Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Περί Ελαστικών | Dunlop K70 Tyres Και Άλλες Προτάσεις

Δημοσιεύτηκε
τα αγορασα απο μαγαζι στην θεσ/νικη , 65 ευρω το μπροστα (3.25-19) και 75 ευρω το πισω(3.50-19) και 7 ευρω η acs courrier για Αθηνα παραλαβη στο σπιτι μου... Υ.Γ: ευχαριστω τον φιλο bbk για την ενημερωση και βοηθεια

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

  • Απαντήσεις 145
  • Εμφανίσεις 44,1k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • On 9/6/2017 at 9:20 PM, Αντωνης Σταθακης είπε: Μιας και προτεινα αυτα τα λαστιχα για τον Brancaleone να βαλει στην κουκλα του λογο του οτι ψαχνει ενα φθηνο ελαστικο,επαναφερω το θεμα ωστε ν

  • Καλημέρα!, για το αρχείο του θέματος ποστάρω μερικές φωτό απο τα ANLAS NR-14 (3.25 &3.50)....

  • Εγώ έχω βάλει τα Metzeler Tourance που είναι λίγο πιο off road. Στο στεγνό λόγω του ότι είναι τρακτερωτά γαντζώνουν πάνω στο οδόστρωμα αλλά στο βρεγμένο τα φοβάμαι λίγο γιατί λόγω του τακουνιού έχουν

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
1 ώρα πριν, Gigas είπε:

Δεν νομίζω ότι θα έχεις θέμα με τα ANLAS. 

Ο λαστιχάς μου (και φίλος και γνώστης και μοτοσικλετιστής) τα σύστησε και θα τα αγόραζα αν όντως υπήρχαν.

Αιντε, να μας πεις και τι ρόλο παίζουν...

Στα 72 ευρω που λες οτι θα κοστίσουν, δεν χάνεις και καμμιά φοβερή επένδυση...

Ευκαιρία είναι ::):

 

Ωραία συμφωνώ, θα τα δοκιμάσω και βλέπουμε, σε ευχαριστώ!

Δημοσιεύτηκε

...για τα τακουνατα σε ομορο forum με mega on off ειπαν πολυ καλα λογια...

...βαλε αναζητηση και θα πεσεις πανω στο θεμα...

...προσωπικα θα τα εβαζα και θα τα οδηγουσα σταδιακα για δω πως πανε ετσι ωστε να εχω πληρη εικονα, οσο γινετε φυσικα.

...να τα βαλεις και να κανεις πολλες ομορφες βολτες...

...να βαλεις και καινουργιες σαμπρελες...

Δημοσιεύτηκε
1 hour ago, bbk είπε:

...να τα βαλεις και να κανεις πολλες ομορφες βολτες...

...να βαλεις και καινουργιες σαμπρελες...

Ευχαριστώ ββκ για την πληροφορία, κ εγώ μόνο για ον οφ πετυχα κριτικές κ παρουσιασεις...

Ώρα για βόλτες! γιατί πολύ υπομονή έκανα... :bike:

Δημοσιεύτηκε

Σκέφτομαι και εγώ να αλλάξω λάστιχα γιατί αυτά που έχω γλιστράνε και όταν είναι στο κεντρικό σταντ....

Μου αρέσει η πρόταση του Χρήστου για 4.00-19.

Αυτό ισχύει για μπρος πίσω;

 

Γενικά ψάχνω για οικονομική λύση μιας και δεν την πολυκυκλοφορώ.

 

Αν ξέρετε κάποιον που εμπορεύεται ANLAS ή ΜΙΤΑΣ ή SHINKO πείτε να επικοινωνήσω μαζί του.

Δημοσιεύτηκε

Ποια λάστιχα απο τα ANLAS σας πρότειναν για Enfield...???

http://www.anlas.com.tr/urun.asp?sayfa=1&konu=urunler&anakategori=1&marka=1

 

εγω σε 19άρια βρήκα αυτα

NR14

nr_14.jpg

 

και το

NR7

nr_7.jpg

 

Δημοσιεύτηκε
17 λεπτά πριν, Brancaleone είπε:

Σκέφτομαι και εγώ να αλλάξω λάστιχα γιατί αυτά που έχω γλιστράνε και όταν είναι στο κεντρικό σταντ....

Μου αρέσει η πρόταση του Χρήστου για 4.00-19.

Αυτό ισχύει για μπρος πίσω;

 

Γενικά ψάχνω για οικονομική λύση μιας και δεν την πολυκυκλοφορώ.

 

Αν ξέρετε κάποιον που εμπορεύεται ANLAS ή ΜΙΤΑΣ ή SHINKO πείτε να επικοινωνήσω μαζί του.

