Jump to content
Δημιουργία Νέου...

Recommended Posts

Τρόποι οδήγησης μοτοσικλέτας …για ασφάλεια και απόλαυση στην διαδρομή

Του Ρ. Επιτρόπου  Μηχανολόγου Μηχανικού Οχημάτων.

Πολλά βιβλία έχουν γραφτεί πάνω σε αυτό το θέμα. Οι πιο βασικοί κανόνες είναι:
• Τηρούμε με ευλάβεια τον Κ.Ο.Κ. για την δική μας ασφάλεια, αλλά και την απόκτηση δικαιωμάτων αποζημίωσης σε περίπτωση ατυχήματος.
• Η επίδειξη ικανοτήτων δεν έχει καμία θέση σε δημόσιους δρόμους γιατί προκαλεί κίνδυνο, φόβο και δυσφορία σε όλους. Η πολύ γρήγορη οδήγηση ζει και βασιλεύει με (σχετική) ασφάλεια σε όλα τα ιδιωτικά αυτοκινητοδρόμια (πίστες) αυτής της χώρας. Εκεί με ένα μικρό αντίτιμο και τον κατάλληλο προστατευτικό εξοπλισμό μπορεί οποιοσδήποτε να δοκιμάσει τα όρια του χωρίς να ενοχλεί ή να βάζει σε κίνδυνο τους συμπολίτες του.
• Φορούμε ΠΑΝΤΑ κράνος και γάντια, ακόμα και για διαδρομή 10 μέτρων, γιατί τα τραύματα στο κεφάλι μπορεί να αποβούν μοιραία, ενώ τα χέρια είναι συνήθως το πρώτο σημείο επαφής του σώματος με το έδαφος.
Το κράνος πρέπει να είναι εγκεκριμένου τύπου και να καλύπτει όλο το πρόσωπο σε περίπτωση ατυχήματος.
• Αλκοόλ και λοιπά ναρκωτικά απαγορεύονται. Εννοείται.
• Φορούμε όσο γίνεται προστατευτικό εξοπλισμό (ειδικό μπουφάν, μπότες, ζώνη μέσης κλπ.) και ποτέ κοντό παντελόνι ή σαγιονάρες! Είναι και θέμα πολιτισμού…
• Δεν διεκδικούμε ΠΟΤΕ την προτεραιότητα μας, ούτε τη θεωρούμε δεδομένη. Γενικά προσπαθούμε να προβλέψουμε τα λάθη των άλλων χρηστών του δρόμου και να λαμβάνουμε τις αντίστοιχες προφυλάξεις (αμυντική οδήγηση).
• Στις στροφές ισχύει ο κανόνας «αργά μέσα, γρήγορα έξω». Δηλαδή μετακινούμαστε γρήγορα, ομαλά και με ασφάλεια αν μπαίνουμε στις στροφές με 10-20Km/h λιγότερα απ΄ όσο θέλουμε ή νομίζουμε ότι μπορούμε, και στο μέσο της στροφής ανοίγουμε το γκάζι σχεδόν κατά βούληση!
• Δοκιμάζουμε σε άδειους δρόμους τα φρένα της μοτό, σε σημείο μπλοκαρίσματος των τροχών, για να μάθουμε τις δυνατότητες τους – το εμπρός θέλει προσοχή! Το παρατεταμένο μπλοκάρισμα της εμπρός ρόδας εγγυάται την πτώση μας… Τα σύγχρονα ABS κάνουν μικρά θαύματα βέβαια, κυρίως στη βροχή.
• Γέρνουμε το σώμα μας στο εσωτερικό κάθε στροφής, ενώ μετακινούμε και το γόνατο μας προς το εσωτερικό της. Το καλύτερο παράδειγμα αυτής της τεχνικής δίνεται από την παρακολούθηση αγώνων δρόμου με μοτοσυκλέτες.
• Ο συνεπιβάτης δεν πρέπει να ανεβαίνει στη μοτοσυκλέτα όπως σε άλογο, αλλά να περνά το ένα πόδι πάνω απ΄ τη μηχανή με το άλλο πόδι ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ. Την ίδια στιγμή ο αναβάτης κρατά το τιμόνι με τα 2 χέρια, ενεργοποιεί το εμπρός φρένο και πατά και με τα δύο πόδια στο έδαφος.
• Ο συνεπιβάτης πρέπει να ακολουθεί τις κινήσεις του αναβάτη, χωρίς ΠΟΤΕ να τον σφίγγει ή να πέφτει πάνω του. Επίσης πρέπει να χρησιμοποιεί τις χειρολαβές που έχουν κάποια μοντέλα μοτό, αντί να πιάνεται και με τα 2 χέρια από τον αναβάτη.
