Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Πότε Θα Ανοιξουν Οι Αγορές ;

Δημοσιεύτηκε

Εχω παθει στερηση με την αδυναμια μου/μας  να αγορασω οτιδηποτε απο το νετ . Πειτε τον πονο σας και οτι νεα κατα καιρους εχετε για το θεμα εστω και ραδιο αρβυλα .

  • Απαντήσεις 164
  • Εμφανίσεις 17,5k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Εγώ κατάφερα να αγοράσω ρούχα από Αγγλία από κατάστημα στο οποίο δεν παιρνούσαν ούτε η προπληρωμένη της Πειραιώς, ούτε η Mastercard της Πειραιώς ούτε η Visa της HSBC. Η γενική λογική είναι:

  • ...το λεπον σκάλωσε το πράμμα... ...αρχηκα με λογαριασμο paypal και με χρήματα μονο στο PayPal balance  μπορεις να αγοράσεις απο το ebay όπως και απο κινεζομάγαζα...!!! ...το πρόβλημα είναι

  • Χρησιμοποιησα το συστημα που περιγραφει ο Branca παραπανω , που ειχε νομιζω αναφερθει παλαιοτερα ισως σε αυτο το θρεντ και η αγορα μου στο Paypal στεφθηκε με απολυτη επιτυχια. Η αγορα εγινε απο Αγγλια

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

 -ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙ- κατάφερα να κάνω κι εγώ αγορά :)

Φτου, είχε τόσο ενδιαφέρον αυτό το thread.. :dry:

Δημοσιεύτηκε

Φτου, είχε τόσο ενδιαφέρον αυτό το thread.. :dry:

Αυτό το σχόλιο, αυτές οι λίγες λέξεις, τοποθετημένες σε αυτήν την συγκεκριμένη σειρά και στιγμή, ήταν η μεγαλύτερη κακία και το πιό κακεντρεχές σχόλιο που έχω διαβάσει σήμερα σε αυτό το φόρουμ.

Εγώ φταίω ρε... που τότε που ήσουν ο μόνος που μπορούσες να κάνεις αγορές, δεν σε έδωσα στεγνά στην τράπεζα, να σου κόψουν την πρόσβαση...

Εγώ φταίω !!!! :wallbash: :angry009: :mad2: :mad: :unhappy: :ranting3: :ranting: :bash: :swear:

Δημοσιεύτηκε

Μια ακόμη παρατήρηση:

Προσπαθώντας να κάνω ακόμη μια αγορά απο Ebay, εξακολουθεί να μην μου το επιτρέπει.

Προσπαθώ να αγοράσω κατι λάμπες led για το σπίτι απο Κίνα μεριά.

 

Η προηγούμενη αγορά που πέρασε ήταν από Ebay και πάλι αλλά απο Αγγλία.

Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω τι γίνεται!!!!!!

 

Μπορείς να χαίρεσαι ακόμη, Νίκο :)

Δημοσιεύτηκε
Να παρεις τις λαμπες απο εδω και να πας στην τραπεζα να τους αλλαξεις τα φωτα...!!!Χα χα χα.
Δημοσιεύτηκε

Κανονίστε τώρα να πέσετε όλοι με τα μούτρα στα σουρλομπιχλιμπίδια σας, 

Προσπαθώντας να κάνω ακόμη μια αγορά απο Ebay, 

Είσαι γιγαντιαίος εξαρτημένος πλεονέκτης,  το Σύστημα τους καταλαβαίνει φτούνους.. :huh:

Δημοσιεύτηκε

 

 

Είσαι γιγαντιαίος εξαρτημένος πλεονέκτης,  το Σύστημα τους καταλαβαίνει φτούνους.. :huh:

 

ε όχι και πλεονέκτης!

Τόσο καιρό στερημένος, έπρεπε να πάρω διπλή δόση αγορόπρεζας για να ισιώσω!

Μην κοιτάς που άλλοι έπαιρναν την δόση τους εν μέσω τρελλής ανέχειας... πού να μας καταλάβουν αυτοί :)

Δημοσιεύτηκε

Προσπαθώ να αγοράσω κατι λάμπες led για το σπίτι απο Κίνα μεριά.

