Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Περί Ελαστικών | Dunlop K70 Tyres Και Άλλες Προτάσεις

Δημοσιεύτηκε
τα αγορασα απο μαγαζι στην θεσ/νικη , 65 ευρω το μπροστα (3.25-19) και 75 ευρω το πισω(3.50-19) και 7 ευρω η acs courrier για Αθηνα παραλαβη στο σπιτι μου... Υ.Γ: ευχαριστω τον φιλο bbk για την ενημερωση και βοηθεια

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

  • Απαντήσεις 145
  • Εμφανίσεις 44,1k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • On 9/6/2017 at 9:20 PM, Αντωνης Σταθακης είπε: Μιας και προτεινα αυτα τα λαστιχα για τον Brancaleone να βαλει στην κουκλα του λογο του οτι ψαχνει ενα φθηνο ελαστικο,επαναφερω το θεμα ωστε ν

  • Καλημέρα!, για το αρχείο του θέματος ποστάρω μερικές φωτό απο τα ANLAS NR-14 (3.25 &3.50)....

  • Εγώ έχω βάλει τα Metzeler Tourance που είναι λίγο πιο off road. Στο στεγνό λόγω του ότι είναι τρακτερωτά γαντζώνουν πάνω στο οδόστρωμα αλλά στο βρεγμένο τα φοβάμαι λίγο γιατί λόγω του τακουνιού έχουν

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Μόλις μίλησα με τον Περιστέρα γιατί αποφάσισα να αλλάξω λάστιχα στο θρυλικό 350άρι.

Τα λάστιχα μου είναι 5ετίας  από το 2008.

'Αρα ήρθε η στιγμή να τα αλλάξω.

Περιμένω να μου δώσει τιμές για 2 ελαστικά:

-Dunlop K81 TT100 

-Ηeidanau K34

Εντός της ημέρας θα με πάρει να μου πει τιμές.

Και θα ενημερώσω τα μέλη!

Σε περίπτωση που κάποιος ενδιαφέρεται για λάστιχα να μου το πει ώστε να μας κάνει ακόμα καλύτερη τιμή....

Υπολογίζω επειδή δεν τα έχει ετοιμοπαράδοτα σε κανά μήνα τοποθέτηση.

Δημοσιεύτηκε

Ο Περιστεράς μου τηλεφώνησε το μεσημέρι,μου ανέφερε ότι δεν έχει ετοιμοπαράδοτα τα συγκεκριμένα λάστιχα.

Και το βρίσκω λογικό μιας και φοράμε 'δύσκολη' διάσταση.

Θα κάνει έρευνα και θα με ενημερώσει τη Δευτέρα.

Με διαβεβαίωσε ότι η τιμή θα είναι σπέσιαλ για τα μέλη του club.

Ήταν ευγενέστατος.

Eγώ θα του ζητήσω τιμή και για τα K70 ,παρόλο που δεν με ενδιαφέρουν,για να αναρτήσω μετά τις τιμές στο θέμα μας.

Έχω περιέργεια να δω τιμή για τα Heidenau,που ο Περιστεράς είχε καλή άποψη!

Σε αναμονή λοιπόν!!

Δημοσιεύτηκε

Σήμερα μίλησα με τον Περιστερά και αύριο με το καλό ,θα έχω τιμές για τα κάτωθι ελαστικά:

1)DUNLOP K81 TT100    ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ 360-19 ΕΜΠΡΟΣ & 410-19 ΠΙΣΩ

2)DUNLOP K70               ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ 3,25Χ19 ΕΜΠΡΟΣ & 3,5Χ19 ΠΙΣΩ

3)HEIDENAU K34            ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ 3,25Χ19 ΕΜΠΡΟΣ & 3,5Χ19 ΠΙΣΩ

 

Eνημερώθηκε για την παρουσία του ROYAL ENFIELD CLUB GREECE και υποσχέθηκε καλές τιμές.

Οι τιμές θα ανακονωθούν στο forum και τα μέλη θα τις δικαιούνται!!!

Είδωμεν αύριο!!!

  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν αγαπητοί Eνφιλντάδες σήμερα τελικώς μίλησα με τον κύριο Νίκο Περιστερά ο οποίος μου  έκανε τιμές άπαιχτες.

Τέτοιες τιμές δεν θα βρείτε πουθενά στην Ελλάδα!

Ούτε από το εξωτερικό αν τα φέρετε, θα τα βρείτε πιο κάτω.

