Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ ENFIELD 500 - (ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΜΠΙΕΛΑΣ)

Δημοσιεύτηκε
Τελικα επειδη πρεπει να δεχτουμε οτι πρεπει μονοι μας να στιβουμε το μυαλο μας για το πως θα κανουμε προληψη και συντηρηση στο στροφαλο των καλων μας enfield προτεινω οτι ιδεα εχει καποιος απο εμας να την δημοσιευει μπας και βρουμε καμια λυση...σκεφτηκα λοιπον λογω του οτι εχουμε αεροψυκτες μηχανες πρεπει: a) να αποφευγουμε οπως ο διαολος το λιβανι διαδρομες εντος πολης με συχνα ξεκινα -σταματα _B) ενας τροπος τοποθετησης ψυγειου λαδιου θα βοηθησει το κατιτις του _c) να αλλαζουμε λαδια(καλη μαρκα παντα)  παντα στη συμπληρωση χιλιομετρων μαζι και φιλτρο λαδιου και να αδιαζουμε ολες τις ταπες(ελεγχοντας τις δυο φιλτροταπες) _ d)να ελεγχουμε συχνα τη σταθμη ελαιοδεικτη e) δεν αφηνουμε ποτε ξερυθμιστες τις βαλβιδες....αυτα απο μενα με την ελπιδα τα κουζινετα να ζουν περισσοτερο και προτεινετε κι αλλες ιδεες παιδια :bs:
  • Απαντήσεις 101
  • Εμφανίσεις 274,4k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Την 9/5/2018 at 5:27 ΜΜ, Ο/Η noe έγραψε: οδηγάμε χαΛαρά Θεσσαλονικιώτικα 70-80,   Αυτή είναι η φύση της bullet. Η κυρία είναι ηλικιωμένη και δύσκολα αλλάζει χούγια όπως έλεγε

  • 18 ώρες πριν, Ο/Η bbk έγραψε:   ...ναι η μηχανη αυτη κανει μονο για επαρχιακο και οχι για σταθερες ταχυτητες... Με τιποτα...!!! Συμφωνω απολυτα με μπιμπικη!!!! 2 χ

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
Να ενισχυσουμε η` να καταστρεψουμε τις φωλιες !!

. ,μυριζομαι ελληνικο μηχανουργειο. . . .παθαινω κρισηηη !!!!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος stekouros

Δημοσιεύτηκε

...την Enfield για να την απαλάξεις απο όλα τα προβληματα πρέπει να επανασχεδιαστει...!!!

...ή πρέπει να βάλουν όλοι τις γνώσεις που έχουν αποκομήσει απο τις μετατροπες και να δουνε ποια λειτουργει ώστε να μπουνε σε αυτη την διαδικασία...

...αξίζει όμως...!!!

 

...εξαρτάτε...

Δημοσιεύτηκε

Ειναι κριμα να εχεις υποστει τετοια ζημια 3 φορες.

Σιγουρα δεν ειναι φυσιολογικο.Κατι τρεχει στο μηχανακι σου.
Τα Enfield ειναι παλιας τεχνολογιας κι ομως για γριουλες δε βγαζουν τοσο ανελπιστες ζημιες.

Ισως καποια ιδαιτερη λεπτομερεια που ξεφευει απο τους μηχανικους να ξαναπροκαλει το προβλημα.

Επιταχυνεις αποοτομα , σφηνωνεσαι σε μποτιλιαρισματα,δε το ζεσταινεις το πρωι, μεγαλες τελικες στα ταξιδια , κακο αβανς, λαθος μειγμα, παρασφηγμενος στροφαλος, στο μονταρισμα-ανεπαρκεια ελεγχων στροφαλου, . . .. ΚΑΤΙ ΘΑ ΦΤΑΕΙ ! ! !. . .

3 ΦΟΡΕΣ ΜΠΙΕΛΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΟΣΑ ΧΛΜ ?

