Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Περί Ελαστικών | Dunlop K70 Tyres Και Άλλες Προτάσεις

Δημοσιεύτηκε
τα αγορασα απο μαγαζι στην θεσ/νικη , 65 ευρω το μπροστα (3.25-19) και 75 ευρω το πισω(3.50-19) και 7 ευρω η acs courrier για Αθηνα παραλαβη στο σπιτι μου... Υ.Γ: ευχαριστω τον φιλο bbk για την ενημερωση και βοηθεια

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

  • Απαντήσεις 145
  • Εμφανίσεις 44,1k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • On 9/6/2017 at 9:20 PM, Αντωνης Σταθακης είπε: Μιας και προτεινα αυτα τα λαστιχα για τον Brancaleone να βαλει στην κουκλα του λογο του οτι ψαχνει ενα φθηνο ελαστικο,επαναφερω το θεμα ωστε ν

  • Καλημέρα!, για το αρχείο του θέματος ποστάρω μερικές φωτό απο τα ANLAS NR-14 (3.25 &3.50)....

  • Εγώ έχω βάλει τα Metzeler Tourance που είναι λίγο πιο off road. Στο στεγνό λόγω του ότι είναι τρακτερωτά γαντζώνουν πάνω στο οδόστρωμα αλλά στο βρεγμένο τα φοβάμαι λίγο γιατί λόγω του τακουνιού έχουν

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Έχεις γνωστό να σου τα τοποθετήσει;

Στο Siriocenter, στον Ν. Κόσμο τα βρίσκω 74 € το μπροστινό και 70 € το πίσω και αν δεν κάνω λάθος είναι με την τοποθέτηση. Με λίγο ψάξιμο και μπλα - μπλα θα τα έβρισκες πιο κάτω από 140 €.

Άσε που θα είσαι μπροστά να τα τσεκάρεις. Προσωπικά δεν εμπιστεύομαι να βάλω ελαστικά με αυτόν τον τρόπο, δηλαδή διά αλληλογραφίας.

 

Πάντως σαν επιλογή είναι σούπερ, τα έχω βάλει στην 500άρα από το 2010 και η μοτοσικλέτα μεταμορφώθηκε σε οδηγική συμπεριφορά, δεν κουνάει, κολλάει στην άσφαλτο και στρίβω την Enfield σαν τον Valentino Rossi.. :crazy:

 

 

Δημοσιεύτηκε

Χρηστάρα λέω, μήπως, λέω ….να τα πάρεις από εκεί που σε είπε ο από πάνω?

………..και ποιο κοντά σου είναι και περασμένα θα τα πάρεις.

Μη ξεχνάς πως θα δώσεις λογικά το λιγότερο ένα 20άρι για περαστικά αν τα πάρεις από αλλού και τα περάσεις  αλλού ….οπότε για σκέψου το.

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά αν δεν κάνω λάθος είπε τα αγόρασε..

Η αλήθεια είναι ότι τα dunlop είναι κορυφή για τις μηχανές μας...

Εγώ φοράω τα Κ81 που είναι η λίγο πιο καλή σειρά που φορούσαν τα norton και τα cb αν δεν κάνω λάθος...

Βέβαια έχω την εντύπωση ότι ζεσταίνονται αργά(τα Κ81) και είναι για πιο μεγάλες ταχύτητες από τις δικιές μας...Γιατί με τα 60-70-80χλμ δεν ζεσταίνονται εύκολα..

Είχε βάλει ο Κίμωνας στον Περιστέρα σε καλή τιμή νομίζω και με σαμπρέλες...

Γιατί θεωρώ ότι όταν αλλάζεις το λάστιχο κάθε 4 περίπου χρόνια πρέπει να αλλάζεις και σαμπρέλες.Βάζοντας επώνυμες (michelin κλπ) και όχι καλύτερα ινδικές..

Ενημερωτικά τα Κ81 έχουν πιο χαμηλό προφίλ και είναι και λίγο πιο φαρδιά...

Και κατά την γνώμη μου έχουν το πιο ωραία πέλμα...