Εγώ τελικώς παρήγγειλα τα DUNLOP K81 TT100 τα οποία τα φοράω ήδη και τα γουστάρω πολύ.

Ενημερωτικά τα DUNLOP K81 είναι πιο τσιμπιμένα.

Υπάρχουν και οι πιο φτηνες επιλογές των DUNLOP K70 και ΗΕΙDENAU K34,τα οποία τα φέρνει ο Περιστεράς κατόπιν παραγγελίας.

Τα λάστιχα τα παρήγγειλε σήμερα και θα τα έχω το Σεπτέμβρη.

'Οσον αφορά τις τιμές, με παρακάλεσε να μην τις δημοσιεύσω, γιατί οι τιμές κατά διαστήματα αλλάζουν και μετά μπορεί να δημιουργηθούν παρεξηγήσεις.

Όσοι ενδιαφέρονται για λάστιχα θα πάρουν τηλ στο μαγαζί του στο τηλ 210-7775380,θα ζητήσουν τον κο Νίκο Περιστερά και θα του πουν ότι είναι μέλη του club της Enfield εκ μέρους του κου Παπαδάκη (εμένα δηλαδή μου του έχω κάνει τον πρόλογο για το club).

Oι τιμές του είναι αχτύπητες.

Με ενημέρωσε επίσης για το κόστος σαμπρελών:15 ευρώ η πίσω και 10 ευρώ η μπροστά.

Εγώ θα πάω με το καλό το Σεπτέμβρη από κοντά να γνωρίσω τον Κο Νίκο Περιστερά και να τα τοποθετήσω και θα σας πω περαιτέρω εντυπώσεις.

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

Ενημερωτικά στις 29 Αυγούστου με πήρε τηλ ο κος Νίκος Περιστεράς και με ενημέρωσε ότι τα λάστιχα ήρθαν.

Ακριβώς όπως μου είχε πει,αναμονή δηλαδή 1 μηνός...

Το ραντεβού κλείστηκε και την Πέμπτη με το καλό το πρωί θα επισκευτώ τον Περιστερά στη Μιχαλακοπούλου να τα αλλάξω.

Μαζί με τα λάστιχα θα αλλαχτούν και οι σαμπρέλες.

Μιλάμε πάντα για τα DUNLOP K81 TT100....

Θα σας μεταφέρω τις εντυπώσεις μου την Πέμπτη!!

Δημοσιεύτηκε

Χθες ώρα 9 το πρωι βρισκόμουν στον Περιστερά.

Χαμός..!!!

3 μηχανάκια περίμεναν να τους δώσει τιμές για λάστιχα πριν καν ανοίξει.

Κόσμος πήγαινε και ερχότανε..

Η μηχανή μου μπήκε πρώτη.

'Ολα τα παιδιά άψογοι επαγγελματίες.Το έβλεπες,ξέρανε πολλά.Με κλειστά μάτια αλλάζανε τα λάστιχα.

Το συνεργείο έλαμπε από καθαριότητα.

Σε περίπου 40 λεπτά είχα τελειώσει.

Το λάστιχα μπήκαν,μαζί και καινούριες σαμπρέλες Michelin...

Βέβαια αναγνώστηκε ότι η πίσω ζάντα ήταν λίγο στραβή και θέλει ακτινολόγηση, που κάποια στιγμή πρέπει να γίνει.

Κόστος ακτινολόγησης 20 ευρώ για τον πίσω τροχό και ένα πρωινό ελεύθερο γιατί είναι χρονοβόρα διαδικασία.

Τελικό κόστος :150 ευρώ τα λάστιχα Dunlop k81  + 20 ευρώ οι 2 σαμπρέλες Michelin =170 ευρώ.

 

Με ενημέρωσε ότι η τιμή για τα λάστιχα είναι αυτή τη στιγμή και οι τιμές μελλοντικά μπορούν να αλλάξουν.

Και να πω ότι ο Περιστεράς είναι πάνω από όλα ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

Και αυτό γιατί όταν τον ρώτησα που να πάω να βρω ζώνη μέσης στη Μιχαλακοπούλου,ο Νίκος μετά από μικρή σκέψη πήγε στο γραφείο του

και μου χάρισε την δικιά του κύριοι.

Μια ζώνη Dainese που την είχε φορέσει μόνο 2 φορές,ήταν καινούρια.

