Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ρυθμιση Καρπυρατερ . . . .,κελαιδαμε Λεμε !!!!!!!!!!

Δημοσιεύτηκε
Σας παραθετω κατοπιν πολυημερων διαδυκτιακων συσχετισεων
τα τρια και μοναδικα αρθρα της διαδικασιας ρυθμισεως μειγμα-αερος των mickarb 28,24:

https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/540/wEvbEB.png
https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/661/w7rCcZ.png
https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/912/zj1AlX.png



Τα τρια αυτα αρθρα περιγραφουν βημα βημα τη διαδικασια της πεδιβοητης
ρυθμισης της βιδας -οχι του ρελαντι- αλλα της αλλης της καθοριστικης βιδας του αερα.

Διαπιστωσα ουσιαστικα πως απο μας ζητουν σε 2-3 σταδια στρεψης της βιδας να διαπιστωσουμε 2-3 φορες την ανωτατη στιγμη υψηλων στροφων του κινητηρα για να τελειοποιηθει και να ολοκληρωθει η διαδικασια ρυθμισης.

. . . . ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ δεν μπορει να επιτευχθει η σωστη ρυθμιση για τον απλο λογο οτι στα 3 αυτα σταδια ρυθμισης τον μοναδικο οργανο εξακριβωσης
Των στιγμων των ανωτατων στροφων ειναι. .. . . . .ΤΟ ΑΥΤΙ ΜΑΣ.

. . ΤΟ οποιο αυτι κατα προσεγγιση σε 3 κλιμακωτες στιγμες θα μας απομακρινει τελικα απο το σωστο αποτελεσμα και τελικα τα καρπυρατερ θα δουλευουν μετρια εως χαλια.

Ετσι καθησα και σκεφτηκα τι θα μπορουσε να μου δωσει , την ωρα που στρεφω τη βιδα του αερα αργα την ενδειξη εκεινης του χιλιοστου της στιγμης των υψηλοτερων στροφων του κινητηρα . . . . .και τελικα :

Ευρηκα!!!!!!!!!
VOILA !!!!!!!!!!! :

http://www.aliexpress.com/item/High-Quality-Non-Contact-Tach-Tool-Handheld-Digital-Laser-Photo-Tachometer-Tester-RPM-Motors-New-Hot/32243701429.html

Το αγορασα και πεταει.ειναι οντως 100% ακριβειας.
Το εξακριβωσα με makita drapana.

Βγαζεις το καπακι της καμπανας,στοχευεις το βολαν με το εργαλειο και το οποιο δειχνει εκεινες τις 2-3 στιγμες των ανωτατων στροφων του κινητηρα καθως γυριζεις χιλιοστα αργα τη βιδα . . . . . . .

. . τα πολοιπα βηματα απο τα 3 αρθρα


Ετσι δουλευει

https://youtu.be/86EVkt9AnEw
  • Απαντήσεις 315
  • Εμφανίσεις 51,9k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • On 29/5/2015 at 1:56 PM, χρηστος είπε: παιδια θα σας απογοητευσω!!! ακομη και βιντεο να τραβηξουμε δεν θα μπορεσουμε να καταλαβουμε τιποτα ... Που εί

  • βρε μεχρι και την κουκλα μου πειραματοζωο εκανα για τη παρεα 

  • Υπέροχες στιγμές όμως, μαζί με τον Νικόλα και τον Θανασαρα έχουμε κάνει και μαστορεματα στη μηχανή του Θανάση ,στην ανάσταση μιας 350 αρας μετά και πολλά άλλα, αρε  Νικόλα και Αλπικε τι ωραίες καταστά

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Το βιντεο του Χρηστο ειναι σωστο.Το εχασαν μονο σε ενα σημειο.Η βιδα του αερα ηταν ηδη ανοιχτη στην 1/μιση στροφη και απο εκει και μετα ανοιγαν κι αλλο τον αερα.Ενω θα επρεπε να ηταν τερμα βιδομενη (αντε λιγο ανοιχτη για να μην εσβηνε)και απο εκει και μετα να ακολουθουσαν τις σωστες οδηγιες που ειχαν γραψει.Κατα τα αλλα ηταν αψογο βιντεο.Οποιος θελει ακολουθει την ιδια γραμμη που εκανε ο Χρηστος απλα να βιδωσει πρωτα το βιδακι σχεδον στο τερμα κλειστο.

Δημοσιεύτηκε

Οσο γι'αυτο που λεει ο Στεφανος για ξερογκαζια και μαυρους καπνους.Ναι..ετσι πρεπει αλλα δεν φταιει το μειγμα αλλα ο κακος χορος καυσης- μεγαλες βαλβιδες και φυσικα το ενα μπουζι.