Χρηστάρα φίλε μου καλορίζικα αν τα πήρες και καλοτάξιδα...

Ελπίζω να είναι φρέσκα τα λάστιχα που παρέλαβες και ενημέρωσέ μας αν έμεινες ευχαριστημένος από τον συγκεκριμένο έμπορο...

Η αλήθεια είναι ότι το σκέφτομαι και εγώ να αλλάξω λάστιχα....

Κοιτούσα και αυτά τα ENSIGN με το πολύ κλασσικό πέλμα που έχουν στο χίτσκοκ και στο vintage tyres.co.uk..

'Eχει ακούσει κανείς εντυπώσεις από αυτά???

Έχει κανείς καμιά πρόταση για κάτι πιο οικονομικό?

Υπάρχουν και τα Mitas που τα έβαζε ο Ούγκο (που το έκλεισε το συνεργείο του....) που τα φοράει ο 'Αρης ο SIrag και είναι πολύ ευχαριστημένος..

Βέβαια δεν τα έχω δει live αλλά σε κάτι φωτογραφίες από το site της ΜΙΤΑS δεν έχουν και πολύ κλασσικό πέλμα...

Να πω ούτε λόγος για AVON...'Οταν τα φορούσα έμεινα πλήρως απογοητευμένος,είναι μόνο για ΙΝΔΙΑ!!!!

Κανείς καμία πρόταση??

Οι βόρειοι που τα ψάχνουν πολύ???

Δημοσιεύτηκε

190 ευρώ με την τοποθέτηση (δεν περιλαμβάνονται οι σαμπρέλες που είναι michelen και δεν απαιτήθηκε αλλαγή τους).

Επεξεργάσθηκε από το μέλος SSAV

Δημοσιεύτηκε

καλη προταση και φθηνη ειναι τα shinko !!  η σειρα  sr 210 για πισω   και sr 201 για μπροστα !!!!η τιμη μαζι με τις σαμπρελες ειναι περιπου 120-140 ευρω,,, τα φοραει ο νοε στο 350,,,,, και τωρα και`γω στο electra !!!! o νοε τα περπατησε οποτε περιμενουμε εντυπωσεις !!!!! σε ξενα site εχουν πολυ καλες κριτικες !!,,, ειναι made in korea !!!

Δημοσιεύτηκε


καλη προταση και φθηνη ειναι τα shinko !! 

 

Τα έχω περπατήσει περίπου 1600 χιλιόμετρα. Η συμπεριφορά τους είναι άψογη για την υποδύναμη και τα φρένα της Enfield. Και σε βρεγμένο αισθάνθηκα ασφάλεια. Όμως για να έχω ολοκληρωμένη γνώμη θα πρέπει να κάνουν τον κύκλο τους ώστε να δω την αντοχή τους στο χρόνο και την αλλαγή της συμπεριφοράς τους.

Το θετικό με τις μοτοσικλέτες μου είναι πως σταθμεύονται πάντα σε κλειστό χώρο, οπότε η φθορά των ελαστικών είναι κατά πολύ μικρότερη.

 

Σαν εμφάνιση μου αρέσουν πολύ περισσότερο από τα Dunlop K70, δείτε μερικές φωτογραφίες:

 

[url=http://postimg.org/image/9d16mkrmb/]P1050054_small.jpg[/url]  [url=http://postimg.org/image/6kwp5hhuj/]P1050055_small.jpg[/url]  [url=http://postimg.org/image/o7lvlmxnt/]P1050056_small.jpg[/url] 

[url=http://postimg.org/image/fl1928wc1/]P1050176_small.jpg[/url]  [url=http://postimg.org/image/4d8bsdbdf/]P1050185_small.jpg[/url]

 

Γιάννη δώσε μας περισσότερα στοιχεία για το που τα προμηθεύτηκες.. :thumbsup:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
 

Έχεις γνωστό να σου τα τοποθετήσει;
Στο Siriocenter, στον Ν. Κόσμο τα βρίσκω 74 € το μπροστινό και 70 € το πίσω και αν δεν κάνω λάθος είναι με την τοποθέτηση.

