Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Περί Ελαστικών | Dunlop K70 Tyres Και Άλλες Προτάσεις

Δημοσιεύτηκε
τα αγορασα απο μαγαζι στην θεσ/νικη , 65 ευρω το μπροστα (3.25-19) και 75 ευρω το πισω(3.50-19) και 7 ευρω η acs courrier για Αθηνα παραλαβη στο σπιτι μου... Υ.Γ: ευχαριστω τον φιλο bbk για την ενημερωση και βοηθεια

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

  • Απαντήσεις 145
  • Εμφανίσεις 44,1k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • On 9/6/2017 at 9:20 PM, Αντωνης Σταθακης είπε: Μιας και προτεινα αυτα τα λαστιχα για τον Brancaleone να βαλει στην κουκλα του λογο του οτι ψαχνει ενα φθηνο ελαστικο,επαναφερω το θεμα ωστε ν

  • Καλημέρα!, για το αρχείο του θέματος ποστάρω μερικές φωτό απο τα ANLAS NR-14 (3.25 &3.50)....

  • Εγώ έχω βάλει τα Metzeler Tourance που είναι λίγο πιο off road. Στο στεγνό λόγω του ότι είναι τρακτερωτά γαντζώνουν πάνω στο οδόστρωμα αλλά στο βρεγμένο τα φοβάμαι λίγο γιατί λόγω του τακουνιού έχουν

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
6 ώρες πριν, noe είπε:

Δεν μπορούμε να βάλουμε 3,25 μπρος πίσω ή 4,00 πίσω,  δεν το δέχεται η ζάντα μας;

οι συνδιασμοι που μπορεις να κανεις ειναι οι εξεις:

( εργοστασιακο στησιμο ) 3.25 μπροστινο με 3.50 πισω 

(  στησιμο Νο 1 ) 3.50 μπροστινο με 3.50 πισω 

( στησιμο Νο 2) 3.50 μπροστινο με 4.00 πισω

( στησιμο Νο 3 )4.00 μπροστινο με 4.00 πισω 

 

αναλογα τα γουστα ,ολα ειναι εφικτα !!!!! 3.25 ομως για πισω ειναι υπερβολικα λεπτο :think:

 

οι ζαντες στα καρμπυρατερατα ειναι ολοιδιες η μπροστα με την πισω 

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

...σε αυτες τις φωτο φαινοντε πιο ομορφα απο τον καταλογο της ετερειας...!!!

 

...ευγε νεε μου, καλοφορετα, καλοπερπατημενα...!!!

...αντε τωρα που θα τα βαλεις κερναω τσιοουρακι...βουρ και ελα...!!!

Δημοσιεύτηκε
5 λεπτά πριν, bbk είπε:

...σε αυτες τις φωτο φαινοντε πιο ομορφα απο τον καταλογο της ετερειας...!!!

 

...ευγε νεε μου, καλοφορετα, καλοπερπατημενα...!!!

...αντε τωρα που θα τα βαλεις κερναω τσιοουρακι...βουρ και ελα...!!!

 

 

ευχαριστώ! ναι πραγματι από κοντα ειναι πιο ωραία! , λιγο οι χρωματιστές γραμμές με χαλάνε αλλα οκ... 

 

...ασε, μακάρι μια μέρα να γίνει και αυτό το "ταξιδάκι"! και φυσικά με πολύ τσίπουρο!

 

Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, Giorgos είπε:

...ασε, μακάρι μια μέρα να γίνει και αυτό το "ταξιδάκι"! και φυσικά με πολύ τσίπουρο!

Πρόσεχε μην υπόσχεσαι σε καρντάσι, τον ΑΛΠΙΚΟ κι εμένα ήδη μας σιγοβράζει μέσα μας ένα ταξιδάκι σα πάνω.