• Κατά την οδήγηση συμβαίνει το εξής περίεργο, σε όλους τους αναβάτες:
Ασυνείδητα οδηγούν τη μοτοσυκλέτα προς το σημείο που εστιάζουν την προσοχή τους. Έτσι η μοτό κατευθύνεται προς τα σημεία που τραβούν την προσοχή, δηλαδή τα πιο επικίνδυνα (δέντρα, μπαριέρες, εμπόδια κλπ.)! Για να αποφευχθεί αυτό το επικίνδυνο φαινόμενο, πρέπει να γίνεται το «target fixation» δηλαδή επιλογή στόχου: Ο αναβάτης πρέπει, αφού αναγνωρίσει τον κίνδυνο, να αποστρέψει το βλέμμα από το επικίνδυνο σημείο και να το επικεντρώσει σε ένα σημείο της επιθυμητής τροχιάς της μοτοσυκλέτας. Με αυτό τον τρόπο γίνεται ουσιαστικά εκμετάλλευση αυτού του ύπουλου φαινομένου.
• Αποφεύγουμε όσο μπορούμε την οδήγηση τη νύκτα. Με αυτό τον τρόπο στατιστικά πετυχαίνουμε μείωση της τάξης του 80% στην πιθανότητα σοβαρού ατυχήματος! Δυστυχώς τα φώτα των μοτό δεν είναι εφάμιλλα με αυτά των σύγχρονων αυτοκινήτων, ενώ η ισορροπία είναι ευάλωτη σε λακκούβες που γίνονται αόρατες τη νύκτα. Η χρήση των φώτων χρειάζεται προσοχή, καθώς τα μεγάλα φώτα (πορείας) της μοτό τυφλώνουν τους άλλους χρήστες του δρόμου με εμβέλεια μεγαλύτερη των 100 μέτρων. Τα μεσαία φώτα (διασταυρώσεως) είναι πολύ πιο φιλικά για τους άλλους, με εμβέλεια μόλις πάνω από 40 μέτρα, αλλά φυσικά δεν επαρκούν για την ασφαλή κίνηση με υψηλές ταχύτητες.
• Για να περάσουμε από μια μεγάλη λακκούβα (όταν η αποφυγή της είναι αδύνατη) πρώτα φρενάρουμε όσο γίνεται και μόλις πριν πέσουμε μέσα επιταχύνουμε για να μειώσουμε την τάση της εμπρός ρόδας να μείνει μέσα στη λακκούβα διπλώνοντας το τιμόνι.
• Ντυνόμαστε ανάλογα με τον καιρό. Τα λεπτά γάντια και το άσπρο κράνος βοηθούν το καλοκαίρι, ενώ το αδιάβροχο παντελόνι και το μπουφάν με θερμική επένδυση κάνουν θαύματα το χειμώνα.
• Οι ωτοασπίδες είναι απαραίτητες για τους αναβάτες «υψηλών ταχυτήτων», αλλά και για τους τουρίστες μεγάλων αποστάσεων. Ο θόρυβος είναι πάντα εκκωφαντικός πάνω στη μοτοσυκλέτα.
• Το καλύτερο σχολείο για όλους τους αναβάτες είναι η οδήγηση (με κατάλληλη μοτό) στο χώμα. Εκεί το γλίστρημα των τροχών είναι συνεχές και επαναλαμβανόμενο, κι έτσι ο καθένας μπορεί να μάθει πώς να αποφεύγει, να ελέγχεί ή και να εκμεταλλεύεται αυτό το επικίνδυνο φαινόμενο που διαταράσσει τον έλεγχο και την ισορροπία.
• Η οδήγηση σε βροχή είναι ό,τι χειρότερο για το μοτοσυκλετιστή. Τα λάστιχα χάνουν 50 – 75% της πρόσφυσης τους και η λάσπη στη ζελατίνα του κράνους μειώνει κατά πολύ την ορατότητα. Γι’ αυτό χρειάζεται προσοχή από τον αναβάτη, διατήρηση της ταχύτητας χαμηλά, μικρές κλίσεις στις στροφές και πάντα ομαλές κινήσεις.
Γενικά η κίνηση μιας μοτό με καλό αναβάτη εξωτερικά πρέπει να θυμίζει δελφίνι, με ομαλές κινήσεις και καμπύλες τροχιές, και όχι μπαλάκι του πινγκ – πονγκ με απότομες επιταχύνσεις, βεβιασμένες επιβραδύνσεις και σπασμωδικές αλλαγές κατευθύνσεων.
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