Έχω τη γριούλα μου από τον Ιούνιο του 1998. Την αγόρασα με 16500 χιλιόμετρα (1η άδεια 1994).
Το πρώτο "κόλλημα" μού το έκανε 2 χρόνια αργότερα. Τότε διάγνωση Μιχάλη (Σαββαΐδη): "έπηξε το λάδι στην τρόμπα με αποτέλεσμα να φράξει το σωληνάκι τροφοδοσίας λιπαντικού στο κάρτερ".
2ο κόλλημα το καλοκαίρι του 2003. Όταν έλεγα ότι κάτι ακούω, ο προαναφερόμενος έλεγε ότι δεν είναι τίποτε το ανησυχητικό. Ώσπου, μετά τις διακοπές του συνεργείου, ανοίξαμε φίλτρο λαδιού και βρήκαμε ρινίσματα λευκοσιδήρου (σ.σ. "μαλακό μέταλλο" κομβίου μπιέλας). Τότε, μετά από αρκετό ψάξιμο στο διαδίκτυο, βρήκα τη Royal Motorcycles, του -φίλου, πλέον- Arun Kumar, οπότε και παρήγγειλα μπιέλα με ρουλεμάν, στρόφαλο, κύλινδρο, πιστόνι-ελατήρια και διάφορα άλλα εσωτερικά μέρη. Το μόνο που έμεινε ίδιο ηταν το κιβώτιο ταχυτήτων και το crankcase.
Παρ' όλ' αυτά μου "ξαναχτύπησε" μπιέλα τον Οκτώβρη του 2013 μετα απο 5 1/2 χρόνια λειτουργίας μόνο καλοκαίρι. Η διάγνωση τότε ήταν οτι την έθεσα σε λειτουργία μετά από 6μηνη και πλέον απραξία χωρίς να αλλάξω λάδια.
Τώρα "φοράει" μπιέλα "μαμά" με κουζινέτο (κομβίο").

Επεξεργάσθηκε από το μέλος dryianni

Δημοσιεύτηκε
Η μηχανή έμεινε στο υπόγειο γκαράζ από το 2003 έως το 2008. Τότε "φορέθηκαν" τα ινδικά ανταλλακτικά, που έκανα εισαγωγή.
Άρα, 10/2013 μείον 5/2008 = 5 1/2 χρόνια διά 2 (μόνο καλοκαίρι) = σχεδόν 3 χρόνια.
Από τον Απρίλη του '14, οπότε και βγήκε με ρεκτιφιέ και καινούρια μπιέλα, λειτουργεί όλο το χρόνο.
Δημοσιεύτηκε

Έλα  βRE δικέ μου, άφησες το κορίτσι 5 ολάκαιρα χρόνια χωρίς την χαρά του καβαλικεύειν..; :violin:

Εδώ σε καθημερινή χρήση και θέλει το κανάκεμά της. Λίγα χουνέρια σου έκανε λοιπόν.. ;))

Δημοσιεύτηκε
Οντως αν δεν ειχε μεσολαβησει . . αυτη η μακραιωνη εγκαταληψη, η οποια εξηγει ανετα καποιες
μηχανολογικες υποτροπες -βλαβες . .θα μπορουσαμε να ειμαστε αυστηροι
σ οτι σου συνεβει.

