Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Επιλογές Ελαστικών Για Enfield

Δημοσιεύτηκε

ΉΡΘΕ Η  ΩΡΑ  ΓΙΑ  ΝΕΑ  ΕΛΑΣΤΙΚΑ!  ΓΙΑ  ΒΟΗΘHΣΤΕ  NA   ΤΑ  2   ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΕΡΑ :

 

 

Metzeler_Tyre_tread.jpg

 

Metzeler  Me 22

 

K82_G.jpg

 Dunlop  k 82

 

 

 

 

 

 

 

  • Απαντήσεις 135
  • Εμφανίσεις 26,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Καλημέρα στην παρέα ! Εγώ  έβαλα  εδώ στην Γερμανία  στην ΕΦΙ  Εμπρός  Heidenau k44 και πίσω  Heidenau  k36 (έτσι τα προτείνει και η  Heidenau)https://de.reifenwerk-heidenau.com/modules/reifenliste/vi

  • Τα K70 είναι καλή επιλογή για τις enfield με 19άρες ζάντες. Εσύ μάλλον θές τα Κ82.   Απορώ πώς τα είχες τα Avon τόσο καιρό. Εγώ θυμάμαι γλύστραγα από την πρωτη στιγμή!

  • Το 3.50/18 για πίσω και 3.00/18 ή 3.25/18 για μπροστά.

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Γιώργο συμφωνώ κι εγώ για την ποιότητα των K70, ήταν τα προηγούμενα ελαστικά μου.

Έλα όμως που έτυχε να γνωρίσω τα SHINKO τα οποία θεωρώ ισάξια αφού τα έχω ήδη δοκιμάσει στην 350άρα;

Τελικές εντυπώσεις για τη σύγκριση θα σας πω μετά από ενάμιση χρόνο περίπου.

Και θα συμφωνήσω με το μήνυμα του Homo RatUs στην πρώτη σελίδα, ότι δηλαδή ακόμα και να τα αλλάζεις κάθε δύο χρόνια πάλι κερδισμένος είσαι αφού ανανεώνεσαι με καινούργια ελαστικά.

  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε

Αυτές τις μέρες είμαι και εγώ στη διαδικασία τοποθέτησης ελαστικών.

Τα Shinko είναι μια από τις επιλογές μου πλέον, μετά την παράθεση της τιμής τους από τον noe.

Αυτό βέβαια αν δεν ταιριάξει η φάση που λέει ο Γιάννης (ο λαστιχάς μου), η οποία είναι τα Anlas, κάτι ελαστικά προερχόμενα  εκ... Τουρκίας.

Μίλησε για τιμή περίπου στο 100άρικο και γι αυτά.

 

 

 

 

 

 

Παραθέτω και απαντώ σε μένα.. Αν αυτό δεν είναι ένδειξη σχοζοφρένειας, τι μπορεί να είναι;;;;; :)

Τέσπα...

 

Η Γριά φοράει ήδη καινούρια παπούτσια από χτές. 

Τελικά, κατέληξα στα Shinko, τα ίδια που φόρεσε και ο Noe, μια και η άλλη επιλογή των Anlas δεν ευοδώθηκε. 

Ο εισαγωγέας των Anlas  θα τα έφερνε:  πρώτα σε περίπου ένα μήνα - ΟΚ περίμενα μέχρι τα μέσα Ιουνίου. Μετά, θα τα έφερνε στο τέλος του Ιούνη. Πόσο ακόμη να περιμένω;;; Και θα ήταν σίγουρο ότι θα τα έφερνε; Ή μήπως θα έπρεπε να περιμένω κι άλλο;

 

Απόφαση άμεσα και τηλέφωνο στον Εμβολιάδη, στο νούμερο που είχε παραθέσει ο Noe σε προηγούμενο Post. 
Απαντάει κυρία και αφού ρωτά αν είμαι ιδιώτης ή από μαγαζί, μου δίνει προσφορά για το ζεύγος που ζήτησα.

Η προσφορά ήταν στα 97 Ευρώ

 

Εκεί αρχίζει διάλογος. 

- Μα, πριν μια εβδομάδα μόλις, άλλος πελάτης τα αγόρασε από εσάς και του στοίχισαν στα 90 Ευρώ. Υπήρξε αύξηση;

- Ποιός ήταν αυτός ο πελάτης; Δώστε μου το όνομά του για να το δω.

