Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Αντιπροσωπεία Της Enfield - Συνεργείο Και Οι Απόψεις Μας.

Δημοσιεύτηκε
[quote author=andrew link=topic=740.msg7669#msg7669 date=1335213058]
Πρώτα από όλα να ευχηθώ και εγώ όλους τους Γιώργηδες και ειδικά τους ενφιλντάδες Γιώργηδες!!!
Κατα δεύτερον χάρηκα ιδιαιτέρως που συμμετείχα μετά από πολύ καιρό σε συνάντηση του club...
'Oλοι σχεδόν ήταν εκεί!!!!Πολύ μεγάλη συμμετοχή που δείχνει ότι έχουμε δύναμη!!!
Δύναμη που την έχουμε ανάγκη στο να καταφέρουμε να συντηρούμε σωστά και οικονομικά τις αγαπημένες μηχανές μας....
Που κάποιοι μας εκμεταλεύονται 'στου κασίδη το κεφάλι'....
'Ακουστηκαν και λέχθηκαν πολλά....Πλήρης απογοήτευση από τους περισσότερους με αποτέλεσμα όλοι πλέον να κοιτάνε να συντηρούν μόνοι τους τις μηχανές τους....Τραγικό για την απλότητα των enfield....Τραγικό γιατί έτσι χαλάει το όνομα της ENFIELD ....Τραγικό γιατί έτσι  μέρα με τη μέρα μειώνεται ο στόλος των enfield στην Ελλάδα...
Θα την βρούμε την άκρη!!!Η ισχύς εν τη ενώσει!!
Πρέπει κάποιοι να αναθεωρήσουν τη φιλοσοφία τους για να συνεχίζουν να υπάρχουν....
Πλέον είμαστε πολλοί και όλα μαθαίνονται!!!


[/quote] Εμπαινε Γιουτσοοοοο  :shake2: ΑΞΙΟΣ  :w00t: δωστε ολοι βαση στα ΤΣΕΚΟΥΡΑΤΑ λογια του ANDREW  :shake2: Εγω συμφωνω και επαυξανω!!! Να αγιασει το στομα σου ΦΙΛΕ  :laugh:
  • Απαντήσεις 308
  • Εμφανίσεις 72,1k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Καλησπέρα σε όλους!Είχα τηλεφωνική επικοινωνία με τους Legendary Motorcycles στο Μαρούσι που πλέον λειτουργούν σαν dealers της Royal Enfield ,μετά από συμφωνία με τον αντιπρόσωπο Κουτσουνάκη στη Κεράτ

  • Η αντιπροσωπεία έχει φέρει t-shirt, κονκάρδες, μαντίλια για το λαιμό και πορτοφόλια, όλα αυθεντικά της Royal Enfield. Θα φτιάξει ένα σταντ τις επόμενες μέρες. 

  • Μόλις μίλησα απο το τηλέφωνο με υπάλληλο απο την Motostuff. Τον ρώτησα κάποια πράγματα και μου είπε τα εξής. Μου ξεκαθάρισε για αρχή ότι δεν συνεργάζονται και δεν έχουν καμία σχέση με το κατάστημα στη

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Γιώργη η νέα αντιπροσωπεια (Κερατέα) λένε ότι θα συνεργάζεται και με ενα συνεργειο στο Μαρούσι. 

(αν δεν κάνω λαθος αυτο της Indian)

Δημοσιεύτηκε

Μικέ μπερδεύτηκες και με το δίκιο σου. Θεσσαλονίκη μένω, όχι Β.Αττική ?

Μια χακί classic 500 έχω βάλει στο μάτι. Περιμένω να φέρει κάποιο μαγαζί μια τέτοια αλλά απ την καινούργια παρτίδα (ΕU4 με ABS). Δυσκολεύομαι όμως να κάνω την κίνηση όταν δεν υπάρχει ούτε ανεξάρτητη υποστήριξη μετά την αγορά! Γι αυτό ρώτησα παραπάνω έστω και ανεξάρτητα συνεργεία έως και +-40χλμ από Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύτηκε
29 λεπτά πριν, Ο/Η Γιώργης έγραψε:

Μικέ μπερδεύτηκες και με το δίκιο σου. Θεσσαλονίκη μένω, όχι Β.Αττική ?