Και απο την αλλη δεν ξεροημε ΠΟΣΟ επαγγελματικα παρενεβησαν οι Καστοροι σου ( . μαπο δω κ περα καστοροι κ οχι μαστοροι. . .
Δημοσιεύτηκε
Dryianni στο 2ο κολλημα μας ειπες οτι κατι ακουγες!Μπορεις να μας το εκφρασεις γραπτος μπας και το προλαβουμε κι εμεις..?Να υποθεσω καποιο βουητο ή μεταλα που τριβουν?Σου το εκανε ολη την ωρα ή οσο ηταν κρυα..? Ή οταν ζεστενοταν..? Ή παντα μεχρι το κρακ..?
  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε
Οποτε οταν ζεστενοταν αν ακουγες βουητο λογικα ηταν τα ρουλεμαν που σημαινει πως την παιζανε πιο γρηγορα απο κακο (ξερυθμισμενο) αβανς και λογο κακον ρουλεμαν,εσπαγε το κομβιο.Ειχες μηπως παρατηρησει να σου χτυπουσαν και οι βαλβιδες παραπανω απο το κανονικο παλι οταν ζεστενοταν?
Δημοσιεύτηκε
Άκουγα το τάκα-τάκα που έκανε η μπιέλα, λόγω "τζόγου" που -προφανώς- είχε δημιουργηθεί στη βάση της, στον εκκεντροφόρο.
Δημοσιεύτηκε
Οποτε να ξερεις πως το αβανς καλο ειναι να το τσεκαρεις καθε 5.000χλμ κατα την γνωμη μου.Το βιβλιο νομιζω πως λεει καθε 10.000χλμ αλλα...!Μιας και τωρα ειναι καλη βαλε το στοχο καθε τοσο να το ρυθμιζεις.Αν το κανεις εσυ που δεν ειναι ευκολο,κοιταξε να το κανεις σωστα αλλιως βουιζει οταν ζεσταθει.Αλλιως αντιπροσωπεια.Δεν ειμαι σιγουρος οτι εφταιγε αυτο στην μηχανη σου αλλα απο τα λεγομενα σου εγω αυτο βγαζω σαν συμπερασμα.Αλλιως βαλε του ηλεκτρονικη να εχεις λιγο εως πολυ πιο ησυχο το κεφαλη σου.
Δημοσιεύτηκε
[Δεν ξέρω αν το ποστάρω στο σωστό θέμα, αλλά δεν ξέρω που να το βάλω..]

Πωλείται στο car μια enfield από Αργυρούπολη, η οποία έχει στα σπλάχνα της το ρουλεμάν του Ούγκω. Ακόμα κι αν δεν ενδιαφέρει κάποιον η αγορά, μια κουβεντούλα με τον ιδιοκτήτη για εντυπώσεις θα ήταν ωραία...

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6858010/
  • 3 months later...
Δημοσιεύτηκε

Dryianni στο 2ο κολλημα μας ειπες οτι κατι ακουγες!Μπορεις να μας το εκφρασεις γραπτος μπας και το προλαβουμε κι εμεις..?Να υποθεσω καποιο βουητο ή μεταλα που τριβουν?Σου το εκανε ολη την ωρα ή οσο ηταν κρυα..? Ή οταν ζεστενοταν..? Ή παντα μεχρι το κρακ..?

Αμ τώρα κατάλαβα γιατί την πούλησες.. :bash: 

Ας είναι, επανέρχομαι διότι παραγγέλθηκε καινούργια μπιέλα γνήσια για 500, ρουλεμάν κομβίο έχω, οπότε σε ένα - δύο μήνες θα έχουμε κατασκευάσει ένα αντίγραφο.

Πάραυτα δεν είναι σίγουρο αν θα το χρησιμοποιήσουμε, δεν έχουμε αποδείξεις ότι το ρουλεμάν μπορεί να αντέξει περισσότερο από το φθηνό κουζινετάκι, πREπει κάποιος να προσφερθεί ως πείραμα... :unsure:  

Δημοσιεύτηκε

Πάραυτα δεν είναι σίγουρο αν θα το χρησιμοποιήσουμε, δεν έχουμε αποδείξεις ότι το ρουλεμάν μπορεί να αντέξει περισσότερο από το φθηνό κουζινετάκι, πREπει κάποιος να προσφερθεί ως πείραμα... :unsure:  

Νίκο, προσφέρομαι να γίνω το πειραματόζωο..

Οταν τα φτύσει το δικό μου, προς τα εκεί προσανατολίζομαι για την επισκευή του.

Λες να το επισπεύσω και να το αφήσω χωρίς λάδια;;; :)

Μετά λοιπον την επισκευή, θα πρέπει να περιμένουμε καμμιά δεκαριά χρόνια για να δούμε την αξιοπιστία του..

Εύκολα :D

Δημοσιεύτηκε

Και επειδή ο Χρήστος έκανε "Like" ια του προτείνω κάτι που θα του αρέσει ακόμη περισσότερο:

 

Να το βάλει πρώτα κάποιος άλλος, να δούμε αν θα δουλέψει και μετά να το φορέσω εγώ στο μηχανάκι μου, εφ' όσον δουλεύει φυσικά.

