Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Πότε Θα Ανοιξουν Οι Αγορές ;

Δημοσιεύτηκε

Εχω παθει στερηση με την αδυναμια μου/μας  να αγορασω οτιδηποτε απο το νετ . Πειτε τον πονο σας και οτι νεα κατα καιρους εχετε για το θεμα εστω και ραδιο αρβυλα .

  • Απαντήσεις 164
  • Εμφανίσεις 17,5k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Εγώ κατάφερα να αγοράσω ρούχα από Αγγλία από κατάστημα στο οποίο δεν παιρνούσαν ούτε η προπληρωμένη της Πειραιώς, ούτε η Mastercard της Πειραιώς ούτε η Visa της HSBC. Η γενική λογική είναι:

  • ...το λεπον σκάλωσε το πράμμα... ...αρχηκα με λογαριασμο paypal και με χρήματα μονο στο PayPal balance  μπορεις να αγοράσεις απο το ebay όπως και απο κινεζομάγαζα...!!! ...το πρόβλημα είναι

  • Χρησιμοποιησα το συστημα που περιγραφει ο Branca παραπανω , που ειχε νομιζω αναφερθει παλαιοτερα ισως σε αυτο το θρεντ και η αγορα μου στο Paypal στεφθηκε με απολυτη επιτυχια. Η αγορα εγινε απο Αγγλια

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Νίκο πήγα να κάνω ιντερνετικα προπληρωμένη και τα βρήκα σκουρα....δεν καταλαβα γρι..!!!

..και ως βλακξξξξξ έκανα αυτο που είπε ο Γιάννης.

...και βουαλα έγινε η αγορα απο κινεζομάγαζο, κινητουλι νέο για να βάλουμε την καρτουλα που είπε ο Γίγας και να ξεμπερδευουμε...αι στ αδιαλα γαμω τον καπιταλισμο μου μέσα...!!!

...η μεθοδος Paypal to Paypal στευθηκε με επιτυχία...!!!:beer:

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

...το λεπον σκάλωσε το πράμμα...

...αρχηκα με λογαριασμο paypal και με χρήματα μονο στο PayPal balance  μπορεις να αγοράσεις απο το ebay όπως και απο κινεζομάγαζα...!!!

...το πρόβλημα είναι αλλου...!!!

...πρέπει να προσέχουμε πως κάνουμε το φορτομα στο mail που το εχουμε σαν PayPal balance.

...στην αρχηκη σελίδα του Paypal έχει μία επιλογη SEND.

...αν την επιλέξουμε μας βγάζει τρία παράθυρα στα οποία στο πρώτο βάζουμε το mail που θα στείλουμε τα χρήματα, στο δευτερο το ποσο και στο τρίτο επιλέγουμε το νόμισμα...

...καλα ως εδω, αλλα δεν κάνουμε τίποτα γιατι αν βάλουμε όλα τα στοιχεια και τα στείλουμε τότε κάνουμε πληρωμη για paying for goods or services, δηλαδη για αγορες...κάνουμε δηλαδη τον άλλο λογαριασμο αποδέκτη παροχης υπηρησιων.

Ετσι το paypal σε βγάζει ένα μυνημα πυ σου λέει πως σου δεσμευει τα χρήματα για 60 μερες επειδη είσαι καινουργιος στην αγορα και μπορει να σε κάνουν διαμαρτειρία. έτσι μένεις με το πουλι στο χέρι...:troba:

 

πως θα στείλουμε λοιπον λεφτα στο δεύτερο mail χωρις να μπλέξουμε όπως έπαθα εγω και μέσα σε δευτερόπλπτα να σας δεσμεύσουν τα λεφτάκια σας περιμένοντας πότε θα τα ξαναβάλουν στο λογαριαμό σας...ακόμα και αν δεν κάνετε αποδοχη της πληρωμης στο δευτερο mail...:cray:

 

στην αρχηκη σελίδα που θα πατήσουμε την επιλογη SEND αντι να συμπληρώσουμε τα πεδία θα πάμε στο τελος της σελίδας τερμα κάτω που έχει επίσης την επιλογη SEND.

εκει θα μας βγάλει σε ένα παράθυρο που θα έχει ξεκάθαρα τα πεδία.

βαζουμε το mail που θα τα στείλουμε, ποσο και νόμισμα και επιλέγουμε I'm sending money to family or friends, έτσι δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα εκτος της χρέωσης που βάζει το paypal για την μεταφορα...

 

 

 

Δημοσιεύτηκε

Εντελώς ενημερωτικά να πω κι εγώ τα δικά μου που έχουν σχέση με την κίνησή μου να εκδώσω εκείνη την κάρτα Revolut.

