Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Επιλογές Ελαστικών Για Enfield

Δημοσιεύτηκε

ΉΡΘΕ Η  ΩΡΑ  ΓΙΑ  ΝΕΑ  ΕΛΑΣΤΙΚΑ!  ΓΙΑ  ΒΟΗΘHΣΤΕ  NA   ΤΑ  2   ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΕΡΑ :

 

 

Metzeler_Tyre_tread.jpg

 

Metzeler  Me 22

 

K82_G.jpg

 Dunlop  k 82

 

 

 

 

 

 

 

  • Απαντήσεις 135
  • Εμφανίσεις 26,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Καλημέρα στην παρέα ! Εγώ  έβαλα  εδώ στην Γερμανία  στην ΕΦΙ  Εμπρός  Heidenau k44 και πίσω  Heidenau  k36 (έτσι τα προτείνει και η  Heidenau)https://de.reifenwerk-heidenau.com/modules/reifenliste/vi

  • Τα K70 είναι καλή επιλογή για τις enfield με 19άρες ζάντες. Εσύ μάλλον θές τα Κ82.   Απορώ πώς τα είχες τα Avon τόσο καιρό. Εγώ θυμάμαι γλύστραγα από την πρωτη στιγμή!

  • Το 3.50/18 για πίσω και 3.00/18 ή 3.25/18 για μπροστά.

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Συμφωνω με το Νοε....
Αλλη η ποιοτητα Dunlop...

 

Παρανόησες Ανδρέα, ίσως τα Shinko δεν είναι καλύτερα από τα Dunlop,

αλλά ούτε και χειρότερα δείχνουν μέχρι στιγμής,

εγώ πια διαλέγω Shinko, έχουν και πιο κλασική εμφάνιση.

Δημοσιεύτηκε

Παρανόησες Ανδρέα, ίσως τα Shinko δεν είναι καλύτερα από τα Dunlop,

αλλά ούτε και χειρότερα δείχνουν μέχρι στιγμής,

εγώ πια διαλέγω Shinko, έχουν και πιο κλασική εμφάνιση.

Aπλά θεωρώ ότι όλα τα ελαστικά πάνω κάτω όταν είναι καινούρια έχουν την ίδια συμπεριφορά....

Μετά το πρώτο χρόνο+ βλέπεις τις διαφορές...

Τα υποδεέστερα σκληραίνουν πολύ και φθίρονται...

Μακάρι για όλους μας τα shinko να μας εκπλήξουν ευχάριστα!!!

  • 7 months later...
Δημοσιεύτηκε
Και εγώ με την σειρά μου σήμερα άλλαξα λάστιχα γιατί δεν πήγαινε άλλο ήταν χάλια από 2011. .η επιλογή μου ήταν Dunlop K70..
165€ με σαμπρέλες. 20150929_171537_zpsmvp2zqye.jpg
Δημοσιεύτηκε
Υπόψη ότι τα Shinko έχουν κλείσει τετραετία και 6000 χλμ με καλή φύλαξη πάντα σε κλειστό χώρο και δεν έχουν ξεραθει. Τα ντανουλοπ τα άλλαξα στην πενταετία
Δημοσιεύτηκε
...μα ειναι δυνατον σε κλασικο μηχανακι να αλλαζετε 3 την ωρα λαστιχα....?

..τι σοι κλασικο ειναι τοτε...!

Απο το 2003 φορω τα δικα μου.

...αυτο θα πει ...να σαι κλασικος !!
Δημοσιεύτηκε

Noe προτεινόμενη επόμενη αλλαγή μου είπανε 15.000χιλ...

15000χιλ,ναι....Οχι αν τα κανεις σε 10 χρονια ομως?

Δημοσιεύτηκε

...μα ειναι δυνατον σε κλασικο μηχανακι να αλλαζετε 3 την ωρα λαστιχα....?

..τι σοι κλασικο ειναι τοτε...!

Απο το 2003 φορω τα δικα μου.

...αυτο θα πει ...να σαι κλασικος !!

