Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Περί Ελαστικών | Dunlop K70 Tyres Και Άλλες Προτάσεις

Δημοσιεύτηκε
τα αγορασα απο μαγαζι στην θεσ/νικη , 65 ευρω το μπροστα (3.25-19) και 75 ευρω το πισω(3.50-19) και 7 ευρω η acs courrier για Αθηνα παραλαβη στο σπιτι μου... Υ.Γ: ευχαριστω τον φιλο bbk για την ενημερωση και βοηθεια

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

  • Απαντήσεις 145
  • Εμφανίσεις 44,1k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • On 9/6/2017 at 9:20 PM, Αντωνης Σταθακης είπε: Μιας και προτεινα αυτα τα λαστιχα για τον Brancaleone να βαλει στην κουκλα του λογο του οτι ψαχνει ενα φθηνο ελαστικο,επαναφερω το θεμα ωστε ν

  • Καλημέρα!, για το αρχείο του θέματος ποστάρω μερικές φωτό απο τα ANLAS NR-14 (3.25 &3.50)....

  • Εγώ έχω βάλει τα Metzeler Tourance που είναι λίγο πιο off road. Στο στεγνό λόγω του ότι είναι τρακτερωτά γαντζώνουν πάνω στο οδόστρωμα αλλά στο βρεγμένο τα φοβάμαι λίγο γιατί λόγω του τακουνιού έχουν

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

@Nikoss Rocket  η αλήθεια είναι και εγώ το σκέφτομαι σοβαρά για Heidenau K34...Απλά εγώ λόγω προτεραιοτήτων με βλέπω για άνοιξη,να είμαστε καλά!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος andrew

Δημοσιεύτηκε

Είχα βάλει heidenau στην Enfield και το πίσω ήταν στραβό.

 

Ζητησα αλλαγή εντός μήνα (το στραβό το παρατήρησε ο Γρηγόρης όταν είχα πάει σέρβις)

Και μετά από κανα 2μηνο μου έφεραν ίσιο, αλλά ένα χρόνο παλαιοτερο:angry1:

(Peristeras Μιχαλακοπούλου)

Δημοσιεύτηκε
1 ώρα πριν, Ο/Η elifain έγραψε:

Δηλαδή, πόσα χρόνια από την κατασκευή σε αφήνουν να τα φοράς;

Δεν ρώτησα Σπύρο.

Περίμενα στον κισσέ το αποτέλεσμα εξέτασης της σεμπεδούλας μου όταν κόψανε κάποιον πριν από μένα.

Εγώ πέρασα, με λάστιχα κατασκευασμένα το 2014 (φορεμένα 2/2015).

Όμως επειδή σε λίγο καιρό θα βγάλω την 350άρα μου η οποία απευθείας θα περάσει και ΚΤΕΟ, είπα μέσα μου την κάτσαμε, πρέπει να υπολογίσω να αλλάξω τα λάστιχά της που είναι του 2011. Θα μου πειτε δικαιολογημένα "ρε τσίπη να τα αλλάξεις πριν έχεις ατύχημα" οχτώ χρονών λάστιχα . Όμως βρε σύντροχοι τα λάστιχα δεν τα βλέπω ταλαιπωρημένα (shinko φοράει) την έκανα βόλτα πριν λίγους μήνες μια χαρά κρατάνε ακόμη.

Θα τα φρεσκάρω με καθαριστικό ελαστικών να μαυρίσουν και θα πάω σε άλλο ΚΤΕΟ μπας και στραβωθούν από την ομορφιά της  και δε σκύψουν να δουν το έτος.

Δημοσιεύτηκε
6 λεπτά πριν, Ο/Η fantom duck έγραψε:

Εγω κάποια στιγμή σκέφτομαι να φέρω τα firestone και να φορέσω στην military! Πάντως με τα k70 είμαι πολύ ευχαριστημένος!!

Απο την άλλη λιγουρευομαι και τα heidenau k67, αλλά προβληματίζομαι εαν έχει καλά κρατηματα στο οδόστρωμα με αυτά.

Δημοσιεύτηκε

Σήμερα άλλαξα στη βέσπα λάστιχα.

Wheel City στο Νέο Κόσμο μ: Michelin 80 ευρώ.

Πριν πάω ρώτησα στο Tyre Shop και για τα ίδια λάστιχα μου είπαν 90 :no:

 

  • 3 months later...
Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σε όλους! Επειδή ήρθε η ώρα για αλλαγή ελαστικών (η δικια μου φοράει τα Dunlop k70) σκέφτομαι να βάλω

τα Metzeler block c. Εχει κάποιος εμπειρία σχετικά με τα ελαστικά αυτά (τα έχω βρεί στα 145 ευρω+ πέρασμα 30 ευρώ), καθώς το κόστος για να ξαναβάλω τα Dunlop εδώ στας Ιταλίας θα ξεπεράσει τα 250 ευρώ!

