Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

2018 Royal Enfield Twin 650

  • Απαντήσεις 160
  • Εμφανίσεις 30,9k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Λοιπον, Το μηχανακι ειναι πολυ δυνατο, με ωραια ροπη, και ομαλη δυναμη. Δεν το ανεβασα πανω απο 3.500 στροφες λογω στρωσιματος. Τα abs δουλευουν πολυ στρωτα, και στριβει πολυ ωραια. Μοιαζει πολυ

  • Για να μην ξεχνιόμαστε, τι έρχεται...  

  • επιτιδες τα κανουνε!!!! για να τα αγοραζεις injection  και μετα να σκας αλλα 1000 ευρω για να τους βαλεις amal καρμπυρατορια !!!!!!

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

...RE φοστηδοι πατε φιρη φιρη να με κανετε και να πουλησω το Μενιο και δανειο να παρω και να ξανα παρω Enfield...!!!

 

:wallbash:

Δημοσιεύτηκε

...φημες λενε πως στην Ελλαντα μαζι με ολα τα αλλα που χαριζουν στους Αμερικλανους θα δινουν και μια πλεξουδα σκορδο μηκους 1 μετρο και 23 εκατοστα...για να μη ματιαζουν τον οδηγο τα λιγουρια με τα αλλα μηχανακια...:wallbash:

 

...Σπυρο πες με πως κανεις πλακα για τα δωρα και τις εγγυησεις των Αμερικλανων...!!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
3 ώρες πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

Σπυρο πες με πως κανεις πλακα για τα δωρα και τις εγγυησεις των Αμερικλανων...!!!

Οχι! Το διαβασα σε ένα μπλογκ που ασχολειται με την Ενφιλντ. 3 χρόνια εγγύηση μαζί με οδική και οι τιμες που εγραψα πιο πανω στη Βορεια Αμερικη. 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Να πούμε κι ότι τα 650 έχουν ίδια τιμη με την Continental GT 535 στην Αμερική..... 

Εδώ πόσο είχε καινούρια; 6.500€;

Δημοσιεύτηκε
23 λεπτά πριν, Ο/Η elifain έγραψε:

Να πούμε κι ότι τα 650 έχουν ίδια τιμη με την Continental GT 535 στην Αμερική..... 

Εδώ πόσο είχε καινούρια; 6.500€;

Νο κομεντ...!!!

:wallbash:

 

:angry1:

 

:cray:

 

...εμεις ειμαστε πιο πλουσιοι απο τους Αμερικλανους...!!!:faskelo:

Δημοσιεύτηκε

Βρε...λετε να μεινει η τιμη στα δικυλινδρα στα 6500 με 7000 και να πεσει η τιμη των classic?

Θα παρω δυο μονοκυλινδρα τοτες να τα κανω δικυλινδρα!

Ααααα ρε ονειρα!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

http://www.mcnews.com.au/royal-enfield-india-ready-to-take-on-the-world/

 

"... η Royal Enfield έχει μπει σε μια νέα εποχή ποιότητας και μοτοσυκλετιστικού ανταγωνισμού. Είναι πραγματικά ισορροπημένες μοτοσυκλέτες που τα καταφέρνουν θαυμάσια ξεπερνώντας κατά πολύ ένα Triumph Steet Twin στις στροφές, και σίγουρα αφήνοντας ένα Harley Street να φάει τη σκόνη τους."

 

"Οι δύο αυτες νέες μοτοσυκλέτες είναι απλά τα πρώτα βήματα στην προσπάθειά τους να γίνουν μια mainstream επιλογή και ανεβάζουν το κύρος της μάρκας παγκοσμίως."

 

 

Ρε λες;... :to_read_newsprint::sofos::crazy:

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος elifain

Δημοσιεύτηκε

Χμμμμμ, δεν ξέρω αν θα αντάλλαζα την Bonneville για μια Interceptor...

τις θέλω και τις δύο....:mad:

Δημοσιεύτηκε

...γιατι οχι...

...λετε να βγαλουν και το V2...???

...οπως και να εχει σε μια εποχη που δεν εχει να παρουσιασει κατι πραγματικα νεο...

...που γυρησε στην διασκευη και την μεταποιηση του παλιου ωστε να το πλασαρει για νεο...

...και ενω η κινεζοι δεν εχουν τρελαθει να κατακλιζουν την αγορα με βιταντζ μηχανακια, προφανος και υπαρχει ζητηση στην αγορα...

...εεεεεεε γιατι οχι και η Enfield που ειναι και η παλιοτερη ετερεια κατασκευης μοτοσυκλετων ή μαλλον η πρωτη που εφτιαξε μηχανη να μη συμετεχει σε αυτο...???

