Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bαλίτσες

Δημοσιεύτηκε
Ανοίγω αυτό το θέμα με αφορμή τις φωτογραφίες του bbk, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι σταθερές βαλίτσες θα με έκαναν να αισθάνομαι περισσότερη ασφάλεια να αφήσω κάτι μέσα (έστω και τα χαρτιά της μηχανής) σε σχέση με τα δερμάτινα βαλιτσάκια.

Bαλίτσες έχει ο hitchcock:
1. [url=http://www.hitchcocksmotorcycles.com/images/enfield_india/done/large92524.jpg]panniers[/url] από πλαστικό
2. [url=http://www.hitchcocksmotorcycles.com/images/enfield_india/done/large92570-YY1Y6013.jpg]panniers army type[/url] μεταλλικές στρατιωτικού τύπου
3. [url=http://www.hitchcocksmotorcycles.com/images/enfield_india/done/large92551.jpg]leather pannier bags and frames[/url] δερμάτινες αλλά σταθερό σχήμα.

Άλλος τρόπος είναι να κάνεις πατέντα, αρκεί να βρεις τα σωστά βαλιστάκια και κάποιον (αν δε ξέρεις ή μπορείς ο ίδιος) να σου φτιάξει τις βάσεις. Ενδεικτικά:

- Ο bbk, όπως έγραψε [url=http://royalenfieldclub.gr/index.php?topic=37.msg239#msg239]εδώ[/url], πήρε από το Βαρδάρη βαλιστάκια από στρατιωτικούς ασυρμάτους και έφτιαξε τα πολύ ωραία βαλιστάκια που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Περιμένουμε το report μπιμπικί!
- Ο Διονύσης μου υπέδειξε στο αμερικάνικο φόρουμ κάτι [url=http://www.enfieldmotorcycles.com/forum/index.php/topic,8071.0.html]αντίστοιχο[/url], όπου κάποιος χρησιμοποιήσε τα army type σε EFI, κάνοντας πατέντα γιατί δεν πιάνουν σε αυτό τον τύπο.
- Εγώ βρήκα και τις [url=http://www.survival.gr/product_info.php?cPath=55&products_id=1174]θήκες πυρομαχικών[/url] αλλά είναι λίγο μικρές έχω την εντύπωση...

Εγώ έχω την EFI και κανένα από τα τυποποιημένα δεν πιάνουν. Οπότε οδηγούμαι σε λύση πατέντα. Μίλησα και με έναν μάστορα και μου είπε ότι μπορεί να φτιάξει βάσεις. Οπότε αφού αποφασίσω για τα βαλιστάκια... 8)
  • Απαντήσεις 86
  • Εμφανίσεις 17,1k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • ...μου άρεσαν αρκετα, δεν ξερω απο ποιότητα τη λένε... https://www.banggood.com/Motorcycle-Bike-Side-Saddlebag-Canvas-Luggage-Khaki-Bag-p-1163952.html?rmmds=search  

  • Αντωνης Σταθακης
    Αντωνης Σταθακης

    Γενικα ο κανβας ειναι μοδα τωρα στις τσαντες.Οπως και τα cafe racer...γι'αυτο εγινε το παντρεμα!! Κι εμενα ειναι απο τις αγαπημενες μου τσαντες στο συνολο πανω σε μια μαστρομοτοσυκλετα. Κοιτ

Featured Replies

  • 3 months later...
Δημοσιεύτηκε

http://www.louis.de/_30c27ec2134960050e10fe365d74638402/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10025155,  ΠΑΡΕΛΑΒΑ  ΠΡΙΝ  ΛΙΓΕΣ  ΜΕΡΕΣ  ΑΥΤΕΣ,  ΗΤΑΝ  ΠΡΟΣΦΟΡΑ, ΘΑ  ΒΑΛΩ  ΦΩΤΟ  ΝΑ  ΤΙΣ  ΔΕΙΤΕ  ΕΠΑΝΩ  ΣΤΗΝ  ΜΟΤΟ

Δημοσιεύτηκε

Mετά το ταξίδι μας το σημερινό στην Λίμνη δόξας αρχίζω να γλυκοκοιτάω δερμάτινες βαλίτσες .

