Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ ENFIELD 500 - (ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΜΠΙΕΛΑΣ)

Δημοσιεύτηκε
Τελικα επειδη πρεπει να δεχτουμε οτι πρεπει μονοι μας να στιβουμε το μυαλο μας για το πως θα κανουμε προληψη και συντηρηση στο στροφαλο των καλων μας enfield προτεινω οτι ιδεα εχει καποιος απο εμας να την δημοσιευει μπας και βρουμε καμια λυση...σκεφτηκα λοιπον λογω του οτι εχουμε αεροψυκτες μηχανες πρεπει: a) να αποφευγουμε οπως ο διαολος το λιβανι διαδρομες εντος πολης με συχνα ξεκινα -σταματα _B) ενας τροπος τοποθετησης ψυγειου λαδιου θα βοηθησει το κατιτις του _c) να αλλαζουμε λαδια(καλη μαρκα παντα)  παντα στη συμπληρωση χιλιομετρων μαζι και φιλτρο λαδιου και να αδιαζουμε ολες τις ταπες(ελεγχοντας τις δυο φιλτροταπες) _ d)να ελεγχουμε συχνα τη σταθμη ελαιοδεικτη e) δεν αφηνουμε ποτε ξερυθμιστες τις βαλβιδες....αυτα απο μενα με την ελπιδα τα κουζινετα να ζουν περισσοτερο και προτεινετε κι αλλες ιδεες παιδια :bs:
  • Απαντήσεις 101
  • Εμφανίσεις 274,4k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Την 9/5/2018 at 5:27 ΜΜ, Ο/Η noe έγραψε: οδηγάμε χαΛαρά Θεσσαλονικιώτικα 70-80,   Αυτή είναι η φύση της bullet. Η κυρία είναι ηλικιωμένη και δύσκολα αλλάζει χούγια όπως έλεγε

  • 18 ώρες πριν, Ο/Η bbk έγραψε:   ...ναι η μηχανη αυτη κανει μονο για επαρχιακο και οχι για σταθερες ταχυτητες... Με τιποτα...!!! Συμφωνω απολυτα με μπιμπικη!!!! 2 χ

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
Την 19/7/2015 at 10:07 ΠΜ, Ο/Η dryianni έγραψε:

Ειναι κριμα να εχεις υποστει τετοια ζημια 3 φορες.

Σιγουρα δεν ειναι φυσιολογικο.Κατι τρεχει στο μηχανακι σου.
Τα Enfield ειναι παλιας τεχνολογιας κι ομως για γριουλες δε βγαζουν τοσο ανελπιστες ζημιες.

Ισως καποια ιδαιτερη λεπτομερεια που ξεφευει απο τους μηχανικους να ξαναπροκαλει το προβλημα.

Επιταχυνεις αποοτομα , σφηνωνεσαι σε μποτιλιαρισματα,δε το ζεσταινεις το πρωι, μεγαλες τελικες στα ταξιδια , κακο αβανς, λαθος μειγμα, παρασφηγμενος στροφαλος, στο μονταρισμα-ανεπαρκεια ελεγχων στροφαλου, . . .. ΚΑΤΙ ΘΑ ΦΤΑΕΙ ! ! !. . .

3 ΦΟΡΕΣ ΜΠΙΕΛΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΠΟΣΑ ΧΛΜ ?

Έχω τη γριούλα μου από τον Ιούνιο του 1998. Την αγόρασα με 16500 χιλιόμετρα (1η άδεια 1994).
Το πρώτο "κόλλημα" μού το έκανε 2 χρόνια αργότερα. Τότε διάγνωση Μιχάλη (Σαββαΐδη): "έπηξε το λάδι στην τρόμπα με αποτέλεσμα να φράξει το σωληνάκι τροφοδοσίας λιπαντικού στο κάρτερ".
2ο κόλλημα το καλοκαίρι του 2003. Όταν έλεγα ότι κάτι ακούω, ο προαναφερόμενος έλεγε ότι δεν είναι τίποτε το ανησυχητικό. Ώσπου, μετά τις διακοπές του συνεργείου, ανοίξαμε φίλτρο λαδιού και βρήκαμε ρινίσματα λευκοσιδήρου (σ.σ. "μαλακό μέταλλο" κομβίου μπιέλας). Τότε, μετά από αρκετό ψάξιμο στο διαδίκτυο, βρήκα τη Royal Motorcycles, του -φίλου, πλέον- Arun Kumar, οπότε και παρήγγειλα μπιέλα με ρουλεμάν, στρόφαλο, κύλινδρο, πιστόνι-ελατήρια και διάφορα άλλα εσωτερικά μέρη. Το μόνο που έμεινε ίδιο ηταν το κιβώτιο ταχυτήτων και το crankcase.
Παρ' όλ' αυτά μου "ξαναχτύπησε" μπιέλα τον Οκτώβρη του 2013 μετα απο 5 1/2 χρόνια λειτουργίας μόνο καλοκαίρι. Η διάγνωση τότε ήταν οτι την έθεσα σε λειτουργία μετά από 6μηνη και πλέον απραξία χωρίς να αλλάξω λάδια.
Τώρα "φοράει" μπιέλα "μαμά" με κουζινέτο (κομβίο").