Μια χακί classic 500 έχω βάλει στο μάτι. Περιμένω να φέρει κάποιο μαγαζί μια τέτοια αλλά απ την καινούργια παρτίδα (ΕU4 με ABS). Δυσκολεύομαι όμως να κάνω την κίνηση όταν δεν υπάρχει ούτε ανεξάρτητη υποστήριξη μετά την αγορά! Γι αυτό ρώτησα παραπάνω έστω και ανεξάρτητα συνεργεία έως και +-40χλμ από Θεσσαλονίκη

Κοιτα η παλια αντιπροσωπια ειχε καποιο συνεργατη στη Θεσσαλονικη. Νομιζω αυτον που εχει την Τραιουμφ.

Απο εκει και περα το μηχανακι γενικως ειναι ευκολο και υπαρχει τουλαχιστο ενας μηχανικος ανεξαρτητος που το εχει πιασει και βρησκετε στο Ασβεστοχωρι.

Εγω θα σε προτεινα να κανεις ενα τηλεφωνο την νεα αντιπροσωπια και να τους ρωτησεις που και πως και αν εχουν καποιο στη Θεσσαλονικη.

Δεν ξερω αν σε καληψα

Τα σεβη μου 

Ααααααα απο πια περιοχη εισαι?

  • 4 months later...
Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, Ο/Η Takis έγραψε:

Έχουμε κανα νέο απο την αντιπροσωπεία στην Κερατέα? Άνοιξε τελικά?

Ναι έχει ανοίξει εδω και παρά πολύ καιρό 

 

  • 7 months later...
Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σε όλους!Είχα τηλεφωνική επικοινωνία με τους Legendary Motorcycles στο Μαρούσι που πλέον λειτουργούν σαν dealers της Royal Enfield ,μετά από συμφωνία με τον αντιπρόσωπο Κουτσουνάκη στη Κεράτεα.Με ενημέρωσαν ότι από μέσα Σεπτέμβρη θα έχουν  και εξουσιοδοτημένο σέρβις με εγκέφαλο (ανταλλακτικά??) .Να αναφέρω ότι το σέρβις θα αφορά μόνο τα EFI μοντέλα.Θα έχω μία συνάντηση μαζί τους τις επόμενες μέρες και θα σας ενημερώσω.Επίσης κατά πάσα πιθανότητα θα παρευρεθούν την Κυριακή στην αναβίωση της εικόνας στο Καλλιμάρμαρο.Μακάρι τα παιδιά να έχουν όρεξη να το κυνηγήσουν....

Δημοσιεύτηκε

Δυστηχώς ένας εγκέφαλος δεν φέρνει την άνοιξη...Οι καταστάσεις μέχρι τώρα φαίνονται δυσοίωνες και το μόνο που τον σώζει τον μελλοντικό και ρομαντικό Ενφιλντά είναι  η πολύ καλύτερη ποιότητα κατασκευής για τα μοντέλα μετά το 2018...Είναι κρίμα γιατί η εταιρεία σε μεσογειακές  και γειτονικές μας χώρες πετάει!Κάποια στιγμή θα αναλύσω περαιτέρω τη σκέψη μου περί αυτού του θέματος...

Δημοσιεύτηκε

Τότε οι καρμπιρατεράδες τι να πουν? Που όταν πήγαμε στην Κερατέα να δούμε τα νέα δικύλινδρα ο νέος "εμπορικός" αντιπρόσωπος μας έριξε ΑΚΥΡΟ για τα παλιά?

Όπως είχε πει και ο Σπύρος (elifain) σε άλλο thread, "ήρωες όσοι αντέξουν να τις κρατήσουν και να τις συντηρούν".