 

Δημοσιεύτηκε

Ναι οκ είναι μια ινδική εταιρεία όμως πιστεύαμε και πιστεύω (και ίσως το έκαναν) ότι θα έβγαζαν κάποια στιγμή και μοτέρ αξιόπιστο 

Δημοσιεύτηκε

Τοσο χαλια που εχουν γινει οοοολα τα αλλα...τα enfield θεωρητικα εχουν μπει κανονικα στον συναγωνισμο αξιοπιστιας!

Δημοσιεύτηκε
20 λεπτά πριν, Ο/Η Βύρωνας έγραψε:

75000 χλμ με EFI. Τι να λεμε τωρα!!!

Και 1500€ γενική επισκευή, πραγματικά πλησιάζουν σε τιμές τις BMW 

σε αξιοπιστία άραγε .......................? :after_boom:

Δημοσιεύτηκε

Τα τελευτεα BMW δεν ειναι εκεινα τα αλεξησφαιρα μιας αλλης εποχης που καναν τα παντα...

...οπως και να εχει τα σημερινα μηχανακια εχουν πολλα μερη με ημερομξνια ληξης.

Βηρωνα για ανοιξε ενα θεμα με το μηχανακι σου και τι του εκανες στα 75.000 km

...τα χιλιομετρα για μονοκυλινδρο νομιζω πως ειναι πολυ καλα...

Δημοσιεύτηκε

Ισως το καλύτερο review. Κι επιτελους Χωριστά το Interceptor απο το GT.

 

Γενικά βλεπω πολυ καλες αντιδράσεις απο τους Αμερικανούς.

 

http://www.motorcycle.com/manufacturer/royal-enfield/2019-royal-enfield-continental-gt-650-interceptor-650-review-first-ride.html

 

 

 

Οσον αφορά τις τιμες που λέγατε, να ξερετε οτι οι τιμες στο USA ειναι παντα ΧΩΡΙΣ φπα, αφου καθε πολιτεία εχει το δικό της ποσοστό. Συνηθως ειναι γυρω στο 12%.

 

Οποτε δλδ η τιμη παει περιπου στα 6700 $ δλδ περιπου 6000 ευρωωωωωωω

αλλαξτε ηπειροοοοοοοο

Επεξεργάσθηκε από το μέλος mikezante

Δημοσιεύτηκε

Εγω παντως εχω δυο παρατηρησεις και για τα δυο μοντελα.

Η μια παρατηρηση που δεν μου αρεσει ειναι η πισο ζαντα.Νομιζω ενα κλικ πιο φαρδυα θα επρεπε να ειναι.Τουλαχιστον οπτικα κατι δεν μου παει καλα και με το να εχουν και δυο τελικα πισο το κανει να φαινετε ακομα πιο λεπτο.Λογικα σηκωνει φαρδυτερο λαστιχο αλλα νομιζω παλι κατι θα του λειπει απο το πισο μερος.

Τωρα οσον αφορα το καθε μοντελο χωριστα.Στο interceptor δεν μου αρεσει καθολου μα καθολου η σελα του.Αααααν το αγοραζα ποτε που πολυ θα ηθελα θα του εφτιαχνα αλλη.Κατα τ'αλλα  κουκλα.

Το GT τωρα ολα τελεια..πανεμορφα..εκτος το κουρμπαριστο κομματι του σκελετου πισο στην ουρα.Νομιζω παει πολυυυυυυ πισο.Γνωμη μου θα επρεπε να φευγει λιγο εξω απο το τερμα της σελας κι οχι τοσο.Λογικα το εκαναν για να παταει η βαση του πισο φαναριου αλλα κι αυτο αν το αγοραζα..που πολυ παλι θα ηθελα..νομιζω θα το εκοβα για πλακα 5cm και φυσικα αλλο φαναρι με βαση στο φτερο.Ομως...το κοβεις εχοντας το αγοραζει καινουριο?Αμεεε...!Φυσικα και το κοβεις.

Οπως και να εχει ομως ειναι και τα δυο αξιοζηλευτα!!

Βουν βουν...:bike:

 

Δημοσιεύτηκε

...εγω λεω να αρχησουμε ομαδικα να γραφουμε τζοκερ...γιατι αλλο δρομο δεν βλεπω για να το αποκτησουμε... :wallbash:

Δημοσιεύτηκε

@Αντωνης Σταθακης πιστεύω ότι για την δεύτερη παρατήρηση που έκανες για το gt το κουρμπαριστο κομματι του σκελετου πισο στην ουρα είναι τόσο μακρη για να δέχεται ποιο μακριά σέλα .

Δημοσιεύτηκε
6 ώρες πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

@Αντωνης Σταθακης πιστεύω ότι για την δεύτερη παρατήρηση που έκανες για το gt το κουρμπαριστο κομματι του σκελετου πισο στην ουρα είναι τόσο μακρη για να δέχεται ποιο μακριά σέλα .

Δεν με νοιαζει.

Χα χα..

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.