Και μιλάμε ότι με ήξερε 40 λεπτά!!!

Τον ευχαριστώ τον Νίκο τον Περιστερά και του είμαι υπόχρεος...

Να ενημερώσω ότι πήρε το μάτι μου λάστιχα DUNLOP K70 ετοιμοπαράδοτα για κάποιον που ενδιαφέρεται.

'Οποιος παίρνει για να ρωτήσει για λάστιχα καλό θα ήταν να αναφέρεται ότι ειναι μέλος στη λέσχη μας και μπορεί να αναφέρει και εμένα (Αντρέας Παπαδάκης) που τα είπαμε λίγο και με θυμάται...

Eγώ κλείδωσα  στον Νίκο τον Περιστερά.

Οι καλύτερες τιμές στην Αττική,άψογοι επαγγελματίες,ευγενικοί και με το χαμόγελο στα χείλη...

Μα πάνω από όλα ΑΝΘΡΩΠΟΙ....

Mακάρι όλα τα συνεργεία να ήταν έτσι...

Δημοσιεύτηκε

Φίλε Γιώργο οι τιμές που αναφέρω είναι για το φόρουμ.

Διότι από την αρχή που είχα επικοινωνία του ανέφερα του Νίκου του Περιστερά ότι είμαι ιδρυτικό μέλος του φόρουμ της Ένφιλντ και θέλουμε τιμές λέσχης.

'Αρα δύσκολα πιο κάτω.Ήδη είναι πάρα πολύ καλές...

Να ξανατονίσω ότι οι τιμές μπορεί να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση,οι τιμές αυτές ισχύουν τώρα και ο Περιστεράς μου το επανέλαβε πολλές φορές αυτό.

Μην το δέσει κανείς σχοινί κορδόνι ότι αυτές είναι οι τιμές και έχουν κλειδώσει.

Να ενημερώσω ότι για τα DUNLOP K70,που είναι ετοιμοπαράδοτα η τιμή που μου έδωσε είναι στα 140 ευρώ (πάντα με τοποθέτηση).

Να αναφέρω ότι ο Περιστεράς θεωρεί ότι τα λάστιχα πρέπει να αλλάζουν κάθε 2 χρόνια...Αν συνυπολογίσουμε ότι τα λάστιχα αφόρετα μπορεί να είναι και εξαμήνου είναι σαν να έχουμε λάστιχα 2,5 ετών...

Η προσωπική γνώμη μου είναι ότι στα Enfield λόγω των χαμηλών ταχυτήτων,χαλαρών συνθηκών βγάζουμε και 3ετία...

Η πίεση που προτείνει ο Περιστεράς στα ελαστικά για τα Enfield είναι :

30 PSI ΕΜΠΡΟΣ

34 PSI ΠΙΣΩ (Η' 36 PSI αν βάζουμε συχνά δικάβαλο)

Δημοσιεύτηκε
Η πίεση που προτείνει ο Περιστεράς στα ελαστικά για τα Enfield είναι :

30 PSI ΕΜΠΡΟΣ

34 PSI ΠΙΣΩ (Η' 36 PSI αν βάζουμε συχνά δικάβαλο)

Να ενημερώσω ότι δοκίμασα την μοτοσυκλέτα με την συγκεκριμένη πίεση στα λάστιχα και το μηχανάκι βρόνταγε πολύ.Κοπάναγε και ήταν κουραστικό.

Θα ακολουθήσω την έμπειρη πρόταση του Χίτσκοκ που την εφαρμόζω επιτυχώς τα τελευταία χρόνια:

25 PSI ΕΜΠΡΟΣ

28 PSI ΠΙΣΩ

Βέβαια να τονίσω ότι η πίεση των ελαστικών είναι υποκειμενική....

Και εξαρτάται επίσης από τα κιλά του οδηγού και το πόσο συχνά παίρνει δικάβαλο.

'Οπως τον βολεύει τον καθένα....

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Dunlop k 70 peristeras 145 euro!
Ενημερώνω μιας και έκλεισα την δικια μου παραγγελία ,ώστε οποίος σκοπεύει να βάλει λάστιχα να εχει μια τιμή εκκίνησης.
Δημοσιεύτηκε

Dunlop k 70 peristeras 145 euro!
Ενημερώνω μιας και έκλεισα την δικια μου παραγγελία ,ώστε οποίος σκοπεύει να βάλει λάστιχα να εχει μια τιμή εκκίνησης.