• Για να περάσουμε από μια μεγάλη λακκούβα (όταν η αποφυγή της είναι αδύνατη) πρώτα φρενάρουμε όσο γίνεται και μόλις πριν πέσουμε μέσα επιταχύνουμε για να μειώσουμε την τάση της εμπρός ρόδας να μείνει μέσα στη λακκούβα διπλώνοντας το τιμόνι. :swoon2: :swoon2:
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Μάλλον δεν κατάλαβες καλά, εννοεί ο συγγραφέας (ή ποιητής) ότι αποφεύγουμε έτσι να μας διπλώσει το τιμόνι  και να αγοράσουμε αγροτεμάχιο. Όχι ότι επί τούτου διπλώνουμε το τιμόνι, αυτό είναι άκρως ζογκλερικό.. :embarrassed:
Πάντως είναι γνωστό ότι δεν πατάμε φρένο στην λακούβα και για ακόμη ένα λόγο, στράβωμα ζάντας, τερμάτισμα πηρουνιών με ότι αυτό συνεπάγεται. Δηλαδή αν φρενάρουμε και πέσουμε στη λακούβα με φρένα όλο το σύστημα θα την "ακούσει".
Εγώ έχω βρει καλύτερο τρόπο, σουζάρω για να γλιτώσω τουλάχιστον τον ένα τροχό.. :roll:
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ, ΑΝΑΦΟΡΕΣ, ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ

Σε αυτό το άρθρο θα βρείτε ιστορικό με μηνυτήριες αναφορές, συστάσεις προς προμηθευτές και πορίσματα του Συνήγορου του Καταναλωτή σχετικές με τα οχήματα (μοτοσυκλέτες, αυτοκίνητα κτλ). Για περισσότερες πληροφορίες και περιπτώσεις θα ακολουθείτε το link που βρίσκεται κάτω από τους τίτλους. Η χρησιμότητα που έχει είναι:
Να βρείτε επωνυμίες προμηθευτων που δεν συμμορφώνονται με το καταναλωτικό δίκαιο.
Να ενημερώνεστε για περιπτώσεις που μπορεί να σας έχουν συμβεί.
Να ενημερώνεστε για τη νομική πλευρά των θεμάτων αυτών και το δίκαιο του καταναλωτή.

Για περισσότερες πληροφορίες -> http://www.motek.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=118&Itemid=84
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 4 εβδομάδες πριν...
Το παρακάτω (ΙΣΧΥΕΙ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΝΟΜΟΣ- ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΤΟΥ ΒΟΡΙΔΗ) μου εστάλει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τ’ αναρτώ για ενημέρωση των οδηγών του διαδικτυακού τόπου μας (φόρουμ). Όσον αφορά το υστερόγραφο (υγ.) στο τέλος εικάζω πως ό καθένας μας γνωρίζει τι ακριβώς πρέπει να πράξει εάν χρειασθεί.

[ ΑΡΧΙΖΕΙ ]

ΙΣΧΥΕΙ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΝΟΜΟΣ- ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΤΟΥ ΒΟΡΙΔΗ- Με τον ίδιο νόμο πέρασαν και την κατάργηση του προστίμου των 21 εκ. ευρώ της Νέα Οδός

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 82 τεύχος Α στις 10 Απριλίου 2012 :
Με τον ίδιο νόμο πέρασαν και την κατάργηση του προστίμου των 21 εκ. ευρώ της Νέα Οδός

Από το άρθρο 143:

2. Μετά το τέλος της παρ. 12 του άρθρου 34 του ν. 2696/1999 (Α ́ 57) προστίθεται παράγραφος 12Α, ως εξής:
«12Α. Απαγορεύεται η καθ’ οιονδήποτε τρόπο κατάληψη μέρους ή ολόκληρου του οδοστρώματος και των εγκατεστημένων σε αυτό σταθμών διοδίων των αυτοκινητοδρόμων, καθώς και η παρεμπόδιση ή διακοπή (μερική ή ολική) της λειτουργίας των σταθμών διοδίων με οποιονδήποτε τρόπο. Αυτοί που παραβαίνουν με πρόθεση τη διάταξη του προηγούμενου εδαφίου τιμωρούνται με τις ποινές της παραγράφου 1 του άρθρου 292 του Ποινικού Κώδικα.»