Δημοσιεύτηκε
3 ώρες πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

Και του ενός δουλεύει στην1.5 στροφές αέρα και του Στέφανου στις 2.5 ?

παιδια η ρυθμιση του καρμπυρατερ ειναι πανω σε μια συγκεκριμενη πεπατημενη .

παρολα αυτα ,εαν εχω μια μηχανη με ενα καρμπ με συγκεκριμενα ζιγκλερ και συγκεκριμενο φιλτρο αερα και κανω ρυθμιση του καρμπυρατερ και ολα καλα .....και μετα απο ενα χρονο αποφασισω  στην ιδια μηχανη  να αλλαξω ζιγκλερ με μεγαλυτερα ή με μικροτερα ,αλλαξω φιλτρο αερα πιο ελευθερο ή πιο κλειστο , η ρυθμιση θα πρεπει να ειναι ιδια παλι? 

αν φυγω απο το νησι και παω να ζησω στα Ιμαλαια ::): που η πυκνωτητα του αερα στην ατμοσφαιρα ειναι αντε γεια ,παλι την ιδια ρυθμιση θα εχω στο καρμπ μου ?

και αν δουλευει στο αυτι σωστα στις 1,5 στροφες αερα αλλα επειδη εχω δωσει περισσοτερο καυσιμο ειναι σωστο?

και αν δουλευει στο αυτι σωστα στις 2.5 στροφες αερα αλλα εχω δωσει λιγοτερο καυσιμο ειναι σωστο ?

επομενως ,ηθικο διδαγμα .....καταλαβαινουμε οτι εχουμε ρυθμισει σωστα το καρμπυρατερ οταν:

1. Η αναλογια που εχουμε ρυθμισει στη σχεση αερα-μιγματος ειναι τετοια που οταν γυρναμε το χερουλι του γκαζιου εχουμε αμμεση αποκριση και οι στροφες πεφτουν ομαλα οταν επιστρεφει  το χερουλι στην αρχικη του θεση .

2. Οι στροφες του κινητηρα παραμενουν σωστες ακομη και οταν εχει ζεσταθει και δεν αλλαζουν και ακομη  οταν στο ρελαντι επανερχονται και διατηρουνται οπως τις ειχαμε ρυθμισει .

3. Οταν μετα απο  μερικα  χιλιομετρα  οδηγησης ελεγξουμε το μπουζι και το δουμε να εχει ενα ωραιο καφε χρωμα ενδεικτικο της σωστης καυσης με την σωστη αναλογια αερα-μιγματος !!!!

Αυτα τα τρια αν ειναι σωστα τοτε εχετε ρυθμισει σωστα το καρμπ σας !!!!!:geia:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Το 3ο σημείο του Χρήστου για την ακίδα είναι πολύτιμος οδηγός για την ρύθμιση ...συμφωνώ

 

..Η παράθεση για τις αλλαγές ατμοσφαιρικής πίεσης είναι σωστή αλλά δεν αφορά τη ρύθμιση 

 

Τα μηχανάκια ρυθμίζονται στα εργοστάσια με καυσαναλυτες με ατμοσφαιρικές πιέσεις που αφορούν τη τοποθεσια του εργοστασίου και κατά επέκταση το μέσο όρο των πόλεων που δουλεύουν τα μηχανάκια (..όντως ένα μανισιο καρμπυρατέρισιο μηχανακι άμα κινείται ΜΟΝΙΜΑ  σε περιοχες με ανέλπιστο υψόμετρο πρεπει να επέμβει μαστορας 

 

 

..έχω manual της mikuni κ αναφέρεται επ' ακριβώς η ίδια μέθοδος του Χίτσκοκ.

 

...το ζήτημα είναι το εξής :

 

Πρέπει στο στριψιμο της βίδας του αέρα , να εντοπιστεί το peak δλδ το υψηλότερο στιγμιαία των στροφών του κινητήρα

 

..μετά κατεβάζεις το ρελαντί στις 950 στροφές κ επαναλαμβάνεις τα παραπάνω βήματα ...ΜΕΧΡΙ ΕΚ ΝΕΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΤΟ ΞΕΒΕΙΔΩΜΑ ΤΗΣ ΒΙΔΑς ΤΟΥ ΑΕΡΑ..

 

...ΤΟΤΕ Κ ΜΟΝΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΣΩΣΤΑ.

 

...ασχετο :

 

 

...αν το μηχανάκι ρυθμιστεί σε sea level πχ θεσ/νίκη με τη μέθοδο Χίτσκοκ ( που είναι κ η ορθή κατ εμε)

..τοτε εκ νέου ΑΛΛΗ θα ναι η ρύθμιση άμα ξαναγίνει στο υψόμετρο 1000μετρων

 

..για μένα το μυστικό είναι να   εξακριβωνεις το peak των στροφών στην επανάληψη των βημάτων της ρύθμισης..

