Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Επιλογές Ελαστικών Για Enfield

Δημοσιεύτηκε

ΉΡΘΕ Η  ΩΡΑ  ΓΙΑ  ΝΕΑ  ΕΛΑΣΤΙΚΑ!  ΓΙΑ  ΒΟΗΘHΣΤΕ  NA   ΤΑ  2   ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΕΡΑ :

 

 

Metzeler_Tyre_tread.jpg

 

Metzeler  Me 22

 

K82_G.jpg

 Dunlop  k 82

 

 

 

 

 

 

 

  • Απαντήσεις 135
  • Εμφανίσεις 26,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Καλημέρα στην παρέα ! Εγώ  έβαλα  εδώ στην Γερμανία  στην ΕΦΙ  Εμπρός  Heidenau k44 και πίσω  Heidenau  k36 (έτσι τα προτείνει και η  Heidenau)https://de.reifenwerk-heidenau.com/modules/reifenliste/vi

  • Τα K70 είναι καλή επιλογή για τις enfield με 19άρες ζάντες. Εσύ μάλλον θές τα Κ82.   Απορώ πώς τα είχες τα Avon τόσο καιρό. Εγώ θυμάμαι γλύστραγα από την πρωτη στιγμή!

  • Το 3.50/18 για πίσω και 3.00/18 ή 3.25/18 για μπροστά.

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Αλλά με αποζημίωσε με την τιμή τους...

 

Τι να το κάνεις αν στο μεταξύ σου έπριξε τα ούμπαλα,

αξίζουν τα ούμπαλά σου μόνο 10-20 € που κέρδισες; :violin:

Δημοσιεύτηκε

Βρηκα τα Κ70 175€ ετοιμοπαράδοτα περασμένα και 2 σαμπρέλες Μισλεν +20 . 195€ συνολο. Εσυ που εβαλες στον Περιστερα ποσο καλυτερη τιμη εκανε , αμα είναι να τα παραγγειλω σε αυτόν και οσο κανει χρονικα. Ελπιζω βεβαια να μην τα φερει μετα το Πασχα :wallbash:

Δημοσιεύτηκε

Μετα την συναντηση της Δευτέρας και το "ακυρο" που εφαγα από τον Περιστέρια (μεσω Dunlop) πηγα και εβαλα τα Κ70 στον άλλο που τα ειχα βρει με 10€ παραπανω από την προτεινομενη τιμη του Περιστερια ήτοι  170€   συνολο (χωρις σαμπρέλες) γιατι ηταν ΟΚ.

Δε με χαλασε καθολου , και εκανα και τη δουλεια μου.

Φαγαμε τον τοπο να βρουμε 3.50/19 διασταση για κλασσικο μηχανακι και δε βρήκαμε τιποτα . Απιστευτο τι μπανανία   ειμαστε...

Δημοσιεύτηκε

εχθες το απογευμα φορεσα το πρωτο λαστιχο. bridgestone batlax bt45. λεω το πρωτο γιατι πηγα τη ζαντα και τωρα παω να τη φορεσω τη ροδα στη μηχανη και να βγαλω το εμπρος να το παω και αυτο για αλλαγη. διασταση τελικα εβαλα αυτη που ειπα. 90/90/18 εμπρος και 100/90/18 πισω. φωτο μολις φορεθουν και τα δυο επανω.

Δημοσιεύτηκε

περασα σημερα απο αντιπροσωπεια μιας και καθως πηγα να βαλω τον πισω τροχο ειδα πως μου ελειπαν τα λαστιχα που μαπινουν στο τυμπανο απ την πλευρα του γραναζιου. ετσι λοιπον ειπα μετα απο 4 και κατι χρονια να ξαναεπισκεφθω την αντιπροσωπεια μιας και ο τοτε ιδιοκτητης εχει παρει τον αγυριστο και δεν υπαρχει κινδυνος να τον λυντσαρω. ευγενεστατοι λοιπον και εξυπηρετικοτατοι. μου δωσανε τα λαστιχακια που ζητουσα και μου εκαναν και δωρο εναν πισω αξονα γιατι ο δικος μου ειχε αρπαξει λιγο. τιμες λογικες μπορω να πω για τα δεδομενα, ωραιος ο χωρος. σιγουρα θα ξαναπαω και συντομα μαλιστα μιας και χρειαζομαι και ενα ρουμπινετο βενζινης. 

