Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Αντιπροσωπεία Της Enfield - Συνεργείο Και Οι Απόψεις Μας.

Δημοσιεύτηκε
[quote author=andrew link=topic=740.msg7669#msg7669 date=1335213058]
Πρώτα από όλα να ευχηθώ και εγώ όλους τους Γιώργηδες και ειδικά τους ενφιλντάδες Γιώργηδες!!!
Κατα δεύτερον χάρηκα ιδιαιτέρως που συμμετείχα μετά από πολύ καιρό σε συνάντηση του club...
'Oλοι σχεδόν ήταν εκεί!!!!Πολύ μεγάλη συμμετοχή που δείχνει ότι έχουμε δύναμη!!!
Δύναμη που την έχουμε ανάγκη στο να καταφέρουμε να συντηρούμε σωστά και οικονομικά τις αγαπημένες μηχανές μας....
Που κάποιοι μας εκμεταλεύονται 'στου κασίδη το κεφάλι'....
'Ακουστηκαν και λέχθηκαν πολλά....Πλήρης απογοήτευση από τους περισσότερους με αποτέλεσμα όλοι πλέον να κοιτάνε να συντηρούν μόνοι τους τις μηχανές τους....Τραγικό για την απλότητα των enfield....Τραγικό γιατί έτσι χαλάει το όνομα της ENFIELD ....Τραγικό γιατί έτσι  μέρα με τη μέρα μειώνεται ο στόλος των enfield στην Ελλάδα...
Θα την βρούμε την άκρη!!!Η ισχύς εν τη ενώσει!!
Πρέπει κάποιοι να αναθεωρήσουν τη φιλοσοφία τους για να συνεχίζουν να υπάρχουν....
Πλέον είμαστε πολλοί και όλα μαθαίνονται!!!


[/quote] Εμπαινε Γιουτσοοοοο  :shake2: ΑΞΙΟΣ  :w00t: δωστε ολοι βαση στα ΤΣΕΚΟΥΡΑΤΑ λογια του ANDREW  :shake2: Εγω συμφωνω και επαυξανω!!! Να αγιασει το στομα σου ΦΙΛΕ  :laugh:
  • Απαντήσεις 308
  • Εμφανίσεις 72,1k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Καλησπέρα σε όλους!Είχα τηλεφωνική επικοινωνία με τους Legendary Motorcycles στο Μαρούσι που πλέον λειτουργούν σαν dealers της Royal Enfield ,μετά από συμφωνία με τον αντιπρόσωπο Κουτσουνάκη στη Κεράτ

  • Η αντιπροσωπεία έχει φέρει t-shirt, κονκάρδες, μαντίλια για το λαιμό και πορτοφόλια, όλα αυθεντικά της Royal Enfield. Θα φτιάξει ένα σταντ τις επόμενες μέρες. 

  • Μόλις μίλησα απο το τηλέφωνο με υπάλληλο απο την Motostuff. Τον ρώτησα κάποια πράγματα και μου είπε τα εξής. Μου ξεκαθάρισε για αρχή ότι δεν συνεργάζονται και δεν έχουν καμία σχέση με το κατάστημα στη

Featured Replies

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

Η αντιπροσωπεία έχει φέρει t-shirt, κονκάρδες, μαντίλια για το λαιμό και πορτοφόλια, όλα αυθεντικά της Royal Enfield. Θα φτιάξει ένα σταντ τις επόμενες μέρες. ::):

Δημοσιεύτηκε
1 ώρα πριν, noe είπε:

Κράνη να φέρει, έχω δει Royal Enfield αυθεντικά στο ebay σε τιμές 70-170+ € σε πολύ όμορφα σχέδια.

Εχθες τα κοιτουσα...αλλα εγω απο 108 ευρω και πανω ειδα.Θελω κι εγω ενα.Αν ποτε παραγγειλει καποιος να μου το πει να παρω κι εγω!