 

Όλα από εκεί ξεκινούν..

 

 

Έχω μανισιο ζιγκλέρ μανισια βελόνα κ θέση μανισιο φίλτρο

 

Άμα βάλω 1μιση στροφή το μπουζί γίνεται κατραμι..

 

...σε μένα τουλάχιστον.

 

 

 

Δημοσιεύτηκε

Για να ελέγξεις σωστά το μπουζί πρέπει να βγεις πορεία π.χ. 50 χλμ. και να σβήσει αμέσως,  να περιμένεις να παγώσει για να δεις το μπουζί,  μέσα στη πόλη μαύρο θα είναι. 

Δημοσιεύτηκε
3 ώρες πριν, Ο/Η stekouros έγραψε:

 

 

...το ζήτημα είναι το εξής :

 

Πρέπει στο στριψιμο της βίδας του αέρα , να εντοπιστεί το peak δλδ το υψηλότερο στιγμιαία των στροφών του κινητήρα

 

..μετά κατεβάζεις το ρελαντί στις 950 στροφές κ επαναλαμβάνεις τα παραπάνω βήματα ...ΜΕΧΡΙ ΕΚ ΝΕΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΤΟ ΞΕΒΕΙΔΩΜΑ ΤΗΣ ΒΙΔΑς ΤΟΥ ΑΕΡΑ..

 

...ΤΟΤΕ Κ ΜΟΝΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤEP

 

 

Έχω μανισιο ζιγκλέρ μανισια βελόνα κ θέση μανισιο φίλτρο

 

Άμα βάλω 1μιση στροφή το μπουζί γίνεται κατραμι..

 

...σε μένα τουλάχιστον.

 

 

 

ΡΕ ΝΟΕΕΕΕΕΕΕ !!!!!!βρε στο βιντεακι μας τελικα την καναμε σωστα την ρυθμιση? γιατι οταν στην δευτερη προσπαθεια καναμε σωστα ολα τα βηματα και προσπαθησαμε να ανεβαζουμε επιπλεον με το βιδακι του αερα δεν ακουγε .... δεν επιρρεαζονταν οι στροφες ....αρα  το ειχαμε πετυχει !!!!!!!!!! ΕΥΓΕ μας !!!!!!!

 

Στεκουρε μου ,  αν  δεν σου ρυθμιζεται στην 1,5 στροφη σωστα  .... λες να εχει σχεση με τυχον λανθασμενη ρυθμιση του χρονισμου του κινητηρα ? μηπως εχεις την ρυθμιση του αβανς πολλυμετα το injection advance και γιαυτο και σου καρβουνιζει το μπουζι ? 

και γιαυτο δινοντας πιο πολλυ αερα στο βιδακι του καρμπ  βλεπεις ενα πιο καθαρο μπουζι αλλα ετσι κουκουλωνεις το προβλημα του λανθασμενου χρονισμου χωρις να το καταλαβαινεις ,.....???.....

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

Ξερω τι φταιει..

Οι βαλβιδες του που δεν ακουει και τις εχει χαλαρες.Ποσες φορες θα του το πουμε οτι το διακενο ειναι μηδενικο.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Παιδιά μέσα σε 2' γίνεται το ολοκαίνουργιο μπουζί με κατάμαυρη ακίδα..

 

Κάθε καρμπυρατέρ στα Enfield θέλει διαφορετική ρύθμιση

 

..μπορεί όπως λέει ο Χρήστος (..κ έχει δίκιο)να ναι μικρή η απόκλιση κ όλα τα Enfield να παίζουν μεταξύ μιάμιση κ δυόμιση οι στροφές..

 

....αλλά μηχανολογικά πρέπει να σεβαστούμε αυτή τη διαφορά κ να πρέπει να δίνουμε σε κάθε καρμπυρατέρ ...ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΙΣΗ

 

...το χούμε πει πολλάκις:

 

..." άλλο πρέπει κ άλλο Πέπη"..:raining_smiley:

Δημοσιεύτηκε

...το κλασικο σεταρησμα του εργοστασιακο δεν ξεφευγει Στεφανε. ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.

 

Εχουμε ρυθμησει καμια τεσσερα με πεντε μηχανακια εργοστασιακα και ολα ηταν εκει στην μια και μιση με αποκληση πολυ πολυ μικρη...κατι της στροφης δηλαδης.

 

Την βελωνα την ειδες σε πια θεση την εχεις? Ειναι γυαλισμενη μπροστα, να εχει φυγει το μπρονζε χρωμα...?

 

Και αν δεν κανεις χιλιομετρα μεσα στην πολη ολο μαυρο θα το περνεις...οτι ειπε και ο Noe.