 

Τυχαία χρησιμοποιώ αυτό το μήνυμα του Γιάννη για να μοιραστώ ,μαζί σας κάτι που έμαθα μόλις σήμερα και δεν γνώριζα την αξία της ή καλύτερα την υποτιμούσα.

Η αιτία ότι πρόσφατα στην παρέα έχουν συμβεί δύο βαριές ζημιές σε 500άρες καρμπυρατεράτες που απαιτείται εκ βάθρον επισκευή με κόστος που όπως γνωρίζουμε φτάνει εύκολα τα 1000 ευρώ. 

Είδα λοιπόν μια εικόνα απίστευτη, μπιέλα στραβωμένη που στο σημείο γωνιάσματος λίγο πριν σπάσει μοιάζει να έχει λιώσει.

Το δικό μου συμπέρασμα (αλλά και μάστορα που ρώτησα) ότι το μοτέρ υπερθερμάνθηκε, το πιστόνι κόλλησε και η μπιέλα ήδη κουρασμένη (είχε ξανακολλήσει παλιά) δεν άντεξε.

Η λύσεις είναι δύο:

1) οδηγάμε χαΛαρά Θεσσαλονικιώτικα 70-80, όχι σε εθνικές οδούς όπου παρασυρόμαστε σε υψηλούς μακροχρόνιους ρυθμούς, ξεκουράζοντας συχνά το μοτέρ, όχι απαραίτητα με στάση, έστω κατεβάζοντας για λίγο τις στροφές στα 50-60χλμ. να προλάβει να ανασάνει το μοτέρ. Από επαρχιακούς δρόμους το μοτέρ είναι στις καλύτερες συνθήκες. Και φυσικά η κίνηση της πόλης μακριά από τις Enfield.

2) Αγοράζουμε (όταν την πάθουμε) μπιέλα ατσάλινη, σαν αυτή του Χίτσκοκ που βέβαια είναι πανάκριβη.

90125-1200.jpg

 

Το θεωρούσα υπερβολή φίλοι μου ένα κόστος πάνω από 400€ μόνο  για μια μπιέλα, μέχρι να δω μια λιωμένη ινδική μπιέλα.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

συμφωνω απολυτα με Νοε !!!!!!!

επισης σας παραθετω αυτο το κομματι απο το oldtimer praxis του SOMMER !!!!!

 

Μία απειλητική υπερθέρμανση είναι η τρίτη αδυναμία της Bullet 500. Γενικά αυτός ο κινητήρας έχει την τάση να υπερθερμαίνεται και αυτό διαπιστώνεται όταν πάμε με ταχύτητα σχεδόν 100 χιλ./ώρα διατηρεί την θερμοκρασία του. Αν υπερβαίνουμε το όριο για περισσότερο χρόνο αυξάνεται η θερμοκρασία κατακόρυφα. Ακόμη ένας λόγος γι’ αυτό είναι ότι η λίπανση από το κύκλωμα λαδιού γίνεται από δύο εμβολοφόρες αντλίες διπλής ενέργειας των

οποίων η παροχή είναι χαμηλή.

Δημοσιεύτηκε

Άρα η υπεθέρμανση ουσιαστικά οφείλεται στο ότι οι αντλίες λαδιού δεν προλαβαίνουν να λιπάνουν και ψύξουν την κεφαλή.

Σύντροχοι, με το να οδηγάμε αυτά τα κορίτσια με τους ρυθμούς για τους οποίους είναι φτιαγμένες θα μας σώσουν.-

Δημοσιεύτηκε

...ναι σε αυτο το συμπερασμα εχω καταληξει και εγω...