Εσυ παλι τα φορας αλλα δεν ειναι πλεον λαστιχα...??Ετσι δεν ειναι?Οταν με το καλο βαλεις καινουρια,θα καταλαβεις τι εννοω.

Δημοσιεύτηκε

...μα ειναι δυνατον σε κλασικο μηχανακι να αλλαζετε 3 την ωρα λαστιχα....?
..τι σοι κλασικο ειναι τοτε...!
Απο το 2003 φορω τα δικα μου.
...αυτο θα πει ...να σαι κλασικος !!


Και εγω κλασικός είμαι με λάμες στα πόδια και φοβάμαι ..
Στέφανε εισαι υπερβολικός ..
Και να βάλεις λάστιχα ..
Δημοσιεύτηκε

Εσυ παλι τα φορας αλλα δεν ειναι πλεον λαστιχα...??Ετσι δεν ειναι?Οταν με το καλο βαλεις καινουρια,θα καταλαβεις τι εννοω.

Τώρα, τι απολυτοσύνες είναι αυτές;

Μετά από τόσα χρόνια συμβίωσης, έχεις φτιάξει δεσμούς συναισθηματικούς μαζί τους.

Ετσι έυκολα τους πετάς εσύ τους φίλους;

Κι αν ακόμη τα αλλάξεις, τα βάζεις στο σαλόνι και πίνεις και μια μπύρα μαζί τους αναπολώντας τα παλιά ;)

Τέτοιες μακροχρόνιες σχέσεις σπανίζουν!

Δημοσιεύτηκε

Κ ομως μου φαινονται μια χαρα..
Αλλα 2 χρονακια θα αντεξουνε !

Στέκουρε, μη μασάς!

Σε λίγο καιρό θα ψηφίζουν κι όλας :)

Δημοσιεύτηκε

Περίπου στα 3 χρονια λένε ..

Ασε ρε τώρα που ξέρεις κι εσύ!!!
Τρία χρόνια και πέταμα;;;

Ούτε να λερωθούν δεν έχουν προλάβει ;)

Δημοσιεύτηκε

Θα εχεις κανει στο enfield σου 15000χιλ. σε 3χρονια?Εγω σου το ευχομαι γιατι σημαινει ωρες απολαυσης και τοτε κρατα τα και 20000χιλ. αλλα ο χειροτερος εχθρος των ελαστικων ειναι ο χρονος.Ποσο μαλλον πανω σε ενα κλασσικο μηχανακι που ουτε κολιες κανουμε ουτε εντο.Εκτος αν ειναι δεξιοταχυτο σαν το δικο μου και το δινεις σε πρωταρη να το κανει βολτα.......τοτε σιγουρα θα σταμματησει με κολιες εεεεεε.......???????

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
Ο Στέφανος μου έχει σπάσει τα νεύρα με αυτά που λέει. .
Προτιμά τα ρολόγια του ..καλύτερα από τα λάστιχα. .πιπίλα
Δημοσιεύτηκε

Εγω σου λεω πως στα ρολογια του,δεν βλεπει την ωρα για να τα αλλαξει...

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Ποσο μαλλον πανω σε ενα κλασσικο μηχανακι που ουτε κολιες κανουμε ουτε εντο.

Ορίστε;; Πώς είπατε;;

http://royalenfieldclub.gr/forum/index.php?/topic/341-h-4%CE%B7-%CF%84%CE%B1%CF%87%CF%8D%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%BC%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%83%CF%89%CF%83%CF%84%CE%B1/#entry28950

Δημοσιεύτηκε

Παντως οτι και να λεμε ειναι φοβερα λαστιχα τα dunlop.Χωρις να εχω δοκιμασει τα shinko παλι  Κ70 θα εβαζα.Η διαφορα ειναι μικρη στην τιμη τους και τα αξιζουν.

Δημοσιεύτηκε
Στέφανε να πουλήσουν θέλουν. .το λάστιχο το βλέπεις σπάει στα πλάι και ξέραινεται ανάλογα πως θα διατηρήσεις ..
Δημοσιεύτηκε

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.