Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ ENFIELD 500 - (ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΜΠΙΕΛΑΣ)

Δημοσιεύτηκε
Τελικα επειδη πρεπει να δεχτουμε οτι πρεπει μονοι μας να στιβουμε το μυαλο μας για το πως θα κανουμε προληψη και συντηρηση στο στροφαλο των καλων μας enfield προτεινω οτι ιδεα εχει καποιος απο εμας να την δημοσιευει μπας και βρουμε καμια λυση...σκεφτηκα λοιπον λογω του οτι εχουμε αεροψυκτες μηχανες πρεπει: a) να αποφευγουμε οπως ο διαολος το λιβανι διαδρομες εντος πολης με συχνα ξεκινα -σταματα _B) ενας τροπος τοποθετησης ψυγειου λαδιου θα βοηθησει το κατιτις του _c) να αλλαζουμε λαδια(καλη μαρκα παντα)  παντα στη συμπληρωση χιλιομετρων μαζι και φιλτρο λαδιου και να αδιαζουμε ολες τις ταπες(ελεγχοντας τις δυο φιλτροταπες) _ d)να ελεγχουμε συχνα τη σταθμη ελαιοδεικτη e) δεν αφηνουμε ποτε ξερυθμιστες τις βαλβιδες....αυτα απο μενα με την ελπιδα τα κουζινετα να ζουν περισσοτερο και προτεινετε κι αλλες ιδεες παιδια :bs:
  • Απαντήσεις 101
  • Εμφανίσεις 274,4k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Την 9/5/2018 at 5:27 ΜΜ, Ο/Η noe έγραψε: οδηγάμε χαΛαρά Θεσσαλονικιώτικα 70-80,   Αυτή είναι η φύση της bullet. Η κυρία είναι ηλικιωμένη και δύσκολα αλλάζει χούγια όπως έλεγε

  • 18 ώρες πριν, Ο/Η bbk έγραψε:   ...ναι η μηχανη αυτη κανει μονο για επαρχιακο και οχι για σταθερες ταχυτητες... Με τιποτα...!!! Συμφωνω απολυτα με μπιμπικη!!!! 2 χ

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

[quote author=George Farmer link=topic=734.msg9675#msg9675 date=1347437658]
εχω εμπιστοσυνη μονο στο SUPER DYNAMIC... οπου και αν το εχω χρησιμοποιήσει μονο καλό μου έκανε...

εχω ακουσει πως ειναι ακριβως το ιδιο με το motorkote απλα μετα απο δικαστικες διαμαχες δημιουργηθηκε και το super dynamic.. αλλα επειδη εχω δοκιμασει και γω το motorkote , μονο καλα εχω να πω και γω..

Δημοσιεύτηκε
Λοιπόν να σας πω τι έγινε με μένα. Είχα αγοράσει το Super Dynamic στη μικρή συσκευασία και έκανα λάθος στην αναλογία πιστεύοντας ότι πρόκειται για 4 λίτρα, έβαλα λοιπόν το μισό. Όταν αργότερα θέλησα να βάλω και στο CB μετά την επισκευή τότε ανακάλυψα ότι είχα κάνει λάθος και η μικρή συσκευασία είναι μόνο για 2 λίτρα (η CB ήθελε περισσότερο). Πήγα να πάρω το αποθηκευμένο επί ένα χρόνο σε θερμοκρασία δωματίου μπουκαλάκι με το εναπομείναν αντιτριβικό και διαπιστώνω ότι από κρυστάλλινο χρώμα που είχε τώρα ήταν θαμπό σα μαργαρίνη. Δεν μου άρεσε η υφή του και έχοντας υποψία με τον χρόνο προστασίας που έδινε (80.000 χλμ.) χωρίς αλλαγή έψαξα στο internet και οι γνώμες ήταν διχασμένες.
Κατέληξα στο Motorkote  κι εγώ για τον λόγο ότι μου φάνηκε πιο πιστευτή η ανάγκη για ανανέωσή του κάθε 4η αλλαγή λαδιών.
Από τη στιγμή που χρησιμοποίησα αντιτριβικό με καλά λάδια εδώ και πάνω από 5000 χλμ πριν 1,5 χρόνο, το μόνο που έχω διαπιστώσει ως αλλαγή είναι ότι μέχρι σήμερα δεν έχει χρειαστεί να ρυθμίσω βαλβίδες (σήμερα έχω γράψει 14400 χλμ.), στην προηγούμενη ζωή της είχα κάνει ρύθμιση 3 φορές, άκουγα τις βαλβίδες να κοπανάνε και έκανα ρύθμιση. Τώρα δουλεύει τόσο στρωτά που δεν μου έχει δείξει πως χρειάζεται ρύθμιση στις βαλβίδες βγάζοντας το συμπέρασμα πως έχει μειωθεί η φθορά σε πιανόλες και καπελώτα με αποτέλεσμα οι τυχόν τζόγοι να δημιουργηθούν πιο αργά.
Δεν ξέρω ίσως κάνω λάθος και είναι ιδέα μου, ο χρόνος θα δείξει. Όμως και μόνο από αυτό, μου αφήνει θετική εντύπωση και ελπίδα πως και στα υπόλοιπα μέρη θα έχει τον ίδιο αντίκτυπο. Και μη ξεχνάμε πόσο ευαίσθητη είναι η Bullet 500 σε ρουλεμάν, κουζινέτα και αντλία λαδιού.

