Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

2018 Royal Enfield Twin 650

  • Απαντήσεις 160
  • Εμφανίσεις 30,9k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Λοιπον, Το μηχανακι ειναι πολυ δυνατο, με ωραια ροπη, και ομαλη δυναμη. Δεν το ανεβασα πανω απο 3.500 στροφες λογω στρωσιματος. Τα abs δουλευουν πολυ στρωτα, και στριβει πολυ ωραια. Μοιαζει πολυ

  • Για να μην ξεχνιόμαστε, τι έρχεται...  

  • επιτιδες τα κανουνε!!!! για να τα αγοραζεις injection  και μετα να σκας αλλα 1000 ευρω για να τους βαλεις amal καρμπυρατορια !!!!!!

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

Ανακόινωση του το REOC Greece λέει ότι η θα δούμε απο κοντά ένα Interceptor και ένα Continental 650 ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ, στην έκθεση μοτοσυκλέτας στις 22 Απριλίου!!!!

 

Μάλιστα ο νέος αντιπρόσωπος σχολιάζει κάτω απο την ανακόινωση ότι ΑΡΧΕΣ ΙΟΥΛΙΟΥ ΑΝΑΜΕΝΕΙ 8 ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ!!!

Αρχίστε οικονομίες

 

:food::beer:

Δημοσιεύτηκε

..θα ναι ψεκαστο κ αυτό?....:mad2:

 

 

..μα δε μας λυπουνται.....:wallbash:

 

 

...μα,πάει μαζί η ομορφιά του κλασικού με τεχνολογία κ @ρχιδιες...

 

...τί δεν καταλαβαίνουν ?

 

1.αισθητηρας θέση γκαζιού.....

2.αισθητηρας θερμοκρασίας εισερχόμενου αέρα......

3. Αισθητήρας οξυγόνου εξαγωγης..

4.αισθητηρας πίεσης εισερχόμενου αέρα..

5.αισθητηρας ατμοσφαιρικής πίεσης

 

....κ.ο.κ

 

....κ όλα αυτά για :

10-20% καλύτερα καυσαέρια κ λίγο καλύτερη οικονομία

 

 

..μα να ζητιανευει η Τεχνολογία τη παρέα της Ομορφιάς...:smoking_58:

 

 

...ΔΕ ΣΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΡΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ..!!

 

....ΟΟΟΥΥΥΥΥΥΣΣΣΤΤΤ:shooty:

Δημοσιεύτηκε

επιτιδες τα κανουνε!!!!

για να τα αγοραζεις injection  και μετα να σκας αλλα 1000 ευρω για να τους βαλεις amal καρμπυρατορια !!!!!!::):

Δημοσιεύτηκε

...κια μην αφοριζετε την τεχνολογια γιατι θα σας παρω τα αιφον και τα ταμπλετ και αντε να σας δω πως θα βλεπετε βιντεακια και οτι αλλο...

...με περιστερια θα στελνατε μυνηματα Re...?

 

...το θεμα ειναι να εχουν καλη κατασκευη εφαμηλη της σημερινης τεχνολογιας, να εχουν υποστηρηξη για τις βλαβες και να μην παιζουν στου ερωτιαρη το κεφαλι που αγαπησε το μηχανακι και δεν εχει μεταπτυχιακο στην μηχανολογια για να το επισκευασει...

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

Λοιπον εχουμε ενα δείγμα πιθανής τιμής:

 

https://www.google.gr/amp/s/www.zigwheels.com/newbikes/Royal-Enfield%3fis_amp=1

 

 

Απο τις ινδικές τιμες βλεπουμε οτι η Classic εχει 170.000 ρουπια=2150 ευρω.

Η interceptor εχει τιμη 325.000=4050 ευρω.

 

Αρα αν εδω θεωριτικα η Classic εχει 6000, αναμένουμε η τιμη της Interceptor να κινηθεί γυρω στα 10000 ευρω (!!!)

 

Δημοσιεύτηκε

Αν δεν κινηθουν στα 6.000 θα τα κανουν μπετονιερες...

...το benelli το ειδατε...??? Στα 6500 το εχουν και ειναι τουμπανο το εργαλειο...

Δημοσιεύτηκε

Στην Ιταλία έχουν μιλήσει για τιμή γύρω στα 6.500 για την interceptor 650, και με τον αντιπρόσωπο που μίλησα μου είπε το ίδιο. Εδώ όπως με ενημέρωσε θα την έχει διαθέσιμη αρχές Ιουνίου / Ιουλίου για test ride. Oπότε λίγη υπομονή ακόμη. Πάντως αν η τιμή του θα είναι πάνω απο 7.000 δεν το βλέπω να πουλάει... Ίδωμεν.

Επειδή η παλιά interceptor mk2 είναι μακράν το πιο όμορφο και αλήτικο κλασσικό μηχανάκι που κατασκευάστηκε ποτέ κατα την ταπεινή μου γνώμη, ανυπομονώ να δώ και να οδηγήσω την καινούργια!