Απολύτως επιτυχημένη!
Δεν με απασχόλησε πλέον το θέμα των capital controls.
Περνάνε όλες οι συναλλαγες απορβλημάτιστα..

 

Ισως να το σκεφτόσασταν σαν κίνηση, μια και δεν έχει κόστος....

Χωρίς τραβήγματα και ντρίπλες για balance κλπ κόλπα...

Απλά πράγματα!

Δημοσιεύτηκε

...ναι, ετσι οπως τα λες ειναι Γιγαντα... Το προβλημα που εχω εγω ειναι πως πρεπει να παρω αλλο κινητο γιατι δεν σηκωνει την εφαρμογη, εκτος αν πλεον μπορει να κανει καποιος εγραφη και με αλλο τροπο...

 

Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, bbk είπε:

...ναι, ετσι οπως τα λες ειναι Γιγαντα... Το προβλημα που εχω εγω ειναι πως πρεπει να παρω αλλο κινητο γιατι δεν σηκωνει την εφαρμογη, εκτος αν πλεον μπορει να κανει καποιος εγραφη και με αλλο τροπο...

 

Δεν ξέρω τι πρόβλημα έχει το κινητό σου και δεν την σηκώνει, όμως δεν είναι βαριά, Νίκο.

Μπορείς να την περάσεις στο κινητό της γυναίκας σου π.χ. μια και δεν θα την χρειάζεσαι ιδιαίτερα, άπαξ και στήσεις το σενάριο.

Τι πρόβλημα σου παρουσίασε η εφαρμογή;;;

Είναι ο μόνος τρόπος για να κάνεις εγγραφή!

Δημοσιεύτηκε

...το κινητομ Στέλιο είναι απαρχεομένο android με βάση τα δεδομένα λειτουργίας του και δεν σηκώνει πολλα πολλα...

...την κίνηση με το paypal την έκανα για να αγοράσω κινητο απο Κίνα...και φυσικα όταν έρθει θα κάνω και την αντίστοιχη εγραφη...!!!

 

Δημοσιεύτηκε
21 λεπτά πριν, bbk είπε:

...το κινητομ Στέλιο είναι απαρχεομένο android με βάση τα δεδομένα λειτουργίας του και δεν σηκώνει πολλα πολλα...

...την κίνηση με το paypal την έκανα για να αγοράσω κινητο απο Κίνα...και φυσικα όταν έρθει θα κάνω και την αντίστοιχη εγραφη...!!!

 

Δηλαδή, για να καταλάβω..

προσπάθησες να κατεβάσεις και να εγκαταστήσεις την εφαρμογή και σου έβγαλε ότι είναι παλιό το λειτουργικό και δεν την περνάει, ή κάτι τέτοιο;;;

Δεν είναι πολύ βαριά, ξαναλέω, και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μπορεί να τρέξει και σε ένα παλιό κινητό...

Δημοσιεύτηκε

...δεν δοκήμασα, αυτο που διάβασα είναι πως δεν κάθετε σε παλια android και εμενα είναι το 4.1.1... και μιας που είχα σκοπό να αγοράσω άλλο είπα να το κάνω μία και καλη στο νέο...

Δημοσιεύτηκε

Γιγαντα δεν το εθεσα σωστα, τηλεφωνο που κολλα με το παραμικρο δεν ειναι για να κανει τετοια δουλεια, και του θκομ ειναι τετοιο...δεν εινςι σταθερο πως το λενε και δεν θελω να διακυνδινεψω να μου το παθει πανω στην διαδιακασια φορτωσης...Πολυ σωστα λες για την εκδοση του android ομως δεν καθοριζει απο μονο του και τις ικανοτητες/δυνατοτητες της συσκευης...

 

 

Δημοσιεύτηκε

...εδω θα δειτε αναλυτικα βημα βημα πως γινετε η ενεργοποιηση της adroidκης καρτας Revolut http://www.iphonehellas.gr/forum/topic/158948-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%83-revolut/

Δημοσιεύτηκε

Αν χρειαστείς βοηθεια, όταν αποφασίσεις να προχωρήσεις, σφύρα και θα μπορέσω να σε βοηθήσω.

Η διαδικασία είναι απλή και εύκολη.

Μερικά βήματα θα είναι χρονοβόρα μόνο, όπως πχ το έμβασμα απο τον τραπεζικό λογαριασμό σου θα κάνει μερικές μέρες να εμφανιστεί στην Revolut.

Τα υπόλοιπα θα ΄γινουν σβέλτα!

Αν και για να πω την αλήθεια, στην δική μου περίπτωση υπήρξε μια... παρενέργεια που με κράτησε μερικές μέρες ακόμη πίσω...

Ισως να ήταν τυχαίο!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Gigas

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.