Δημοσιεύτηκε
Την 20/2/2018 at 9:53 ΠΜ, Ο/Η stekouros έγραψε:

 

 

..το Enfield μου είχε  μανισιο  2 και 2/3 από τέρμα βιζωμενο από το εργοστασιο

 

..όταν το έβαλα στη 1 κ 1/2 εβγαζα κατάμαυρο ντουμάνι από την εξάτμιση κ έγινε το ολοκαίνουργιο μπουζί κατάμαυρο μέσα σε σε 2 λεπτό λειτουργίας..

 

Κάθε καρμπυρατέρ παιδιά έχει τη δική του ρύθμιση..:faskelo:

 

 

 

εχει γουστο οταν λες Στεφανε 2 και 2/3 να εννοεις ακριβως το ιδιο με οταν λεω εγω 1 και 1/2 !!!!!! 

τι εννοω?

η μιση στροφη της βιδας ειναι η εξης :  αν θεωρησουμε πως η  χαρακιά της βιδας που τοποθετουμε το κατσαβιδι  ειναι καθετη ,η μιση στροφη ειναι να την στρεψουμε την βιδα δεξιοστροφα μεχρι να ξαναφερουμε την χαρακια της στο καθετο παλι.

εαν εσυ Στεφανε την μιση που σου λεω ,την διαβαζεις ως μια τοτε οι 2και 2/3 οι δικες σου ειναι η 1και 1/2 δικες μου !!!!!!

βρε μηπως τοσο καιρο την μιση στροφη την αναφερεις ως μια ???????????

Δημοσιεύτηκε

Aρα ......  το ρυθμιζες στη  μιαμιση στροφες με το δικο σου σκεπτικο    (   στην ουσια το εβαζες μιση στροφη και μισο της μισης ακομη..... δηλαδη ουτε καν μια στροφη ολοκληρωμενη  )  και το καυμενο δεν μπορουσε να αναπνευσει και σου καρβουνιαζε το μπουζι !!!!!!

αυτο εκανες φιλε Στεφανε !!!! μονο ετσι εξηγειται !!!!! 

γιαυτο και σου δουλευει μια χαρα σε αυτες τις στροφες που αναφερεις ως 2 και 2/3 ,γιατι πολλυ απλα  ειναι στην πραγματικοτητα 1 και 1/2 στροφες !!!!!!!!!!!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

και για να το πω εντελως παιδικα ωστε να το καταλαβουμε ολοι ..... 

παρτε ενα  μπλε στυλο και κρατηστε το ορθιο ,

επανω  ειναι η μυτη του και κατω ειναι το στρογγυλο μπλε καπακι,

1.στρεψτε τον ωστε να παει κατω η μυτη και πανω το καπακι ( εκει ειναι μιση στροφη)

2.συνεχιστε να τον στρεφετε μεχρι να ξαναερθει η μυτη επανω ( εκει ειναι μια στροφη)

και στην περιπτωση 1. και στην περιπτωση 2. το στυλο ειναι ορθιο ,καθετο προς το εδαφος.....

μονο ομως στην περιπτωση 2. εχει ολοκληρωσει μια πληρη στροφη (μια στροφη ,οχι δυο)

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Χρήστο από 12 ώρα η άκρη της γραμμής πάει όχι 6 δλδ μισή αλλά παλι 12.. δλδ 1 στροφή

 

 ...ρε συ καλά το έκανα

 

...έτσι νομίζω τουλαχιστον:angry5:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Η ιστορία θέλει βίντεο

 

..μπελάς όμως

 

..κάμερες στηριχτηρακια..κτλ

 

..( χωρίς βίντεο ΔΕΝ γίνεται σφαγη:happy1:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Το χω το μηχανάκι στη Σουρωτη όταν θα το φέρω Θεσνικη ..θα τραβήξω εγώ το βίντεο..

 

 

..τσιλικο..οργανωμένο..

 

 

...γτ με τρώει κ μένα η απορία με τη ρύθμιση..

Δημοσιεύτηκε
23 λεπτά πριν, Ο/Η stekouros έγραψε:

Χρήστο από 12 ώρα η άκρη της γραμμής πάει όχι 6 δλδ μισή αλλά παλι 12.. δλδ 1 στροφή

 

 ...ρε συ καλά το έκανα

 

...έτσι νομίζω τουλαχιστον:angry5:

σωστα ,απο 12 να παει παλι 12 η ακρη της γραμμης ,

για κανε επαληθευση και πες?

η μαυριλα στο μπουζι ομως μονο ετσι εξηγηται,οτι δηλαδη απο 12 το πηγαινες στο 6 και το θεωρουσες ως μια πληρη στροφη !!!πρεπει να βρηκαμε το μπερδεμα ποιο ηταν τελικα :geia:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.