Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Επιλογές Ελαστικών Για Enfield

Δημοσιεύτηκε

ΉΡΘΕ Η  ΩΡΑ  ΓΙΑ  ΝΕΑ  ΕΛΑΣΤΙΚΑ!  ΓΙΑ  ΒΟΗΘHΣΤΕ  NA   ΤΑ  2   ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΕΡΑ :

 

 

Metzeler_Tyre_tread.jpg

 

Metzeler  Me 22

 

K82_G.jpg

 Dunlop  k 82

 

 

 

 

 

 

 

  • Απαντήσεις 135
  • Εμφανίσεις 26,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Καλημέρα στην παρέα ! Εγώ  έβαλα  εδώ στην Γερμανία  στην ΕΦΙ  Εμπρός  Heidenau k44 και πίσω  Heidenau  k36 (έτσι τα προτείνει και η  Heidenau)https://de.reifenwerk-heidenau.com/modules/reifenliste/vi

  • Τα K70 είναι καλή επιλογή για τις enfield με 19άρες ζάντες. Εσύ μάλλον θές τα Κ82.   Απορώ πώς τα είχες τα Avon τόσο καιρό. Εγώ θυμάμαι γλύστραγα από την πρωτη στιγμή!

  • Το 3.50/18 για πίσω και 3.00/18 ή 3.25/18 για μπροστά.

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

δες και τα shinko που φοραω εγω και ο νοε,,,, νομιζω εβαλε και ο γιωργος !!!!! πολυ καλα,,,, και πολυ εμφανισημα !!!! ( και φθηνοτερα !!)

Δημοσιεύτηκε

εχουμε θεμα απο παλαιοτερα και η καλυτερη περιπτωση ητανε dunlop απο περιστερα με τοποθετηση και ζυγοσταθμιση φθηνοτερος απο ολους .

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

δες και τα shinko που φοραω εγω και ο νοε,,,, νομιζω εβαλε και ο γιωργος !!!!! πολυ καλα,,,, και πολυ εμφανισημα !!!! ( και φθηνοτερα !!)

ΑΠΟ ΠΟΥ  ΚΑΙ  ΠΟΣΟ ?

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Κοίτα και τα Heidenau old timer

ΑΠΟ  ΠΟΥ  ΚΑΙ  ΠΟΣΟ ?  ΚΑΙ  ΓΙΑΤΙ ?(  ΔΕΝ  ΒΛΕΠΩ  ΕΠΙΧΕΙΡΉΜΑΤΑ?)

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

 

dunlop δαγκωτοοοοοοοοοο

 

 

 

dunlopppppppp δαγκωτοοοοο λεμε

ΕΞΗΓΗΣΕ  ΜΑΣ  ΓΙΑΤΙ ! (να  τα  δαγκωσουμε  serif!)

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Εγώ έχω βάλει τα metzeler για 2η φορά και είμαι πολύ ευχαριστημένος

επιτέλους  να  και  κάποιος  που  με  λεει  αυτό  που  θέλω  να  ακούσω!  Στέλιο   πιες  ενα  espesso  στην  υγεια  μου! :thumbsup:

Δημοσιεύτηκε

Βρε Χρήστο πρέπει να πάρεις γνώμη από ιεφάδες, ο ελεκτρομπούλετ και οι λοιποί με τα παλιά τα καρμπυρατεράτα φοράμε άλλες διαστάσεις και τύπο ελαστικών. Και τα shinko στην 350άρα και τα τα Κ70 στην 500άρα μου είναι πάρα πολύ καλά, αλλά σκέψου όμως ότι είναι τρένα οι Enfield οι παλιές.

Για τα ψεκαστά τι να πω, φταρνίζεσαι κι αλλάζεις λωρίδα.. :tongue0013:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Άρα  από  τα  λεγόμενα  σου, :mf_popeanim: Noe,  βγάζω  το  συμπέρασμα,  ότι  εφόσον   θέλω  να  «πλαγιάζω»  στις  στροφές, χωρίς  τον  φόβο  να  «εκτροχιαστώ»,  να  επιλέξω  ελαστικά,  Metzeler  Me 22.

