Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

2018 Royal Enfield Twin 650

  • Απαντήσεις 160
  • Εμφανίσεις 30,9k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Λοιπον, Το μηχανακι ειναι πολυ δυνατο, με ωραια ροπη, και ομαλη δυναμη. Δεν το ανεβασα πανω απο 3.500 στροφες λογω στρωσιματος. Τα abs δουλευουν πολυ στρωτα, και στριβει πολυ ωραια. Μοιαζει πολυ

  • Για να μην ξεχνιόμαστε, τι έρχεται...  

  • επιτιδες τα κανουνε!!!! για να τα αγοραζεις injection  και μετα να σκας αλλα 1000 ευρω για να τους βαλεις amal καρμπυρατορια !!!!!!

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
Την 13/10/2018 at 12:50 ΜΜ, Ο/Η Αντωνης Σταθακης έγραψε:

Οοοοοοοοο...

 

 

Αφιερωμένο σε όσους λένε ότι οι RE είναι αργές...

 

Εμείς τις πάμε αργά για να απολαμβάνουμε τη διαδρομή...

  • 3 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε

Μετά από επικοινωνία με την αντιπροσωπεία σχετικά με τα νέα Twins:

Η τιμή θα ανακοινωθεί την ερχόμενη εβδομάδα στην EICMA.

Οι πρώτες μοτοσικλέτες αναμένονται τέλος Γενάρη και οι παραγγελίες ξεκινάνε από 11 Νοέμβρη.

 

Κι ένα πολύ ωραίο review:

http://www.mcnews.com.au/royal-enfield-650-twins-review-continental-gt-review-interceptor/

Δημοσιεύτηκε
Την 2/28/2018 at 12:47 ΜΜ, Ο/Η mikezante έγραψε:

Ανακόινωση του το REOC Greece λέει ότι η θα δούμε απο κοντά ένα Interceptor και ένα Continental 650 ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ, στην έκθεση μοτοσυκλέτας στις 22 Απριλίου!!!!

 

Μάλιστα ο νέος αντιπρόσωπος σχολιάζει κάτω απο την ανακόινωση ότι ΑΡΧΕΣ ΙΟΥΛΙΟΥ ΑΝΑΜΕΝΕΙ 8 ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ!!!

Αρχίστε οικονομίες

 

:food::beer:

 

Από 22 Απρίλη2018  φτασαμε να λεμε οτι θα ερθουν Ελλάδα Γενάρη του 2019.

 

Εσάς δε σας βρομάει κάτι;

Δημοσιεύτηκε
3 ώρες πριν, Ο/Η mikezante έγραψε:

 

Από 22 Απρίλη2018  φτασαμε να λεμε οτι θα ερθουν Ελλάδα Γενάρη του 2019.

 

Εσάς δε σας βρομάει κάτι;

 

Πιο πιθανοί λόγοι, κατά την γνώμη μου πάντα:

- Το φιάσκο με τις πρώτες παρτίδες της Himalayan που τους οδήγησε να βελτιώσουν κατά πολύ το QA τους, να παραγγείλουν νέα μηχανήματα για τα εργοστάσια κλπ. Δεν μπορεί να κάνει άνοιγμα σε αγορές με μηχανές που έχουν πολλά προβλήματα.

- Επιπλέον R&D, δοκιμές κλπ. Είναι πρωτότυπα εδώ και κάποιο καιρό, όπως και η Tenere 700 της Yamaha, που θα παρουσιαστεί επίσημα στην EICMA 2018 την επόμενη εβδομάδα, και το πρώτο πρωτότυπο το έδειξαν στην EICMA 2016, δύο ολόκληρα χρόνια πριν δηλαδή.. Μόνο καλό για εμάς μπορεί να είναι τέτοια καθυστέρηση. Τα reviews λένε όλα για πολύ καλές ποιοτικά μηχανές που σε κάνουν να απολαμβάνεις την οδήγηση. Κανένα δεν διάβασα που να λέει κάτι κακό..!

  • 3 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε

Οι πρώτες ανακοινώσεις σχετικά με την τιμολογησή τους στην Ελλάδα...

https://www.bikeit.gr/new-models/royalenfield/17715-nea-montela-2019-royal-enfield-2019-pote-erxontai-stin-ellada-kai-poso-tha-kostizoun

 

 

Δημοσιεύτηκε
1 ώρα πριν, Ο/Η Βύρωνας έγραψε:

Ενδιαφερον οντως.... Θα παμε καμια εκδρομουλα??

 

Βύρωνα πως τα καταφέρνεις και είσαι ταυτόχρονα off topic αλλά και on topic 

  • 2 months later...
Δημοσιεύτηκε
Την 3/11/2018 at 6:35 ΜΜ, Ο/Η mikezante έγραψε:

 

Από 22 Απρίλη2018  φτασαμε να λεμε οτι θα ερθουν Ελλάδα Γενάρη του 2019.

 

Εσάς δε σας βρομάει κάτι;

 

Και ακόμα έρχονται!?