- Δεν το ξέρω το όνομά του. Τον 'γνωρίζω' μέσα από ένα διαδικτυακό φόρουμ και δεν νομίζω ότι είχε κανέναν λόγο να πει ψέμματα για την τιμή που τα αγόρασε. 

- Πείτε μου τό όνομα του για να σας πω. Εκτός αυτού, τούτη είναι η τιμή για τα ελαστικά για τους ιδιώτες.

- Εννοείτε δηλ. ότι αν είχα μαγαζί ελαστικών θα ήταν αλλιώτικη η τιμή τους; ΟΚ. Να ειδοποιήσω τον λαστιχά μου να τα παραγγειλει εκείνος από εσάς.

 

Εκεί η κυρία αρχίζει ένα μάσημα των λεγομένων της, κάτι ανάμεσα σε "να δω αν ο κος Κώστας μπορεί να σας δώσει την τιμή που είπατε" και "μου τα λέτε λίγο μπερδεμένα" και "ποιό είναι το όνομά του άλλου πελάτη πάλι" και άλλα τέτοια.

 

Κλείνουμε το τηλέφωνο και καθώς επικοινωνώ με τον Γιάννη τον λαστιχά, με παίρνει καπάκι η κυρία στο κινητό και μου λέει ότι με δική της πρωτοβουλία τελικά θα μου αφήσει τα λάστιχα στην τιμή των 90 Ευρώ, έτσι κι αλλιώς η τιμή που θα έκανε θα ήταν αυτή και στον επαγγελματία, οπότε γιατί να μπούμε σε διαδικασία κλπ..

 

Η συμφωνία έκλεισε το μεσημέρι της Δευτέρας, η κατάθεση έγινε άμεσα το μεσημέρι της Δευτέρας, τα λάστιχα έφυγαν το απόγευμα της Δευτέρας από Θεσσαλονίκη μου μεγάλη φτωχομάνα, την Τρίτη το πρωί στις 12 έχω τηλεφώνημα να παραλάβω τα λάστιχα από την μεταφορική στην Σπύρου Πάτση. 

Τόσο γρήγορα και άμεσα. 

Το μόνο που χάλασε ελάχιστα την εικόνα ήταν η ελαφρώς αντιεπαγγελματική αντιμετώπιση στην προσφορά η οποία διορθώθηκε άμεσα, αφού εξήγησα στην κυρία ότι ο πελάτης είναι ζωντανή διαφήμιση, καθώς ο ένας προτείνει στον άλλον και ιδιαίτερα όταν αυτό γίνεται μέσω του Ιντερνετ σε φόρα και διαδικτυακούς τόπους. 

Τέλος καλό λοιπόν, όλα καλά...

 

Ωρα για την τοποθέτηση. 

Τετάρτη πρωί στο λαστιχάδικο του Γιάννη του Καλφόπουλου στο Ιλιον. 

(να θυμηθώ κάποια στιγμή να γράψω δυό λόγια για τον Γιάννη. Προς το παρόν, θα γράψω μόνο ένα λόγι (???? Υπάρχει ενικός;;;; :) ) 

Μοτοσικλετιστής με βαθιά γνώση στο επάγγελμά του.

Πάντα ήρεμος και πρόθυμος να εξυπηρετήσει.

Το μαγαζί του κέντρο διερχομένων, μοτοσικλετιστών και μή, που έρχονται να ανταλλάξουν μια κουβέντα μαζί του.

Κάτοχος κλασσικής μοτοσικλέτας και ο ίδιος, άλλης βέβαια από τις δικές μας, αλλά κλασσικός και αυτός.

Προσεκτικός στην δουλειά του και έμπιστος.

Με άλλα λόγια, εκεί τελείται μυστήριον και όχι απλά αλλαγή ελαστικών και μόνο.....

Τα παραπάνω δεν είναι διαφήμιση.

Ενας καλός επαγγελματίας, είναι πάντα καλό να γίνεται γνωστός ώστε και άλλος κόσμος να μπορεί να εκμεταλλεύεται τη γνώση του.  

Τέλος παρένθεσης.....  