 

...οταν την πηρα με 500 χιλιομετρα την πηγαινα κυρια για 5000 χιλιομετρα οσπου την εκανα σερβισ στην Θεσσαλονικιοτηκη αντιρποσωπεια και κολλησε...απο λαθος χρονισμο...!!! 

Την φτιαχνω και την πηγαινω κυρια για 13.000 χιλομετρα οσπου την κολλησα επειδη δεν ηξερα και πηραν τα μυαλα μου αερα.  

...ναι η μηχανη αυτη κανει μονο για επαρχιακο και οχι για σταθερες ταχυτητες... Με τιποτα...!!!

Δημοσιεύτηκε

Να λιώσει..καμία σχέση...δες καλύτερα Την φωτογραφία...

Έβρισκε .Γιατί το κομβιο τα έφτυσε..Από Την μετατροπή που είχαν κάνει...

Και ήξερα με τι μηχανάκι πήγα βόλτα..αν ήθελα να τρέχω θα έπαιρνα το άλλο μηχανάκι που έχω...

Αυτή η διαδρομή που έκανα δεν μπορείς να τρέχεις...

Και από Τρίπολη Αθήνα που πηγα Εθνική.Ήταν ο λόγος Ότι ο συμπλέκτη ς άρχιζε και έβγαζε μουστάκια.και για να μην κόποι πήγα Από Εθνική.

Το κοντέρ έλεγε 90 Δηλαδή πραγματικά 75 με 80 .

Αυτά Για τώρα δεν λέω κάτι άλλο.για ευνόητους λόγους.

Αλλά Μην ακούω εξυπνάδες.

 

Και αυτό γίνονταν πολύ καιρό.για να γίνει έτσι...

Έβρισκε αλουμίνιο.με αλουμίνιο γι'αυτό Δεν έκανε θόρυβο.

Αυτά Για Την ώρα

Επεξεργάσθηκε από το μέλος ΑΛΠΙΚΟΣ ΤΡΙΤΩΝ

Δημοσιεύτηκε
50 λεπτά πριν, Ο/Η ΑΛΠΙΚΟΣ ΤΡΙΤΩΝ έγραψε:

Αλλά Μην ακούω εξυπνάδες.

 

Συγχώρα με, τη φωτογραφία την είδα από το κινητό μου, εσύ που το είδες πραγματικά θα ξέρεις κάτι παραπάνω.

Αλλά πως είναι δυνατόν να γίνει γάμα η μπιέλα χωρίς να σε προειδοποιήσει πρώτα; 

Ρωτάω γιατί εγώ είμαι χαζός.

Δημοσιεύτηκε

@noenoe στην παγίδα σού Δεν θα πέσω Εγώ Αυτά καντα σε κανέναν άλλον...

Απλά Εγώ νόμιζα ότι Μας παρακολουθεις απο γαλαρία .που είναι το νεο σου στόρι.

Και ξαφνικά βλέπω ενδιαφέρον..

Αλλά ενα πράγμα με πείραξε.

Που δεν απάντησες Στο τηλέφωνο όταν Εγώ ήμουν τρελαμένος...και μετα Είμαστε ομάδα...

Αυτά ...

Και ξέρεις ότι Δεν μπορώ να πω παραπάνω..Εσύ εκεί.

Και Εγώ είμαι χαζός...ότι μου είπανε σού λέω...

 

Και η μπιελα δεν γίνεται κρεμάστρα Από μια βόλτα.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος ΑΛΠΙΚΟΣ ΤΡΙΤΩΝ

Δημοσιεύτηκε

Αλπικέ δεν είδα καμία κλίση σου στο τηλέφωνό μου, δεν με πήρες. 

Μήπως κάτι γίνεται λάθος? Την πας αλλού την κουβέντα.

 

Δημοσιεύτηκε

Καμια φωτογραφια θα δουμε απο την κρεμαστρα?

...αν δεν ειχε βαλει ο Σαβαιδης την χοντρη φλατζα για να ρηξει συμπιεση αυτη πηγαινε με 8.5/1 συμπιεση που εχει το 535...???

...οπαλακια δηλαδης...

Γιαυτο τα τηναξε το κομβιο...

...για την κρεμαστρα δεν εχω αποψη...