Δημοσιεύτηκε

Αντώνη βάλε να σου βγάλει τιμές με αύξουσα σειρά και θα δεις από 66 ευρώτο θέμα μου όμως δεν είναι τόσο η τιμή, αλλά να τα δω από κοντά αν μου κάνουν στην κεφάλα μου και την ποιότητα. Από internet αγορά κράνος (και παπούτσια) είναι ρίσκο.

Δημοσιεύτηκε

Εγω παπουτσια παιρνω συνεχεια χωρις κανενα προβλημα...

Κρανος ακομα δεν εχω παρει αλλα αν μετρησεις την κεφαλα σου με μια μεζουρα δεν νομιζω να εχεις προβλημα στο νουμερο.

Τωρα για την ποιοτητα αναλογος ξερεις ειτε ειναι bell ειτε ειναι royal enfield κρανος.Αα και πλακα πλακα τα κρανοι της royal enfield με ποια εταιρεια συνεργαζονται ξερουμε..?

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε
Την 25/2/2017 at 6:31 ΜΜ, Ο/Η elifain έγραψε:

Η αντιπροσωπεία έχει φέρει t-shirt, κονκάρδες, μαντίλια για το λαιμό και πορτοφόλια, όλα αυθεντικά της Royal Enfield. Θα φτιάξει ένα σταντ τις επόμενες μέρες. ::):

 

Και μετά από ένα περίπου χρόνο φήμες ακούγονται πως η αντιπροσωπεία μας σε λίγους μήνες θα είναι παρελθόν, θα κλείσει.

Προσωπικά δεν είχα καμία καψούρα, δεν ήμουν φαν της αντιπροσωπείας και ήταν ο λόγος που προσπάθησα όλα αυτά τα χρόνια να μάθω όσο καλύτερα μπορώ τα χούγια και μυστικά της Enfield μου και να λύνω τα προβλήματα της μόνος μου (όσο αντέχω, ηλικιακά και σωματικά).

Υπό αυτές τις νέες συνθήκες δημιουργούνται παμπολλα ερωτήματα, ας ελπίσουμε οι απαντήσεις  να είναι θετικές και προς το συμφέρον των κατόχων Enfield.

 

Δημοσιεύτηκε
23 λεπτά πριν, Ο/Η noe έγραψε:

 

Και μετά από ένα περίπου χρόνο φήμες ακούγονται πως η αντιπροσωπεία μας σε λίγους μήνες θα είναι παρελθόν, θα κλείσει.

Τώρα που άνοιξε και «νέα» (?) για εμένα κακός θα κλείσει, ο ανταγωνισμός φέρνει (συνηθως) καλύτερα αποτελέσματα (από όλες τις απόψεις) άμα ξέρεις να το διαχειριστείς σωστά.

Το να απευθύνεσαι μόνο σε έναν πάλι, δεν νομίζω να αλλάξει κάτι.

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

Χαιρετώ τους φίλους Ενφιλντάδες. Νέος χωρίς μηχανή ακόμα αλλά και προβληματισμένος.

Πέρασα την Παρασκευή απο την Καλλιρόης για να πάρω κάποιες πληροφορίες. Η αλήθεια είναι ότι προβληματίστηκα ακόμα περισσότερο. Απο οτι μου είπε το παληκάρι που ήταν μέσα η αντιπροσωπεία πέρασε σε άλλα χέρια και ο αντιπρόσωπος είναι κάπου στην Κερατέα μια εταιρεία Motostuff. Εγώ πέρασα απο την Κερατέα και  ενφιλντ αντιπροσωπεία πάντως δεν είδα.  Το κατάστημα στην Καλλιρόης  απο οτι μου είπε θα μεταφερθεί αλλού και θα ασχολείται μόνο με μεταχειρισμένα.

Και ρωτάω εγώ τώρα

1. Ποια είναι η επίσημη αντιπροσωπεία?

2. Που είναι?

3. Απο που μπορεί να αγοράσει κάποιος καινούρια?