Αν κάποιος ανακαλύψει ότι κάνουν ζημιά τα αντιτριβικά τεκμηριωμένα ας μας ενημερώσει.. :shake2:
Δημοσιεύτηκε
<<Λοιπόν μπορεί κάποιος να βοηθήσει στην μετάφραση μήπως και ξεστραβωθούμε..;>> ......................... Νίκο το συγκεκριμένο άρθρο το έχω εγώ και παλιότερα το είχα στείλει στον bbk ...... αυτή την στιγμή ασχολούμαι με την μετάφραση του γι΄ αυτό κάντε υπομονή μόλις το τελειώσω θα το ανεβάσω στο forum ..........
Δημοσιεύτηκε
Μάκη σε υπερευχαριστούμε, γνωρίζω από ποιόν προέρχεται η προσφορά του άρθρου αλλά δεν μπορούσα να περιμένω ποιος θα το μεταφράσει και πήρα την πρωτοβουλία να το δημοσιεύσω εδώ μήπως και τυχόν βρούμε κάποιον που γνωρίζει γερμανικά.

Αναμένουμε με ενδιαφέρον τα κακά μαντάτα ώστε όταν έρθει η στιγμή που θα επισκευάσουμε τον κινητήρα μας να κάνουμε στοχευόμενες κινήσεις για μεγαλύτερη αξιοπιστία. Είναι μυστικά που δεν πρόκειται να στα πει κανένα συνεργείο για ευνόητους λόγους, αλλά και εμείς με τη σειρά μας δεν πρόκειται να ξαναεπιλέξουμε αυτά τα συνεργεία για ευνόητους από τη μεριά μας λόγους. Αμοιβαία αισθήματα δηλαδή.

ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ..!!

Υ.Γ. Προτείνω από τον επόμενο χρόνο να διοργανώνουμε διαγωνισμό σε μηχανολογικά θέματα (θεωρία και πράξη).. :bs:
Δημοσιεύτηκε
Νίκο δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς κάνω ότι μπορώ να  βοηθήσω την παρέα ........... απλά θα μου πάρει λίγο χρόνο λόγω της δουλειάς και άλλον  υποχρεώσεων .
  • 2 εβδομάδες πριν...
  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

Να θυμίσω προ δύο μηνών η παρέα μας είχε δεχτεί ένα αναπάντεχο δώρο.

Μια μπιέλα με ρουλεμάν αντί για κουζινέτο, αφού προηγουμένως είχε ειδικά επεξεργασθεί.

 

P1060816_small.jpg  P1060818_small.jpg  P1060819_small.jpg

P1060828_small.jpg  P1060829_small.jpg P1060821_small.jpg

 

- Στον κορμό της μπιέλας δημιουργήθηκαν πονταρισιές για να κρατάει περισσότερο λάδι (φωτό 1) ευκολάκι.

