Τελικα επειδη πρεπει να δεχτουμε οτι πρεπει μονοι μας να στιβουμε το μυαλο μας για το πως θα κανουμε προληψη και συντηρηση στο στροφαλο των καλων μας enfield προτεινω οτι ιδεα εχει καποιος απο εμας να την δημοσιευει μπας και βρουμε καμια λυση...σκεφτηκα λοιπον λογω του οτι εχουμε αεροψυκτες μηχανες πρεπει: a) να αποφευγουμε οπως ο διαολος το λιβανι διαδρομες εντος πολης με συχνα ξεκινα -σταματα _
ενας τροπος τοποθετησης ψυγειου λαδιου θα βοηθησει το κατιτις του _c) να αλλαζουμε λαδια(καλη μαρκα παντα) παντα στη συμπληρωση χιλιομετρων μαζι και φιλτρο λαδιου και να αδιαζουμε ολες τις ταπες(ελεγχοντας τις δυο φιλτροταπες) _ d)να ελεγχουμε συχνα τη σταθμη ελαιοδεικτη e) δεν αφηνουμε ποτε ξερυθμιστες τις βαλβιδες....αυτα απο μενα με την ελπιδα τα κουζινετα να ζουν περισσοτερο και προτεινετε κι αλλες ιδεες παιδια :bs:
- Απαντήσεις 101
- Εμφανίσεις 274,4k
- Δημοσιεύτηκε
- Τελευταία Απάντηση
Μέλη που απάντησαν περισσότερο
-
noe 22 posts
-
bbk 16 posts
-
χρηστος 10 posts
-
ΑΛΠΙΚΟΣ ΤΡΙΤΩΝ 7 posts
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ
Most Popular Posts
-
Την 9/5/2018 at 5:27 ΜΜ, Ο/Η noe έγραψε: οδηγάμε χαΛαρά Θεσσαλονικιώτικα 70-80, Αυτή είναι η φύση της bullet. Η κυρία είναι ηλικιωμένη και δύσκολα αλλάζει χούγια όπως έλεγε
-
18 ώρες πριν, Ο/Η bbk έγραψε: ...ναι η μηχανη αυτη κανει μονο για επαρχιακο και οχι για σταθερες ταχυτητες... Με τιποτα...!!! Συμφωνω απολυτα με μπιμπικη!!!! 2 χ
Featured Replies
Παρακολουθείται από 0
- Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.
1