 

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε
Την 4/13/2018 at 2:38 ΜΜ, Ο/Η mikezante έγραψε:

Λοιπον εχουμε ενα δείγμα πιθανής τιμής:

 

https://www.google.gr/amp/s/www.zigwheels.com/newbikes/Royal-Enfield%3fis_amp=1

 

 

Απο τις ινδικές τιμες βλεπουμε οτι η Classic εχει 170.000 ρουπια=2150 ευρω.

Η interceptor εχει τιμη 325.000=4050 ευρω.

 

Αρα αν εδω θεωριτικα η Classic εχει 6000, αναμένουμε η τιμη της Interceptor να κινηθεί γυρω στα 10000 ευρω (!!!)

 

 

ΒRE όσο και να ελπίζετε, κατω απο 8-8,500 ευρω δεν υπαρχει περιπτωση να τα δούμε!

Δημοσιεύτηκε

και βλεπει μετα καποιος το triumph thruxton r1200 του 2018 και τα ξεχναει ολα ,και απλα αγοραζει triumph !!!!

ÎÏοÏέλεÏμα εικÏÎ½Î±Ï Î³Î¹Î± triumph thruxton r 2018

 

ÎÏοÏέλεÏμα εικÏÎ½Î±Ï Î³Î¹Î± triumph thruxton r 2018

 

image.jpeg

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

Κακε εεεεεεε κακε!!!

 

 

...ξερεις ομως κατι, το ενα θα ειναι 650cc που σημαινει αλλη συντηρηση, αλλη βενζινη, αλλα τελη κυκλοφοριας, αλλα ασφαληστρα...και πιστεψε με πως ειναι πλεον υπολογησημα...

 

Δες ποσο πωλουντε τα 650vstrom και ποσο τα r1150gs και r1200gs...

...τις τιμες ειναι καλυτερα να τις βλεπουμε τον χειμωνα γιατι τωρα ο καθεις ζητα κατα ποσο την εχει σηκωμενη...

 

 

 

την σημαια ρε ρεμαλια αμεσος το μυαλο σας στις ψολ€ς...:rasta:

  • 2 months later...
Δημοσιεύτηκε

Διέρρευσαν φωτογραφίες με τα τεχνικά χαρακτηριστικά από το manual

 

https://www.google.gr/amp/s/www.bikewale.com/m/news/royal-enfield-interceptor-continental-gt-specs-sheet-leaked-november-launch-35842/amp/

  • 4 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
Την 2/28/2018 at 12:47 ΜΜ, Ο/Η mikezante έγραψε:

Ανακόινωση του το REOC Greece λέει ότι η θα δούμε απο κοντά ένα Interceptor και ένα Continental 650 ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ, στην έκθεση μοτοσυκλέτας στις 22 Απριλίου!!!!

 

Μάλιστα ο νέος αντιπρόσωπος σχολιάζει κάτω απο την ανακόινωση ότι ΑΡΧΕΣ ΙΟΥΛΙΟΥ ΑΝΑΜΕΝΕΙ 8 ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ!!!

Αρχίστε οικονομίες

 

:food::beer:

 

Μετά από τις παραπάνω (εγκυρότατες) πληροφοριες, πιστευω οτι τα δικυλινδρα θα τα δουμε με το κυαλι.

Ηδη διαβαζω άρθρα για τις καθυστερήσεις σε ολο τον κοσμο και τα σενάρια συνομωσίας.

 

Παντως στο παρακατω άρθρο φαινονται δυο σε κυκλοφορία:

https://www.news18.com/news/auto/royal-enfield-continental-gt-650-spotted-with-accessories-prior-to-india-launch-1882033.html

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Σήμερα είδα ανακοίνωση από τη Royal Enfield Australia και τη Royal Enfield America πως τα παγκόσμια "αποκαληπτήρια" των μοντέλων παραγωγής και τα πρώτα test rides θα γίνουν στις 26/9, σε 3 μέρες δηλαδή.

 

42363978_2101849316699302_42853857264737

Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

Αναβεις φωτιες, αναβεις και ολα τα καις...!!!

 

Πωλείται GS 1150, χαλλλαρά μεταχειρισμενο;;:lol10:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
8 ώρες πριν, Ο/Η mikezante έγραψε:

Πωλείται Triumph Bonneville 865 μαυρ:unhappy:ο 

 

Χαχαχ περίμενε RE να περάσουν κανά δυο χρόνια πρώτα... να λυθούν τα "πιθανά" προβλήματα.:happy-smiley41:

 

Κάπου είδα τιμή στις ΗΠΑ περίπου 6.000$ για τα απλά χρώματα και 6.700$ για αυτά με το χρώμιο.

 

Συγκριτικά, η Bullet Stealth Black έχει 5.800$ στις ΗΠΑ και εδώ 6.600€.

 

ΑΡΑ...

Αν ισχύουν οι παραπάνω τιμές υπολογίστε τα Twins από 7.000€ μέχρι 7.500€ στην Ελλάδα. Άκρως δελεαστική τιμή, ε;!...:hellored:

 

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος elifain

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.