- Στην μπιέλα αφαιρέθηκε το μαμά δακτυλίδι όπου σφήνωνε το κουζινέτο και αντικαταστήθηκε με πιο σκληρό δακτυλίδι κατεργασμένο, που θα αντέχει στην τριβή του ρουλεμάν (φωτό 2) δυσκολάκι.

- Το κομβίο (φωτό 3 και 6) μετρήθηκε με σκληρομέτρηση για το αν αντέχει στην πίεση του ρουλεμάν, βλέπετε την ακίδα στο κέντρο όπου έγινε η σκληρομέτρηση.

Στις φωτογραφίες 4-5 βλέπετε την μπιέλα - ρουλεμάν - κομβίο αγκαλίτσα.

 

Το παραπάνω ανταλλακτικό δόθηκε με σκοπό να τοποθετηθεί σε κάποια από τις μοτοσικλέτες μας (ειδικά 500άρα) ώστε να τεσταριστεί η αντοχή του στο χρόνο. Το άμεσο πλεονέκτημα με το ρουλεμάν έναντι του κουζινέτου:

 

P1060822_small.jpg  P1060827_small.jpg

 

είναι η κατακόρυφη μείωση της  πίεσης λαδιού στο σημείο, με αποτέλεσμα πολλαπλά οφέλη στον κινητήρα, όπως προστασία στην αντλία από την πίεση, μεγαλύτερη ροή λαδιού άρα και ψύξη.

 

Παρόμοιο σετ μπιέλας με ρουλεμάν ήδη έχει τοποθετηθεί σε Enfield φιλικού προσώπου του κατασκευαστή (δεν είναι μέλος μας) και περιμένουμε να μάθουμε κατ' ιδίαν τις εντυπώσεις. Αν και είναι νωρίς, τουλάχιστον να ακούσουμε το δούλεμα του κινητήρα.

 

Το δωρισμένο στην παρέα μας σετ μπιέλας - ρουλεμάν αποφασίσαμε να το κρατήσουμε ως δείγμα και σε περίπτωση που κάποιος από εμάς έχει πρόβλημα ή επιθυμεί να προβεί στο εγχείρημα, να φτιάξουμε ένα δεύτερο. Το αποτέλεσμα είναι αμφίβολο και κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί, όμως όλα δείχνουν πως κατασκευαστικά είναι σωστό.

Φυσικά και αν κάποιος θέλει να το τοποθετήσει επί τούτου και άμεσα μπορεί να απευθυνθεί στον κατασκευαστή.

Τα δικά μου ερωτήματα είναι δύο που ξεδιπλώνουν σε πολλά υποερωτηματα:

1) Οι Ινδοί είναι τόσο βλάκες να μη βάλουν ρουλεμάν αντί κουζινέτου στην μπιέλα τους;

2) Ο Χίτσκοκ που δείνει το δικό του με κόστος 300 € περίπου είναι εξυπνάκιας; Αφού έχει φτιάξει δικό του κομβίο και εξωτερικό δακτυλίδι;

 

hitchcocks_01.jpg hitchcocks_02.jpg

 

και αν συνδυαστεί με σφυρήλατη μπιέλα νομίζω είναι το ιδανικότερο αλλά πολύ κοστοβόρο.

 

Στην πορεία μου να φτιάξω μόνος ένα δεύτερο σετ έχω βρει τον τύπο του ρουλεμάν που χρησιμοποιήθηκε, είναι το ακόλουθο:

 

DSC-0842.jpg

 

Στο κατάστημα που αγόρασα το ΤΙΜΚΕΝ αμερικάνικο ρουλεμάν με κόστος 17,50 € μου είπαν πως τα δακτυλίδια που αγκαλιάζουν τα ρουλεμάν πρέπει να έχουν σκληρότητα 64 (δεν θυμάμαι τη μονάδα μέτρησης). Εγώ τους είπα πως το μαμά κομβίο μετρήθηκε και έχει σκληρότητα 62 και μου απάντησαν πως με καλύπτει.