 

Λοιπόν, είχα και έχω το ίδιο πρόβλημα κι εγώ από Κίνα.

Θα με ρωτήσετε εύλογα πως αγόραζες τόσο καιρό?

Ιδού λοιπόν τι μου συμβαίνει:

Από όταν είχα κάνει εγγραφή στο Paypal είχα δηλώσει δύο κάρτες της Alpha Bank.

Η μία είναι Dynamic Visa την οποία την έχω δηλώσει primary και η άλλη είναι American Express ως βοηθητική.

Στο παρελθόν (προ c.c.) είχα παρατηρήσει πως όταν αγόραζα από Ευρώπη - Αγγλία το Paypal χρέωνε αυτόματα την Visa και όταν αγόραζα από τη λοιπή υφήλιο μου χρέωνε την American Express. Φυσικά είχα τη δυνατότητα και χειροκίνητης επιλογής για χρέωση κάρτας.

 

Σήμερα λοιπόν αφού αγόρασα από Κίνα, προσπάθησα να χρεώσω τη Visa και όχι την American Express, έφαγα πόρτα, δεν τα κατάφερα.

Η Visa μου δεν δουλεύει, με γλωσσόφαγες Γίγαντα.. :mad:

Οι δικές σας οι VisaREs δουλεύουν κανονικά..?

Δημοσιεύτηκε
Σήμερα λοιπόν αφού αγόρασα από Κίνα, προσπάθησα να χρεώσω τη Visa και όχι την American Express, έφαγα πόρτα, δεν τα κατάφερα.

Η Visa μου δεν δουλεύει, με γλωσσόφαγες Γίγαντα.. :mad:

Οι δικές σας οι VisaREs δουλεύουν κανονικά..?

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!! (χαιρέκακο και σαρδόνιο γέλιο)

Μάλλον αρχίζει και ξεκαθαρίζει το τοπίο σχετικά με το τί συμβαίνει στις κάρτες και τις χρεώσεις.

 

Λϊγες μέρες πριν τηλεφώνησα στην τράπεζα και ζητούσα εξηγήσεις γιατι δεν μπορώ να κανω αγορές με την κάρτα μου μέσω Paypal.

Βγήκε μια κοπελίτσα που μάλλον τα βρήκε σκούρα μαζί μου όταν άρχισε να μου λέει για τραπεζικές αργίες και άλλα τέτοια κουλά.

Της λέω ποιά αργία, κοπέλα μου. Οι τράπεζες είναι ανοιχτές και λειτουργούν και το Paypal έχει απελευθερωθεί για να γίνονται αγορές.

Οταν λοιπόν έκανα μια αγορά ήδη, ΓΙΑΤΙ δεν μπορώ να κάνω και άλλη;

Αρχισε να μου λέει κάτι για κωδικούς και ότι δεν είναι όλοι οι κωδικοί ανοιχτοί κλπ.

Για πες μου, τη ρωτάω, τι κωδικό έχει η αγορά που έχω ήδη κάνει και η οποία πέρασε;

Πολυκαταστήματα μου λέει.

Και η αγορά που δεν περνάει;

Γενικό εμπόριο μου λέει.

Δηλαδή, απαντώ, τα πολυκαταστήματα επιτρέπονται και το γενικό εμπόριο απαγορεύεται... Τι ανοησίες είναι αυτές;

Τέσπα, άκρη δεν βρήκα και έμεινε έτσι προσωρινά...

Τείνω να πιστεύω ότι έχει να κάνει με το μέρος απ' όπου προέρχεται η συναλλαγή, τουλάχιστον με την VISA.

Ιδια συμπεριφορά έχει και η MASTERCARD.

Τις επόμενες ημέρες θα περάσω και μια AMEX που έχω, για να δω αν διαφοροποιείται τίποτα...

Θα ενημερώσω..

Δημοσιεύτηκε

Να διευκρινίσω επαναλαμβάνοντας ότι οι βιζάρα μου δουλεύει κανονικά σε Ευρώπη και Αγγλία.

