Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal Enfield Front Brake Service

Δημοσιεύτηκε

Royal Enfield Front Brake Service
Το λοιπόν, επειδή ζήλεψα τον πατριώτη Κωνσταντίνο που έβαλε χέρι το «κορίτσι» του, αποσυναρμολόγησε το κιβώτιο ταχυτήτων, το συναρμολόγησε και δουλεύει κανονικά……φτου σκορδοστούμπι 20/50, αποφάσισα να κάνω και εγώ κάποιες δουλίτσες που χρειαζόταν η “Nargis”. ……..ναι ναι ζήλεψα…τι μόνο αυτός θα περνάει όμορφα με το «κορίτσι» του και θα την κανακεύει?

Έτσι λοιπόν ξεκίνησα τη συντήρηση του μπροστινού φρένου, μιας και τα τελευταία τρία περίπου χρόνια δεν είχε και την καλύτερη αίσθηση και, φυσικά, απόδοση.
Μάλιστα, τελευταία έγινε και αρκετά επικίνδυνο…Απλά δεν είχα φρένα!
Οι προηγούμενοι  «μηχανικοί» που το ρύθμισαν, ήταν – ο πρώτος- σε γνωστό βουλκανιζατέρ της Θεσσαλονίκης, όπου και του άλλαξε τα φώτα (πήγα για φούιτ και έφυγα χωρίς φρένα), και –ο δεύτερος- όπου πήγα να το ρυθμίσω, δεν ήξερε τι έκανε.
Έτσι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να δοκιμάσω αν μπορώ να κάνω κάτι καλύτερο από αυτό που είχα

Ξεκινάμε λοιπόν να βγάλουμε την ρόδα, αφού πρώτα έχουμε αποσυνδέσει την ντίζα του φρένου από το βραχίονα/μοχλό στο κάτω μέρος του ταμπούρου ή αλλιώς κιθάρα(Φώτο 1).
( Να πω την αλήθεια, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί την ονόμασαν έτσι. Λέτε με κάτι τέτοιο να έμαθε μουσική ο Paco de Lucia?)

(Φωτο 1)
enfield.jpg

Από την άλλη πλευρά της ρόδας αποσυνδέουμε την ντίζα του κοντέρ από τον ατέρμονα (με προσοχή να μην μας πέσει κάτω για να μην λερωθεί) (Φωτο 2).

(Φωτο 2)
enfield-3.jpg

Μετά την γυρίζουμε προς τα επάνω, ώστε να μην μας ενοχλεί στην συνέχεια της δουλείας μας.
Αν πέσει η ντίζα κάτω δεν χρειάζεται να πανικοβληθούμε. Δεν έγινε και τίποτα σπουδαίο. Την καθαρίζουμε με αντισκουριακό ή βενζίνη ή ακόμα και με νερό για να φύγουν τα χώματα και ότι είχε κολλήσει επάνω της. Την στεγνώνουμε και μετά τις βάζουμε λίγο γράσο και την επανατοποθετούμε….και όλα καλά.
Επόμενο βήμα είναι να ξεβιδώσουμε τα δύο μπουλόνια που κρατούν το μισοφέγγαρο στο κάτω μέρος του καλαμιού και τα αφαιρούμε μαζί με το μισοφέγγαρο(Φώτο 3).

(Φωτο 3)
IMGP2367.jpg

Τα μισοφέγγαρα μπορεί να χρειαστεί να τα χτυπήσουμε λίγο για να μπορέσουν να βγουν……(ΠΡΟΣΟΧΗ όχι με δύναμη, ραγίζουν εύκολα!!!).
Η δουλειά αυτή θα γίνει και για το δεξί και για το αριστερό καλάμι.
Για κάθε καλάμι αντιστοιχούν ένα μισοφέγγαρο και δύο μπουλόνια.
Τα μισοφέγγαρα συγκρατούν τον άξονα της ζάντας πάνω στα καλάμια της μπροστινής ανάρτησης.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Το μισοφέγγαρο που βγάλαμε από το δεξί καλάμι όπως και τα μπουλόνια, θα μπουν και πάλι ΜΟΝΟ στο ίδιο καλάμι και μόνο σε αυτό και με την ίδια φορά.
Το ίδιο ισχύει και για το αριστερό καλάμι.
Τώρα απελευθερώνεται ο άξονας της ζάντας, οπότε παίρνουμε όλη την ρόδα στο χέρι για την  συνέχεια της εργασίας μας…..