(Λίγο διάβασμα σχετικά με την σκληρομέτρηση)..

Το συγκεκριμένο ρουλεμάν, αφού βρήκα με κόπο τα στοιχεία του, το έψαξα στο internet.  Υπάρχει σε Koyo. Μάλιστα το αναζήτησα στο ebay (πατήστε στην αναζήτηση: Koyo Torrington Cage à aiguilles WJ-202616) και ένας Γάλλος το έχει 4 € με μεταφορικά 6€ έως τρία κομμάτια, τουτέστιν κόστος 6 € για κάθε ρουλεμάν, ακόμη φθηνότερα. Μου ήρθε να πάρω μερικά να τα κάνω κολιέ.. :mad2: Αν μπορούσα θα ήθελα πολύ να το συγκρίνω με το ρουλεμάν του Χίτσκοκ.

 

Είναι όμως το ίδιο σκληρά όλα τα κομβία με τους Ινδούς που έχουμε μπλέξει;

Άραγε μπορούμε να φτιάξουμε μόνοι μας κομβίο πιο σκληρό ή να προσαρμόσουμε πάνω στο μαμά εσωτερικό δακτυλίδι;

 

Βρίσκομαι λοιπόν στο στάδιο να προμηθευτώ κομβίο (καινούργιο ή μεταχειρισμένο), ομοίως μπιέλα, να βρω εξωτερικό δακτυλίδι και μηχανουργείο εμπιστοσύνης. Ίσως τελικά να συμφέρει η λύση του Χίτσκοκ, έλα όμως που έχει ακουστεί (δεν το έχω διαπιστώσει εγώ) ότι και ρουλεμάν Χίτσκοκ έχει βαρέσει σε Enfield. Φυσικά και δεν πιστεύω απόλυτα ότι έφταιγε το ρουλεμάν, αφού κάθε βλάβη οφείλεται σε διάφορους παράγοντες.

 

Οποιαδήποτε γνώμη, βοήθεια είναι καλοδεχούμενη... :geia:

Δημοσιεύτηκε

Καταπληκτική ιδέα για την προστασία του στροφάλου. 

Από την δική μου ταπεινή σκοπιά, το μόνο που μπορώ να προσφέρω είναι μόνο ένα σύνθημα:

 

"Βάλε Ρουλεμανάτη Μπιέλα και Σώσε τον Στρόφαλο-Στρόφαλο" :D

Δημοσιεύτηκε
Γεια σου Νικολα μερακλη!Που θα παει θα το λυσουμε και αυτο το προβλημα!
Προβλημα που εκανε πολυ κοσμο να αποχωριστει την Enfield του....
Ισως το μεγαλυτερο προβλημα της Enfield.
Βεβαια σιγουρα παιζουν ρολο και αλλοι παραγοντες...
Η χρηση κλπ μπλα μπλα μπλα...
Ενδιαφερον θεμα...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Οσο αφορα για μηχανουργειο , οταν και εαν ερθει εκεινη η στιγμη  , ξερω εναν πολλυ καλο στη βιομηχανικη ζωνη στο Σχιστο  και αλλον εναν στο Περιστερι ( ρεκτιφιε Σπεσιαλ - πισω απο την Biamax  στην Καβαλας)  μπορουμε να τους ρωτησουμε αν το αναλαμβανουν και σε τι  τιμες  :)

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

ζωγραφησες μαστρο - Noe....!!!

 

δεν νομίζω πως ο χιτσκοουρίδης κάνει τιποτα ιδιαιτερο απλα πουλάει με το όνομά του και βαραει στου κιφάλ όποιον κάτσει...!!!

