- Απαντήσεις 64
- Εμφανίσεις 15,9k
- Δημοσιεύτηκε
- Τελευταία Απάντηση
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ
Featured Replies
Παρακολουθείται από 0
- Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.
A better way to browse. Learn more.
A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.
Royal Enfield Front Brake Service



Το λοιπόν, επειδή ζήλεψα τον πατριώτη Κωνσταντίνο που έβαλε χέρι το «κορίτσι» του, αποσυναρμολόγησε το κιβώτιο ταχυτήτων, το συναρμολόγησε και δουλεύει κανονικά……φτου σκορδοστούμπι 20/50, αποφάσισα να κάνω και εγώ κάποιες δουλίτσες που χρειαζόταν η “Nargis”. ……..ναι ναι ζήλεψα…τι μόνο αυτός θα περνάει όμορφα με το «κορίτσι» του και θα την κανακεύει?
Έτσι λοιπόν ξεκίνησα τη συντήρηση του μπροστινού φρένου, μιας και τα τελευταία τρία περίπου χρόνια δεν είχε και την καλύτερη αίσθηση και, φυσικά, απόδοση.
Μάλιστα, τελευταία έγινε και αρκετά επικίνδυνο…Απλά δεν είχα φρένα!
Οι προηγούμενοι «μηχανικοί» που το ρύθμισαν, ήταν – ο πρώτος- σε γνωστό βουλκανιζατέρ της Θεσσαλονίκης, όπου και του άλλαξε τα φώτα (πήγα για φούιτ και έφυγα χωρίς φρένα), και –ο δεύτερος- όπου πήγα να το ρυθμίσω, δεν ήξερε τι έκανε.
Έτσι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να δοκιμάσω αν μπορώ να κάνω κάτι καλύτερο από αυτό που είχα
Ξεκινάμε λοιπόν να βγάλουμε την ρόδα, αφού πρώτα έχουμε αποσυνδέσει την ντίζα του φρένου από το βραχίονα/μοχλό στο κάτω μέρος του ταμπούρου ή αλλιώς κιθάρα(Φώτο 1).
( Να πω την αλήθεια, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί την ονόμασαν έτσι. Λέτε με κάτι τέτοιο να έμαθε μουσική ο Paco de Lucia?)
(Φωτο 1)
Από την άλλη πλευρά της ρόδας αποσυνδέουμε την ντίζα του κοντέρ από τον ατέρμονα (με προσοχή να μην μας πέσει κάτω για να μην λερωθεί) (Φωτο 2).
(Φωτο 2)
Μετά την γυρίζουμε προς τα επάνω, ώστε να μην μας ενοχλεί στην συνέχεια της δουλείας μας.
Αν πέσει η ντίζα κάτω δεν χρειάζεται να πανικοβληθούμε. Δεν έγινε και τίποτα σπουδαίο. Την καθαρίζουμε με αντισκουριακό ή βενζίνη ή ακόμα και με νερό για να φύγουν τα χώματα και ότι είχε κολλήσει επάνω της. Την στεγνώνουμε και μετά τις βάζουμε λίγο γράσο και την επανατοποθετούμε….και όλα καλά.
Επόμενο βήμα είναι να ξεβιδώσουμε τα δύο μπουλόνια που κρατούν το μισοφέγγαρο στο κάτω μέρος του καλαμιού και τα αφαιρούμε μαζί με το μισοφέγγαρο(Φώτο 3).
(Φωτο 3)
Τα μισοφέγγαρα μπορεί να χρειαστεί να τα χτυπήσουμε λίγο για να μπορέσουν να βγουν……(ΠΡΟΣΟΧΗ όχι με δύναμη, ραγίζουν εύκολα!!!).
Η δουλειά αυτή θα γίνει και για το δεξί και για το αριστερό καλάμι.
Για κάθε καλάμι αντιστοιχούν ένα μισοφέγγαρο και δύο μπουλόνια.
Τα μισοφέγγαρα συγκρατούν τον άξονα της ζάντας πάνω στα καλάμια της μπροστινής ανάρτησης.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Το μισοφέγγαρο που βγάλαμε από το δεξί καλάμι όπως και τα μπουλόνια, θα μπουν και πάλι ΜΟΝΟ στο ίδιο καλάμι και μόνο σε αυτό και με την ίδια φορά.
Το ίδιο ισχύει και για το αριστερό καλάμι.
Τώρα απελευθερώνεται ο άξονας της ζάντας, οπότε παίρνουμε όλη την ρόδα στο χέρι για την συνέχεια της εργασίας μας…..
…..και συνεχίζουμε