Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Περί Ελαστικών | Dunlop K70 Tyres Και Άλλες Προτάσεις

Δημοσιεύτηκε
τα αγορασα απο μαγαζι στην θεσ/νικη , 65 ευρω το μπροστα (3.25-19) και 75 ευρω το πισω(3.50-19) και 7 ευρω η acs courrier για Αθηνα παραλαβη στο σπιτι μου... Υ.Γ: ευχαριστω τον φιλο bbk για την ενημερωση και βοηθεια

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

  • Απαντήσεις 145
  • Εμφανίσεις 44,1k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • On 9/6/2017 at 9:20 PM, Αντωνης Σταθακης είπε: Μιας και προτεινα αυτα τα λαστιχα για τον Brancaleone να βαλει στην κουκλα του λογο του οτι ψαχνει ενα φθηνο ελαστικο,επαναφερω το θεμα ωστε ν

  • Καλημέρα!, για το αρχείο του θέματος ποστάρω μερικές φωτό απο τα ANLAS NR-14 (3.25 &3.50)....

  • Εγώ έχω βάλει τα Metzeler Tourance που είναι λίγο πιο off road. Στο στεγνό λόγω του ότι είναι τρακτερωτά γαντζώνουν πάνω στο οδόστρωμα αλλά στο βρεγμένο τα φοβάμαι λίγο γιατί λόγω του τακουνιού έχουν

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
Την 10/8/2020 at 1:10 ΜΜ, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:


θελω φωτο με τα ελαστικά και εντυπώσεις καθότι με ενδιαφέρει 

Σορι, σου απαντησα αλλα χωρις να κανω παραθεση.

Κατι βασικο που ξεχασα να γραψω ειναι οτι ΔΕΝ αναγραφουν ημερομηνια παραγωγης αλλα την εχουν σε σφραγιδα που φευγει μετα απο πλυσιματα.

Δημοσιεύτηκε
10 ώρες πριν, Ο/Η hawklord έγραψε:

Στη βροχη θα περιμενα να ειναι χειροτερα μιας και δεν εχουν καθετα αυλακια ως προς το δρομο, αλλα δεν γλιστρησαν ιδιαιτερα.

Σε βροχή η γενικά σε βρεγμένο σου γλιστράει ? Σου έκανε τσαλιμάκια με το παραμικρό ?

 

10 ώρες πριν, Ο/Η hawklord έγραψε:

Μια βλακεια που εκανα ειναι οτι τα εβαλα βιαστικα καποιο Σαββατο σε λαστιχά για αυτοκινητα (Τασος κοντα στην Ομονοια) και τα εβαλε στραβα (η ζαντα ειναι ισια ενω το λαστιχο παιζει). Μου ειπε οτι δεν χρειαζεται ζυγοσταθμιση και δεν μπορει να κανει ακτινολογηση. Απο τοτε τα εχω στραβα, μαλακια μου.

Τι εννοείς στα έβαλε στραβά ? Πως το έκανε αυτό ? Πως ακριβώς παίζει το λάστιχο ?

 

Θυμάσαι τι μεταφορικά πλήρωσες και για τα δυο ?

Δημοσιεύτηκε
13 ώρες πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

Σε βροχή η γενικά σε βρεγμένο σου γλιστράει ? Σου έκανε τσαλιμάκια με το παραμικρό ?

 

Τι εννοείς στα έβαλε στραβά ? Πως το έκανε αυτό ? Πως ακριβώς παίζει το λάστιχο ?

 

Θυμάσαι τι μεταφορικά πλήρωσες και για τα δυο ?

Αγορα Ebay στις 5 Οκτωβριου του 2017, 198 λιρες τα λαστιχα, 21 λιρες τα ταχυδρομικα.

Πωλητης "nhtyres" με 3177 feedback (96.9% θετικες).

Τσαλιμακια ΔΕΝ μου εκανε ποτε στο βρεγμενο, αλλα δεν προκαλω την τυχη μου γενικα.