Χωρίς να κατέχω τα τραπεζικά φαντάζομαι ότι η κάρτα ΑΜΕΧ (που τυχαία είχα εκδώσει πριν χρόνια) πρέπει να έχει κάποια ιδιότυπη σχέση με τράπεζα εξωτερικού προς Αμέρικα μεριά. Είχα δε παρατηρήσει να μην γίνεται δεκτή από πολλά μηχανάκια ακόμα και τους σωστούς χρηματιστηριακούς καιρούς.

Επίσης παρακολουθώντας τις συναλλαγές των καρτών μέσω ebanking παρατηρώ ότι η βιζάρα ανταποκρίνεται άμεσα όταν την αρμέγω (εκαθαρίζονται) ενώ της ΑΜΕΧ κάνουν κάτι μέρες να ολοκληρωθούν και με μπερδεύει στα πραγματικά υπόλοιπα. Ευτυχώς αυτή η καθυστέρηση δεν δημιουργεί καμία παρεμβολή στο διαπλανητικό άρμεγμα και οι αγορές δεν "κόβουν".

Άρα τσιμουδιά, κάνω τον Κινέζο..!!  :secret:

  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε

Μπορω να επιβεβαιωσω τα καλα νεα!Μολις εγινε αγορα μεσω ebay μεσω Paypal!

Με Χιτσκοκ τι γίνεται, μπορούμε να αγοράσουμε..;

Δημοσιεύτηκε

Nίκο μίλησα με τη Eurobank τη Παρασκευή και έφαγα πόρτα.Μου είπαν ότι παραμένουν οι 6-7 κατηγορίες (αγορές εισητηρίων κλπ) και δεν έχει αλλάξει κάτι.Μιλάμε πάντα για διαδικτυακές αγορές για μαγαζιά εξωτερικού.Τώρα δεν ξέρω αν αλλάζει κάτι σε άλλη τράπεζα.

Πάντως ο Γρηγόρης από την αντιπροσωπεία μου ανέφερε:

"Oποιος ενδιαφέρεται για κάποια αγορά από Χίτσκοκ ας επικοινωνήσει με την αντιπροσωπεία να δώσει τους κωδικούς των προιόντων.Με το μαζευτούν κάποιες παραγγελίες,το προχωράει ο 'Αλεξ με την αγορά...''

Εγώ τη Τρίτη θα κατέβω αντιπροσωπεία για αλλαγή αμπερομέτρου και θα δώσω κάποιους κωδικούς προς αγορά.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος andrew

Δημοσιεύτηκε

Nα αναφέρω οτι σύντομα θα γίνει παραγγελία στο Χίτσκοκ από την αντιπροσωπεία.

Υπάρχουν ήδη παραγγελίες 4 μελών.

Όποιος ενδιαφέρεται να φέρει κάτι από Χίτσκοκ ας καλέσει στην αντιπροσωπεία μεσημεριανές ώρες να μιλήσει με τον ¨Αλεξ.

Καλό θα ήταν να δωθούν τα part numbers των προιόντων προς αποφυγή λαθών.

  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε

Τελικά, το όλο θέμα με το τί επιτρέπεται και τι απαγορεύεται να αγοράσει κανείς μέσω Ιντερνετ δεν βγάζει νόημα.

Από τότε που υποτίθεται ότι άνοιξαν οι αγορές παιδεύομαι να αγοράσω κάτι λάμπες led από Κίνα για το σπίτι και δεν με αφήνει με τίποτα.

Ομως, εχτές με άφησε και αγόρασα από Κίνα ledάκια για το μηχανάκι!!!!
Σήμερα με άφησε να αγοράσω επίσης τα λάστιχα για τα μαρσπιέ του οδηγού από Ινδία.

Τις ρημάδες τις λάμπες για το σπίτι, από διάφορους πωλητές δεν με αφήνει με τίποτα.

Φυσικά κανείς δεν ξέρει και δεν μπορεί να εξηγήσει τι επιτρέπεται και τι όχι....