τοποθετησα λοιπον το πισω ελαστικο αλλα με ξενιζει κατι και θα ηθελα να το ρωτησω. εχει στην δεξια πλευρα τον αποστατη και ενα δαχτυλιδι που μπαινει μεσα στην τρυπα που ειναι το ρουλεμαν. θα ηθελα να ρωτησω λοιπον αν το δαχτυλιδι αυτο πρεπει να μπαινει μεσα στην τρυπα του ρουλεμαν και να χωνευει η απλα παταει επανω. η αλλιως η ερωτηση ειναι, τα δυο ρουλεμαν του τροχου ειναι ακριβως ιδια?? στο κεντρο τους εννοω.

Δημοσιεύτηκε

Θα σου το πω αλλιως. Επ ουδενη δεν πρεπει ο αποστατης του τροχου να πιεζει το ρουλεμαν του τροχου σε σημειο αλλο εκτος απο το εσωτερικο δαχτυλιδι του ρουλεμαν (αυτο που περιβαλλει τον αξονα)  .

Δημοσιεύτηκε

Θα σου το πω αλλιως. Επ ουδενη δεν πρεπει ο αποστατης του τροχου να πιεζει το ρουλεμαν του τροχου σε σημειο αλλο εκτος απο το εσωτερικο δαχτυλιδι του ρουλεμαν (αυτο που περιβαλλει τον αξονα)  .


Οκ αυτο έτσι ειναι. Πατάει περιμετρικά του εσωτερικού δαχτυλίδι οι του ρουλεμαν. Απλά δεν θυμάμαι αν πρέπει να πατάει επάνω στο δαχτυλίδι του ρουλεμαν η αν πρεπει να μπαίνει μέσα στην τρύπα του ρουλεμαν. Το ειχα λύσει ενα μήνα τωρα και ξεχασα πως ήταν.
  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

Μιας και μιλουσαμε για ελαστικα... ενα μικρο tip για την αλλαγη πισω...

 

Damn!!!!

Ευφυέστατο!!!!!!!

Καταπληκτικό!!!!

 

Κάθε φορά που έβγαζα τον πίσω τροχό έκανα ακροβασίες γέρνοντας το μηχανάκι στο όρθιο σταντ προς τα αριστερά, με κίνδυνο να διπλώσει το σταντ και να κλείσει κλπ...

Και πριν ανοιξω το βίντεο, σκεφτόμουν "τώρα τι βαρετό θα μας πεί ο τύπος;"

 

Ασε που αυτό βοηθάει πολύ και όταν θέλεις να αφαιρέσεις το πίσω φανάρι που στερεώνεται με μια βίδα στην μέσα πλευρά του φτερού και για να την φτάσεις, πρέπει να έχεις χέρια μικρόσωμου  γιαπωνέζου νάνου, ειδικά στην παλιά enfied με τους 19αρηδες τροχούς... 

Τώρα, ανασηκώνεις το φτερό και έχεις πιάτο τα πάντα....

 

Ευχαριστώ για το βιντεο.... :)

Επεξεργάσθηκε από το μέλος paparozoumis

Δημοσιεύτηκε

Μετά την εκδρομή στα Σπάτα στην Ερμιόνη παρατήρησα ότι το πίσω 4ετίας ελαστικό Κ70 από οβάλ έγινε τραπέζιο. Το μεσαίο αυλάκι του ελαστικού τείνει να εξαφανισθεί και τα τακούνια στο κέντρο έχουν φθαρεί πολύ. Πάραυτα δεν παρατήρησα κάποιο γλίστρημα ή αστάθεια στην ιλιγγιώδη ταχύτητα των 90+ :think:

ΑΦΟΙ ΕΜΒΟΛΙΑΔΗ Οδυσσέως 26, Θεσσαλονίκη
2310520067

Έτσι πήρα την απόφαση να προλάβω να τα αλλάξω πριν το ταξιδι της πανελλήνιας, από φόβο περισσότερο ότι τα φθαρμένα ελαστικά τραβάνε σα μαγνήτης καρφιά και ότι άλλο μυτερό μπορεί να σου τρυπήσει τη σαμπρέλα.