Ουτε και τωρα κανει μετα απο 2 χρονια (τα εβαλα μαρτιο του 18).

Στραβα εννοω οτι μαλλον δεν καθισαν σωστα. Η ζαντα φαινεται σχετικα ισια αλλα το λαστιχο "παιζει" οταν γυρναω τη ροδα.

Δημοσιεύτηκε

Η σχετικη ερωτηση που τον ειχα κανει ηταν:

"

Hi James.
Just a question out of curiosity, please bear in mind that I will not change my mind about the tyres:
Is there a big quality difference between the tyres I bought from you and the Firestone Deluxe Champion 4.00x19?

Thank you for the reply and the trade."
και η απαντηση:
"

Dear Riccardo,

The TT Classic and Firestone are both made in the same factory. The quality is the same with both of them, however the price is very different as Firestone like to keep the price high.

Regards
James

Δημοσιεύτηκε

Ξεχασα να γραψω οτι το μακρυτερο ψαλιδι δεν ειναι η μονη μετατροπη. Θα χρειαστεις επιμηκυνση της κατω πλευρας της πισω βασης του φτερου ωστε να βιδωθει στην πανω τρυπα των αμορτισερ. Η κανονικη τρυπα δεν παει χαμενη γιατι εκει ανετα μπορεις να βαλεις τα φλας (τα εχω βαλει ετσι). Ενα κακο ειναι πως ξεχνας την μαμα σελα γιατι οι βασεις της δεν θα ταιριαζουν με αυτες στο φτερο. Ισως θα πρεπει να φτιαχτουν νεες πιο μπροστα. Εγω τις εχω αφαιρεσει παντως εντελως.

Εννοειται και πιο μακρυα αλυσιδα, βεργα πισω φρενου και μακρυτερα αμορτισερ. Το κεντρικο σταντ μολις και σηκωνει τη μηχανη οταν κατεβει. Αξιζει παντως τον κοπο εμφανισιακα αλλα και ως εργονομια στην οδηγηση. Με το φαρδυ τιμονι που εχω τη νοιωθεις πιο μπαμπάτσικια.

Τον λιγο καιρο που ειχα τα λαστιχα με το μαμα ψαλιδι η μηχανη ηταν σαν νανος με χοντρα ποδια γιατι οι ροδες εδειχναν μεγαλυτερες αλλα και τραγικα κοντα μεταξυ τους. Προπαντων στο πισω τμημα ηταν λες και την ειχαν ζουληξει προς τα μπροστα. Α, και κατι βασικοτατο ειναι πως το μπροστινο φτερο θα βρει στην μαμα εξατμιση αν φρεναρεις στριβοντας αριστερα. Η λυση ηταν να  βαλω αλλη εξατμιση απο χιτσκοκ (αυτη η σπορ που στριβει κοφτα προς τα πισω) και να βαλω το κλασικο τελικο απο την παλια που μοιαζει με παπιου. Το καλο ειναι οτι με το μεγαλο ψαλιδι θα φαινεται νορμαλ το μαμα τελικο μπουρι. Αλλα αντιστοιχα θα φαινονται κοντα ολα τα νορμαλ τελικα. Εννοειται πως θελει μετατροπη η βαση για να δεσει με το σκελετο οπως και λιγο στραβωμα και κατεβασμα το πενταλ του πισω φρενου γιατι η εξατμιση κατεβαινει πιο κατω απο οσο κατεβαινει η μαμα.

Με το που παρω πισω τη Μαυρουκα θα ποσταρω φωτογραφιες για να δεις καλυτερα.

Δημοσιεύτηκε

Συμφορουμίτες, τα φώτα σας και την εμπειρία σας σχετικά με το 4άρι πίσω χοντρότερο λάστιχο!

Για όσους δεν το γνωρίζουν (ή/και ούτε εμένα γνωρίζουν) κατέχω μια Μπούλετ του 2003.