Μέχρι την επόμενη, ίσως θα θέλατε να διαβάσετε άρθρο του Ντάνη Φώτου για την Magni Guzzi που του ανήκε

http://www.mrbike.gr/website/2011-02-24-10-51-20/magni-guzzi-australia.html

 

Επανερχόμεθα λοιπον... 

Τα λάστιχα τοποθετήθηκαν και οι εντυπώσεις από τα περίπου 40 χλμ που επακολούθησαν στο υπόλοιπο της ημέρας, είναι ενδεικτικά. 

Το σχήμα των ελαστικών είναι έντονα οβαλ, συγκρινόμενα πάντα με τα προηγούμενα AVON που φορούσε η μοτοσικλέτα, τα οποία ήταν σαφώς πιό τετράγωνα. 

Οχι, τα προηγούμενα δεν ήταν φθαρμένα για να έχουν 'τετραγωνιστεί'. Το μηχανάκι δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο για να λιώσει τα λάστιχα και να τα φθείρει. 

Ξεραίνονται και γίνονται ξύλα αλλά δεν λιώνουν :)

Οπότε, το οβάλ σχήμα των νέων  ελαστικων δίνει μεγάλη ευελιξία στην μοτοσικλέτα, κάνοντάς την να πλαγιάζει εύκολα και ευχάριστα. 

Το κράτημα είναι υποδειγματικό στα πλαίσια πάντα της χρήσης της μοτοσικλετας... δεν μιλάμε για αγωνιστική χρήση, έτσι;;;

Ακόμη και σε γυαλιστερή άσφαλτο, η εμπιστοσύνη που εμπνέουν είναι μεγάλη. 

Η όψη τους είναι σαφώς κλασικίζουσα και ρετροφέρνει με το γραμμωτό μπροστινό SR201 SR201.jpg

και το τακουνοειδές μπακλαβαδωτό πίσω SR210 SR210.jpg

στις 19 ίντσες και για τα δύο ελαστικά. 

 

Με άλλα λόγια, τα λάστιχα συνιστούνται καθώς ο συνδυασμός τιμής και απόδοσης είναι εξαιρετικά καλός.

Η ποιότητά τους στο πέρασμα του χρόνου μένει να αποδειχθεί....

Προς το παρόν, είμαι απολύτως ευχαριστημένος παρ΄ ότι όπως εντοπισε και ο Noe, τα λάστιχα δεν είναι απολύτως "φρέσκα" στην κατασκευή τους. 

Το ένα είναι κατασκευασμένο τον Μάιο 2013 και το άλλο τον Δεκέμβρη κάποιου χρόνου που δεν φαίνεται καλά στην σφραγίδα του, οπότε είναι είτε Δεκέμβρης 2013 ή Δεκέμβρης 2012 που το κάνει ήδη ηλικίας μισού ή ενάμιση χρόνου από τον καιρό κατασκευής του. 

Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με αυτό, απλά το αναφέρω για τους.... σκληροπυρηνικούς του είδους :)

Επεξεργάσθηκε από το μέλος paparozoumis

Δημοσιεύτηκε

Ορχεοζώμον, κάτσε γιατί εγώ ήδη τους έκανα μια χιλιάδα.

Τα περπάτησα σε γλίτσα και σε βροχή για πολλά χιλιόμετρα.

Η μόνη αίσθηση προβλήματος ήταν ψυχολογική και σκεφτόμουν παρέα με τους κεραυνούς:

"Βρε γιατί πήρα φθηνά  λάστιχα; Λες τώρα να αγοράσω οικόπεδο εκτός σχεδίου;"

 

Όλα καλά όμως πήγαν, το μόνο που μένει και βαρέθηκα να κάνω είναι μια ακτινολόγηση,  ειδικά στον εμπρός τροχό.