 

 

Δημοσιεύτηκε

Εγώ φοράω Mitas  και είναι μια χαρά, πιστευω τα Metzeler είναι καλύτερα σαν μάρκα από τα Mitas άρα δεν θα έχεις πρόβλημα . Σίγουρα όμως δεν είναι Dunlop 

 

Δημοσιεύτηκε

Τα συγκεκριμενα metzeler δεν τα εχω δει ποτε σε Enfield,  πρωτη φορα τα ακούω. Τα dunlop πολυ ακριβα τα εχουν οι μακαρονάδες. 

Shinko, mites, heidenau έψαξες?

Δημοσιεύτηκε

Η δική μου, bullet 535cc του 2002, τα τελευταία 10 χρόνια φορά metzeler  δεν θυμάμαι όμως ποιά, και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.

Mitas είχα βάλει στο 50αρακι και για 3 χρόνια έκαναν τη δουλειά τους μια χαρά.

Δημοσιεύτηκε

@noe Τα metzeler block c τα έχω δει σε κλασσικές BMW! Τα Dunlop όντως τα έχουν πολύ ακριβά... Για τα Mitas και τα Heidenau

έχω ακούσει τα χειρότερα... γι'αυτό σκέφτομαι να βάλω τα metzeler.

Δημοσιεύτηκε

Εγώ έχω βάλει τα Metzeler Tourance που είναι λίγο πιο off road. Στο στεγνό λόγω του ότι είναι τρακτερωτά γαντζώνουν πάνω στο οδόστρωμα αλλά στο βρεγμένο τα φοβάμαι λίγο γιατί λόγω του τακουνιού έχουν μικρή επιφάνεια επαφής και θέλουν προσεκτική οδήγηση... Σαν εμφάνιση μαμάνε όμως :love:20180520_151318.jpg.f2d9338b0cf4da45eabd0df25a656e17.jpg

Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, Ο/Η Thomas. έγραψε:

Για τα Mitas και τα Heidenau έχω ακούσει τα χειρότερα... γι'αυτό σκέφτομαι να βάλω τα metzeler.

 

Για τα mitas δεν ξέρω, τα heidenau τα δοκίμασα στην Honda CB750 λόγω κλασικού προφίλ εκείνης της εποχής και συμπεριφέρθηκαν άψογα 5 χρόνια τώρα (πλησιάζει ο καιρός να τα αλλάξω). 

Δυστυχώς στο link που παρέθεσα δε φαίνονται πια οι φωτογραφίες, μπορείς όμως να γκουγκλάρεις να τα βρεις. Για να δεις την εμφάνιση.

  • 3 months later...
Δημοσιεύτηκε

Στις καλές εποχές τα λάστιχα συνήθως είναι κατασκευής εξαμήνου.

Απίθανο να βρεις τώρα του 2020 Μιχάλη.

Δημοσιεύτηκε
1 ώρα πριν, Ο/Η noe έγραψε:

Στις καλές εποχές τα λάστιχα συνήθως είναι κατασκευής εξαμήνου.

Απίθανο να βρεις τώρα του 2020 Μιχάλη.

Πράγματι Νίκο πήρα πριν λίγο την Dunlop τηλέφωνο και μου είπαν ότι δεν έχουν προμηθευτεί για το 2020 διότι δεν είναι κινούμενα στο εμπόριο. Το καλοκαίρι και άμα. Μου είπαν οτι έχουν διαθέσιμα του τελευταίου τριμήνου 2019, οπότε με αυτά θα παίξω.

Δημοσιεύτηκε

Πολύ καλά λάστιχα τα K70 ....Όλοι λένε τα καλύτερα!

Εγώ φοράω τα Κ81 ΤΤ100...Υπέροχα,φοβερό classic πέλμα αλλά πιο ακριβά και για γρηγορότερες μοτοσυκλέτες!

Δημοσιεύτηκε

Έβαλα τα καινούργια ελαστικά στο μοτο μού!! Εντύπωση μου έκανε οτι το ένα από τα 2 ελαστικά είναι made in Japan. Νόμιζα ότι όλα φτιάχνονται στην Ινδονησία. Ευχάριστη έκπληξη θα έλεγα!!

  • 2 months later...
Δημοσιεύτηκε

Παίδες βρήκα ένα ωραίο site που εξηγεί τα πάντα για τις διαστάσεις των ελαστικών, καθώς και την αντιστοίχιση μεταξύ των διαστάσεων μετρικών και ίντσας...