…..και συνεχίζουμε
 

  • Απαντήσεις 64
  • Εμφανίσεις 15,9k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Ήσουν άτυχος φίλε, δεν εξηγείται αλλιώς, δεν είναι επιχείρημα αυτό για να πάρεις Enfield.

Ευτυχώς που δε ζει ο Soichiro.

Ωωωωωχ, αμάν δεν μπορώ να το χωνέψω, με το CB μαστόρευες, ενώ με το Enfield τι, θα την γλιτώσεις..? 

Δηλαδή RE Χρηστάρα εγώ που έρχομαι με κοντά παντελονάκια δεν είμαι μόρτης..?

Σε περικαλώ βάλε μέσα και τους κοντοπαντελωνάτους.. :ranting3:

Τον Σοιϊχιρο τον αγαπησα απο το CM (to CB το ειχα πιο μικρος και το μαστορευαμε με τον κολλητο). Το CM με εμαθε τα βασικα (τι εστι καρμπιρατερ, τι εστι ταμπουρο, και μετα με εμαθε να ρυθμιζω βαλβιδες, να δενω ακτινες, κ.λπ.). Τα χρωμια του και οι χυτευσεις του με εκαναν να κοθναω το κεφαλι μου σαν να βλεπω τσοπανη με φεραρι μολις αντικρυσα τις σκουριες στο τριμηνο και τη χυτευση με το καλεμι. Πως ηταν το 46 οι Meguro; Ε το τελειως αντιθετο ο ινδος.

Το προβλημα ειναι πως ηθελα κατι προσιτο και καινουριο, και μονο για αυτο απατησα τον μακαριτη τον Σοϊχιρο για τον Σιχ με τη σαγιοναρα με το μαυρο νυχι. 

Δημοσιεύτηκε

Γεια σου ρε μόρτη!
Ωραία τα τοποθέτησες ολα στη θέση τους!
Άντε να μεγαλώνει το παρεάκι με άτομα σωστά και παντελωνατους!
Hawklord πρεπει επειγόντως να σε συναντήσουμε σε μια απο τις συνευρέσεις της παρέας!

Κι εγω περισσοτερο γονατισιες παραλλαγες φοραω παρα παντελονια. Θελω κι εγω να σας βρω, καποια φορα θα σας δω μολις ευκαιρησω και επιτρεψει ο αντρας μου, και εννοειται μολις βγαλω τη μαυρουκα πρωτα στον δρομο.

Απο μηχανικα δεν σκαμπαζω πολλα, ειμαι σαν τον Χεντριξ στην αρχη του (αυτοδιδακτος, αλλα χωρις τη εξελιξη του) εγω παντα πονταρω στην εμφανιση. Της μηχανης βεβαια, γιατι η δικη μου περιοριζεται απο τη μπακα και τα προγουλια.

 

 

(Παλι εβριζα κατω, πηγα να βιδωσω το καινουριο (ινδικο λογω τιμης) ρουμπινετο της βενζινης και δεν πιανανε οι στροφες, και ηταν 10 λεπτα πριν παω να παρω τον αντρα απο το σχολειο. Μην με ρωτησεις γιατι δεν περιμενα να παρω τον μικρο πρωτα, ξερεις...)