τους τηλεφωνησα και μου επαν μετα απο παραγγελια και θα ερθουν Ιουλιο και 30 ευρω ακομα για τοποθετηση ....
Δημοσιεύτηκε

τα shinko τα εισαγει ο εμβολιαδης,,, οδυσεως 31 , θεσσαλονικη,,,, το τηλ ειναι 2310520067,,, εγω τα προμηθευωμαι απο τοπικο καταστημα !!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

επισης οταν εψαχνα μου αρεσαν και τα heidenau που φοραγε ο bbk αλλα δεν μπορουσα να τα βρω ζευγαρι ετσι κατεληξα στο OK WHEEL στην Θεσ/νικη με τα k70 τελικη τιμη 140 ευρω + 7 ευρω courier (παραδοση στο σπιτι) ολοκαινουργια και παραλαβη περιπου 25 Μαιου

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

170eyro me sabreles miselen ston peristera mixalakopoulou ta K70

αν κανουμε την αφαιρεση μενουν 30 ευρω , αν οι σαμπρελες michelen κανουν 30 ευρω αρα ειναι μια η αλλη , χανεις 7 ευρω στον courier αλλα τα εχεις στην πορτα σου. αν ομως η τιμη των σαμπρελων ειναι αλλη τοτε εχουμε διαφορα στη τελικη τιμη. Αρε ενφιλντ με καταντησες Μπεηζανη ( θα σε κανω βασιλλισα - Βεγγος) :D

Δημοσιεύτηκε

 ολοκαινουργια

Αυτό μας έλειπε, να ήταν ολίγον μεταχειρισμένα... :crazy:

Αλλά βρε Χρηστάρα, τι τα θες τα λάστιχα,

σαν στης πανελλήνιας τους δρόμους,

δεν βγεις να τα παιδέψεις...!!

:emotions33:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

  :crazy:

 τι τα θες τα λάστιχα,

σαν στης πανελλήνιας τους δρόμους,

δεν βγεις να τα παιδέψεις...!!

:emotions33:

για ποιο λογο νομιζεις οτι τα αγορασα? χι!χι!χι!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
με ενημερωσε η αντιπροσωπια οτι εφεραν τα dunlop k70 και τιμη 165 με τοποθετηση . Ειναι η φθηνοτερη απο ολους οσους εψαξα .
Δημοσιεύτηκε

Μπράβο στην αντιπροσωπεία που βάζει τέτοιες τιμές...

Και χτυπάει πλέον και τα λαστιχάδικα που σίγουρα αγοράζουν πιο φτηνά...

'Αρα κοιτάει το καταναλωτή σαν φίλο  και όχι σαν πελάτη...

Μειώνοντας τα δικά της κέρδη αυτή τη δύσκολη περίοδο...

Βέβαια αν ισχύει η τιμή του Περιστέρα είναι πολύ καλή και μπορώ να πω και η καλύτερη, αν αναλογιστούμε ότι με 5 ευρώ παραπάνω σου δίνει και 2 σαμπρέλες MICHELIN και σου κάνει και ηλεκτρονική ζυγοστάθμιση...

http://www.peristeras-tyres.gr/

Βέβαια μπράβο και πάλι μπράβο στην αντιπροσωπεία για την τιμή αυτή στα ελαστικά!!!

Ο φίλος και ενφιλντάς Κίμωνας μπορεί να μας περιγράψει καλύτερα τον Περιστέρα αφού έχει ο ίδιος προσωπική εμπειρία....