...αυτο που ξερω ειναι πως οταν χτυπα η μπιελα κανει ενα μεταλικο θορυβο πολυ χαρακτηρηστικο μου ειχαν πει...

...αν δε εκανε πριν απο το ταξιδι τιποτα τοτε 99.99999% την επαθες στο ταξιδι που εκανες...

...ειπαμε Enfield ειναι οχι BMW...!!!

 

Βαλε καμια φωτο να τρομαξουμε...:halloweensmiley_14:

Δημοσιεύτηκε

bbk δεν σου δείχνω τίποτα Ακόμα..Αλλά έχεις άποψη Από τι σού έχουνε πει βλέπω.

Στην περίπτωση Μου δεν έκανε θόρυβο..Γιατί έγλειψε η  μπιελα στο Κάρτερ πού είναι αλουμίνιο με αλουμίνιο.

Το πιστονι Γενικά Ήταν εντάξει.Η ασφάλεια απο Τον πυρο του πιστονιου ακουμπούσε στον κύλινδρο.και αυτό έγινε Από Τον τζόγο της μπιελας..

Απλά ο ένας έτρεχες σε μια διαδρομή Που Δεν μπορείς  να τρέχεις...Εσύ έχω ακούσει.

Για χαλαρώστε λίγο.

Θα σας ενημερώσω όταν τελειώσω..

 

Δημοσιεύτηκε

Καλα μη δειχνεις τιποτα...για να μη την ματιαξουμε...:halloweensmiley_14:

 

Θαναση χαλαροι ειμαστε...εσενα βλεπω σε ενταση...

...σου ειπα πιο πανω ποια μπορει να ειναι η αιτια μιας και η μηχανη που αγορασες ηταν 535...

Αλλωστε οσοι ειχαμε/εχουνε Enfield πρεπει να εχουν μια εικονα πως μπορει να γινει, συμποματα αιτια και οτι αλλο...

Δεν ειναι ευκολο να βγαλεις απο την μια στην αλλη ενα χιλιαρικακι για σπισκευη...

Και αυτα που σου ειπα ηταν περιγραφη και συμβουλες του Μιχελ και του Τιντερ απο το γερμανικο Forum τις οποιες επιβαιβεωσα και με τους μηχανικους απο Αθηνα σε κουβεντες απο το τηλεφωνο, οταν επαθα και εγω ζημια και σκεφτομουν τι να κανω...

 

...εκει πρεπει να βασιστεις και συ...

...να δεις αν ειχε την χοντρη φλαντζα που κατεβαζει συμπιεση και μετα να σχεδιασεις τι θα κανεις και σε πια εκταση θα ειναι η επισκευη...

 

 

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
18 ώρες πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

 

...ναι η μηχανη αυτη κανει μονο για επαρχιακο και οχι για σταθερες ταχυτητες... Με τιποτα...!!!

Συμφωνω απολυτα με μπιμπικη!!!!

2 χρονια τωρα στην Λερο οι ταχυτητες μου ειναι αναγκαστικα λογω δρομων αναμεσα στα 60 με 80 βαρια !!!!!η μηχανη δεν εχει συτησει απολυτως τιποτα ,ουτε καν ρυθμιση βαλβιδων!!!!!!

ο κακος δαιμονας που λεγεται υπερθερμανση εχει να κανει εκτος απο τις μεγαλες ταχυτητες που ανεβαζουν την θερμοκρασια του καρτερ ,και με κινηση εντος πολεως σε φαναρια και στα πολλα ξεκινα-σταματα με πρωτη και δευτερα καθε λιγο και λιγακι !!!!!!

ειμαι παθων και μαθων ,μιας και εχω ματσολιασει και εγω μπιελα και πιστονι λογω αυτων των λαθων που εκανα στο παρελθον με την 500αρα μου!!!!!

γιαυτο και σε οποιοδηποτε τεχνικο θεμα δεν περιμενω μονο αλλα ΑΠΑΙΤΩ ολοι οσοι γνωριζουν εστω και κατι που θα βοηθησει εναν αλλον ενφιλντα να το καταθετουν χωρις φοβο και παθος !!!!!

καθε πληροφορια ειναι ΠΟΛΥΤΙΜΗ για να βοηθαει στην πιο γρηγορη και πιο οικονομικη επιλυση βλαβων!!!!!