Μάλλον είναι κάτι σαν ρουλέτα...

Ο,τι κατσει!!!

Δημοσιεύτηκε
Εχω μια MasterCard απο εθνικη κ αγοραζω πλεον ..απο παντου !!
Μολις εσταξα 25 ολοκληρα ευρουπουλακια κ τσιμπησα αυτο το ΚΟΣΜΗΜΑ αλουμινιου

http://www.ebay.com/itm/271897244984
Δημοσιεύτηκε

Εχω μια MasterCard απο εθνικη κ αγοραζω πλεον ..απο παντου !!
Μολις εσταξα 25 ολοκληρα ευρουπουλακια κ τσιμπησα αυτο το ΚΟΣΜΗΜΑ αλουμινιου

Στέκουρε.. για να δουμε .. αγοράζεις από παντού ή έχουν προηογούμενα με μένα;;;

Θα σου δώσω λίνκι στο Ebay, θα κάνεις την αγορά, θα σου δώσω διεύθυνση αποστολής και αν τα καταφέρεις σου στέλνω τα χρήματα μέσω Paypal...

Ειμαι περίεργος να δω αν θα μπορέσεις να τα αγοράσεις εσύ...

Δημοσιεύτηκε

Ειναι ακριβα ?
..στειλε λινκ..

Μα κ πως θα αλλαξω διευθυνση αποστολης ?

Κατά 99% δεν θα σε αφήσει να τα πάρεις :)

Αλλαγή διεύθυνσης γίνεται λίγο πριν πατήσεις το κουμπί στο Paypal για την πληρωμή, εκεί που βλέπεις την διεύθυνση αποστολήςτων πραγμάτων.

πατάς Change Address από κάτω και την αλλάζεις...

Την δική μου σου στην στέλνω σε PM. 

Το κόστος είναι κανα δεκάρι ευρώ πάνω κάτω....

Αναμένεις PM....

Δημοσιεύτηκε

Xεχεχεχε!

Τουλάχιστον τώρα ξέρω ότι δεν έχουν κάτι με μένα προσωπικά:)

Συμπέρασμα:

Αγορές από Κίνα δεν είναι σίγουρο ότι θα περάσουν όλες...

Δεν ξέρω με τι κριτήρια μπλοκάρονται και γι αυτό θα την ονομάσουμε Κριτήριο Ρουλέτα :)

Πάντως, ευχαριστώ για τον κόπο σου!!!

  • 5 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε

Παιδιά, ξέρει κανείς αν η αγορά στο ebay από Αμερική είναι εφικτή; 

Οπως ανέφερα και παραπάνω, κανείς δεν ξέρει παρά μόνο μετά την προσπάθεια!!!!

Προσπάθησε και πες μας αν πέρασε!

 

Νομίζω ότι ο μόνος τρόπος για να είσαι σίγουρος ότι θα περάσει η συναλλαγή είναι με την πατέντα της μεταφοράς ποσού πρώτα στο Balance του Paypal και μετά πληρωμή απ' εκεί.

Βέβαια, αυτό θα σε επιβαρύνει με ένα επιπλέον 4.5% ... ζυγίζεις και αποφασίζεις αλλά πρώτα προσπαθείς κανονικά....

Δημοσιεύτηκε

Σπύρο, δεν ξέρω αν τελικά έκανες την κίνηση για την αγορά που έλεγες αλλά μόλις ολοκλήρωσα μια αγορά από Γερμανία και πέρασε κανονικά.

Πριν χτυπήσω το Confirm Payment η φάση ήταν λίγο αμφίβολη για το αν θα λειτουργούσε...

Μάλλον έτσι θα έιναι από εδώ και πέρα!

Δημοσιεύτηκε
Ασχετο σχεδον, αΛλα χθες αγόρασα και απο το amazon.com , το αμερικανικο. Επιβεβαιωνω οτι μπορει πιά καποιος να αγορασει κανονικα από όλα τα αμαζον:
και το co.uk
Και το .de
Και το .com
Να σημειώσω οτι οι αγορες εγινανμε debit της Πειραιώς.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.