Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

2018 Royal Enfield Twin 650

  • Απαντήσεις 160
  • Εμφανίσεις 30,9k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Λοιπον, Το μηχανακι ειναι πολυ δυνατο, με ωραια ροπη, και ομαλη δυναμη. Δεν το ανεβασα πανω απο 3.500 στροφες λογω στρωσιματος. Τα abs δουλευουν πολυ στρωτα, και στριβει πολυ ωραια. Μοιαζει πολυ

  • Για να μην ξεχνιόμαστε, τι έρχεται...  

  • επιτιδες τα κανουνε!!!! για να τα αγοραζεις injection  και μετα να σκας αλλα 1000 ευρω για να τους βαλεις amal καρμπυρατορια !!!!!!

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

RE παιδιά δε σας φαίνεται σαν μπασμένος ο κινητήρας?

Δηλαδή του λείπει ύψος στα κύλινδρα και στην αριστερή μεριά το τριχωνικό καπάκι δεν έχει ωραίες γωνίες.

Περισσότερο μου αρέσει το πρώτο,  το κλασικό, το παππουδίστικο..:wink:

Δημοσιεύτηκε

Εμενα μου αρεσουν οοοοολα.Και ο κινητηρας και τα κυβικα και τα αλογα..ακομα και το σαζμαν.Το μονο που ισως θα ηθελα ακομα θα ηταν αλλο εναν δισκο μπροστα στα φρενα ή εστω τριπιστονο re αδερφακι μου.Αλλα τι να πουμε κι εμεις με τα ταμπουρα..οποτε τελειο!Ειδικα το gt φαινετε πολυ custom απο το εργοστασιο.Το αλλο ναι μεν ωραιο αλλα οταν εχεις χαζεψει το παλιο...τι να πριτς το καινουριο.Ειδικα η σελα του χαλια...οπως νομιζω και τα πισο αμορτισερ θα επρεπε να εχουν ενα πιο κλασικο look.Ενω το gt ειναι κουκλι..μα πολυ πιο κουκλι το καινουριο απο το παλιο.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
 

Re Ρουκετα...το δικο σου βαψιμο ειδαν κι εβαψαν το καινουριο gt??:a010:

Λανσαρουμε μόδα, τι να κάνουμε 

παντος όντως ωραίος κινητήρας , και εμένα μου άρεσε.

Κανεις κάτι κουστουμιες με αυτών τον κινητήρα άλλο πράγμα.

Για πείτε τιμή ?

 

 

E6745C0D-1942-4724-B857-1D930E1FD35E.jpeg

3F752233-64C8-482E-9DB5-C7CA6C8278B6.jpeg

Δημοσιεύτηκε

...οπαλακιαααααααα...!!!

 

...αλλο ενα ονειροοοοοο...!!!

...δεν θα χαρουν ποτε τα σκελια μου αυτο το μηχανακι...οεοοοοοΟ...!!!

 

Οσο πιο γρηγορα το συνηδητοποιήσω τοσο πιο γριγορα θα το ξεπεφασω...

Δημοσιεύτηκε
 

παντος όντως ωραίος κινητήρας , και εμένα μου άρεσε.

 

είναι πλακουτσωτός, είναι μπασμένος, είναι χοντροκομένος,

είναι χοντροκομένος, είναι πλακουτσωτός, είναι μπασμένος,

είναι μπασμένος, είναι χοντροκομένος, είναι πλακουτσωτός,...

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :faskelo:

 

Δημοσιεύτηκε

Την πιο βασική ερώτηση δεν την έκανε κανένας...

 

Ο νέος κινητήρας κουμπώνει στο σασί της classic??? :lol7:

 

Αν κουμπώνει πουλάω κινητήρα EFI 500 με μόνο 6.500 χλμ στο κοντέρ...

 

Αντώνη σκέψου το, θα πας από τα 350 στα 500 και χωρίς διαρροές λαδιών και καυσαερίων :crazy:

Δημοσιεύτηκε
 

Αν έχει πάνω από 7.000€, δεν θα το πάρει κανείς στην Ελλάδα...

Γιατί βRE μπορεί (πλέον) το μοτέρ να αξίζει.

Πιστευω γύρο στα 7.400€

Αν δεν την φέρει η αντιπροσωπεία τότε να τους κάνω δώρο το λουκέτο.

 

Πιστευω ότι αυτό το μοτέρ που φοράει θα φέρει σε «μπελαδες» και τον Γρήγορη (αντιπροσωπεία) δεν είναι πλέον τόσο απλά τα πράγματα.

Δημοσιεύτηκε
 

Πιστευω ότι αυτό το μοτέρ που φοράει θα φέρει σε «μπελαδες» και τον Γρήγορη (αντιπροσωπεία) δεν είναι πλέον τόσο απλά τα πράγματα.

 

Μπορεί να τον στείλει για εκπαιδευτικά σεμινάρια στην Ινδία ή να γίνουν διαδικτυακά... :rtfm:

Δημοσιεύτηκε
 

 

Μπορεί να τον στείλει για εκπαιδευτικά σεμινάρια στην Ινδία ή να γίνουν διαδικτυακά... :rtfm:

 

Για θαύματα ψάχνεις 

Δημοσιεύτηκε

...πιστευω πως το μοτερ θα μπαινει σε ολες τις Enfield με την καταλληλη προσαρμογη...

...το θεμα ειναι πως θα το κυκλοφορησεις νομιμα...

 

Ρωτηστε στην αντιπροσωπια αν θα το φερει και ποσο θα βγει...

Δημοσιεύτηκε

Δεν θελω να σας στεναχωρισω αλλα το 500cc στην Ινδια κανει 1.76Lakh ενω το 650cc interceptor κατι λενε για 3.50Lakh αρα διπλη τιμη.Χα χα το continental λενε 4.50Lakh.Αρα το 500αρι 6.000ευρω με βαση την τιμη στην αντιπροσωπεια στην Ελλαδα,το interceptor 12.000ευρω και το continental περιπου 15.000ευρω.Αν ισχυει αυτο οοοσο και να το κατεβασουν παλι θα ειναι απαγορευτικο.

Δημοσιεύτηκε

Εγώ πάντως θα πάρω το interceptor...:boss:

@.

@

@

@

@

- Αφού πρώτα πουληθούν μερικά κομμάτια, περπατήσει (από άλλους) κάμποσα χιλιόμετρα  :lol3:

και λυθούν οι παιδικές ασθένειες όπως έλεγε ο ένας και μοναδικός ΜΙΧΑΛΗΣ ΣΑΒΑΙΔΗΣ:lol4:

- Αφού η αντιπροσωπεία φέρει εγκέφαλο και εκπαιδεύσει τον μάστορά της....:idea:

 

Δημοσιεύτηκε
 

Εγώ πάντως θα πάρω το interceptor...:boss:

@.

@

@

@

@

- Αφού πρώτα πουληθούν μερικά κομμάτια, περπατήσει (από άλλους) κάμποσα χιλιόμετρα  :lol3:

και λυθούν οι παιδικές ασθένειες όπως έλεγε ο ένας και μοναδικός ΜΙΧΑΛΗΣ ΣΑΒΑΙΔΗΣ:lol4:

- Αφού η αντιπροσωπεία φέρει εγκέφαλο και εκπαιδεύσει τον μάστορά της....:idea:

 

Δλδ σε αφίσα θα το πάρεις :happy-smiley41:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.