Δημοσιεύτηκε

Τα shinko ειναι πολυ οικονομικα κ εμφανισιμα! Τωρα για μενα, ενα καινουριο λαστιχο, ειναι παντα ενα καινουριο λαστιχο, ασχετως της μαρκας! Εχουν σχεδον τα μισα χρηματα απο τα επωνυμα, οποτε αν θεωρητικα αλλαζεις ελαστικα καθε 3 χρονια, αυτα μπορεις να τα αλλαζεις καθε 1.5 χρονο (λεμε τωρα). Κ ρωταω τους υπολοιπους, τι θα ειναι καλυτερο μετα απο 1.5 χρονο, ενα επωνυμο ή ενα φρεσκο ζευγαρι shinko? Τα συμπερασματα δικα σας!

 

ΑΦΟΙ ΕΜΒΟΛΙΑΔΗ Οδυσσέως 26, Θεσσαλονίκη
2310520067

 

ΥΓ SR210 το πισω κ SR201 το μπροστινο

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Homo RatUς

Δημοσιεύτηκε
Για κάποιο λόγο ειναι επώνυμα! Τα Dunlop εμφανίςιακα ταιριάζουν περισσότερο σε κλασικό μηχανάκι. Απο ότι τα έχω οδηγήσει ειναι άψογα στη συμπεριφορά και στους κραδασμούς και ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες συμπεριφέρονται καταπληκτικά. Σε βρεγμένο το φρενάρισμα δεν τρομάζει και γενικά τα θεωρώ πολυ αξιόπιστα και καλα λάστιχα. Τωρα αν θα τα αλλάζεις 2 φορές στα 3 χρόνια η μια εχε υπό οψην σου πως ότι πληρώνεις παίρνεις. Μπορεί τα φθηνά να βγουν πιο ακριβά στην πορεία η μπορεί να μην αντέξουν 1,5 χρόνο. Τα επώνυμα σίγουρα όμως θα αντέξουν 3. Και τέλος δεν θα φόραγαν παπούτσι στα πόδια μου φθηνό η απο τη λαϊκή αντί ενός Adidas η nike που ξερω ότι δεν θα μου χαλάσει το πόδι η να αρχίσω να νιώθω διάφορους πόνους στη μέση κτλ. Για κάποιο λόγο το ενα έχει διπλάσια τιμη απο το άλλο και συνήθως δεν ειναι μόνο η μπραντα.
Αυτή ειναι καθαρά η άποψη μου. Δεν σημαινει ότι ειναι και σωστή για όλους. Το σωστό ειναι υποκειμενικό. Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμε

Επεξεργάσθηκε από το μέλος sherif

Δημοσιεύτηκε

Μπορεί τα φθηνά να βγουν πιο ακριβά στην πορεία η μπορεί να μην αντέξουν 1,5 χρόνο. Τα επώνυμα σίγουρα όμως θα αντέξουν 3

Νοε, ποσο καιρο τα φορας στην 350?Ειχες ποτε καποιο προβλημα? Εγω που τα εχω καβαλησει παντως (τα Shinko) ειναι πραγματικα πολυ καλα. Δεν ειναι κινεζικα, ειναι κορεατικα.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Τα shinko ειναι πολυ οικονομικα κ εμφανισιμα! Τωρα για μενα, ενα καινουριο λαστιχο, ειναι παντα ενα καινουριο λαστιχο, ασχετως της μαρκας! Εχουν σχεδον τα μισα χρηματα απο τα επωνυμα, οποτε αν θεωρητικα αλλαζεις ελαστικα καθε 3 χρονια, αυτα μπορεις να τα αλλαζεις καθε 1.5 χρονο (λεμε τωρα). Κ ρωταω τους υπολοιπους, τι θα ειναι καλυτερο μετα απο 1.5 χρονο, ενα επωνυμο ή ενα φρεσκο ζευγαρι shinko? Τα συμπερασματα δικα σας!