Τα Dunlop K70 δεν τα βρίσκεις φθηνότερα από 180 €.

Έτσι ακολούθησα και πάλι την δοκιμασμένη λύση των SHINKO τα παρήγγειλα από τον κύριο Κώστα στην τιμή των 90 € και τα δύο. Κατέθεσα το ποσό σήμερα στην τράπεζα και το αργότερο μέχρι την Δευτέρα θα τα έχω..!! :bike:

Δημοσιεύτηκε

Μιας και μιλουσαμε για ελαστικα... ενα μικρο tip για την αλλαγη πισω... http://youtu.be/3KkOgpuAQDU

 

Σύντροφοι πατάτα το κόλπο, το δόκιμασα κι εγώ αλλά τζίφος.

1ον αν έχεις σχάρα που πιάνει στο υποπλαίσιο και τα αμορτισέρ πρέπει να βγει.

2ον στο μπροστινό μέρος του πίσω φτερού υπάρχει ένα δεύτερο φτερό πάνω στο οποίο είναι βιδωμένος ο πολλαπλασιαστής  και το οποίο νομίζω δένει το φτερό με τον σκελετό της μηχανής πίσω από το κιβώτιο ταχυτήτων.

 

Αλλα βρε παιδιά δεν χρειάζεται να λύσεις τίποτα πέραν από τον κεντρικό άξονα για να βγει εύκολα και κυρίως γρήγορα (σε 10") ο πίσω τροχός. Χωρίς βοήθεια από δεύτερο άτομο ( με 2ο άτομο ο χρόνος πέφτει στα 5") .. :blink:

Απλά γέρνεις προς τα αριστερά τη μηχανή επάνω σου κι ενώ είναι στο κεντρικό στάντ. Την  στηρίζεις στο σώμα σου ενώ με το δεξί χέρι κρατάς το τιμόνι,  με το ελεύθερο χέρι φτάνεις να ελευθερώσεις τον τροχό από την μοτοσικλέτα.

Απλά και γρήγορα..!!

Δημοσιεύτηκε

Έτσι ακολούθησα και πάλι την δοκιμασμένη λύση των SHINKO τα παρήγγειλα από τον κύριο Κώστα στην τιμή των 90 € και τα δύο. Κατέθεσα το ποσό σήμερα στην τράπεζα και το αργότερο μέχρι την Δευτέρα θα τα έχω..!! :bike:

 

Και περιμένοντας αύριο το πρωί να έρθουν τα νέα λάστιχα είπα ας κάνω μια προεργασία στους τροχούς και γενικώς ας καθαρίσω σημεία που είναι δύσκολο να έχεις πρόσβαση όταν οι τροχοί είναι επάνω στην μοτοσικλέτα.

Κυρίως ήθελα να καθαρίσω τις ζάντες στις οποίες θυμάμαι είχα δει σκουριές στο εσωτερικό του στεφανιού όταν άλλαξα λάστιχα τέλη του 2010. Θυμάμαι είχα σκεφτεί: "μόλις ενός χρόνου μοτοσικλέτα και έχουν σκουριάσει οι ζάντες;"

Επειδή αυτή την δουλειά δεν σου την κάνει κανένα βουλκανιζατέρ είπα πως αυτή τη φορά θα το κάνω μόνος και θα πάω τους τροχούς έτοιμους μόνο για να μου τοποθετήσουν τα λάστιχα..

P1060655_small.jpg

 

Τα λάστιχα που αλλάζω είναι ένα ζευγάρι Dunlop K70 με ηλικία 3,5 χρόνων και περί των 15.000 χλμ.. Παρά την μέχρι τώρα φθορά τους είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, έχουν μαλακή γόμα και δύσκολα γλιστράνε. Βέβαια ένεκα της φοβερής ιπποδύναμης της 500άρας μου B)  την άκουσε πρώτο το οπίσθιον ελαστικό, ένεκα τούτου προέβην στην απόφαση τις αντικαταστάσεως των..

