- Απαντήσεις 86
- Εμφανίσεις 17,1k
- Δημοσιεύτηκε
- Τελευταία Απάντηση
Μέλη που απάντησαν περισσότερο
-
bbk 15 posts
-
andrew 9 posts
-
Αντωνης Σταθακης 7 posts
-
χρηστος 6 posts
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ
Most Popular Posts
-
...μου άρεσαν αρκετα, δεν ξερω απο ποιότητα τη λένε... https://www.banggood.com/Motorcycle-Bike-Side-Saddlebag-Canvas-Luggage-Khaki-Bag-p-1163952.html?rmmds=search
-
-
Γενικα ο κανβας ειναι μοδα τωρα στις τσαντες.Οπως και τα cafe racer...γι'αυτο εγινε το παντρεμα!! Κι εμενα ειναι απο τις αγαπημενες μου τσαντες στο συνολο πανω σε μια μαστρομοτοσυκλετα. Κοιτ
Featured Replies
Παρακολουθείται από 0
- Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.
Bαλίτσες έχει ο hitchcock:
1. [url=http://www.hitchcocksmotorcycles.com/images/enfield_india/done/large92524.jpg]panniers[/url] από πλαστικό
2. [url=http://www.hitchcocksmotorcycles.com/images/enfield_india/done/large92570-YY1Y6013.jpg]panniers army type[/url] μεταλλικές στρατιωτικού τύπου
3. [url=http://www.hitchcocksmotorcycles.com/images/enfield_india/done/large92551.jpg]leather pannier bags and frames[/url] δερμάτινες αλλά σταθερό σχήμα.
Άλλος τρόπος είναι να κάνεις πατέντα, αρκεί να βρεις τα σωστά βαλιστάκια και κάποιον (αν δε ξέρεις ή μπορείς ο ίδιος) να σου φτιάξει τις βάσεις. Ενδεικτικά:
- Ο bbk, όπως έγραψε [url=http://royalenfieldclub.gr/index.php?topic=37.msg239#msg239]εδώ[/url], πήρε από το Βαρδάρη βαλιστάκια από στρατιωτικούς ασυρμάτους και έφτιαξε τα πολύ ωραία βαλιστάκια που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Περιμένουμε το report μπιμπικί!
- Ο Διονύσης μου υπέδειξε στο αμερικάνικο φόρουμ κάτι [url=http://www.enfieldmotorcycles.com/forum/index.php/topic,8071.0.html]αντίστοιχο[/url], όπου κάποιος χρησιμοποιήσε τα army type σε EFI, κάνοντας πατέντα γιατί δεν πιάνουν σε αυτό τον τύπο.
- Εγώ βρήκα και τις [url=http://www.survival.gr/product_info.php?cPath=55&products_id=1174]θήκες πυρομαχικών[/url] αλλά είναι λίγο μικρές έχω την εντύπωση...
Εγώ έχω την EFI και κανένα από τα τυποποιημένα δεν πιάνουν. Οπότε οδηγούμαι σε λύση πατέντα. Μίλησα και με έναν μάστορα και μου είπε ότι μπορεί να φτιάξει βάσεις. Οπότε αφού αποφασίσω για τα βαλιστάκια... 8)