Το παρών θέμα ανοίγετε κατόπιν ωραίας ιδέας του συμφορίτη Χρήστου.
Θα παρακαλούσα να κρατηθεί το θέμα καθαρό χωρίς περιττά σχόλια.
Τα μέλη που θα γράφουν/προτείνουν το/τα συνεργείο/α που έχουν πάει να μας γράφουν και τις εντυπώσεις τους.
Το παρών θέμα δεν αποτελεί καμία διαφήμιση και δημιουργήθηκε λόγω τον ιδιαίτερων συνθηκών που αντιμετωπίζουμε με την εν λόγω μηχανή σαν και τα συνεργεία επισκευής είναι δυσεύρετα για την καλή μας.
Θα παρακαλούσα να κρατηθεί το θέμα καθαρό χωρίς περιττά σχόλια.
Τα μέλη που θα γράφουν/προτείνουν το/τα συνεργείο/α που έχουν πάει να μας γράφουν και τις εντυπώσεις τους.
Το παρών θέμα δεν αποτελεί καμία διαφήμιση και δημιουργήθηκε λόγω τον ιδιαίτερων συνθηκών που αντιμετωπίζουμε με την εν λόγω μηχανή σαν και τα συνεργεία επισκευής είναι δυσεύρετα για την καλή μας.