Το σύστημα λέγεται 'στου κασίδη το κεφάλι΄ και προτείνεται ανεπιφύλακτα :)

Δημοσιεύτηκε

Αμ τώρα κατάλαβα γιατί την πούλησες.. :bash: 
Ας είναι, επανέρχομαι διότι παραγγέλθηκε καινούργια μπιέλα γνήσια για 500, ρουλεμάν κομβίο έχω, οπότε σε ένα - δύο μήνες θα έχουμε κατασκευάσει ένα αντίγραφο.
Πάραυτα δεν είναι σίγουρο αν θα το χρησιμοποιήσουμε, δεν έχουμε αποδείξεις ότι το ρουλεμάν μπορεί να αντέξει περισσότερο από το φθηνό κουζινετάκι, πREπει κάποιος να προσφερθεί ως πείραμα... :unsure:

Χα χα χα...Θα με κανεις να παρω τηλ. το κοπελι που την αγορασε...κι αν δουλευει ακομα η enfieldαρα μου...θα δεις τι θα σου κανω!! Αν παλι δεν δουλευει...θα του πω να κανει το πειραματοζωο.Χα χα..
Δημοσιεύτηκε

θα του πω να κανει το πειραματοζωο.Χα χα..

 

Για να είναι σωστό ένα πείραμα θα πρέπει να πληρή μια βασική προϋπόθεση. Να ελέγχεται σε τακτά χρονικά διαστήματα, π.χ. κάθε μήνα.

Ο έλεγχος θα είναι απλά οπτιακουστικός, θα μας λέει ο δυσευτυχής εθελοντής τις εντυπώσεις του, θα σημειώνουμε τα χιλιόμετρα, μαζί θα αλλάζουμε λαδάκια και γενικά θα πρέπει να είναι κοντά μας για να παρακολουθούμε. Θα υποστεί εν μέρη τους περιορισμούς του πειραματόζωου.

 

Δύο ήταν οι λόγοι που δεν βιαστήκαμε να τη δώσουμε την μπιέλα με το ρουλεμάν (κατόπιν συζητήσεως).

1) Να φτιάξουμε ένα πιστό (αν όχι καλύτερο) αντίγραφο

2) Να την φορέσει μέλος που συμμετέχει ενεργά στο φόρουμ και όχι κάποιος διάττοντας.

 

Και επειδή ο Χρήστος έκανε "Like" ια του προτείνω κάτι που θα του αρέσει ακόμη περισσότερο:

Το σετ αυτό κάνει μόνο για 500άρα, η 350άρα φοράει διαφορετική μπιέλα και δεν νομίζω ποτέ να ασχοληθούμε μαζί της όταν το κουζινέτο της αντέχει διπλάσια (90 με 100 χιλιάδες χλμ.) κατά μέσω όρο.. ;))

Δημοσιεύτηκε
Και γιατι να μην τσονταρουμε ολοι να αγορασουμε ενα ψιλοχαλια με κανενα χιλιαρικο ωστε να του κανουμε αμεσα την μετατροπη...Το οποιο θα το εχει καποιος που γνωριζει απο enfield,δηλαδη ενεργος και και και!!Ο Blaze για παραδειγμα...που ειναι παντα παρων.
Δημοσιεύτηκε
1. Nα είναι της χρυσής τριετίας.
2. Να είναι μαύρη.
3. Να έχει καινούρια λάστιχα και γενικά να είναι σε καλή κατάσταση από service.
4. Να έχει την προίκα της, όπως σέλες, βαλίτσες κτλ.

Αγοράστε μου μια τέτοια enfield και θα κάνω την καρδιά μου πέτρα και θα σας βοηθήσω. :D :D :D :D
Δημοσιεύτηκε
...σε ολη αυτη τη διαδικασια ειναι ευκερεια να γινει και ενα ζυγησμα/ζυγοσταθμηση του συστηματος...
Δημοσιεύτηκε

...σε ολη αυτη τη διαδικασια ειναι ευκερεια να γινει και ενα ζυγησμα/ζυγοσταθμηση του συστηματος...

Φαντάζομαι ότι είναι αυτονόητο πως θα γίνει ζύγισμα στον στροφαλο μετά την τοποθέτηση αυτών των εξαρτημάτων.

Αλλάζει ολόκληρο το σύστημα έτσι οπότε δεν νοείται να μην γίνει αυτη η διαδικασία πριν το μοντάρισμα!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.