Κάπου, με το πέρασμα των χρόνων και την επερχόμενη εγκεφαλομαλάκυνση, ξέχασα σημαντικά κομμάτια των προηγούμενων γνώσεων (πρακτικών τε θεωρητικών)!!!

Λοιπόν, βρίσκομαι εν μέσω (οπτικής-εμφανισιακής) μεταροπής στην Ενφιλντ μου και μου προτάθηκε να βάλω 4άρι λάστιχο πίσω.

Ποιές οι διαφορές με τις εργοστασιακές διαστάσεις; πόσοι το δοκίμασαν και τί εμπειρίες είχαν; (θα μου πείτε και το 4άρι εργοστασιακό είναι, αλλά για άλλα μοντέλα.

πρέπει να αλλάξει διάσταση και το μπροστινό; 

Τι προτείνετε;

Αξίζει να μπεί; αλλάζει κάτι στην οδήγηση, καταναλωση, οδηγική συμπεριφορά;

Υπέρ και κατά; αρνητικά και μη;

 

Δημοσιεύτηκε
Την 22/9/2020 at 12:42 ΜΜ, Ο/Η hawklord έγραψε:

Εχε υποψιν οτι ΔΕΝ μπαινουν στο μαμα ψαλιδι και το δικο μου το μακρυνα κατα 10 ποντους (Γιωργος = εγγυηση), και το μπροστινο βρισκει στα δεξια λιγο στο καλαμι (δεν ξερω αν οταν μπει σωστα το λαστιχο λυθει το προβλημα).

Το μπροστα φτερο ειναι απο 350 (με τις φουστες) σε στηριγματα του 500 για να καλυψει το λαστιχο. Χρειαζονται και νεες τρυπες τα στηριγματα.

Μαλλον θα πρεπει να τη δεις απο κοντα καποια στιγμη.

 

20 ώρες πριν, Ο/Η hawklord έγραψε:

Ξεχασα να γραψω οτι το μακρυτερο ψαλιδι δεν ειναι η μονη μετατροπη. Θα χρειαστεις επιμηκυνση της κατω πλευρας της πισω βασης του φτερου ωστε να βιδωθει στην πανω τρυπα των αμορτισερ. Η κανονικη τρυπα δεν παει χαμενη γιατι εκει ανετα μπορεις να βαλεις τα φλας (τα εχω βαλει ετσι). Ενα κακο ειναι πως ξεχνας την μαμα σελα γιατι οι βασεις της δεν θα ταιριαζουν με αυτες στο φτερο. Ισως θα πρεπει να φτιαχτουν νεες πιο μπροστα. Εγω τις εχω αφαιρεσει παντως εντελως.

Εννοειται και πιο μακρυα αλυσιδα, βεργα πισω φρενου και μακρυτερα αμορτισερ. Το κεντρικο σταντ μολις και σηκωνει τη μηχανη οταν κατεβει. Αξιζει παντως τον κοπο εμφανισιακα αλλα και ως εργονομια στην οδηγηση. Με το φαρδυ τιμονι που εχω τη νοιωθεις πιο μπαμπάτσικια.

Τον λιγο καιρο που ειχα τα λαστιχα με το μαμα ψαλιδι η μηχανη ηταν σαν νανος με χοντρα ποδια γιατι οι ροδες εδειχναν μεγαλυτερες αλλα και τραγικα κοντα μεταξυ τους. Προπαντων στο πισω τμημα ηταν λες και την ειχαν ζουληξει προς τα μπροστα. Α, και κατι βασικοτατο ειναι πως το μπροστινο φτερο θα βρει στην μαμα εξατμιση αν φρεναρεις στριβοντας αριστερα.


