Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Πότε Θα Ανοιξουν Οι Αγορές ;

Δημοσιεύτηκε

Εχω παθει στερηση με την αδυναμια μου/μας  να αγορασω οτιδηποτε απο το νετ . Πειτε τον πονο σας και οτι νεα κατα καιρους εχετε για το θεμα εστω και ραδιο αρβυλα .

  • Απαντήσεις 164
  • Εμφανίσεις 17,5k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Εγώ κατάφερα να αγοράσω ρούχα από Αγγλία από κατάστημα στο οποίο δεν παιρνούσαν ούτε η προπληρωμένη της Πειραιώς, ούτε η Mastercard της Πειραιώς ούτε η Visa της HSBC. Η γενική λογική είναι:

  • ...το λεπον σκάλωσε το πράμμα... ...αρχηκα με λογαριασμο paypal και με χρήματα μονο στο PayPal balance  μπορεις να αγοράσεις απο το ebay όπως και απο κινεζομάγαζα...!!! ...το πρόβλημα είναι

  • Χρησιμοποιησα το συστημα που περιγραφει ο Branca παραπανω , που ειχε νομιζω αναφερθει παλαιοτερα ισως σε αυτο το θρεντ και η αγορα μου στο Paypal στεφθηκε με απολυτη επιτυχια. Η αγορα εγινε απο Αγγλια

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Φιλος μου ξεφουρνισε :

. .. αν κανεις αγορα 08:35- 10:10 το πρωι, η αγορα γινεται κανονικα.

Δοκιμαστε πρωινες ωρες.

Μπα τζίφος, δοκίμασα μετά τα μεσάνυχτα και τις ώρες που ανοίγουν οι τράπεζες αλλά δεν με αφήνουν... :mad:

Τώρα ψάχνω να βρω ποιος με κάρφωσε.. :shooty:

Δημοσιεύτηκε
Τα εξάσφαιρα ξαναβγήκαν από τα θηκάρια τους! Το τσεκούρι του πολέμου ξεθάφτηκε! Πίσσα και πούπουλα στους τραπεζίτες και στους απανταχού μηχανικούς royal enfield!

[off topic: Όταν θα έχω χρόνο (και όρεξη), πρέπει να φτιάξουμε ένα κόμικ με Άγρια Δύση...]

Ούτε εγώ μπόρεσα με master card να κάνω αγορά... :(
Δημοσιεύτηκε
Ρε παιδια ηρεμιστε...!Δωστε ψωμι στην αντιπροσωπεια.Ετσι θα γινει καλητερη!!!!!Νοε λες να σε καρφωσαν απο εκει...?Χα χα.
Δημοσιεύτηκε

Δοκίμασα κατά τις 5 και κάτι, το πρωί...

Guess what!!!!!
Λε πουλέ :)

(Δε τώρα μήνυμα τριών γραμμών που περιλαμβάνει ελληνικά, αγγλικά και κάτι που μοιάζει με γαλλικό και ΕΙΝΑΙ 'γαλλικό' τελικά :) )

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Gigas

Δημοσιεύτηκε

Δοκίμασα κατά τις 5 και κάτι, το πρωί...
Guess what!!!!!
Λε πουλέ :)
(Δε τώρα μήνυμα τριών γραμμών που περιλαμβάνει ελληνικά, αγγλικά και κάτι που μοιάζει με γαλλικό και ΕΙΝΑΙ 'γαλλικό' τελικά :) )

Βαλε και τεταρτη γραμμη που να λεει《ραους》Και Γερμανικο.
Δημοσιεύτηκε

Για επιβεβαίωση πραγματοποίησα την πρώτη μου αγορά μετά capital controls από ebay.. :emotions33:

Τίποταααααααά.. :mad:

Άκουσα ότι οι τράπεζες δεν ήταν έτοιμες μηχανογραφικά για εφαρμογή των περιορισμών στις πιστωτικές και μάλλον ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να αγοράσει τίποτα, ακόμη κι αυτοί που δικαιούνται. 

Ως φαίνεται πρόλαβα τις λίγες ώρες που αφέθηκε το σύστημα ανοικτό και έκανα τις λίγες αγορές μου.

Αν δεν αυξηθεί η ρευστότητα θα αργήσουμε πολύ να πάρουμε παπαράκια ιντερνετικά.

Γι αυτό προτείνω όλοι να βάλετε πάλι πίσω τα λεφτά σας από το StromaBank (ατάκα υπουργική) μπας και καταφέρω να αγοράσω τα μικρόμετρα που θα σας μετράω τις Enfield σας.. :dry:

Δημοσιεύτηκε

Γι αυτό προτείνω όλοι να βάλετε πάλι πίσω τα λεφτά σας από το StromaBank (ατάκα υπουργική) μπας και καταφέρω να αγοράσω τα μικρόμετρα που θα σας μετράω τις Enfield σας.. :dry:

Stroma Bank!!!

