- Απαντήσεις 135
- Εμφανίσεις 26,8k
- Δημοσιεύτηκε
- Τελευταία Απάντηση
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ
Most Popular Posts
-
Καλημέρα στην παρέα ! Εγώ έβαλα εδώ στην Γερμανία στην ΕΦΙ Εμπρός Heidenau k44 και πίσω Heidenau k36 (έτσι τα προτείνει και η Heidenau)https://de.reifenwerk-heidenau.com/modules/reifenliste/vi
-
Τα K70 είναι καλή επιλογή για τις enfield με 19άρες ζάντες. Εσύ μάλλον θές τα Κ82. Απορώ πώς τα είχες τα Avon τόσο καιρό. Εγώ θυμάμαι γλύστραγα από την πρωτη στιγμή!
-
Το 3.50/18 για πίσω και 3.00/18 ή 3.25/18 για μπροστά.
Featured Replies
Παρακολουθείται από 0
- Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.
ΉΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΝΕΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ! ΓΙΑ ΒΟΗΘHΣΤΕ NA ΤΑ 2 ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΕΡΑ :
Metzeler Me 22
Dunlop k 82