Στο θέμα μας όμως, τα λάστιχα που πήρες Γιώργο μπορεί να μην είναι τίποτα ουάου εμφανισιακά (σαν τα ζικ ζακ) όμως είναι πιο διαφορετικά (και λιγουλάκι πιο τακουνωτά) από όσα έχουμε δοκιμάσει. Στο τελικό σύνολο θα γλιτώσεις περίπου 50€, ο χρόνος και εσύ θα μας πουν αν άξιζε το ρίσκο.

Καλοφόρετα..!!

Δημοσιεύτηκε

Γιώργο καλορίζικο τα λάστιχα. .η γραμμές η χρωματιστές θα σβηστούν σύντομα. .για να στρώσει το λάστιχο θέλει να κάνεις καπια χιλιόμετρα 150 - 200 με προσοχή. .στην αρχή. .

 

Γιαυτό είναι ευκαιρία να έρθεις Κιάτο την Κυριακή. .όχι τίποτα άλλο αλλά για να στρώσης τα λάστιχα. .::):

Δημοσιεύτηκε
1 λεπτό πριν, ΑΛΠΙΚΟΣ ΤΡΙΤΩΝ είπε:

Γιαυτό είναι ευκαιρία να έρθεις Κιάτο την Κυριακή. .όχι τίποτα άλλο αλλά για να στρώσης τα λάστιχα. .::):

 

η αλήθεια είναι οτι το σκέφτηκα για το Κιάτο!, γιατι πρεπει να παω να δω και γιαγια, ξαδελφια κλπ... αλλά δυστυχώς... δεν βγαίνει τελικά...

ασε που πρέπει να προλάβω να λυσω τροχους, να βγάλω λάστιχα, να τρίψω, να ασταρώσω να παω να φορέσουν τα καινούργια ...βλέπεις μου έβαλε δουλειές ο Νίκος!! (ευχάριστες βεβαίως!) ::):

 

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

καλοφορετα Γιωργη !!!! ειναι πολλυ ομορφα και σωστο ρετρο look :thumbsup:

 

Y.Γ εννοειται ομως πως εγω δεν προκειται να τα αγοραζα για τους γνωστους λογους :lol2: 

Δημοσιεύτηκε

URL]IMG_20160603_181215_zpsclc1pvdv.jpgIMG_20160603_181155_zpsxatyjrtv.jpgIMG_20160603_181141_zpsqccq7bg5.jpg

 

Καμιά δεύτερη γνώμη? Εγώ βλέπω να λείπει κομμάτι από τι εξωτερικό δαχτυλίδι και ένα χτύπημα στο ρουλεμάν ..

 

ΥΓ. Αν χρειαστεί να μεταφέρουμε σε άλλο θέμα το συγκεκριμένο δεν ξέρω πως γίνεται...το έβαλα εδώ γιατί το ανακαλυπτω κατά την αλλαγή ελαστικών ...

Δημοσιεύτηκε

Εγώ θα άλλαζα κέντρο. Αλλά ρώτα ένα βουλκανιζατερ αν είναι επικίνδυνο. 

Το ρουλεμαν δεν έχει θέμα αν δεν ακούγεται,  η τάπα στραβωσε που συγκρατει το γρασο όταν κάποιος έξυπνος προσπάθησε να το βάλει. 

Σε αυτό το σημείο θα άλλαζα και ρουλεμαν. 

Δείξε τις φωτογραφίες στον Γρηγόρη στην αντιπροσωπεία. 

Δεν έχω ξαναδεί τέτοια βλάβη. 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος noe

  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα!

 

"βάλε ΑΝΛΑΣ και θα γελάς ..." (παρασκευη απογευμα στον περιστερα) 

 

με αυτή την ατάκα με φιλοδώρησε ο "περιστερας" ενώ φόραγαν τα ελαστικά στις καθαρισμένες ασταρωμένες ζάντες της ενφιλντ....

 

"τα έβαλα και εγώ σε ενα R51 και όπως τα έβαλα τα έβγαλα... να προσέχεις γιατί γλιστράνε....στρώστα για 100 χλμ ... κ πρόσεχε..." 

 

απομακρύνθηκα από το μαγαζί απογοητευμένος... αλλά ειπα οκ... βλέπουμε...