4. Θα υπάρχει κάποιο επίσημο συνεργείο της ενφιλντ?

Ο άνθρωπος που μίλησα στην Καλλιρόης ήταν άψογος μαζί μου. Μου είπε διάφορα για τις ενφιλντ παλιές και καινούριες. Αλλά απο τα λεγόμενα του , εγώ κατάλαβα ότι δεν υπάρχει πλέον αντιπροσωπεία Royal Enfield στην Ελλάδα.

Συγνώμη για το ύφος ρε  παιδιά αλλά για μένα είναι όνειρο ζωής να αγοράσω μια ενφιλντ και ειδικά την καινούρια το military edition. Αλλά με αυτά που γίνονται έχω αρχίσει να το σκέφτομαι πλέον γιατί και τα 6500 ευρώ δεν είναι λίγα.

Και πάλι ζητάω συγνώμη για το ύφος του γραψίματος , ελπίζω να μην σας κούρασα και θα ήθελα την γνώμη σας.

Γιώργος.

Δημοσιεύτηκε

Φίλε Τάκη είμαστε όλοι σε στάση αναμονής, η αντιπροσώπευση της Royal Enfield όντως άλλαξε χέρια, πιστεύω μέχρι το τέλος του χρόνου να έχει κάπως ξεκαθαρίσει το καθεστώς μιας και τους επόμενους μήνες αναμένονται νέες παραλαβές και ειδικά το νέο δικύλινδρο μοντέλο 650cc.

Αυτό που με ενδιαφέρει εμένα και όλους μας είναι η υποστήριξη μετά την αγορά, αλλά και για τους παλιούς κατόχους.

2 ώρες πριν, Ο/Η Takis έγραψε:

Εγώ πέρασα απο την Κερατέα και  ενφιλντ αντιπροσωπεία πάντως δεν είδα. 

Δεν μπήκες μέσα στην  Motostuff να ρωτήσεις αφού έφτασες μέχρι την Κερατέα?

Δημοσιεύτηκε

Γιωργο εγω θα σε λεω Τακη...:lol10:


Τακη οπως ειειπε και ο μεγηστος κουρου Νοε...:hellored:

 

 

...κρατα τα 6000 και περιμενε τα δικυλινδρα...

...απο συνεργειο οι Efi δεν πασχουν στην Αθηνα...

............

 

 

...ητανε και καραφλος, και μας πηρε τα λεφτα, 

Αυτα...(ασχετο αλλα με αρεσει):kilian:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

και φτανεις βραδυ με το ενφιλντ για να το κανεις service  και τι αντικρυζεις ? 

μεχρι και σε βιντεο σας το ετοιμασα !!!!!!

 

 

Δημοσιεύτηκε

Μόλις μίλησα απο το τηλέφωνο με υπάλληλο απο την Motostuff. Τον ρώτησα κάποια πράγματα και μου είπε τα εξής. Μου ξεκαθάρισε για αρχή ότι δεν συνεργάζονται και δεν έχουν καμία σχέση με το κατάστημα στην Καλλιρόης. Η νέα κεντρική αντιπροσωπεία της Royal Enfield πλέον θα βρίσκεται στην Κερατέα. Λόγω μεγάλης γραφειοκρατίας άργησε να τελειώσει το όλο θέμα με την κεντρική εταιρεία της Ινδίας. Αργότερα θα στηθεί έκθεση και συνεργείο και  επειδή είναι μακριά η Κερατέα και δεν μπορούν να έρχονται οι κάτοχοι των μοτοσυκλετών θα υπάρχουν και εξουσιοδοτημένα συνεργεία σε κάποιες περιοχές της Αθήνας. Απο ότι μου είπε στο Περιστέρι θα υπάρχει συνεργείο ( αυτό απο τα λεγόμενα του έχει κανονιστεί ήδη ) και πιθανόν δεύτερο συνεργείο βόρεια προς το δαχτυλίδι στην Κηφισίας. Και διαπραγματεύονται για να υπάρχουν και κάποια άλλα ίσως στο κέντρο Αθήνα.