 

ΑΦΟΙ ΕΜΒΟΛΙΑΔΗ Οδυσσέως 26, Θεσσαλονίκη
2310520067

 

ΥΓ SR210 το πισω κ SR201 το μπροστινο

απο τα  ελαστικα  αυτα    ταιριαζει  μονο  το sr210, αλλα  δεν  υπαρχει για την  διασταση  του μπροστινου τροχου!  ενω  το  sr201  δεν  βγαινει  στην  διασταση  του  3,00*18 :wallbash: που  ειναι  η  διασταση  στην  efi   ο  μπροστα  τροχος!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Για κάποιο λόγο ειναι επώνυμα! Τα Dunlop εμφανίςιακα ταιριάζουν περισσότερο σε κλασικό μηχανάκι. Απο ότι τα έχω οδηγήσει ειναι άψογα στη συμπεριφορά και στους κραδασμούς και ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες συμπεριφέρονται καταπληκτικά. Σε βρεγμένο το φρενάρισμα δεν τρομάζει και γενικά τα θεωρώ πολυ αξιόπιστα και καλα λάστιχα. Τωρα αν θα τα αλλάζεις 2 φορές στα 3 χρόνια η μια εχε υπό οψην σου πως ότι πληρώνεις παίρνεις. Μπορεί τα φθηνά να βγουν πιο ακριβά στην πορεία η μπορεί να μην αντέξουν 1,5 χρόνο. Τα επώνυμα σίγουρα όμως θα αντέξουν 3. Και τέλος δεν θα φόραγαν παπούτσι στα πόδια μου φθηνό η απο τη λαϊκή αντί ενός Adidas η nike που ξερω ότι δεν θα μου χαλάσει το πόδι η να αρχίσω να νιώθω διάφορους πόνους στη μέση κτλ. Για κάποιο λόγο το ενα έχει διπλάσια τιμη απο το άλλο και συνήθως δεν ειναι μόνο η μπραντα.
Αυτή ειναι καθαρά η άποψη μου. Δεν σημαινει ότι ειναι και σωστή για όλους. Το σωστό ειναι υποκειμενικό. Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμε

συνφωνω  απολυτα (το πισω  λαστιχο που  εχω  ειναι  το  κ82) , σημ. υπαρχουν  ετοιμοπαραδωτα  στα 120 ευρα! 

Δημοσιεύτηκε

Νοε, ποσο καιρο τα φορας στην 350?Ειχες ποτε καποιο προβλημα? Εγω που τα εχω καβαλησει παντως (τα Shinko) ειναι πραγματικα πολυ καλα. Δεν ειναι κινεζικα, ειναι κορεατικα.

 

Τα συγκεκριμένα λάστιχα (shinko) τα έβαλε ο Γιάννης από Καστοριά για 100€ περίπου αν θυμάμαι, πριν ενάμιση χρόνο.

Έχω κάνει μόλις 3000 χλμ. Αλλά οι μοτοσικλέτες μου φυλάσσονται σε κλειστό χώρο, οπότε έχω ένα κέρδος στο ότι τα λάστιχα δεν φθείρονται από τις εξωτερικές συνθήκες (ήλιος, βροχή, σκόνη, ούρα σκύλων). Τα εν λόγω λάστιχα μπορώ να τα συγκρίνω με τα Κ70 της Dunlop και τα βρίσκω ισάξια σε οδηγική συμπεριφορά, ενώ έχουν πιο κλασικό προφίλ, ειδικά το μπροστινό μοιάζει με της Avon (ίσιες γραμμές) που εμένα μου αρέσει.

Τα δε Dunlop τα έχω 3 χρόνια τώρα (τα είχα αγοράσει 125€) με σχεδόν 12000 χλμ. και όταν τα πρωτοφόρεσα τα εκτίμησα συγκρινόμενα με τα άθλια της Avon.

Σήμερα τα Dunlop Κ70 δεν τα βρίσκεις φθηνότερα από 170€, ενώ τα shinko πρέπει να παίζουν γύρω στα 110-120€ (πάντα οι τιμές χωρίς νέες σαμπρέλες).