P1060656_small.jpg

Λόγω και της ευτραφούς υπάρξεώς μου το κακόμοιρο είχε τετραγωνιστεί με παράλληλη αύξηση της ειφανείας του επί του οδοστρώματος. Τουτέστιν μεγαλύτερη η πιθανότης προσέλκυσης υπόπτον αντικειμένων για θραύση του αεροθαλάμου (σαμπρέλα).

 

Το εμπρόσθιον είχε ψωμί ακόμη αλλά πάντα τα ελαστικά αλλάζονται παρέα..

P1060657_small.jpg

 

Σε αναμονή λοιπόν και ελπίζω να μη γίνει κανένα ατύχημα και δεν προλάβω τα της πανελληνίας συνευρέσεως..!! :bike:

[url=http://postimg.org/image/p0zb6czzh/]P1060652_small.jpg[/url]

Δημοσιεύτηκε

Ελαστικά SHINKO ζεύγος =  90€

Μεταφορική = 4 €

Σαμπρέλες MICHELIN Χ2 = 20 €

Τοποθέτηση = 10 €

ΣΥΝΟΛΟ = 124 €

 

Το μπροστινό και το πίσω.

 

Speedmaster-MKII-AM6.jpg8964.jpg

Το μόνο μειονέκτημα πως δεν ήταν απολύτως φρέσκα (μερικών εβδομάδων) όπως συνηθίζουμε να απαιτούμε, αλλά ήταν κατασκευασμένα στα μέσα του 2013. Έχοντας εμπειρία από ίδια περίπτωση στην 350άρα έχω να πω πως μια χαρά περπατάνε στον χρόνο (στην 350άρα φοράω τα ίδια λάστιχα κατασκευής του 2011 τοποθετημένα το 2012).

Το κέρδος σε σχέση με τα DUNLOP K70 είναι περίπου 70 - 90 ευρώ.

Δημοσιεύτηκε

Το μπροστά μου αρέσει πολύ, είναι το απόλυτο vintage στυλ και μοιάζει πολύ με το Heidenau old timer. Το πίσω επίσης μοιάζει με το Κ70.

Τα διάλεξες εσύ διαφορετικά ή η κάθε διάσταση έχει άλλο πέλμα?

 

Ένας γνωστός μου λαστιχάς υποστηρίζει πως σε ένα σεμινάριο τους είπαν πως το ελαστικό πρέπει να είναι τουλάχιστο 6 μηνών ώστε να έχει ολοκληρωθεί το "μαγείρεμα" του και να έρθει στην καλύτερη δυνατή κατάσταση για χρήση. Βέβαια μπορεί να το λέει και για ευνόητους λόγους οπότε μην το δένετε κόμπο, απλώς το αναφέρω...

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Like a Gun

Δημοσιεύτηκε

Έτσι όπως το λες Πάνο, δεν νομίζω ότι υπάρχει καλύτερη επιλογή από αισθητικής άποψης.

Δεν υπάρχει δυνατότητα επιλογής, αυτά είναι τα λάστιχα με το συγκεκριμένο πέλμα.

Θα τα δεις από κοντά στο Καρπενήσι.. :geia:

Δημοσιεύτηκε

Κήπ δε σάινι σάιντ άπ..... που λένε και στο χωριό μου με γνήσια Θεσαλιώτικη προφορά :)

 

Αυτές τις μέρες είμαι και εγώ στη διαδικασία τοποθέτησης ελαστικών.

Τα Shinko είναι μια από τις επιλογές μου πλέον, μετά την παράθεση της τιμής τους από τον noe.

Αυτό βέβαια αν δεν ταιριάξει η φάση που λέει ο Γιάννης (ο λαστιχάς μου), η οποία είναι τα Anlas, κάτι ελαστικά προερχόμενα  εκ... Τουρκίας.

Μίλησε για τιμή περίπου στο 100άρικο και γι αυτά.