Καταπληκτική ατάκα και σίγουρα δεν ήταν του υπουργού, μια και αυτοί συνήθως δεν χαρακτηρίζονται ούτε από την εξυπνάδα τους ούτε από το χιούμορ τους!

Και φυσικά, ΟΧΙ... δεν πρόκειται να ξαναβάλω λεφτά στην τράπεζα.

Οπως έχει το πράγμα τώρα, πρόκειται για το ΠΛΕΟΝ ανασφαλές μέρος να έχεις τα χρήματά σου.

Ανέκαθεν ήταν ένα μάτσο λύκοι, τώρα έχουν βγάλει τις μάσκες τους και δείχνουν τα δόντια τους κοφτερά....

Ακόμη και σε θυρίδα να έχεις πλέον οτιδήποτε, εν μια νυκτί, μπορεί να βγει νομος να σου απαγορεύει να το πάρεις και επι πλέον να σου φορολογήσει/κλέψει/ληστέψει το περιεχόμενο νόμιμα και με παρουσία εισαγγελέα!!!!
Συνεπώς, μόνη λύση επενδυτική για τα λίγα που έχουν απομείνει είναι η Stroma Bank, η οποία μόνο ελάχιστα απέχει το επιτόκιο από τις αληθινές τράπεζες... Τι μηδενικό, τι απειροελάχιστο!

 

Λυπάμαι πολύ αλλά θα αργήσεις να τα πάρεις τα μικρόμετρα :)

Δημοσιεύτηκε

Γνωρίζει κάποιος σίγουρα, αν λειτουργεί  η προπληρωμένη κάρτα Money Safe για αγορές ιντερνετ (ebay κ.λπ.);

Προσπαθώ να βρω απάντηση από χρήστες αλλά δεν είναι 100% σίγουρο.

Όχι τίποτα άλλο, στεναχωριέμαι  να  με λυπάται ο Γίγαντας.. :(

Δημοσιεύτηκε

Γνωρίζει κάποιος σίγουρα, αν λειτουργεί η προπληρωμένη κάρτα Money Safe για αγορές ιντερνετ (ebay κ.λπ.);
Προσπαθώ να βρω απάντηση από χρήστες αλλά δεν είναι 100% σίγουρο.
Όχι τίποτα άλλο, στεναχωριέμαι να με λυπάται ο Γίγαντας.. :(

Και εδω κάτι αναφέρεται , από τι κατάλαβα δουλεύει .
Παντός οι χρεωσεις είναι ψιλό τσουχτερες
Δημοσιεύτηκε

 

Όχι τίποτα άλλο, στεναχωριέμαι  να  με λυπάται ο Γίγαντας.. :(

Χε χε χε!
Από την συμμετοχή μας σε αυτό το νήμα φαίνεται καθαρά ποιοί είμαστε οι ...... αθεραπευτα εθισμένοι στις αγορές και οι οποίοι παρουσιαζουν τα σοβαρότερα στερητικά σύνδρομα :)

Πρεζάκια μιλάμε κανονικά :D

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Gigas

Δημοσιεύτηκε

Χε χε χε!

Πρεζάκια μιλάμε κανονικά :D

Χο, χο,

δεν έχεις άδικο, στην πραγματικότητα τώρα δεν χρειάζομαι τίποτα απολύτως.

Ίσως  τα χρειαστώ μετά από 1-2 χρόνια, αλλά γιατί να μην τα πάρω τώρα με ευρώ αφού μπορώ;

 

Ρώτα τον Λουκά. Θα πήγαινε να πάρει.

Στείλε μου με ΠΜ το τηλέφωνό του (το ξαναέχασα).. :mellow:

Δημοσιεύτηκε

Ρώτα τον Λουκά. Θα πήγαινε να πάρει.

Ο Λουκάς πήρε Moneysafe κάρτα, αλλά δεν την χρησιμοποίησε ακόμη, είναι διακοπές

Εγώ προσπάθησα να βρω αλλά δεν υπάρχει πουθενά, έχουν εξαντληθεί.

Ο Αμερικάνος από το ebay ενώ δέχτηκε να του στείλω τα χρήματα σε φάκελο, την επόμενη μέρα μου στέλνει διαμαρτυρία για απλήρωτη αγορά ενώ είχε το περιθώριο να περιμένει. Ευτυχώς λοιπόν που δεν  του είχα στείλει τα χρήματα.

Δημοσιεύτηκε
Στο iphonehellas διάβασα ότι ούτε η κάρτα money safe γίνετε δεκτή από PayPal και αγορές έξω εάν έχεις δηλώσει ελληνική διεύθυνση
Ρίξτε μια μάτια και εδω δεν έχω βρει ακόμα όμως τι παίζει με δαυτο
Δημοσιεύτηκε

Ερώτηση: Πότε θα ανοίξουν οι αγορές;

 

Απάντηση: Εάν ολοκληρωθεί η ανακεφαλαιοποίηση εντός του 2015, θα υπάρξει πλήρης άρση των κεφαλαιακών ελέγχων στην Ελλάδα εκτιμά ανώτατος αξιωματούχος της ΤτΕ.