5. Το τελευταίο εδάφιο της παρ. 10 του άρθρου 29 του ν. 2696/1999 (Α ́ 57) «Κύρωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας», όπως αυτή προστέθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 17 του ν. 3920/2011 (Α ́ 33), αντικαθίσταται ως ακολούθως:
«Η βεβαίωση της παράβασης γίνεται από τα αρμόδια αστυνομικά όργανα που τη διαπιστώνουν είτε αυτοπροσώπως είτε μέσω τεχνικών ή ηλεκτρονικών μέσων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 4 του άρθρου 104 του παρόντος.»

Με τον ίδιο νόμο πέρασαν και την κατάργηση του προστίμου των 21 εκ. ευρώ της Νέα Οδός (είχε επιβληθεί επειδή δεν είχε πλήρη οικοδομική άδεια) και την κατάργηση του ελέγχου των πολεοδομιών!

Άρθρο 142 Πολεοδομικές ρυθμίσεις
1. Στο τέλος της παραγράφου 5 του άρθρου τέταρτου του ν. 3555/2007 (Α ́ 81) προστίθεται εδάφιο ως εξής:
«Οι εγκρίσεις μελετών εφαρμογής Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων (Σ.Ε.Α.), Κέντρων Διοίκησης Αυτοκινητοδρόμων (Κ.Δ.Α.) και Σταθμών Διοδίων (Σ.Δ.) που έγιναν πριν την έναρξη ισχύος του ν. 2300/1995 (Α ́ 69), επέχουν θέση οικοδομικής άδειας και οι εγκαταστάσεις που κατασκευάσθηκαν βάσει αυτών θεωρούνται νόμιμες από κάθε άποψη εφόσον πληρούν τους όρους των αντίστοιχων εγκεκριμένων μελετών. Αποκλειστική αρμοδιότητα για τον έλεγχο νομιμότητας των κάθε φύσης κτηριακών έργων και των επ’ αυτών εργασιών και λοιπών εγκαταστάσεων που ανεγείρονται, επισκευάζονται, αξιοποιούνται, χρησιμοποιούνται ή παραχωρούνται στα πλαίσια σύμβασης παραχώρησης και την επιβολή οποιασδήποτε κύρωσης σχετικής με αυτά έχει το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.»

υγ.
Προσοχη ΠΕΡΝΑΜΕ ΔΙΟΔΙΑ ΜΕ ΚΑΛΥΜΕΝΗ ΠΙΝΑΚΙΔΑ αφου οι καμερες των διοδιων καταγραφουν το νουμερο και στελνει προστιμο κοκ 200 ευρω!!!!! ΟΙ μπατσοι πια ειναι περιττοι αφου δεν τους χρειαζονται για τις κλησεις....
ΣΤΑΥΡΟΣ.

[ ΤΕΛΟΣ ]
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Το παρακάτω κείμενο αλιεύθει από το διαδίκτυο, και ο λόγος που τ’ αναρτώ έχει να κάνει γενικότερα με το να είμαστε ενημερωμένοι εμείς οι μοτοσυκλετιστές διότι καθημερινά στις μετακινήσεις μας υφιστάμεθα την ρύπανση στον οργανισμό μας, μ’ ότι αυτό συνεπάγεται. Ας σκευθούμε μόνο ότι με την ταχύτητα που μετακινούμεθα πόσα επί πλέον λίτρα αέρα εισέρχονται στις αναπνευστικές μας οδούς και επιβαρύνουν τα πνευμόνια μας.

ΑΡΧΙΖΕΙ

Πέντε χιλιάδες νεκροί ετησίως από τα καυσαέρια

Διπλάσιους θανάτους συγκριτικά με τα τροχαία ατυχήματα προκαλεί η ρύπανση στους δρόμους, σύμφωνα με νέα έρευνα για με την ποιότητα του αέρα στο Ηνωμένο Βασίλειο.Η μελέτη, που δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση «Περιβαλλοντική Επιστήμη και Τεχνολογία», διεξήχθη από τους ερευνητές του ΜΙΤ στη Μασαχουσέτη, Steve Yim και Steven Barrett.