 

Enjoy

 

https://www.webbikeworld.com/motorcycle-tire-information/

Δημοσιεύτηκε

Εγω παντως με τα μετρηματα εχω μπερδευτει. Αλλιως μετρανε αν εχουν τακουνια τα λαστιχα και αλλιως αν εχουν χαραγματα.

 

 

  • 3 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
Την 8/2/2019 at 11:12 ΠΜ, Ο/Η hawklord έγραψε:

Σορι, τα ταχυδρομικα ηταν 30 με 40 λιρες. Τσεκαρισα το μαιλ και ειδα οτι πληρωσα 219 λιρες συνολικα (με 90 λιρες το καθε λαστιχο) τον οκτωβρη του 2017. Απο οσο βλεπω τωρα τα πουλαει 99 λιρες, με 65 λιρες ταχυδρομικα το ενα.

Μια ερωτηση στον πωλητη θα βοηθουσε γιατι η διαφορα ειναι μεγαλη...

Ebay item number 232908097812

 

https://www.ebay.co.uk/itm/400X19-400-19-400-19-40019-TT-CLASSIC-VICTORY-NOT-FIRESTONE-CAFE-RACER-BRAT-BOBB/232908097812?hash=item363a678914:g:LM8AAOSwQYZWzIhm:rk:2:pf:1&frcectupt=true

 


θελω φωτο με τα ελαστικά και εντυπώσεις καθότι με ενδιαφέρει 

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

Νικο φωτογραφια δεν μπορω να βγαλω γιατι την εχω στο Γιώργο στο σταβλο αλλα σου βρηκα μια σελιδα:

https://www.northhantstyres.com/vintage-tyres/tt-classic-victory/400-19-tt-classic-motorcycle.html

και στο Ebay:

https://www.ebay.co.uk/itm/400X19-400-19-400-19-40019-TT-CLASSIC-VICTORY-NOT-FIRESTONE-CAFE-RACER-BRAT-BOBB-/232908097812

 

Ως αποδοση τα περασμενα που ειχα (Avon Roadrunner αν θυμαμαι καλα) τα ειχα για 10 χρονια αρα λογικο ειναι να μου φαινονται τα καινουρια ως καλυτερα.

Πλαγιασματα δεν κανω, ταχυτητες πανω απο 85-90 στην Εθνικη και κατω απο 75 Αθηνα, αρα δεν ειχα καποιο προβλημα.

Στη βροχη θα περιμενα να ειναι χειροτερα μιας και δεν εχουν καθετα αυλακια ως προς το δρομο, αλλα δεν γλιστρησαν ιδιαιτερα.

Τα εχω 2 χρονια.

Μια βλακεια που εκανα ειναι οτι τα εβαλα βιαστικα καποιο Σαββατο σε λαστιχά για αυτοκινητα (Τασος κοντα στην Ομονοια) και τα εβαλε στραβα (η ζαντα ειναι ισια ενω το λαστιχο παιζει). Μου ειπε οτι δεν χρειαζεται ζυγοσταθμιση και δεν μπορει να κανει ακτινολογηση. Απο τοτε τα εχω στραβα, μαλακια μου.

Στο γραφω γιατι δεν ξερω αν μπηκε στραβο το λαστιχο ή αν ειναι κακοφτιαγμενο απο τη μανα του. Λιγο σκορτσαρισμα το εχουν παντως. Δεν το καταλαβαινω ιδιαιτερα μιας και το μεγαλο τιμονι και τα αντιβαρα κανουν δουλεια.

Παντως και στραβοφτιαγμενα να ειναι -που δεν το νομιζω- παλι τα ιδια θα βαλω. Ειναι ασυγκριτα πιο ομορφα απο τα λαστιχα παπιου που φορουσε πριν η Μαυρουκα.

Εχε υποψιν οτι ΔΕΝ μπαινουν στο μαμα ψαλιδι και το δικο μου το μακρυνα κατα 10 ποντους (Γιωργος = εγγυηση), και το μπροστινο βρισκει στα δεξια λιγο στο καλαμι (δεν ξερω αν οταν μπει σωστα το λαστιχο λυθει το προβλημα).

Το μπροστα φτερο ειναι απο 350 (με τις φουστες) σε στηριγματα του 500 για να καλυψει το λαστιχο. Χρειαζονται και νεες τρυπες τα στηριγματα.

Μαλλον θα πρεπει να τη δεις απο κοντα καποια στιγμη.

 

Στο παρακατω βιντεακι ο αναβατης κανει κριτηκη για τα Firestone Deluxe Champion (δεν θυμαμαι αν το εγραψα, ο πωλητης μου ειπε οτι η διαφορα αναμεσα στα δυο ηταν το λογοτυπο στο λαστιχο "same factory, same tyre, different logo"):

 

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.