Τέλος πάντων, είναι ένα άλλο μεγάλο, πολύ μεγάλο θέμα κι αυτό, όσοι πεισματικά θα αποφασίσουν να κρατήσουν και να συντηρούν τις παλιές κλασικές μονοκύλινδρες Bullet, από να τις "ξεφορτώνονται".  

 

Σύμφωνα με τον τίτλο αυτού του θέματος το δικό μου παράπονο ήταν η ελλειπή υποστήριξη της παλιάς αντιπροσωπείας που κατέληξε στο να διώξει Ενφιλντάδες και η ίδια να κλείσει και πλέον στην παντελή έλλειψη υποστήριξης των καρμπιρατέρ μοντέλων. Γιναμε κλασικοί REεεεεε..!!

 

Εννοείται πως όλοι θέλουμε τα νέα μοντέλα να είναι αξιόπιστα, χρηστικά και όμορφα και έτσι θα είναι, δεν γίνεται αλλιώς. Όμως της Royal Enfield σαν ιστορικό όνομα της αξίζει ένας χώρος αποκλειστικά δικός της, δεν νομίζετε?

Ίσως  γίνει στο μέλλον, πάλι καλά για την ώρα που είδαμε στην Ελλάδα τα νέα μοντέλα.

 

Δημοσιεύτηκε

Δυστηχώς όσο περνάει ο καιρός οι καρμπυρατεράτες Enfield γίνονται ένα ακριβό πλέον χόμπι...Βέβαια αυτό είναι λογικό αφού ακόμα και η μαμά εταιρεία θέλει σιγά σιγά κόψει τον ομφάλιο λώρο με τη παλαιά "καρμπυρατεράτη" εποχή.Κρίμα και άδικο αυτό...Όσο υπάρχει ο Χίτσκοκ δεν φοβάμαι τίποτα...Βέβαια γνωρίζοντας ότι αγοράζουμε πλέον ακριβά...Όσο αφορά τους μαστόρους υπάρχουν ακόμα αξιόλογα χέρια!

@noe το ξέρεις ότι εμείς οι κάποιοι λίγοι θα "φύγουμε"  Ενφιλντάδες και υπερήφανοι!

Δημοσιεύτηκε
4 ώρες πριν, Ο/Η mikezante έγραψε:

:off:

Αν είναι ακριβό χόμπι οι καρμπυρατερατες Ενφιλντ, που να δείτε οι καρμπυρατερατες Triumph! ::):

 

 

 

...σε είπα να παρεις μια βυζ@ρου φροιλάιν αλλα εσυ ηθελες στιλάτη υγρη λαίδη...!!!:lol3:

 

και κάτι ακόμα εσεις λετε πως θα είστε οι μοναδικοι καρμπιρατεράτοι αλλα Efi και Ιμαλάια παίζουν με μετατροπείς καρμπιρατέρ...

...κυνηγάν την κλασσικότητα...!!!

 

όπαλακιααααα

 

Δημοσιεύτηκε
52 λεπτά πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

 

...σε είπα να παρεις μια βυζ@ρου φροιλάιν αλλα εσυ ηθελες στιλάτη υγρη λαίδη...!!!:lol3:

 

και κάτι ακόμα εσεις λετε πως θα είστε οι μοναδικοι καρμπιρατεράτοι αλλα Efi και Ιμαλάια παίζουν με μετατροπείς καρμπιρατέρ...

...κυνηγάν την κλασσικότητα...!!!

 

όπαλακιααααα

 

Cast iron engine only!

Δημοσιεύτηκε

Χα, χα, bbk ούτε κι εγώ καταλαβαίνω αλλά ο γκουγκλης το μετέφρασε χυτοσίδηρο,

τουτέστιν ο Ανδρέας μάλλον εννοεί τα μαντέμια μας..!! :wink:
[edit] με πρόλαβες Ανδρέα {/edit]

Δημοσιεύτηκε
22 λεπτά πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

Σορι Ανδρέα αλλά δεν ξερω αγγλικά. Θα μπορούσες να με το κάνεις στα ελληνικά?

