροφές;

Το άλλο που δουλεύει σαν το στροβοσκόπιο διαβάζωντας το επαγωγικό ρεύμα στο μπουζί δεν είναι καλό για μία στο τόσο που θα το χρησιμοποιούμε;

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Το γκατζετακι το καλυτερο πανω στο ροτορα του στροφαλου
Αλλα,και πανω στον εκκεντροφορο του ντιστριμπιτερ γινεται η δουλεια( . . . . .χωρις ναβαζω το χερι στη φωτια ο εκκεντροφορος του ντιστριμπιτερ κινειται 1/8 των στροφων του στροφαλου

. . . .και το αλλοτοεργαλειο με τη πιπα στο μπουζι λογικα πρεπεινα κανει τη δουλεια . . .


. . . .υποψιν το γκαντζετακι με τα 10€ θα βρεθει χρησιμο και για αλλες δουλειες περα της μοτο
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
. . . μα παλι να μου τελειωσουν τα like !!!!!!

Βρε για ονομα παιδια !!! Αφηστε τα ΕΜΠΑΡΓΚΟ Κ,Διαχειριστα θελω like απειρα !!!!!

Αληθεια . . .πολυ φοβαμαι πως θα βγαλω ψυχολογικα στο τελος . .
Δημοσιεύτηκε
Λοιπόν το τεστ έγινε ,
Δεν τα κατάφερα με τον τροπο του χιτσκοκ,
Θα τα δείτε στο βίντεο,
Τελικά το ρύθμισα με τον πατροπαράδοτο τροπο οπως το βιντεάκι με τον τύπο με το μοτοκρος,
Θα ξανα δοκιμάσουμε, δεν τα παρατάμε!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.