Λόγω του ότι έχω πολλές μοτοσικλέτες τα χιλιόμετρα μοιράζονται και η μεγαλύτερη φθορά είναι ο χρόνος, έχω την αίσθηση πως και οι δύο μάρκες θα βγάλουν άνετα 5 χρόνια με τη δική μου χρήση.

Σκεφτείτε πως βρήκα ένα CB750 σε αποθήκη της Γερμανίας και φοράει λάστιχα 12ετίας κι όμως κρατάνε ακόμη. :blink:

 

Υ.Γ. Τα shinko τα φέρνει κανείς στην Αθήνα; Διότι διαφορετικά θα πρέπει να συνυπολογιστεί και το κόστος μεταφοράς τους (π.χ. από Θεσσαλονίκη).

Δημοσιεύτηκε

Η γνώμη μου είναι να βάλεις τα Dunlop να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο....

Τώρα τα shinko από Κορέα εγώ δεν θα τα έβαζα....Δεν θα εμπιστευόμουν κορεάτικο λάστιχο....

Άσε που η τιμή των Shinko  είναι πριν 1,5 χρόνο...

Τώρα για μαγαζιά Περιστεράς με κλειστά μάτια.Ο τύπος είναι κορυφή σε τιμές,ποιότητα κλπ...

Πριν 3 μήνες έβαλα λάστιχα στον Περιστερά και με κέρδισε για μία ζωή.

'Αμα θες μιλάμε τηλεφωνικώς να πας και συστημένος με ακόμα χαμηλότερες τιμές,αν δεν έχεις επικοινωνήσει μαζί του....

Σε περίπτωση που το σκέφτεσαι για Περιστερά μπορώ να του τηλ που με θυμάται και να πάρεις τιμή σπέσιαλ!

Και επίσης με αλλαγή ελαστικών πάντα αλλαγή και σαμπρέλες....Συμβουλή από Θωμά από αντιπροσωπεία...

Σαμπρέλες Michelin και όχι made in India....

Επεξεργάσθηκε από το μέλος andrew

Δημοσιεύτηκε

 80 ευρω το ζευγαρι πριν ενα μηνα

Kαλή τιμή,βέβαια άμα δεν ξέρεις να τα βάλεις και πας να στα βάλουνε θα χρεωθείς 20-30 ευρώ τοποθέτηση....

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

 

Homo RatUς, on 07 Feb 2014 - 07:08 AM, said:

snapback.png

Τα shinko ειναι πολυ οικονομικα κ εμφανισιμα! Τωρα για μενα, ενα καινουριο λαστιχο, ειναι παντα ενα καινουριο λαστιχο, ασχετως της μαρκας! Εχουν σχεδον τα μισα χρηματα απο τα επωνυμα, οποτε αν θεωρητικα αλλαζεις ελαστικα καθε 3 χρονια, αυτα μπορεις να τα αλλαζεις καθε 1.5 χρονο (λεμε τωρα). Κ ρωταω τους υπολοιπους, τι θα ειναι καλυτερο μετα απο 1.5 χρονο, ενα επωνυμο ή ενα φρεσκο ζευγαρι shinko? Τα συμπερασματα δικα σας!

 

ΑΦΟΙ ΕΜΒΟΛΙΑΔΗ Οδυσσέως 26, Θεσσαλονίκη 
2310520067

 

ΥΓ SR210 το πισω κ SR201 το μπροστινο

απο τα  ελαστικα  αυτα    ταιριαζει  μονο  το sr210, αλλα  δεν  υπαρχει για την  διασταση  του μπροστινου τροχου!  ενω  το  sr201  δεν  βγαινει  στην  διασταση  του  3,00*18  :wallbash: που  ειναι  η  διασταση  στην  efi   ο  μπροστα  τροχος!

 οπως  τα περιγραφω  πιο  πανω  τα  shinko ,  κοστιζουν 86,00 ευρα, αγορα  και  τοποθέτηση  δικο  σου  θεμα,(αν  πας με τις  ζαντες  βγαλμενες απο την μοτο,  εδω θεσν/ικη,  θελουν 5ευρο  εκαστο-τοποθετηση!).

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.