Ευχαριστώντας και τον φίλο Κίμωνα για την παραχώρηση μέρους του χώρου από τις δικές του βαλίτσες.Για το γλυκό τριαντάφυλλο και τον χωριάτικο τραχανά!!!

Με ενδιαφέρουν κυρίως δερμάτινες απλές ,που να μπαινοβγαίνουν και χωρίς να θέλουν σιδερένια βάση...

Σχετικά μικρές και κομψές...Με κλασσικό στυλ και όχι αμερικάνικο..

Ώστε να τις χρησιμοποιώ μόνο στις εκδρομές...

Μετά από μικρή έρευνα κατέληξα ότι οι τιμές είναι στο Θεό!!!!

Θα πρέπει να αποφύγω σίγουρα Ινδία και Αμερική για το φόβο τελωνείου...

Αυτές είναι που μου άρεσαν περισσότερο:

 

h33k.jpg    ppqb.jpg

 

 

Δημοσιεύτηκε

Αν δεν κάνω λάθος τις έχουν και στην αντιπροσωπεία...Θα κάνω ένα τηλ να δω τι τιμή θα τις ξεφουρνίσουν!!!!

Δύσκολοι καιροί και δεν είμαστε για καμιά περιουσία!!

Στη χειρότερη θα έχουμε τον Κίμωνα!!!!

Υ.Γ. Κίμωνα ξεχάσαμε τα κόκκαλά για τον σκύλο μου σήμερα στην ταβέρνα!!!

Δημοσιεύτηκε
βρε andrewκανε μια βολτα μοναστηρακι , εχει απλες δερματινες σαν αυτες στη φωτο που εβαλες , αγορασε και δυο μεταλλικα σηματακια royal enfield κοτσαρισε τα επανω και ετοιμες οι βαλιτσες royal enfield
Δημοσιεύτηκε

...πάρε τσάντες ταχυδρόμου αν βρεις, είναι πολυ όμορφες.

Θεσσαλονίκη δεν βρήκαμε με τίποτα.

Δημοσιεύτηκε
bbk τετοια γραφεις και θα σου κοτσαρει ο noe τη φωτο του Ινδου με τα βυτια γαλακτος !!! η εβγα της γειτονιας !!! χα!χα!χα!
Δημοσιεύτηκε

αστα να πάνε Χρήστομ....

 

 

...να κάτι τέτοιο λέω

 

70101895.jpg

Επεξεργάσθηκε από το μέλος bbk

Δημοσιεύτηκε

εεεεε αυτές τις λένε "τσάντες ταχυδρόμου" γιατί αυτοί είχαν τέτοιο σχέδιο...

μη πιάνσσσσσσ?

Επεξεργάσθηκε από το μέλος bbk

  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε

Tελικά απέκτησα τις δερμάτινες βαλίτσες ROYAL ENFIELD από το φίλο Ενφιλντά Κώστα 'Σπληνάντερο'...!!!!

Ο Κώστας γνήσιος Ενφιλντάς μου έδωσε τις δικιές του οι οποίες είναι σε άριστη κατάσταση!!!

Ο βαλίτσες τώρα είναι πάνω στη μηχανή αλλά θα βγουν και θα χρησιμοποιούνται στις εκδρομές της λέσχης...

Η οπτική της μηχανής μου είναι καλύτερη χωρίς βαλίτσες παρόλο που τα βαλιτσάκια είναι κουκλιά!!!

Ο Κώστας μερακλής και ψύρας τις είχε σε άριστη κατάσταση!!!

Όταν τα καταφέρω θα σας παραθέσω και φωτογραφίες!!!

Να ευχαριστήσω και τον Κίμωνα για την μεσολάβηση!!!

Και προπάντων τον Κώστα Σπληνάντερο!!!