Επίσης μου είπε ότι στις 13 του μήνα έρχονται οι πρώτες Royal Enfield euro 4.

Royal Enfield Himalayan

Royal Enfield Classic chrome

Royal Enfield Stealth black

Royal Enfield Battle green

Royal Enfield Desert storm

Royal Enfield Bullet

Royal Enfield Red chrome

Αυτές μου είπε ότι έρχονται αυτο το μήνα.

Όσον αφορά την εταιρεία Motostuff μου είπε οτι εμπορεύονται διάφορα τετράτροχα και ότι κάθε μέρα στέλνουν περίπου 30 οχήματα σε εταιρείες ενοικιάσεως ( βασικά ήθελε να μου πεί ότι σαν εταιρεία πάει καλά )

Οι τιμές θα είναι κοντά στα 6500 ευρώ ( απ'οτι μου είπε έχουν ανέβει λίγο επειδή είναι euro 4 )

Τον ρώτησα. Να αναμένουμε νέο μέλλον για την Royal Enfield στην Ελλάδα?

Και  μου είπε ότι θα προσπαθήσουν να ανεβάσουν γενικά την Royal Enfield στην Ελλάδα.

Τέλος αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι πουθενά στο site  της Motostuff δεν λέει για αντιπροσωπεία της Enfield  και στην κεντρική ιστοσελίδα της μαμά εταιρείας στην Ινδία υπάρχει ακόμα η αντιπροσωπεία στην Καλλιρόης όπως επίσης και η ιστοσελίδα της παλιάς εταιρείας στην Ελλάδα.

Σας γράφω ακριβώς ότι μου είπε στο τηλέφωνο , τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο. Δεν φάνηκε να θέλει να μου το κλείσει γρήγορα και μιλούσαμε για κάμποση ώρα.

Για μένα μακάρι να ισχύουν όλα αυτά που μου είπε.

Τα συμπεράσματα δικά σας.

 

Δημοσιεύτηκε

:thanks: για την ενημερωση φιλε τακη.Μακαρι να τα καταφερουν και να υπαρχει οντως αναβαθμιση της εταιριας στη χωρα γενικοτερα.Επειδη τα νεα μοντελα σαν συγχρονες μοτο χρειαζονται σοβαρο δικτυο υποστηριξης για να πειστει καποιος να σκασει εξιμισι χαρτια υπολογιζοντας παντα την ιδιαιτεροτητα της συγκεκριμενης μοτο ετσι ωστε να υπαρχουν πωλησεις και αναπτυξη.Προσωπικα δεν θεωρω και τοσο δελεαστικη την τιμη για να τραβηξει κοσμο.Ισως με καποια αξεσουαρ στο βασικο εξοπλισμο...

Τελος το συνεργαζομενο συνεργειο το οποιο φτιαχνει αλλες μηχανες αλλα και ενφιλντ ισως ειναι προβλημα για τους κατοχους παλαιων μοτο..ειναι αλλωστε και θεμα που εχει αναληθει αρκετα στο φορουμ..

Δημοσιεύτηκε

Να προσθέσω και γω ότι πήρα τηλέφωνο στην Motostuff και ρώτησα για τις νεες 650cc και μου είπε ότι αναμένονται τέλος Αυγούστου και ότι οι τιμές τους θα είναι κοντά στα 8000. Πάντως τον ενδιέφερε πολύ να μάθει για την εως τώρα εμπειρία των κατόχων RE και τι προβλήματα αντιμετώπισαν κ.λπ κ.λπ. Όπως είπε και ο Takis, μέσα του μήνα έρχονται οι RE euro 4.

Δημοσιεύτηκε

...ειναι πολλα τα 8000€ για Enfield...

...στα 7000€ θα ηταν πραγματικα πολυ καλη...αλλα οι εμποροι δεν σκεφτονται ετσι...