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε
Την 28/2/2018 at 12:47 ΜΜ, Ο/Η mikezante έγραψε:

Ανακόινωση του το REOC Greece λέει ότι η θα δούμε απο κοντά ένα Interceptor και ένα Continental 650 ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ, στην έκθεση μοτοσυκλέτας στις 22 Απριλίου!!!!

 

Μάλιστα ο νέος αντιπρόσωπος σχολιάζει κάτω απο την ανακόινωση ότι ΑΡΧΕΣ ΙΟΥΛΙΟΥ ΑΝΑΜΕΝΕΙ 8 ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ!!!

Αρχίστε οικονομίες

 

:food::beer:

 

Και συνεχίζουμε..!?

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε
46 λεπτά πριν, Ο/Η mikezante έγραψε:

Μετά από 4 χρόνια επιτέλους ήρθαν?

 

Τεταρτη απογευματάκι πάμε να τα δούμε!

 

1) mikezante 

2) ?

Μπράβο , να μας μεταφέρετε εντυπώσεις και φωτό.

έχοντας μια επικοινωνία για κάτι που είχα στο μυαλό μου (δεν μας έκατσε όμως κρίμα) με την αντιπροσωπεία με ενημέρωσαν (θα ανοίξει σχετικό θέμα με λεπτομέρειες) ότι θα γίνουν και διαφορα event για την twin

Δημοσιεύτηκε
4 ώρες πριν, Ο/Η mikezante έγραψε:

Μετά από 4 χρόνια επιτέλους ήρθαν?

 

Σα να μη πέρασε μια μέρα...:crazy:

1) mikezante 

2) noe

3) ..?

Δημοσιεύτηκε

Δεν ξερω αν θα ακουστω προκλητικος, αλλα δεν βλεπω τον λογο να αγορασει καποιος τελευταιας τεχνολογιας ινδικη μηχανη.

Προσωπικα εκανα υποχωρηση γιατι ηθελα κατι να μοιαζει οσο γινεται σε κατι παλιο και κλασικο. Παντα το made in India θα το βλεπω ως πηγη προβληματων αλλα αναγκαιο κακο μιας και ηθελα "παλια" μηχανη και δεν πηγα για Ural λογω Ρωσιας / αντιπροσωπειας. Αναμενομενα ηταν τα οποια προβληματα θα ειχα λογω περασμενης τεχνολογιας, αλλα απαραδεκτα τα θεματα ποιοτητας (μεταλλων, φινιρισματος, σκασιματων σε χρωμια, κ.λπ.).

Δεν βρισκω τον λογο να αγορασω ψεκασμους, δισκοφρενα και λοιπα μοντερνα καλουδια παιζοντας κορωνα γραμματα τα νευρα μου σε οτι αφορα αντιμετωπιση πελατη / αντιπροσωπεια και ποιοτητα μονο και μονο για να εχω καλυτερη τιμη. Αυτο δεν αλλαζει την αγαπη που εχω για την παλια Bullet μου αλλα ποτε αυτη δεν θα με εκανε να αγορασω αλλο προϊον λογω brand και μονο. Εννοειται ΑΝ ποτε πηγαινα για τετοιου ειδους μηχανη, θα εκανα υπομονη για κανα χιλιαρικο παραπανω και θα επαιρνα Triumph ή οτιδηποτε αλλο απο "δοκιμασμενη" εταιρια.

Δημοσιεύτηκε
47 λεπτά πριν, Ο/Η hawklord έγραψε:

 ΑΝ ποτε πηγαινα για τετοιου ειδους μηχανη, θα εκανα υπομονη για κανα χιλιαρικο παραπανω και θα επαιρνα Triumph ή οτιδηποτε αλλο απο "δοκιμασμενη" εταιρια.

 

Κανα τριχίλιαρο θες να πεις!?

Δημοσιεύτηκε

Θα εδινες για τις ρεπλικες της R51 απο Κινα παραπανω απο τριχιλιαρο; Μαντεψε ποσο τις πουλανε και ειναι και κινεζικες (ενα σκαλι παρακατω απο τους ινδους σε ποιοτητα και ανταλλακτικα). Με τις δοσεις μου ειχε βγει η Μαυρουκα στην ιδια τιμη με τις 2 καινουριες. Εν γνωση μου τα εσκασα και ρισκαρα γιατι αλλου δεν ειχε "παλιες"...

Δημοσιεύτηκε

Κάντε υπομονή 2-3 χρόνια να τσουλήσουν για να δούμε τις παιδικές ασθένειες.

Το σίγουρο είναι πως αυτή η κοινότητα δεν θα χαϊδέψει αυτιά. 

Δημοσιεύτηκε

@hawklord σε κάποια συμφωνώ και σε αλλά διαφωνώ. Κάποτε ακούγαμε και κινεζικά μηχανάκια και στριβαμε γωνία . Τώρα ο τόπος έχει γεμίσει κινεζικά. 

Απο θέμα ποιότητας θα δείξει , από θέμα τιμής σίγουρα πολύ καλό.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.