  • 9 months later...
Δημοσιεύτηκε
1) Σχολαστικα ζεσταματα (ακομη κ καλοκαιρια

2)Οχι ξερογκαζιες ακομα κ με ζεστο μοτερ

3)Σταθερο το ανοιγνα κατα τις επιταχυνσεις

. . .και το σημαντικοτερο κατ εμε:

. . . "ΜΑ ΜΗΝ ΔΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΟ 80+ΧΛΜ. ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ.
Δημοσιεύτηκε
...ακομα και αν κλεβει 20 χιλιομετρα...???
...γιατι αν κλεβει τοτε το κρεμας και εχεις αλλα προβληματα...
Δημοσιεύτηκε

Βρε μην κολλάτε σε κοντέρ και στροφόμετρα, το μηχανάκι το αισθάνεσαι, σου μιλάει.

Τώρα αν δεν το καταλαβαίνεις απλά το παρατάς στην τύχη του.

Δημοσιεύτηκε
Αστα αυτα . .σε ξερω καλα Νικολη
. .καταβαθως συμμεριζεσαι τις υποχονδριες μηχανολογικες μου θεσεις

. . απλως στο προκειμενο λογω διαθεσεως ειπες να πιασεις το νημα του αντιλογου !!
Δημοσιεύτηκε

...την Enfield όπως και κάθε τη πρέπει να το ακούς πέρα από τις ενδείξεις...

...αυτό είναι το νόημα...

...και αν δεν ακούς τότε την επάτησες...όπως άλλωστε έτυχε σε πολλούς από εμάς...

...διότι τίποτα δεν προήλθε από παρθενογένεση...

...παρατηρώντας όμως, διαβάζοντας και συνδυάζοντας κατά το δοκούν θεωρία/πράξη μπορείς λύσεις προβλήματα ή να τα προλάβεις...!!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

βρηκα την λυση για προστασια στροφαλου και θα σε βγαλει η ενφιλντ μεχρι τα βαθια γεραματα χωρις να παθει ο στροφαλος το παραμικρο !!!!

 

οδηγα αμαξι και να την παιρνεις μονο στις εκδρομες μας  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D         :sign0020:

  • 2 months later...
Δημοσιεύτηκε
Ως 3 φορές χτυπημένος από την επάρατη νόσο της μπιέλας, αναμένω κάθε πληροφορία που μπορεί να δώσει λύσεις.
Μπράβο παιδιά!
Δημοσιεύτηκε
Ειναι κριμα να εχεις υποστει τετοια ζημια 3 φορες.

Σιγουρα δεν ειναι φυσιολογικο.Κατι τρεχει στο μηχανακι σου.
Τα Enfield ειναι παλιας τεχνολογιας κι ομως για γριουλες δε βγαζουν τοσο ανελπιστες ζημιες.

Ισως καποια ιδαιτερη λεπτομερεια που ξεφευει απο τους μηχανικους να ξαναπροκαλει το προβλημα.

Επιταχυνεις αποοτομα , σφηνωνεσαι σε μποτιλιαρισματα,δε το ζεσταινεις το πρωι, μεγαλες τελικες στα ταξιδια , κακο αβανς, λαθος μειγμα, παρασφηγμενος στροφαλος, στο μονταρισμα-ανεπαρκεια ελεγχων στροφαλου, . . .. ΚΑΤΙ ΘΑ ΦΤΑΕΙ ! ! !. . .

3 ΦΟΡΕΣ ΜΠΙΕΛΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΟΣΑ ΧΛΜ ?
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Μήπως έχεις και εσυ βαρύ δεξί χέρι?
Γιατί και για μένα το πόρισμα το βρήκαν τόσο εύκολα!
Ξαφνικά εδώ και 2 χρονια ελάφρυνε το δεξί μου και η 350 άρα μου δεν εχει ζητήσει τίποτα!
Οπως οδηγούσα οδηγάω ,
Απλά οταν έλεγα οτι μου την ματσολιασε μάστορας δεν έλεγαν κάποιοι να με πιστέψουν ...μέχρι και σημερα κάποιοι αυτοσχέδιοι μαστοροι θεωρούν πως για τις βλάβες φταίει το βαρύ δεξί !!!
Επιτέλους όλοι οι αυτοσχέδιοι μαστοροι πρεπει να καταλάβουν οτι τα 500αρια εχουν συγκεκριμένα προβλήματα κατασκευαστικά που τα ανάλυσε δεόντως ο sommer στο old timer praxis βρε αρέσει σε κάποιους ητε δεν αρέσει .... Προσθέστε και τους μαστόρους και έχετε την απαντηση έτοιμη !