Πολύ καλή τιμή και ίσως τα καλύτερα λάστιχα που ταιριάζουν σε Enfield.

Δημοσιεύτηκε
Εγω τα φοραω ενα χρονο περιπου και ειναι αψογα. Τοχειμωνα ηταν σα να επαιζα σε στεγνο και το καλοκαιρι βυζαιναν σα μωρο τη μανα !
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Κοιταξτε τι γινεται φορωντας στην ενφιλντ σας ελαστικο 4.00-19 ( εμεις φοραμε 3.25-19 και 3.50-19 )

090719062130.jpg

 

 

sm_chris_1.jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

image_124.jpg

 

 

Καταστασεις ΤΟΥΜΠΑΝΟΟΟΟΟ !!!!

Μιλαμε γινεται ΘΗΡΙΟ!!!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

  • 7 months later...
Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα!

Σήμερα έκανα την πρώτη μου έρευνα αγοράς για ελαστικά (bullet 350)...

 

τα Κ70 τα βρήκα στα 180-190 ευρώ με σαμπρέλες (χώρις ακτινολόγηση), κοίταξα και για τα Shinko SR210 (3.50/19) και SR201 (3.25/19),

το SR201 απευθείας από τον εισαγωγέα (Θεσσαλονίκη) είναι σε έλλειψη (το σύνολο χωρίς σαμπρέλες με έξοδα αποστολής θα έβγαινε περίπου στα 90 ευρω).

Αύριο θα πάρω τηλ ξανά σε κατάστημα στην Αθήνα για να μου πουν διαθεσιμότητα για τα Shinko 210 κ 201... 

 

Από την Θεσσαλονίκη μου πρότειναν να βάλω το SR210 (3.00/19) μπροστά το οποίο όμως δεν είναι ριγωτό και είναι και πιο στενό από το SR201. Έχει κάποιος άποψη σχετικά με μια τέτοια επιλογή?

 

Επίσης λάστιχα με ημερομηνία κατασκευής εώς ενός έτους είναι οκ για αγορά?

 

Μάλλον θα επιλέξω τα shinko σαν πιο οικονομικά και δοκιμασμένα (από noe)....αν υπάρχει διαθεσιμότητα βέβαια στο άμεσο μέλλον....::):

Δημοσιεύτηκε

Γιώργο αύριο με το φως της μέρας θα κοιτάξω αν τα δικά μου λάστιχα shinko γράφουν τους κωδικούς που έδωσες.

Όμως μπόρεσα να βγάλω φωτογραφία τις διαστάσεις τους, ξεκινώντας από το μπροστινό..

DSC_0451_small.jpg

 

και το οπίσθιο..

DSC_0450_small.jpg

 

Τα συγκεκριμένα τα αγόρασα το 2003 από Θεσσαλονίκη ένεκα και της επερχόμενης τότε πανελλήνιας στο Καρπενήσι.

Πολλά χιλιόμετρα δεν έχουν γράψει  και η μηχανή αποθηκεύεται σε κλειστό χώρο, αυτός και ο λόγος της καλής τους κατάστασης ακόμη και μετά από 3 χρόνια. Την προηγούμενη τα έστριψα στις στροφές της Ψάθας και δεν αισθάνθηκα τον παραμικρό φόβο.

Στο λέω όχι τόσο για να προτιμήσεις τα Shinko όσο για να μη φοβάσαι ότι θα αγοράσεις καινούργια λάστιχα με ημερομηνία αρχές του 2015. Σημασία έχει η σωστή αποθήκευση.

Η τιμή που σου έδωσε ο Εμβολιάδης είναι πολύ καλή και δεν έχει αλλάξει μετά από δύο χρόνια.

Δημοσιεύτηκε
6 λεπτά πριν, noe είπε:

Την προηγούμενη τα έστριψα στις στροφές της Ψάθας και δεν αισθάνθηκα τον παραμικρό φόβο.

 

:tongue::lol2:

Δημοσιεύτηκε

Εεεεεεε καλά όσο μπορώ να στρίψω, ξέρω πως δεν το έχω στις στροφές, είμαι φοβητσιάρης...:bad_smile:

Δημοσιεύτηκε

Χεχε μια χαρα! αν τα έχει το κατάστημα στην Αθήνα θα τα πάρω από εδώ .(θα μου βγουν κάνα 10ευρω πιο ακριβά Υπολογιζω) ... Και μετά θα πάω περιστερά για σαμπρελες και τοποθέτηση... 