 

ακόμη δεν έχω να σας πω εντυπώσεις από τα πρώτα 10 χλμ που έχω κάνει, σίγουρα καλύτερα από τα αποξηραμένα ελαστικά που φόραγε πριν,  λίγο η απειρία μου, λίγο τα φρένα που δεν είναι στα καλύτερα τους...  σε επόμενα χιλιόμετρα και βόλτες θα έχω μια πιο ολοκληρωμένη (εύχομαι) άποψη...

 

εμφανισιακά μάλλον ουδέτερα... αλλα σημασία έχει εάν "λειτουργούν"... θα δούμε εαν όντως ισχύει ο κανόνας  "ότι πληρώνεις... παίρνεις" 

     

 

 

 

Δημοσιεύτηκε

...μη μασας...

...οταν εβαλα heidenau, γελουσαν και κοροιδευαν...

...οταν εψαχνα να τα βαλω στον "Μενιο" r1150gs παλη κοροιδευαν...

...τωρα ολοι τα ψαχνουν ή τα υπολογηζουν...

...καλοταξιδα, προσεκτηκα και θα καταλαβεις πολλα..!!!

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

Μιας και προτεινα αυτα τα λαστιχα για τον Brancaleone να βαλει στην κουκλα του λογο του οτι ψαχνει ενα φθηνο ελαστικο,επαναφερω το θεμα ωστε να διαβασει μα φυσικα να μας γραψει πλεον εντυπωσεις και ο Giorgos.Γιωωωωωωωωργο ενημερωσε μας τι λενε τα λαστιχα??

Δημοσιεύτηκε
On 9/6/2017 at 9:20 PM, Αντωνης Σταθακης είπε:

Μιας και προτεινα αυτα τα λαστιχα για τον Brancaleone να βαλει στην κουκλα του λογο του οτι ψαχνει ενα φθηνο ελαστικο,επαναφερω το θεμα ωστε να διαβασει μα φυσικα να μας γραψει πλεον εντυπωσεις και ο Giorgos.Γιωωωωωωωωργο ενημερωσε μας τι λενε τα λαστιχα??

 

Καλημέρα! Αντώνη σορρυ για την καθυστέρηση ... δεδομένου της μικρής μου εμπειρίας με τα δίκυκλα κρίνετε ανάλογα και την άποψή μου για τα ελαστικά...

Με τα ANLAS εκτός από την όχι και τόσο καλή ποιότητα κατασκευής (στο μπροστά τα 2 μισά του ελαστικού δεν έχουν ευθυγραμμιστεί καλά, φαίνεται από τα τακούνια, δείτε τις φωτό πιο πάνω, μου έιπαν όμως οτι δεν επηρεάζει την συμπεριφορά...) νομίζω ότι παίρνεις αυτό που πληρώνεις 100%, δηλαδή ....  νομίζω ότι έχουν ουδέτερη συμπεριφορά και καλή απόδοση για χαλαρή οδήγηση (πλαγιάσματα δεν θα τολμούσα να κάνω ... δεν είμαι ετσι και αλλιώς αγωνιστικός οδηγός :giouxou:), τα έχω δοκιμάσει σε 3 εκδρομές, τις 2 σε στεγνό και με όλου του τύπου την άσφαλτο και ανηφόρες κατηφόρες και φουρκέτες  στην παραλιακή και στα βουνά, και μια με βροχή χειμώνα που πάλι δεν ένιωσα ανασφάλεια (πάντα με συντηρητική οδήγηση), το ίδιο και στη πόλη (έχω 350cc του 2001). 

Έχω την αίσθηση ότι είναι σκληρά σχετικά,  φρέναρουν βέβαια μάλλον οκ, μιας και δεν μπορώ να κρίνω εύκολα λόγο ταμπούρου κλπ... 

Τέλος έχω να κοιτάξω εάν πιθανά το πίσω λάστιχο φταίει (στραβό ή τοποθετημένο στραβά) για τον τροχό που παίζει λίγο (ακτινολόγηση έχω κάνει, ρουλεμάν νέο ...) ...