Δημοσιεύτηκε

Δηλαδή RE Χρηστάρα εγώ που έρχομαι με κοντά παντελονάκια δεν είμαι μόρτης..?

Σε περικαλώ βάλε μέσα και τους κοντοπαντελωνάτους.. :ranting3:

Ναι ναι...

8350839_600x338.jpg

Να και ο Μπομπ οΤετραγωνοπαντελονάτος!!!

Δημοσιεύτηκε

Ναι ναι...
8350839_600x338.jpg
Να και ο Μπομπ οΤετραγωνοπαντελονάτος!!!


Καλά αυτη η παρεα που έχουμε δεν παίζεται με τίποτα!
Θα μπει κανένας Χριστιανός να δει για επισκευή μπροστινού φρένου οπως λέει το θεμα και αντί αυτού θα δει τον Μπόμπ τον σφουγγαράκι!χα!χα!χα!
Είσαστε ετοιμοιιιιιιι! Μάλιστα καπετάνιε!δεν σας ακουωωωωωω!
Δημοσιεύτηκε

Οριστε και τα ελατηρια. Το στρογγυλο ειναι απο το CM250Y εισαγωγης και το CL350.

To στρογγυλο δεν το εχω βαλει. Φτανει το μακρυ ελατηριο για σουπερ επαναφορα, αν και απο οσο θυμαμαι απο το CM το στρογγυλο επανεφερε πιο σωστα και σε μεγαλυτερο ταμπουρο, αλλα στην Εnfield θελει μια μιρη τρυπιτσα για κοντρα.

 

Ll6irn.jpg

amm6or.jpg
LhPU2e.jpg
6UAQoU.jpg
  • 3 years later...
Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα στην παρέα.
Μετά από "τελίκωμα" ρεγουλατόρου πίσω ταμπούρου (Bullet 500), η "γριούλα" βρίσκεται παρκαρισμένη σε Γρηγόρη/Alex, αναμένοντας εκτίμηση ζημίας.
Επειδή όπως έχει συζητηθεί και σε άλλο thread, η πρώην αντιπροσωπία δεν έχει πλέον πρόσβαση στα εργοστασιακά ανταλλακτικά,  η επισκευή αναμένεται να κοστίσει κατιτίς παραπάνω και σε χρόνο και σε χρήμα. Γι αυτό το λόγο ψάχνω για αγορά μεταχειρισμένων:

  1. Σύστημα πίσω φρένου (ταμπούρο)
  2. Πίσω ψαλίδι ('εχει "πάρει" λίγο το αριστερό "μαγουλάκι" προς την πλευρά της αλυσίδας και ίσως να μη συμφέρει να πάει σε μηχανουργείο για ίσιωμα)

Όποιος συνάδελφος ενδιαφέρεται, παρακαλώ ας μου στείλει pm. Όποιος, πάλι, γνωρίζει πού θα ,μπορούσα να βρω, ας το γράψει σε απάντηση για να βοηθηθούμε όλοι.
Ευχαριστώ πολύ.

Δημοσιεύτηκε
16 λεπτά πριν, Ο/Η dryianni έγραψε:

 Γι αυτό το λόγο ψάχνω για αγορά μεταχειρισμένων:

 

Μιας και η ελληνική αγορά είναι ντίγκα σε μεταχειρισμένα ανταλλακτικά Enfield, ααααααχ..!!

Ακόμα και η αγορά από Ινδία είναι απαγορευτική λόγω δασμών, πλην μικρών αντικειμένων ή αν το παίζεις τζόγο.

Μόνη διέξοδος (για μένα) το ευρωπαϊκό ebay ή ιντερνετικά μαγαζιά εξ Ευρώπης και για όσο πάει εξ Αγγλίας.

Αν και στη θέση σου θα ρωτούσα (πριν πάω κάπου) τη νέα αντιπροσωπεία και το συνεργείο που συνεργάζεται για τις παλιές.