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα!

 

κάνω ένα update σχετικά με το ψάξιμό μου ελαστικά για το bullet (19αρα ζάντα) που πρόσφατα απέκτησα και του οποίου τα λάστιχα είναι για πέταμα... που ίσως ενδιαφέρει κάποιους που ψάχνονται ή θα ψάξουν αυτόν τον καιρό...

 

SHINKO SR201 & SR210: Είναι τα λάστιχα που ήθελα γιατί όπως έχει ειπωθεί και στο φόρουμ συνδυάζουν χαμηλή τιμή και vintage εμφάνιση (το όμορφο ριγωτό εμπρός λάστιχο). Πριν ένα μήνα μου είπαν από Θεσσαλονίκη ότι σε 1 με 1.5 μήνα περίμεναν το φορτίο από ΚΟΡΕΑ και ότι θα μπορέσουν να μου τα στείλουν... πήρα χθές ενα τηλ να δω τι παίζει, μου λεν τέλος Ιούνιου τελικά, το πλοίο έχει σαλπάρει από ΚΟΡΕΑ αλλά αργεί ... Ρωτάω... σίγουρα θα υπάρχουν στο φορτίο που έρχεται? μήπως έχει γίνει καποια στραβή να  την ξέρω από τώρα ώστε να μην περιμένω άδικα...άλλο έναν μήνα... Πάρε με αύριο πρωί και θα σου πω... Μιλάμε σήμερα το πρωί,  α δεν βλέπω τα ελαστικά (συγκεριμένα ρώτησα μόνο για το SR201) στην παραγγελία και στην καλύτερη σε 2 μήνες θα τα έχουμε ... Θέλεις να στα παραγγείλω ... !!!???!!!???

 

 :levitation:    :levitation:    :levitation: 

 

...

 

Προσπερνάω τα DUNLOP K70, AVON, ΗΕΙΔΕΝΑΟΥ κλπ λόγω τιμής ... δεν θέλω να δώσω τόσα λεφτά σε αυτή την φάση, προσπαθώ να κρατήσω κάποια χρήματα για άλλα έξοδα μιας και πρέπει να κάνω κάποια χιλιόμετρα για να δω μήπως βγάλει κανένα πρόβλημα  + περιφερειακά που ακόμη χρειάζεται... και λέω να κάνω υπομονή μέχρι την επόμενη αλλαγή όπου εύχομαι να πάρω αυτά που μου αρέσουν ...

 

Οι επιλογές μου τελικά είναι 2:

 

Τα MITAS και τα ANLAS, και λέω για τα δεύτερα. Τα ΜΙΤΑΣ από αυτά που έχω ακούσει ειναι οκ νορμαλ, τα ΑΝΛΑΣ είναι ακόμη πιο φθηνά (72 ευρώ μπρος/πισω) αλλά δεν βρίσκω καμία κριτική (μαλλον επειδη είναι πολυ φθηνιαρικα...)

 

Μήπως έχει κάποιος κάποια εμπειρία από ANLAS ? (Ο Gigas τα είχε αναφέρει αλλά τελικά δεν τα αγόρασε λόγω διαθεσιμότητας...)

 

Καλοδεχούμενη όποια γνώμη...

 

:bike: 

 

 

 

 

 

Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, Giorgos είπε:

Μήπως έχει κάποιος κάποια εμπειρία από ANLAS ? (Ο Gigas τα είχε αναφέρει αλλά τελικά δεν τα αγόρασε λόγω διαθεσιμότητας...)

Ακριβώς το ίδιο σενάριο παίχτηκε με εμένα, μόνο που πρωταγωνιστής ήταν τα ANLAS απο Τουρκία.

Γι αυτό κατέληξα στα Shinko που ήταν άμεσα διαθέσιμα, τότε που ψώνιζα..

 

Δεν νομίζω ότι θα έχεις θέμα με τα ANLAS. 

Ο λαστιχάς μου (και φίλος και γνώστης και μοτοσικλετιστής) τα σύστησε και θα τα αγόραζα αν όντως υπήρχαν.

Αιντε, να μας πεις και τι ρόλο παίζουν...

Στα 72 ευρω που λες οτι θα κοστίσουν, δεν χάνεις και καμμιά φοβερή επένδυση...

Ευκαιρία είναι ::):

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.