Συνολικά θεωρώ ότι εάν θέλεις κάτι οικονομικό γιατί " δεν βγαίνεις "για αραιή και αργή χρήση  είναι μια χαρά. Εγώ μάλλον θα αρχίσω να τα δουλεύω τον επόμενο μήνα σχεδόν καθημερινά μιας και θα βγάλω σε ακινησία την 1η μηχανή και άρα θα έχω καλύτερη εικόνα... αλλά σίγουρα η πιο ασφαλής λύση είναι ένα πιο επώνυμο ελαστικό και θα προσπαθήσω την επόμενη φορά να βάλω σίγουρα.

 

εύχομαι να βοήθησα κάπωςςςς

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Giorgos

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

Firestone Deluxe Champion Cycle | 400-19

 

Για οποιον θελει χοντρα λαστιχα και γουσταρει τα Firestone Deluxe Champion, υπαρχουν τα Victory Classic TT. Έβαλα στη Μαυρούκα μου τα τελευταια που πουλιουνται στη μιση τιμη απο τα Firestone σε διάσταση 4.00 19".

 

http://northhantstyres.com/main-tyre-pages/tt-classic-victory-motorcycle/400-19-tt-classic-motorcycle.html

 

http://northhantstyres.com/main-tyre-pages/firestone-vintage-pages/40019-firestone.html

 

Πληροφοριακα είναι πιο μεγαλα/φαρδια απο τα Avon Roadrunner 4.10 που ειχα πριν και αφηνουν μικρο χωρο απο το ψαλιδι. Μπροστα θελουν τα στηριγματα του 500 στο φτερο του 350, αν εχετε φτερο του 500 θελουν πιο μακρια στηριγματα.

Εγω πηρα δοκιμαστικα τα Victory για να δω αν μπαινουν κανονικα στη μηχανη αλλα κρατανε καλα στο δρομο. Το πελμα τους δειχνει οτι εχει θεμα σε γλιστερο εδαφος ή βροχη αλλα δεν διεπιστωσα κατι τετοιο. Ισως φταιει οτι η γομα ειναι μαλακη.

Τα επομενα θα ειναι τα Deluxe Champion στο ιδιο μεγεθος.

Σε ερωτηση που εκανα στο site απο οπου τα αγορασα για το που οφειλεται η διπλη τιμη μου απαντησαν: 

Same Factory, you are just paying for the name Firestone and Gum Dipped written on the tyre.

The T/T Classic tyre now outsells the Firestone 50-1

 

Εννοειται υπαρχουν και σε αλλο μεγεθος (τα Firestone σιγουρα σε 19 3.50, τα Victory δεν ξερω).

 

Δημοσιεύτηκε

Από όσο είχα ψάξει για τα Firestone σε Ελλάδα δεν είχα βρει κάποιον (είχα ρωτήσει και τον Περιστερά αν θυμάμαι καλά).

Ένας στους Άγιους Ανάργυρους κοντά στη γέφυρα του Κηφισσού μου είχε πει ότι μπορεί να τα φέρει (δεν είχα μάθει για πόσο γιατί μετά βρήκα τα Victory στη μισή τιμή και τα πήρα από το Ebay). Δεν κάθησα να το ψάξω για εδώ για τα Victory γιατί για να μην βρίσκω τα Firestone πόσο θα έβρισκα τα Victory (που δεν τα ξέρω καν ως μάρκα).

Όταν είχα ξεκινήσει το ψάξιμο για τα Firestone το πιο λογικό ήταν να τα ψάξω στο Cokertyre, αλλά δεν μπήκαν καν στον κόπο να μου απαντήσουν. Είχαν και τρελά ταχυδρομικά και είπα να κάνω ένα ψάξιμο στο Ebay το οποίο χρησιμοποιώ τακτικότατα από το 2003 αλλά δεν είχα σκεφτεί ποτέ να ψάξω εκεί λάστιχα.