 

Mitas εμπορεύεται ο μηχανικός μου, Κατσίγιαννης Γιώργος, Ηρακλείτου 14-16, Χαλάνδρι. Τηλ. 2130281496

Δημοσιεύτηκε
1 hour ago, bbk είπε:

Ποια λάστιχα απο τα ANLAS σας πρότειναν για Enfield...???

http://www.anlas.com.tr/urun.asp?sayfa=1&konu=urunler&anakategori=1&marka=1

 

 

 

Εγω βρήκα για την bullet 350 (3.25 & 3.50 / 19) τα NR-14,

τα NR-7 για 19αρα βγαίνουν μόνο σε 2 διαστάσεις, τις 2.00 & 2.25  ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ANLAS

Δημοσιεύτηκε
1 hour ago, Brancaleone είπε:

Σκέφτομαι και εγώ να αλλάξω λάστιχα γιατί αυτά που έχω γλιστράνε και όταν είναι στο κεντρικό σταντ....

Μου αρέσει η πρόταση του Χρήστου για 4.00-19.

Αυτό ισχύει για μπρος πίσω;

 

Γενικά ψάχνω για οικονομική λύση μιας και δεν την πολυκυκλοφορώ.

 

Αν ξέρετε κάποιον που εμπορεύεται ANLAS ή ΜΙΤΑΣ ή SHINKO πείτε να επικοινωνήσω μαζί του.

 

ANLAS με ένα ψάξιμο μόνο στο ιντερνετ και όχι σε μαγαζιά βρήκα αυτο το online shop Πάτρα (http://www.lyris.gr/)

SHINKO αντιπρόσωπος Ελλάδας/ Θεσσαλονίκη (ΕΜΒΟΛΙΑΔΗΣ) & έμπορος ΑΘΗΝΑ (ΚΟΥΤΟΥΣΗΣ)

Δημοσιεύτηκε
3 ώρες πριν, Giorgos είπε:

 

 βρήκα αυτο το online shop Πάτρα (http://www.lyris.gr/)

 

Καλό κουράγιο με αυτόν. Είναι ίδια φάση με αυτούς από Σαλόνικα!:bash:

Δημοσιεύτηκε
18 λεπτά πριν, elifain είπε:

Καλό κουράγιο με αυτόν. Είναι ίδια φάση με αυτούς από Σαλόνικα!:bash:

χμμ , θα τους πάρω τηλέφωνο το απόγευμα και θα ενημερώσω πως πήγε...   

Δημοσιεύτηκε
On 5/27/2016 at 2:58 PM, Giorgos είπε:

χμμ , θα τους πάρω τηλέφωνο το απόγευμα και θα ενημερώσω πως πήγε...   

 

Καλημέρα κ καλή εβδομάδα!

σήμερα έκανα την παραγγελία των ANLAS NR-14 τηλεφωνικά, ήταν διαθέσιμα, συνολικό κόστος 72,10 ευρώ, + 2 ευρώ μεταφορική, θα είναι στα κεντρικά της μεταφορικής (Βοτανικό) αύριο ή μεθαύριο μου είπαν... και αν όλα καλά μετά πάω για τοποθέτηση (+σαμπρέλες)...

 

 

 

 

Δημοσιεύτηκε

παιδες επειδης το λάστιχο έγινε βρακολάστιχο το πήγαμε εδω

 

...ααααααα κια επειδη είνια η πρώτη φορα που εκανα αυτη τη δουλεια θέλω πολλα ΛΑΚΕ και ένα συντονηστη ΣΟΒΑΡΟ να βοηθήσει που τα έκανα πουτ@να και πήγε και έκατσε όπως θέλει...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

υποψιν ομως οτι σε αυτο το ελαστικο διατηθεται για τις δικες μας μηχανες ΜΟΝΟ 4.00Χ19 και 3.25Χ19 

δεν υπαρχει δηλαδη σε 3.50Χ19

σαν ελαστικο ομως ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΟ :love:

Δημοσιεύτηκε
1 hour ago, χρηστος είπε:

υποψιν ομως οτι σε αυτο το ελαστικο διατηθεται για τις δικες μας μηχανες ΜΟΝΟ 4.00Χ19 και 3.25Χ19 

δεν υπαρχει δηλαδη σε 3.50Χ19

σαν ελαστικο ομως ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΟ :love:

Ναι το άτιμο το ξέρω 

Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, noe είπε:

Δεν μπορούμε να βάλουμε 3,25 μπρος πίσω ή 4,00 πίσω,  δεν το δέχεται η ζάντα μας;

 

...μηπως θα φαίνεται ασχημα η μεγάλη διαφορά διάστασης, ακόμη κ αν μπαίνει στη ζάντα?...