Δεν τα έχω δει αλλά λογικά πρέπει να είναι τα NR-14 (54P και 57P) όπως φαίνονται στο site τους

http://www.anlas.com.tr/urun.asp?konu=urunler&anakategori=1&marka=1&kategori=15&sayfa=1

 

Σε λίγες ημέρες που θα φοράει η Γριά τα παραπάνω καινούρια ... παπά, θα σας πω και την γνώμη μου καθώς και τη ζημιά που έκαναν στο πορτοφόλι μου. 

Αν και ίσως κάποιος από εσάς τα έχει ήδη φορεμένα και ίσως να μας έλεγε τη δική του εμπειρία;;;;

Δημοσιεύτηκε

Το μπροστινό πελμα μου αρέσει και εμένα πολυ, δεν έβγαινε το πίσω με το ιδιο μπροστινό πελμα ?

 

Οταν πρωτομπήκα στον κόσμο των Enfield και μένα μου φάνηκε παράξενη η διαφορά των δύο ελαστικών. 

Μετά την πρώτη αλλαγή, το συνήθισα :)

Αν και δεν κατάλαβα γιατί οι παλιοί τα ήθελαν έτσι... Ισως για να ξεχωρίζουν το πίσω από το εμπρός :)

 

Τα Avon έχουν την ίδια τακτική επίσης:

Γραμμωτό το μπροστινό και μπακλαβαδωτό το πίσω

[URL=http://smg.photobucket.com/user/paparozoumis/media/TLPlanet/KGrHqFlsE65lyJ8J4BPBGFLGtg60_12_zpsa6c9ce0b.jpg.html]KGrHqFlsE65lyJ8J4BPBGFLGtg60_12_zpsa6c9c[/URL]

 

Ο παραπάνω συνδυασμός είναι από τους ακρβούς από άποψη τιμής :(

Δημοσιεύτηκε

Και δεν εχει διαφορα στο "περπάτημα" με δυο διαφορετικά πελματα ?

 

Θεωρητικά, τα λάστιχα αυτά έχουν φτιαχτεί για να είναι ζευγάρι, οπότε συνεργάζονται. 

Οσες φορές έβαλα λάστιχα, πάντα αυτά διάλεγα απλά και μόνο επειδή δεν το πολυέψαχνα ιδιαίτερα. 

Ηταν και λιγότερες σαφώς οι επιλογές στα "δύσκολα" αυτά νούμερα και πήγαινα τυφλά στον συνδυασμό αυτό. 
 
Θέλω να καταλήξω ότι δεν έχω εμπειρία από αλλον συνδυασμό και προσωπικά, δεν κατάλαβα ιδιαιτερότητα φορώντας τόσα χρονια τα προεικονειζόμενα Avon. 

 

Από την άλλη, η μοτοσικλέτα δεν νομίζω ότι έχει μεγάλες απαιτήσεις και παραξενιές στο θέμα των ελαστικών. 

Αυτό φυσικά επειδή δεν έχει και ο αναβάτης μεγάλες απαιτήσεις από την μοτοσικλέτα. 

Στα άλλα μου μηχανάκια που τα πιέζω και θέλω ακρίβεια και επιδόσεις, σαφώς είμαι πιό επιλεκτικός και αποφασίζω ανάλογα με την απόδοση των ελαστικών αλλά η Γριά  δεν έχει τέτοιες παραξενιές :)

Φυσικά, τα παραπάνω είναι όλα personal opinion και όλοι ξέρουμε τι συμβαίνει και τι ομοιότητα έχουν οι γνώμες με τα.... απευθυσμένα :)

Επεξεργάσθηκε από το μέλος paparozoumis

Δημοσιεύτηκε

Εγω παντως με τα Κ70 που εβαλα πριν 2 μηνες είμαι απολυτα ικανοποιημένος. Επεσε και στις βροχες της προηγουμενης εβδομάδος να μην εχω αμαξι λογω ηλ. προβλημάτων και με ολες τις γλιτσες και τους αχρηστους-ες που κυκλοφορουν με εβγαλε παλληκαρι .Κοντα 500 χλμ εβαλε από κατω σε αθλιες συνθηκες και από θεμα πατηματος ηταν τελεια.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.