@Κωνσταντίνος Royalist στα λέει ο από πάνω το τι πρέπει να κανείς για να μπει 

Δημοσιεύτηκε

Μην κολλατε στους αριθμους. Το avon που ειχα πριν ηταν 4.20 αλλα φαινοταν σαν παπιου μπροστα στο 4.00 που εχω τωρα. Και τα avon τοτε πουψτα εβαλα πριν μου παραδοθει η μηχανη καινουρια ηταν πιο χοντρα απο τα 3.50 που εχουν συνηθως οι Royal. Τα συγκεκριμενα δεν τα οδηγησα ποτε αλλα υποθετω οτι μεν ειναι πιο σωστα στο να διαβαζουν το δρομο αλλα και πιο γλυστερα.

Παιζουν πολλα ρολο στο μετρημα. Στο 4.20 avon φαινοταν κανονικο λαστιχο με τα τακακια να εξεχουν ενω το 4.00 TT μοιαζει να εχει τα αυλακια χαραγμενα ενω ειναι πιο φαρδυ και χοντρο και με μεγαλυτερη διαμετρο. Εννοειται πως δεν χωραει στο 500αρι φτερο με τις 500αρες βασεις αλλα μονο στο 350αρι φτερο στις 500αρες βασεις. Μονο απο κοντα φαινονται οι διαφορες . Καπου πρεπει να εχω μια φωτο με τα 2 λαστιχα διπλα διπλα και η διαφορα ειναι μεγαλη. Σχετικα με καταναλωσεις και ταχυμετρα δεν το εψαξα καθολου. 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος hawklord

Δημοσιεύτηκε
1 ώρα πριν, Ο/Η hawklord έγραψε:

Καπου πρεπει να εχω μια φωτο με τα 2 λαστιχα διπλα διπλα και η διαφορα ειναι μεγαλη.

Την θελουμε αυτήν την φωτό μάνα μου

Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

Την θελουμε αυτήν την φωτό μάνα μου

Τη βρηκα εδω στο φορουμ.

Ισως δεν φαινεται τοσο στο ματι αλλα δες και τη μηχανη οταν εβαλα τα ΤΤ με κανονικο ψαλιδι και μακρυ ψαλιδι (αμεσα βλεπεις τη διαφορα στην αποσταση της ροδας απο το κβ.ταχυτητων).

Θα δεις και τις διαφορετικες εξατμησεις (κομπλε αρχικο τελικο).

Παρατηρησε οτι τα λαστιχα "ξεκινανε" απο το ιδιο σημειο στο πανω μερος της εικονας αλλα πατανε σε διαφορετικο.

 

tyres.jpg

COMPARISON.jpg

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

3η φορά τον Σεπτέμβριο έβαλα Κ70 τα θεωρώ κορυφή για Bullet 500. Στα 14 χρόνια μετά τα εργοστασιακά Avon  Dunlop K70 3 φορες

Δημοσιεύτηκε
Την 19/2/2022 at 10:40 ΜΜ, Ο/Η kimon delios έγραψε:

3η φορά τον Σεπτέμβριο έβαλα Κ70 τα θεωρώ κορυφή για Bullet 500. Στα 14 χρόνια μετά τα εργοστασιακά Avon  Dunlop K70 3 φορες

Tα Dunlop k70 φοράει και η δικιά μου, αλλά λόγω οτι δεν τα βρίσκω πουθενά ετοιμοπαράδoτα... τα heidenau φαντάζουν η μόνη επιλογή για ελαστικά της προκοπής...

Δημοσιεύτηκε

Αυτό έχω πίσω   και Εμπρός  Ετσι τα προτείνει η Heidenau ! Ειμαι ευχαριστημένος μέχρι στιγμής ! βέβαια αν καταφέρω και κάνω μια 2μερη εκδρομή τότε δεσμεύομαι να κάνω εξαντλητική δοκιμή τους !

Δημοσιεύτηκε

  Tα Heidenau K34 είναι εξαιρετικά και με classic look.

Τα φοράω από το καλοκαίρι είμαι πολύ ευχαριστημένος!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.