και ιδιαιτερως οικονομικη επιλυση γιατι ειμαι και ΜΠΕΗΖΑΝΗΣ οπως ολοι γνωριζετε :lol2:

Δημοσιεύτηκε
Την 9/5/2018 at 5:27 ΜΜ, Ο/Η noe έγραψε:

οδηγάμε χαΛαρά Θεσσαλονικιώτικα 70-80,

 

Αυτή είναι η φύση της bullet. Η κυρία είναι ηλικιωμένη και δύσκολα αλλάζει χούγια όπως έλεγε κάποιος. Να και μια εικόνα από το manual της electra (η οποία θεωρείται και αναβαθμισμένη σε σχέση με το παλιό μοντέλο):

 

5af56c91ae429_2018-05-1113_08_23.jpg.1801e2e4fb53a5c24c5c55070fb85409.jpg

 

Αν κι ο Θανάσης δεν είναι πρωτάρης, ξέρει να την οδηγάει. Πιο πολύ το έγραψα για να μη με κοροϊδεύετε που πάω αργά. :cowboy:

 

Δημοσιεύτηκε

Ναι,  γιατί μπορεί οι Electra να έχουν γραναζωτες αντλίες,  όμως κινούνται από τον ίδιο ακριβώς άξονα.  Οπότε κι αυτοί δεν συμπαθεί τις υψηλές στροφές.  

Δημοσιεύτηκε

Είμαι νευριασμένος Γιατί δεν έτρεχα .και γι'αυτό πήγα με αυτό το μηχανάκι.Η διαδρομή Ήταν για Enfield Και γι'αυτό πήγα εκεί..το μηχανάκι το έχω χρησιμοποιήσει μόνο Για εκδρομές Στο σύνολό 3 και έχω κάνει 1200 χιλιόμετρα από τότες πού Την πήρα από Κρήτη ..για λίφτινγκ.

Για την υπερθέρμανση έχετε δίκιο με Αυτά πού λέτε.Και τα ξέρω Και Εγώ.έκανα στάσης Συχνές Η ταχύτητα Ήταν νορμάλ όπως έχω πει και πιο πάνω..θόρυβο κανένα .

Και ολα έγιναν ξαφνικά.

Υποψιάζομαι ότι...

Για την δικιά μου περίπτωση έβρισκε Η ασφάλεια απο το πιστονι στο κύλινδρο.Ήταν έξω και φρακαρε και Στην συνέχεια έγινε ότι έγινε.

Δεν ξέρω.υπόθεση κάνω και εγώ.Γιατί Δεν είχα υποψιαστεί

Κανένα θόρυβο .

 

Screenshot_20180511-140111.png

 

Έτσι το έβγαλα..Είναι έξοδα Και βρίσκει...

Screenshot_20180511-140700.png

  Και μετα αυτό αντίκρισα..

Και τρελάθηκα...

Δημοσιεύτηκε

Και το μηχανάκι Για Την ιστορία είναι +20 Όχι 535

IMG_20180510_201729.jpg

 

Το γραφή επάνω το πιστονι

Πάμε παρακάτω τώρα 

Σήμερα θα πάρω στάνταρ πιστόνι και κύλινδρο απο την αντιπροσωπεία που το έχει Ετοιμοπαράδοτο σετ μαμά

Μπιελα θα βάλω με ρουλεμάν 

Που είχε δόση Ο Ούγκο στην Λέσχη(στέκι)  

Και Αλλά πράγματα ρουλεμάν κλπ θα γίνει καινούριο...

Εδώ που έφτασα θα το κάνω καινούριο...

Αυτά για την ωρα έχω τα νεύρα μου.λίγο αυτόν Τον καιρό.με Αυτά πού με βρήκαν ξαφνικά.Αλλά θα το κάνω καινούριο.

Δημοσιεύτηκε

Γhttps://postimg.cc/gallery/qsub1v7s/

Ο κύλινδρο είχε μόνο Την γρατζουνιά Από Την ασφάλεια

Γενικά Ήταν σε καλή κατάσταση .

IMG_20180505_122519.jpg

 

Δημοσιεύτηκε

Ωχχχχχ...πονεσα....!!!

 

 

Περαστικα, θα την κανεις παλη καινουργια...

 

...την μπιελα θα την κανεις αντιγραφη, δηλαηδ θα κανεις αλλη ολοιδια φανταζομαι ετσι?