Θεωρείται λογοπαίχνιο όπου δεν αποδίδετε σε καλή ελληνική μετάφραση, ας πούμε  : Σιδερένιος κινητήρας μόνο 

Δημοσιεύτηκε

Παρασκευή συναντήθηκα με τους Legendary motorcycles σε μία πρώτη γνωριμία...

Κατ'αρχήν έχουν ένα εξαιρετικό χώρο στο Μαρούσι που θύμιζε αρκετά και τα πρότυπα αντιπροσωπειών Royal Enfield εξωτερικού.

Βέβαια μην περιμένετε old school καταστάσεις τύπου Σαβαίδη...Αλλά πάντα στη νέα τάση της εποχής.

Aπό αρχές Οκτώβρη εκτός από έκθεση θα έχουν και εξουσιοδοτημένο σέρβις.Περιμένουν τον εγκέφαλο και στοκ ανταλλακτικών.'Ορεξη είδα αλλά μέχρι εκεί...

Μακάρι να μας εκπλήξουν ευχάριστα...

 

 

Δημοσιεύτηκε

Να υποθέσω ότι θα εχουμε στη διάθεσή μας διαγωνιστικό στο Μαρούσι και στην Κερατέα?

Επαρχία φανταζομαι ειναι πολυ νωρις ακόμη για τετοια υποστήριξη,  τουλαχιστον στη Θεσσαλονίκη. 

Δημοσιεύτηκε
35 λεπτά πριν, Ο/Η noe έγραψε:

Επαρχία φανταζομαι ειναι πολυ νωρις ακόμη για τετοια υποστήριξη,  τουλαχιστον στη Θεσσαλονίκη. 

Νίκο φαντάζομαι για να γίνει κάτι τέτοιο (Θεσσαλονίκη) πρέπει να υπάρχει επίσημο εξουσιοδοτημένο συνεργείο. 

Επισης δεν ξέρω αν τον εγκέφαλο το δίνει η αντιπροσωπεία η επιβαρύνει το ίδιο το συνεργείο (και η αντιπροσωπεία δίνει το προγραμμα)

Δημοσιεύτηκε

Tα συνεργεία αγοράζουν τον εγκέφαλο...Αυτό είναι σίγουρο.Θα υπάρχει και στη Κερατέα και στο Μαρούσι σέρβις...Και από ότι φαίνεται ο Βορέας θα έχει μόνο έκθεση, όχι εξουσιοδοτημένο σέρβις...Αποκλείεται στη Θεσσαλονίκη να μην προμηθευτούν εγκέφαλο...Αυτά είναι βασικά προαπαιτούμενα.Επίσης οι Legendary Motorcycles θα έχουν και βασικό στοκ ανταλλακτικών,πάντα για τις μετά-καρμπυρατέρ εποχή...

Του χρόνου θα βγει και το νέο Bullet που τιμολογιακά θα είναι στα επίπεδα της Himalayan...

 

Δημοσιεύτηκε

Ανδρέα  η μείωση της bullet έπρεπε να γίνει γιατί  τώρα  είναι πολύ κοντά σε τιμή  με την δικυλινδρη.

Δημοσιεύτηκε
7 λεπτά πριν, Ο/Η noe έγραψε:

Ανδρέα  η μείωση της bullet έπρεπε να γίνει γιατί  τώρα  είναι πολύ κοντά σε τιμή  με την δικυλινδρη.

Συμφωνώ απόλυτα και δεν αξίζει τα λεφτά της πλέον με τίποτα...

Δημοσιεύτηκε

Καθότι είμαι λάτρης της παγκόσμιας σκηνής Royal Enfield σε έρενα που έκανα ενημερώθηκα το εξής:Στην Ιταλία η αντιπροσωπεία στο Μιλάνο καλύπτει σέρβις για Enfield για μοντέλλα  μετά το 2010.Και μόνο στη Ρώμη εξυπηρετούν και παλαιότερα μοντέλλα.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.