Επεξεργάσθηκε από το μέλος andrew

Δημοσιεύτηκε
Ο Περιστερας ειναι παλιος στην πιατσα των μηχανοβιων.Ητ τιμη 170 ευρω με μισελεν σαμπρελες και ζυγοσταθμιση,περυσι που το εψαξα ηταν η πιο καλη.Επισης η εξυπηρετηση αψογη.Οσο για τα Κ70 θεωρω οτι ειναι ιδανικα για την κλασσικη καρμυρατερατη ενφιλντ
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
παιδια πηρα τηλ στον περιστερα , 145 ευρω με τοποθετηση τα κ70!!!!!!!!... τα συμπερασματα δικα σας.,..ευτυχως το εσωσα και θα την κανω τη δουλεια στον περιστερα !!!!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
βεβαια για να ειμαστε και δικαιοι ο περιστερας ειναι αποκλειστικα λαστιχας και εχει την δυνατοτητα να κανει τετοιες τιμες , λογικο ειναι η αντιπροσωπια να μην μπορει να κοντραρει τοσο χαμηλες προσφορες
  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

παιδια πηρα τηλ στον περιστερα , 145 ευρω με τοποθετηση τα κ70!!!!!!!!... τα συμπερασματα δικα σας.,..ευτυχως το εσωσα και θα την κανω τη δουλεια στον περιστερα !!!!

Να τιμές ο Περιστέρας!!!!!

Πλέον δεν είμαστε κουτορνίθια...

Δημοσιεύτηκε

Νομίζω πως βρήκα [url=http://www.berlin.de/special/auto-und-motor/tuningteile/-Heidenau-3-25-19TT-54H-K34-Oldtimer-/index.html?c=18378&pId=64167.KRP.10009420]εδώ[/url] τα 3.25 και [url=http://http://www.berlin.de/special/auto-und-motor/tuningteile/-Heidenau-3-50-19TT-57H-K34-Oldtimer-/index.html?c=18378&pId=64183.KRP.10009526]εδώ[/url] τα 3.50. Τώρα βλέπω πως πήραν πάνω κανα δεκάρικο. Πριν ένα μήνα που είχα ψάξει είχαν και τα δύο €105 και κάτι σέντς.

Υπάρχουν και στο idealo.de

Απ' ότι είδα οι EFI φοράνε 18''. Ίσως η διαφορά μιας ίντσας να δικαιολογεί και τη διαφορά της τιμής. Στο παραπάνω site πάντως το σετ των Heidenau 18'' έχει περίπου €10 φθηνότερο. Στον Περιστέρα ρώτησα αλλά είχε έλλειψη της μιας διάστασης.

Όσο αφορά τα ανταλλακτικά, δεν κράτησα το χαρτάκι με τις τιμές που μου έδωσε. Πάντως πήρα επιπλέον λάμπα motovision, μπουζί, κάποια oil seals, 2 μπρελόκ και μια χειρολαβή που πιάνει στην πισω ανάρτηση και μου ήρθαν σύνολο φθηνότερα περίπου €30.

Δημοσιεύτηκε

Η τιμή των 165 ευρώ στην αντιπροσωπεία αφορούσε τα DUNLOP  Κ70 για μοντέλα BULLET και όχι EFI,με τοποθέτηση.

Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει ο Χρήστος που είχε ρωτήσει.

'Αμα ισχύουν αυτά είτε ανέβασαν τιμές μέσα σε 2 μήνες είτε σου κοπάνισαν και την τοποθέτηση.

Τώρα το θέμα τιμής ανταλλακτικών είναι μυστήριο αν τις έχουν κατεβάσει.

Η δική μου γνώμη είναι πάντως ότι δεν υπάρχει μείωση σε σχέση με την εποχή Μαλτέζου.

Αχχχ μόνο ο Γρηγόρης κρατάει κάποιους από εμάς εκεί...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

ενταξει μην ειμαστε τοσο αρνητικοι ... δεν μπορουν να χτυπησουν σε τιμες τον περιστερα που ειναι αποκλειστικα λαστιχας ... λογικη ειναι η διαφορα στην τιμη ... τις τρεις τελευταιες φορες που εχω παει αντιπροσωπια εχω δει πολλυ καλη αντιμετωπιση και σημαντικη βελτιωση , οι τιμες σε καποια πραγματα ειναι χαμηλες ενω σε αλλα συμφερει το ιντερνετ ... ελπιζω και εγω συντομα να βρουν τη χρυση τομη που θα μας συμφερει να αγοραζουμε μονο απο αντιπροσωπια και οχι απο ιντερνετ :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.