Γιατι ξερεις πως ειναι μοναδικη και αν την βαλεις αυτουσια δεν θα υπαρχει δευτερη για να γινει πιστη αντιγραφη...

 

...αν χρειασετεις οποιαδιποτε βοηθεια μη διασταζεις να ζητησεις...ενταξυ...

 

...αααααααα και μη ξεχνας πως δεν σε ειπε κανεις σιδεροφαγο αλλα η Enfield σου μπορει να ηταν αρκετα ταλεπορημενη στο συγκεκριμενο σημειο και γιαυτο να σου εγινε ετσι...

 

Αλλωστε η Enfield εχει ψυχη και μπορει να κανει οτι θελει...αυτο αρχησα να το πιστευω μετα απο ολα αυτα που ειδα μονο για την Enfield ετσιιιιι....!!!

 

Να δεις και τα ρουλεμαν του στροφαλου, αξονα αντλιων και οτι αλλο...ειναι ευκερεια τωρα που θα λυθει...

Δημοσιεύτηκε

...αααααα εγω ηξερα απο τον Γιωργο ακομα απο την Θεσσαλονικη που ηταν πως ηταν 535 και πως φοραρει και 18 γραναζι τελικη μεταδοσης...

 

Αυτο το συν 20 συγουρα δεν ειναι 535 και συγουρα δεν εχει συμπιεση 8,5/1...

Δημοσιεύτηκε

:Η μπιελα δεν είναι μοναδική.

Περιμένω να μου πουν κωδικό ρουλεμάν ...Που μου είπαν ότι θα Μου δώσουν και το περνάει μηχανουριο στην Αθήνα.

Ο bbk αυτή θα βάλω να γλιτώσω χρήματα έχεις αντίρρηση .ρώτησα Την παρέα και μου είπαν να Την πάρω.

Για τα ρουλεμάν στροφαλου θα βάλω καινούρια japan

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

Παρακολουθώ μια ομάδα στο φατσοβιβλίο Performance Classics , στο τέλος έχει λινκ για φόρουμ Ενφιλντάδων,

μέλος αυτής της ομάδας ανεβάζει συχνά - πυκνά φωτογραφίες, βίντεο και άρθρα από ανακατασκευες κλασικών μοτοσικλετών και ειδικά Royal Enfield.

Στις παρακάτω φωτογραφίες βλέπουμε μια μπιέλα από παλιό Bullet 350, και στα βιντεάκια όπου ζυγίζει το στρόφαλο μίας RE G2

Γενικά, έχει πολύ ενδιαφέρον το κανάλι στο youtube του Paul Henshaw, τον οποίο παρακολουθώ.

 

72713803-1452978658212016-28125505720523 72719121-1452974941545721-38729601303707 72746315-1452977978212084-72799350824275

 

72821634-1452977371545478-84691097059002 73482533-1452978358212046-22288661185487 74447226-1452978944878654-66584661480586

 

74582754-1452977471545468-76065241679821 74598806-1452977668212115-72222305733081 

 

 

 

 

 

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

ρε τι ξανα θυμηθηκαμε....

να μη ξεχασω να μην ξαναπάρω παλια Enfield

να μη ξεχασω να μην ξαναπάρω παλια Enfield

να μη ξεχασω να μην ξαναπάρω παλια Enfield

να μη ξεχασω να μην ξαναπάρω παλια Enfield

να μη ξεχασω να μην ξαναπαρω παλια Enfield

να μη ξεχασω να μην ξαναπαρω παλια Enfield

να μη ξεχασω να μην ξαναπαρω παλια Enfield

να μη ξεχασω να μην ξαναπαρω παλια Enfield

 

Δημοσιεύτηκε

ρε τι ξανα θυμηθηκαμε....

να μη ξεχασω να μην ξαναπάρω παλια Enfield

να μη ξεχασω να μην ξαναπάρω παλια Enfield

να μη ξεχασω να μην ξαναπάρω παλια Enfield

να μη ξεχασω να μην ξαναπάρω παλια Enfield

να μη ξεχασω να μην ξαναπαρω παλια Enfield

να μη ξεχασω να μην ξαναπαρω παλια Enfield

να μη ξεχασω να μην ξαναπαρω παλια Enfield

να μη ξεχασω να μην ξαναπαρω παλια Enfield

να μη ξεχασω να μην ξαναπαρω παλια Enfield

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.