Την πλήρη άρση των κεφαλαιακών ελέγχων ( capitla controls) μέχρι το τέλος του έτους αν μέχρι τότε ολοκληρωθεί η διαδικασία της ανακεφαλαιοποίησης των ελληνικών τραπεζών βλέπει ανώτατος αξιωματούχος της ΤτΕ σύμφωνα με το οικονομικό πρακτορείο Bloomberg.

(το παραπάνω κείμενο βρίσκεται σε διάφορες δημοσιεύσεις εντύπων και ηλεκτρονικών μέσων, αν αμφιβάλετε ψάξτε το...)

 

Συμπέρασμα: Με το προηγούμενο της Κύπρου, όπου τα capital controls ήρθησαν μετά από δύο χρόνια και με τον γνωστό ελληνικό ρυθμό στα πάντα, νομίζω ότι εδώ έχουμε ακόμη μέλλον....

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Kανει ζεστη με υγρασια , διακοπες αργουν ακομη , δουλευω 7ήμερα , λεφτα δεν υπαρχουν οποτε τι να βγαλω απο την τραπεζα , κριμα γιατι ολοι στηνονται στα ΑΤΜ και ηθελα και εγω να ζησω την εμπειρια , κανω βολτες το βραδυ αργα το Ενφιλντ στα Μεσογεια γιατι την ημερα βραζει ο τοπος εδω κατω , η θαλασσα ειναι πιο ζεστη και απο μπυροκατρουλιο οποτε ποιος ο λογος να παω για μπανιο εκει , δεν εχει και ενδιαφερον το ιντερνετ τωρα που δεν μπορω να αγορασω τιποτα αλλα μετα σκεφτομαι οτι δεν εχω λεφτα και ερχομαι στα ισα μου και παω για μπανιο αλλα η θαλασσα ειναι κατρουλιο και δε με παιρνει τελικα και ο χρονος γιατι δουλευω συνεχεια....

Δημοσιεύτηκε

Αδέρφια, οι αγορές από banggood είναι εφικτές. Έχει και κάποια είδη μοτοσυκλέτας, μη φανταστείτε τίποτε σοβαρό, μπιχλιμπίδια...

Δημοσιεύτηκε

Λυπάμαι πολύ αλλά θα αργήσεις να τα πάρεις τα μικρόμετρα :)

ΩRE Γίγαντα, έχω ευχάριστα νέα, δεν έχω όμως ευρά.. :help:

Άκουσα στις ειδήσεις ότι μπορούμε να βγάλουμε στο εξωτερικό 500€ ανά φυσικό πρόσωπο το μήνα.

ΒRE μπας; λέω..!!  Κάνω μια δοκιμαστική αγορά φισούνες για τα καλάμια της 350άρας μου από το ebay και ΝΑΙ, η αγορά πραγματοποιήθηκε.. :rolleyes:

Δημοσιεύτηκε

ΩRE Γίγαντα, έχω ευχάριστα νέα, δεν έχω όμως ευρά.. :help:

Χαίρομαι πολύ που με διαψεύδεις με τέτοιο τρόπο :)

Δυστυχώς δεν μπορώ να επιβεβαιώσω απο την πλευρά μου αν ισχύει για όλους ή αν έχουν κάνει επιλεκτική και ιδιαίτερη μεταχείριση στην... αφεντιά σου :)

Μου έχουν μπλοκάρει τον λογαριασμό μου και δεν μπορώ να κάνω καμμιά κίνηση αν δεν τους στείλω πρώτα κάτι χαρτιά που μου ζητάνε: Πιστοποίηση ταυτότητας και πιστοποίηση διεύθυνσης και κάτι τέτοια.

Είμαι σε επικοινωνία μαζί τους, δηλαδή τους βρίζω κυριολεκτικά και έχουν σκαλώσει με την πάρτη μου τώρα και δεν κουνάνε ρουπι.

 

Εκανα μια χαζομάρα κι εγώ όταν στυν διάρκεια των capital controls, πήγα και πείραξα τον λογαριασμό μου και είπα: για να δω, τι διάλα είναι  αυτός ο Business Paypal λογαριασμός...

Πάτησα το κουμπάκι και μπήκα σε πορεία άνευ επιστροφής.

Μετά άρχισαν να μου ζητάνε αποδείξεις ύπαρξης εταιρείας κλπ τα οποία φυσικά δεν υπήρχαν.

Μπλόκαραν λοιπόν τον λογαριασμό μου και δεν μπορώ να κάνω ΤΙΠΟΤΑ αν δεν τους στείλω τα χαρτιά που ζητάνε.

Προς το παρόν, κάνω κέφι να τους τα χώνω... Σύντομα θα πρέπει να τους στείλω ό,τι ζητάνε όμως για να ενεργοποιήσουν τον λογαριασμό μου :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.