Τα αγόρασα 90 Λίρες Αγγλίας (το ένα) και τα ταχυδρομικά ήταν 20 Λίρες (και τα 2) που τα βρήκα πολύ φθηνά σε σχέση με τα ταχυδρομικά που πληρώνω για άλλα πράγματα από Αγγλία, Ιταλία και ΗΠΑ.

Ο πωλητής ήταν ευγενέστατος και ήρθαν σε 5-6 μέρες (τα παράγγειλα Σάββατο και τα πήρα Πέμπτη). Η σφραγίδα πάνω τους ήταν 3 μηνών (ΔΕΝ είναι χαραγμένη η ημερομηνία παραγωγής όπως και στα Firestone).

Και από ΄όσο είδα ήταν το ίδιο σάιτ που έκανα την ερώτηση σχετικά με την τιμή συγκριτικά με τα Firestone.

Δημοσιεύτηκε

Σορι, τα ταχυδρομικα ηταν 30 με 40 λιρες. Τσεκαρισα το μαιλ και ειδα οτι πληρωσα 219 λιρες συνολικα (με 90 λιρες το καθε λαστιχο) τον οκτωβρη του 2017. Απο οσο βλεπω τωρα τα πουλαει 99 λιρες, με 65 λιρες ταχυδρομικα το ενα.

Μια ερωτηση στον πωλητη θα βοηθουσε γιατι η διαφορα ειναι μεγαλη...

Ebay item number 232908097812

 

https://www.ebay.co.uk/itm/400X19-400-19-400-19-40019-TT-CLASSIC-VICTORY-NOT-FIRESTONE-CAFE-RACER-BRAT-BOBB/232908097812?hash=item363a678914:g:LM8AAOSwQYZWzIhm:rk:2:pf:1&frcectupt=true

 

  • 7 months later...
Δημοσιεύτηκε

Mιας που μπαίνει το φθινόπωρο για κάποιους ξεκινάει η αναζήτηση ελαστικών.Mέσω του REOC αλλά και του φόρουμ θα γίνουν κάποιες προσφορές για τις ομάδες μας από κάποια καταστήματα ελαστικών.

Αυτή τη στιγμή θεωρητικά τα Dunlop K70  θεωρούνται τα πιο αξιόλογα λάστιχα .Τα Heidenau Κ34 με το πιο κλασσικό πέλμα και κάποια άλλα πιο οικονομικά όπως τα Anlas & Shinko.

Σύντομα οι προσφορές εδώ!

Δημοσιεύτηκε

Να κάνω μια παρένθεση - επισήμανση που έζησα προχθές,

στα ΚΤΕΟ πλέον ελέγχουν τα λάστιχα και με την ημερομηνία κατασκευής τους, 

αν κριθούν ακατάλληλα σε υποχρεώνουν να τα αλλάξεις εντός 30 ημερών 

και να ξαναπεράσεις ΚΤΕΟ με κόστος επιπλέον 3€ μόνο για τα λάστιχα.

Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, Ο/Η andrew έγραψε:

.Τα Heidenau Κ34 με το πιο κλασσικό πέλμα

Σύντομα οι προσφορές εδώ!

ενδιαφέρον πέλμα (το έψαξα ιντερνετ) τσουχτερή τιμουλα. το σκέφτομαι όμως για τα επόμενα ελαστικά που θα φορέσω 

Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, Ο/Η noe έγραψε:

Να κάνω μια παρένθεση - επισήμανση που έζησα προχθές,

στα ΚΤΕΟ πλέον ελέγχουν τα λάστιχα και με την ημερομηνία κατασκευής τους, 

αν κριθούν ακατάλληλα σε υποχρεώνουν να τα αλλάξεις εντός 30 ημερών 

και να ξαναπεράσεις ΚΤΕΟ με κόστος επιπλέον 3€ μόνο για τα λάστιχα.

Δηλαδή, πόσα χρόνια από την κατασκευή σε αφήνουν να τα φοράς;

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.