 

:help: Επίσης μια ερώτηση λίγο Μαγκάιβερ... επειδή πρέπει να πάω να πάρω τα λάστιχα από τον βοτανικό σήμερα, υπάρχει κάποιος 

τρόπος να τα κουβαλήσω με την μηχανή (με το tdm θα πάω) και πάντα με ασφάλεια... (λέμε τώρα...)??

 

προσπαθώ να σκεφτώ πατέντα δεσίματος ή πάνω στην μηχανή ή στη πλάτη... και όχι έτσι (ή μήπως ναι?)

 

motorcycle-spare.jpg

 

ΥΓ. σορρυ αν αλλάζω θέμα αλλά ίσως ταιριάζει γιατι αφορά ΕΠΙΛΟΓΗ ελαστικών,ΑΓΟΡΑ + ΑΠΟΣΤΟΛΗ/ΜΕΤΑΦΟΡΑ => ... ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Giorgos

Δημοσιεύτηκε

Θα μαμισεις το ρεζερβουαρ έτσι,  εγώ έβγαλα τις ζάντες τις φορτωσα σε τουτου,  πήγα πήρα τα λάστιχα και απευθείας τα μοντάρισα σε βουλκανιζατερ και πίσω σπίτι για τοποθέτηση,  η οποία είναι πανευκολη.  Το μανίκι είναι το βγάλε βάλε τα λάστιχα στις ζάντες.  

Στο tdm αν έχεις βαλίτσα τη βγάζεις και τα δενεις πίσω.

Συμβουλή να ξύσεις και ασταρωσεις εσωτερικά τις ζάντες, νέες φακαρολες και σαμπρέλες.  Κανένας δεν το κάνει για αυτό ξεμονταρεις μόνος τα παλιά να το κάνεις με την ησυχία σου και με αγάπη ΜΟΝΟ..!! :love:

Δημοσιεύτηκε

Έβαλα στο kawasaki er ενος φίλου μεταχειρισμένα λάστιχα απο τον Best Choice Βουλιαγμενης 57.

 

Για εμας εχει ενα ζευγαρι Metzeler 19" στα 35 και κατι € το ενα, ελαφρως μεταχειρισμενα. 

 

Και γενικά μου ειπε οτι οτι διαστασεις θελουμε του λεμε και βρισκει.

 

PS: με εγγυηση 6 μηνων 

Δημοσιεύτηκε
21 λεπτά πριν, mikezante είπε:

ελαφρως μεταχειρισμενα

Δεν το κατάλαβα και δεν θα το έκανα ποτέ μου, ειδικά σε μοτοσικλέτα. Στο τέλος κοστίζει περισσότερο συν την επικινδυνότητα. 

Δημοσιεύτηκε

 

39 λεπτά πριν, noe είπε:

Συμβουλή να ξύσεις και ασταρωσεις εσωτερικά τις ζάντες, νέες φακαρολες και σαμπρέλες.  Κανένας δεν το κάνει για αυτό ξεμονταρεις μόνος τα παλιά να το κάνεις με την ησυχία σου και με αγάπη ΜΟΝΟ..!! :love:

 

χμμ αυτό σημαίνει μερικές μέρες ακόμη υπομονή για να βγει το μαστόρεμα... αλλά για πες να γνωρίζω...αστάρωμα (ειδικό αστάρι?), με το γυαλοχαρτο αγριευω απλα την εσωτερική επιφανεια ή αφαιρω και τυχόν αστάρι που προυπήρχε? , οι φακαρόλες απλα τοποθετούνται ή της κολλάς με κάποιο τρόπο...

 

σορρυ για τις ερωτήσεις αλλά με πιάνεις αδιάβαστο όπως καταλαβαίνεις... επίσης μήπως είναι λιγο ρίσκο να λύσω δέσω τροχούς μόνος μου (δεν το έχω ξανακάνει)

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Giorgos

Δημοσιεύτηκε

Χα χα, σιγά μη βρεις μέσα στη ζάντα παλιό ασταρι, συρμαατοβουρτσα σε δραπανο,  γυαλιά,  και καθαρίζεις όσο μπορείς. Ασταρακι μετάλλων οτι χρώμα έχεις.  Η φακαρολα δεν κολλιέται. 

Καινούργια ήταν η Enfield μου και όταν άλλαξα λάστιχα οι ζάντες ήταν σκουριιασμενες εσωτερικά. 

Δημοσιεύτηκε

Άνοιξε την "Για σας παιδιά " πιο εύκολα θα καταλάβεις.. :crazy:

Έχουμε την πιο απλή μοτοσικλέτα Γιώργοοοοοο.. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.