- Απαντήσεις 118
- Εμφανίσεις 16,5k
- Δημοσιεύτηκε
- Τελευταία Απάντηση
Μέλη που απάντησαν περισσότερο
-
noe 36 posts
-
bbk 17 posts
-
Homo RatUς 12 posts
-
χρηστος 8 posts
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ
Featured Replies
Παρακολουθείται από 0
- Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.
Μετά από κάποιες αποτυχημένες προσπάθειες να αποκτήσω μια 350άρα, δεν ήταν δύσκολο τη λογική να νικήσουν το πείσμα και η επιθυμία. Έτσι αρχές του Οκτώβρη παρελήφθη.
Όμως η πρώτη μου επαφή με αυτή τη μοτοσικλέτα ήταν πολύ νωρίτερα, πριν ένα χρόνο περίπου, όταν ο Γιάννης με έστειλε να την δω και να του την αγοράσω. Έτσι και έγινε.
Βλέποντας πως δεν πρόκειται να βρω 350άρα (με πιάναν οι τσιγκουνιές μου), ο Γιάννης προθυμοποιήθηκε να μου δώσει τη δικιά του με το σκεπτικό ότι στην Καστοριά και να την φτιάξει δεν πρόκειται να την χαρεί. Έτσι εγένετο η μεταβίβαση μπας και την χαρώ εγώ (λέμε τώρα) και ξεκίνησε ο αγώνας να γίνει η μοτοσικλέτα αν όχι εμφανίσημη, τουλάχιστον αξιόπλοη.
Η μοτοσικλέτα μπήκε σε ένα άδειο δωμάτιο και επί μία εβδομάδα γύρναγα γύρω - γύρω της προσπαθώντας να συνειδητοποιήσω που έμπλεξα. Ο σκοπός μου ήταν να την κυκλοφορήσω για ένα διάστημα έτσι αλλά κάτι η διαρροή στην φλάτζα κεφαλής, το μοχλικό των ταχυτήτων που ήταν μπουργάνα, ο διακόπτης των φώτων που δεν δούλευε, η σπασμένη βέργα του μπροστινού φρένου, πήρα βαθιά ανάσα και ξεκίνησα.

Πριν συνεχίσω να σας περιγράφω με φωτορομάντζο την αποκατάστασή της, θέλω να ευχαριστήσω όσους μέχρι στιγμής μου έχουν συμπαρασταθεί είτε ηθικά είτε υλικά.
Ευχαριστώ λοιπόν τους: SSAV, χρήστο, andrew, SV2MDL, bbk, rousmak, Brancaleone, geofa, Ακριβοδίκαιος Νομοφύλαξ, κ.λπ.
Ευχαριστώ όμως και όλη την κοινότητα, διότι νιώθω την υποστήριξή σας.
...Και ξεκινάει η περίοδος της απόλυτης μουτζούρας στο επόμενο επισόδειο..!!
This post has been promoted to an article