Επεξεργάσθηκε από το μέλος noe

Δημοσιεύτηκε

Ξαφνικά εδώ και 2 χρονια ελάφρυνε το δεξί μου και η 350 άρα μου δεν εχει ζητήσει τίποτα!
Οπως οδηγούσα οδηγάω ,

Φιλαράκι, απλά με το 350άρι δεν μπορείς να κάνεις πια κοντρες με παπιά, έχει κόφτη.

Μην το συνεχίζεις με την 500άρα σου, τώρα πια την ξεφορτώθηκες, ότι κι αν λέμε είναι αερολογίες.

Το πρόβλημα του sommer, εκτός του ότι πουλάει τις βελτιώσεις (και καλά κάνει), δεν υφίσταται σε όλες τις Enfield, μια παρτίδα είχε θέμα, κάπου στο 2003. Δεν βαράνε όλα τα Enfield από αυτόν τον λόγο.

Είναι όσα είπε ο Στέφανος παραπάνω, θέλει αυτός που θα την επισκευάσει να έχει χρόνο και μεράκι και σίγουρα θα βρει τι φταίει.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Δεν συνεχίζω τίποτα ,
Αυτά που είπα αυτά εννοώ ,
Τα γραφόμενα του Σόμερ υπαρχουν και οποίος θέλει να τα αγνοήσει ας τα αγνοήσει ,
Μην ακούω ομως πια για χτυπημένες μπιελες κοντα στα 50000 οτι ειναι σύμπτωση γιατί τα παραδείγματα μαζεύονται και ειναι πολλα ... Και με βαριά και με ελαφριά δεξιά χεράκια .....
Στην τελική δεν ειναι ντροπή να παραδεχτούμε οτι τα 500αρια είχαν κακοτεχνία .... Για χρονολογίες τι να πω οταν μάνι μάνι ανεξάρτητα χρονολογίας οταν στήθηκε μοτέρ με βάση το 350 , όλο σύστημα εχει ημερομηνία λήξης ... Και αυτή ειναι τα 50000 ....
Εχω παραδείγματα με Μπουλετ του 94 που και αυτή την άκουσε κοντα στα 50000 , άρα δεν ειναι μονο θεμα χρονολογίας ...
Όσο για τους μαστόρους το είπα εξαρχής οτι συμβάλουν στην αρνητική εικόνα που εχει η ενφιλντ...

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
Μα ναι . . .!!
ενα μηχανακι του 1955 στα 50000 χλμ ειναι φυσιολογικο να ασχοληθεις μς τα ημικαρτερ,
να ανοιξεις κ να κανεις ελεγχους.

Ομως ο φιλος λεει οτι οτι το παθε 3φορες . . .

. . .πολλες ειναι!!
Δημοσιεύτηκε

Εχω παραδείγματα με Μπουλετ του 94 που και αυτή την άκουσε κοντα στα 50000 , άρα δεν ειναι μονο θεμα χρονολογίας ...

Και 350 έχουμε που βάρεσε μπιέλα, του kandrik, μπορεί να είναι μόνο ένα, αλλά αναλογικά αν το δεις σε σχέση με τα 500 που κυκλοφορούν είναι πολύ (ίσως και περισσότερο). 

Τα 350 το έχουμε δεδομένο ότι είναι πιο ανθεκτικά, αλλά τα 500 υπερτερούν σε δύναμη και εμείς ψάχνουμε να κάνουμε πιο δυνατά τα "πόδια" της.

Μπορείς να βοηθήσεις σε αυτό πέραν από τη λύση να τις ξεφορτωθούμε;

 

Από την μεριά μου προτείνω μόλις φτάσουμε στο σημείο να βάλουμε το ρουλεμάν στο κομβίο να τσεκάρουμε και ενισχύσουμε παράλληλα τη φωλιά που λέει ο sommer.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.