  • 7 months later...
Δημοσιεύτηκε

Shinko, ετοιμοπαραδωτα το ζευγαρι 110€ στον Κουτούσης,σταθμό Λαρίσης,2108220053

Επεξεργάσθηκε από το μέλος noe

Δημοσιεύτηκε
Δεν αντεξα και τα έριξα στα 30!
Μίλησε παλι η ψυχη Μπεηζανη!χα!χα!χα!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
Έχει και Καταστημα στο περιστέρι δίπλα μου και μου κάθεται κουφέτο!
Tyreshop δαγκωτο για μένα προσωπικά!οι δόσεις βοηθάνε υπερβολικά!
Δημοσιεύτηκε
Επίσης αν δεν χρησιμοποιησετε νέες σαμπρελες,και κρατησετε τις δικές σας,η τιμή είναι 180€ και 6 ατοκες τα παντα όλα!
Μπεηζανης speaking!χα!χα!χα!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
Οι κάτοχοι efi είστε ακόμη πιο τυχεροί μιας και τα k82 dunlop 18" τα έχει στα 130€ με 6 ατοκες!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
Παιδια εγω εβαλα πριν 2 μηνες τα dunlop k70 στα Χανια μαζι με καινουριες σαμπρελες στα 160euro.Φανταστειται οτι δεν τα ειχε και ετοιμοπαραδοτα και τα περιμεναμε και μια εβδομαδα απο Αθηνα.Ο λαστιχας μου κοιταξε και την ημερ.παραγωγης τους και ειναι ολοκαινουρια.Για κοιταξτε καλητερα γιατι αλλιως θα σας τα στειλω απο Χανια.Χα χα...Φανταζεστε οτι εσεις θα τα περιμενετε 2εβδομαδες.....!Αθηνα-Χανια και παλι Χανια- Αθηνα.
Δημοσιεύτηκε
Και μετα το ψάξιμο,όλα καταλήγουν παλι στον περιστερά...
Τιμή κ70 180 με σαμπρελες τοποθέτηση ζυγοστάθμιση και οσες δόσεις θέλουμε με κάρτα,λογικά θα είναι έως 12 δόσεις δεν ξέρω...170 όλα αν γίνει μετρητοίς.
Δημοσιεύτηκε

Και μετα το ψάξιμο,όλα καταλήγουν παλι στον περιστερά...
Τιμή κ70 180 με σαμπρελες τοποθέτηση ζυγοστάθμιση και οσες δόσεις θέλουμε με κάρτα,λογικά θα είναι έως 12 δόσεις δεν ξέρω...170 όλα αν γίνει μετρητοίς.

Δύναμη ο Περιστεράς!!!!

Εμένα με κλείδωσε σαν πελάτη....

Δημοσιεύτηκε

Οι δόσεις στον περιστερά επίσης 6 το ανώτερο.

 

Μα καλά τι ήθελες να δίνεις ένα ταληράκι το μήνα για τρία συναπτά έτη;

Τότε επ' άπειρον θα έδινες ταληράκι μηνιαίως.

Με δύο προϋποθέσεις, ότι ο μαύρος χρυσός εκτιμάται σταθερά

και ότι εσύ θα αλλάζεις λάστιχα ανά τριετία.

 

Πρόβλημα, αναζητάει επειγόντως  λύση Μπεϊζάνη.. :wallbash:

Δημοσιεύτηκε
Ακόμη δεν βρήκα και τον Σαλονικιό,δεν το σήκωνε,να μου πει αν έχει τα Σίνκο στα 90 όπως παλιά!
Μπεηζανης speaking!!!
Δημοσιεύτηκε

Ακόμη δεν βρήκα και τον Σαλονικιό,δεν το σήκωνε,να μου πει αν έχει τα Σίνκο στα 90 όπως παλιά!
Μπεηζανης speaking!!!

Τα Shinko έρχονται σε τελική τιμή περίπου στα 110 φορεμένα, αν υπολογισεις τα 4€ μεταφορικά και τα φορετικά των ελαστικών.

Οπότε, είτε τα παραγγείλεις απ' ευθείας απο Θεσσαλονίκη, είτε πας στον Κουτούση -όπως έγραψες- είναι το ίδιο πράγμα.

 

Εγώ παντως αναρωτιέμαι γιατί κάποιος να ψάχνεται να δώσει 160 ή 180 και πάνω όταν υπάρχει η λύση των 110...

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει;;;

Δημοσιεύτηκε

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει;;;

Μα καλά τώρα, ίδιο πράγμα να λες, "φοράω σίνκο" και ίδιο "φοράω ΝΤΑΝΟΥΛΟΠΠΠΠ"..;

Δεν γεμίζει ο στόμας σου κι ας αδειάζει η τσέπα σου..;

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.