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

Mετά από ιδιαίτερη ενασχόληση και φαντασία κατάφερα και έκανα πατέντα για να κάθονται οι τσάντες μία μία στο πλάι της μηχανής (χωρίς σαμάρι) να μπαινοβγαίνουν σε 1 λεπτό χωρίς δεματικά ,κορδόνια και άλλα εργαλεία του :devil: , και το κυριότερο: Nα μην κουνιούνται καθόλου!!

 

Το φωτορεπορτάζ για όοοποιον ενδιαφέρεται θα είναι έτοιμο αύριο!

  • 3 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
Βρε Captain Kouk ακομα δεν ηρθε το αυριο...?Που ειναι το φωτοτετοιο τελος παντων.Για δωσε μας κατι να παρουμε καμια ιδεα,γιατι με ενδιαφερει το θεμα.
Δημοσιεύτηκε

Εεεχμ,έχεις δίκιο σύντροχε,μου ξέφυγε τελείως :wallbash: .

Λοιπόν,ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Είχα αγοράσει αυτές εδώ τις κλασσικές βαλίτσες: 

 

[url=http://postimg.org/image/94dgtbjm3/]large_Nordcap_Saddle_Bags_3_13_07_15.jpg[/url]

 

Αφού έβγαλα όλα αυτά τα χλαπατσίμπαλα που είχανε πάνω, προσπαθούσα κανά χρόνο να βρώ ένα τρόπο να τις δένω και να μη φεύγουνε. Το άλλο πρόβλημα που είχα ήταν ότι πολλές φορές ήθελα να βάλω μόνο τη μία ,πράμα που γινότανε μεν με κάτι δεσίματα της κακιάς ώρας με δεματικά, αλλά και πάλι μόλις ήθελα να τη βγάλω,άιντε κόψε με πένσα και μετά άιντε ξαναδέσε. Άσε που γδέρνανε και τη μηχανή τα ταιράπς.

 

Έτσι λοιπόν , αποφάσισα να καταργήσω τελείως το σαμαροδέσιμο, και να κάνω τις τσάντες ανεξάρτητες. Έραψα πάνω δύο δερμάτινους ιμάντες

[url=http://postimg.org/image/umqdz5jq5/]DSC03172.jpg[/url]

 

και ακριβώς εκεί που κουμπώνει η τσάντα, τα τσουτσούνια που πιάνουν οι ιμάντες.

 

[url=http://postimg.org/image/89inccisd/]DSC03173.jpg[/url]

 

Έτσι κάθε τσάντα πιάνει μόνης της πάνω στις μπάρες που έχει το μηχανάκι

[url=http://postimg.org/image/8v7m8gdul/]DSC03174.jpg[/url] [url=http://postimg.org/image/elxsm6lul/]DSC03175.jpg[/url]

 

και κουμπώνει ακριβώς από κάτω

[url=http://postimg.org/image/rfr91s9wd/]DSC03176.jpg[/url]

 

Σε συνδυασμό με το βάρος της πραμάτειας που φορτώνεις , δεν κουνιούνται καθόλου, άσε που είναι πάρα πολύ πρακτικές στο βγάλε βγάλε

 

 

 

υ.γ. (άσχετο ,αλλά επειδή πήρα φόρα) ιδού πως μεταμορφώνεται το μηχανάκι εαν γυρίσεις το τιμόνι ανάποδα :D

[url=http://postimg.org/image/id2rura59/]DSC03178.jpg[/url]

Δημοσιεύτηκε

 

υ.γ. (άσχετο ,αλλά επειδή πήρα φόρα) ιδού πως μεταμορφώνεται το μηχανάκι εαν γυρίσεις το τιμόνι ανάποδα :D

,ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Είχα αγοράσει αυτές εδώ τις κλασσικές βαλίτσες: 

Ωρε, φίλε με!!!
Αγωνιστικό το έκανες το μηχανάκι... Με κλιπόνς :)
 ...και βαλίτσες: :D

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.