 

Πρεπει να καταλαβουν πως οταν πλησιαζει ο αλλος την τιμη του v7 και του bonneville θα χανει κατα κρατος η Enfield...7000 με τα χαρτια και πολλα δωρα...

...αλλιως ο πελατης θα πηγαινει σε δοκιμασμενη λυση ...

 

 

 

Θα δουμε, κοντος ψαλμος αλιλουια...που λεν και στο χωριο μου...

 

 

Δημοσιεύτηκε

Τακη θενξ για την ενημερωση, ειναι πολυ συμαντηκο αυτο που εκανες...!!!:default_cheers:

 

 

...αλλα και κακο γιατι μας βαζεις στην μπριζα...:wallbash:

Δημοσιεύτηκε

Φίλε bbk  σε ευχαριστώ. Απλά προσπαθώ και εγώ απο την μεριά μου να συνισφέρω όσο μπορώ και ας μην έχω ακόμα  αποκτήσει Enfield. Δυστυχώς λόγω κάποιον προσωπικών προβλημάτων ( οικονομικών κυρίως αλλά και ανεργίας ) δεν έχω καταφέρει ακόμα να την αγοράσω αλλά πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα την βλέπω και θα την καμαρώνω όπως εσείς τις δικιές σας.

Όσον αφορά τα 8000 είναι όντως πολλά.

Πάντως αξίζει στην enfield να ανέβει ψηλά και μακάρι να γίνει.

Το μόνο κακό που έχει η Κερατέα  είναι μακριά και δεν θα μπορεί να τις βλέπει ο κόσμος εύκολα. Το λέω αυτό επειδή την ξέρω την περιοχή και είναι πάνω στον δρόμο και είναι δύσκολο κάποιος που δεν ξέρει ότι υπάρχουν enfield  να τις δει.

Τέλος πάντων ας πάνε όλα καλά και τα υπόλοιπα τα βλέπουμε.

Δημοσιεύτηκε
8 ώρες πριν, Ο/Η Takis έγραψε:

 θα την καμαρώνω όπως εσείς τις δικιές σας.

 

μπιιιιιιιι - μπιιιιιιιιιιι - κιιιιιιιιι (bbk) :tongue:

Δημοσιεύτηκε

Σίγουρα αξίζει να ανεβεί ψηλά , όμως λόγο που οι παιδικές αρρώστιες είναι πολλές ακόμα έχει δρόμο. Είδωμεν τι θα γίνει και με τις καινούργιες. Πάντως όταν κάποιος πάει και δίνει 6+ χήνες θέλει και συνεργείο να δει .

Δημοσιεύτηκε

Κυριε διαχειριστα ο κυριος συντονιστης απο πανω με κουρντιζει συνεχεια...συντονιστικα και εγω τρελενομαι...:wallbash:

 

...φιλε μου Τακη, εγω δυστιχως δεν εχω Enfield...:hellored:

...ειχα την παλια, μια παλιοEnfield δηλαδη...την πουλησα και απο τοτες ο Noe με κανει μπουλινγκκκκκκκκ...πισω απο το πληκτρολογιο γιατι απο μπροστα θα κανουμε καιρο να βρεθουμε ενεκα Θεσσαλονικιος η αφεντομουτσουναρα μου...!!!

 

...ειμαι του πληκτρολογιου εκτως αν ερθεις θεσσαλονικη, τοτε ειμαι του τσιπουρου...!!!:default_cheers:

  • 3 months later...
Δημοσιεύτηκε

Οι βόρειοι τα μηχανάκια σας που τα πηγαίνετε για σέρβις; Αν δεν θέλετε να αναφέρετε δημόσια συνεργεία στείλτε μου σας παρακαλώ ένα pm. Με ενδιαφέρει αρκετά η μετέπειτα υποστήριξη και θα ήθελα να δω τους μηχανικούς που θα συντηρούν 6500€ σε ρόδες

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.