 

Δημοσιεύτηκε
1 λεπτό πριν, Ο/Η noe έγραψε:

 

Μιας και η ελληνική αγορά είναι ντίγκα σε μεταχειρισμένα ανταλλακτικά Enfield, ααααααχ..!!

Ακόμα και η αγορά από Ινδία είναι απαγορευτική λόγω δασμών, πλην μικρών αντικειμένων ή αν το παίζεις τζόγο.

Μόνη διέξοδος (για μένα) το ευρωπαϊκό ebay ή ιντερνετικά μαγαζιά εξ Ευρώπης και για όσο πάει εξ Αγγλίας.

Αν και στη θέση σου θα ρωτούσα (πριν πάω κάπου) τη νέα αντιπροσωπεία και το συνεργείο που συνεργάζεται για τις παλιές.

 

Καλησπέρα Νίκο. Γνωρίζεις ότι συνεργάζεται με άλλο συνεργείο; Αν ναι, ξέρεις ποιο είναι αυτό; Γιατί από ό,τι έχω καταλάβει, η νέα αντιπροσωπεία δεν ενδιαφέρεται και πολύ για τα παλιά μοντέλα...

Δημοσιεύτηκε
1 λεπτό πριν, Ο/Η noe έγραψε:

Να 'ενα μεταχειρισμένο ψαλίδι

 

https://www.ebay.com/itm/ROYAL-ENFIELD-BULLET-ELECTRA-500-2008-REAR-SWINGARM/201712909788

Το έχω δει ήδη. Μαζί με τα μεταφορικά έρχεται πάνω από €120. Το μηχ;ανουργείο δε νομίζω να πάρει παραπάνω από κανένα 70ρι...

Δημοσιεύτηκε
1 ώρα πριν, Ο/Η dryianni έγραψε:

 Αν ναι, ξέρεις ποιο είναι αυτό; 

 

Ο  Περικλής στους Αγίους Αναργύρους, (classicmotorestore.gr)

ήδη είχαμε τις πρώτες εντυπώσεις  από δύο συντρόχους.

Διάβασε εδώ και εδώ.

1 ώρα πριν, Ο/Η dryianni έγραψε:

Γιατί από ό,τι έχω καταλάβει, η νέα αντιπροσωπεία δεν ενδιαφέρεται και πολύ για τα παλιά μοντέλα...

Λογικό δεν είναι να δώσει το βάρος της στα νέα μοντέλα που έχει φέρει και θα φέρει?

Όμως κάπου διάβασα ΄- άκουσα πως για τις παλιές Enfield θα συνεργάζεται με το προαναφερόμενο συνεργείο.

Πάρε ένα τηλέφωνο στην motostuff να το διασταυρώσεις ή απευθείας στο συνεργείο.

Όλοι οι παλιοί - σκληροπυρηνικοί ενφιλντάδες είμαστε εν δυνάμει αγοραστές και των νέων Enfield,

θα ήταν λάθος του να μην ενδιαφέρεται ο νέος αντιπρόσωπος..:geia:

Δημοσιεύτηκε

Να πω και εγώ με την σειρά μου ότι ένα ταμπούρο πίσω πάει μαζί με το γρανάζι. Αυτό σημαίνει ότι οποιος το έχει αλλάξει το αλλάζει συνήθως γιατί έχουν μείνει από το γρανάζι. Άρα και το ταμπούρο να είναι καλό θα είναι χάλια το γρανάζι .

ριξε μια μάτια και εδω ετοιμάζομαι τέλος του μήνα να ψωνίσω και εγώ 

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ @noe και @Nikoss Rocket. Αν δε με ενημερώσει ο Alex ως το τέλος αυτής της εβδομάδας, θα το πάρω από εκεί και θα πάω στο συνεργείο στους Αγίους Αναργύρους, αφού πρώτα επιβεβαιώσω.
Στο μεταξύ, περιμένω ενημέρωση για την ομαδική αγορά...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.