Όπως επισημαίνουν στη μελέτη τους οι ερευνητές, τα καυσαέρια των αυτοκινήτων προκαλούν 5.000 πρώιμους θανάτους ετησίως στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ τα καυσαέρια των αεροπλάνων προκαλούν άλλους 2.000 πρώιμους θανάτους τον χρόνο. Συγκριτικά αναφέρεται ότι το 2010 καταγράφηκαν 1.850 θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα.

Σε γενικές γραμμές τα αποτελέσματα της μελέτης συμφωνούν με τα ευρήματα προηγούμενης έρευνας της Βρετανικής Επιτροπής για τις Ιατρικές Επιπτώσεις των Αέριων Ρύπων, που κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η ρύπανση του αέρα το 2008 προκάλεσε περίπου 29.000 θανάτους στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η νέα έρευνα υποστηρίζει επίσης ότι η βιομηχανία «σκοτώνει» λιγότερους ανθρώπους συγκριτικά με τα καυσαέρια, κάτι που αποδίδεται στο γεγονός ότι οι ρύποι των αυτοκινήτων εκλύονται ακριβώς εκεί που οι άνθρωποι ζουν και δουλεύουν, ενώ οι βιομηχανίες βρίσκονται συνήθως σε απομακρυσμένες περιοχές.
econews.gr


ΤΕΛΟΣ
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 2 εβδομάδες πριν...
Πρωτομαγιά/μοτοπορεία αγανακτισμένων μοτοσυκλετιστών
Οι Αγανακτισμένοι Μοτοσυκλετιστές Ελλάδας οργανώνουν την Τρίτη 1/5/2012 την 37η Μοτοπορεία τους στον νομό Αττικής.
1ή Μαΐου 1886, Η.Π.Α. Τα εργατικά συνδικάτα των ΗΠΑ πραγματοποιούν απεργιακή κινητοποίηση για το οκτάωρο. Την περίοδο εκείνη το εργασιακό πλαίσιο εργασίας ήταν σχεδόν ανύπαρκτο και οι εργοδότες μπορούσαν να απασχολούν το προσωπικό τους κατά το δοκούν, ακόμη και τις Κυριακές. Η αστυνομία και το παρακράτος πνίγουν την κινητοποίηση στο αίμα.

1η Μαΐου 2012, Ελλάδα. Το οκτάωρο απλώς δεν υφίσταται, το εργασιακό πλαίσιο εργασίας είναι πλέον σχεδόν ανύπαρκτο, οι εργοδότες μπορούν να μπορούν να απασχολούν το προσωπικό τους κατά το δοκούν, η ανεργία μεγαλώνει και οι όποιες κινητοποιήσεις πνίγονται από την αστυνομία στα χημικά.

Τα μεγάλα συνδικαλιστικά όργανα σφυρίζουν αδιάφορα και πλέον οι εργαζόμενοι (όσοι έμειναν) και οι πολίτες (μοτοσυκλετιστές και μη) καλούνται μόνοι τους να αντιμετωπίσουν τον νέο εργασιακό και όχι μόνο μεσαίωνα.

Θα συγκεντρωθούμε στις 12:00 στο Παναθηναϊκό Στάδιο (Καλλιμάρμαρο) και θα αναχωρήσουμε στις 12:30.

Είναι απαραίτητο όλοι μας να έχουμε μαζί μας άδεια, δίπλωμα, ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας και κράνη (στο κεφάλι όχι στον αγκώνα). Ότι δηλαδή θα έπρεπε να έχουμε σε έναν τυπικό έλεγχο.
Σημείο Συνάντησης : Παναθηναϊκό Στάδιο (Καλλιμάρμαρο)
Ώρα Συγκέντρωσης : 12:00
Ώρα Αναχώρησης : 12:30
ΧΑΡΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ: http://tiny.cc/wfyqcw
ΧΑΡΤΗΣ ΣΗΜΕΙΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ: http://g.co/maps/adhuq
ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK www.facebook.com/agan.moto.hellas ΚΑΙ ΣΤΟ www.aganmoto.gr/


[url=http://postimage.org/image/hce4wouej/][img]http://s17.postimage.org/hce4wouej/tromaktiko.jpg[/img][/url]
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Roayal Enfield Cafe Raser 2013
Για διάφορες πληροφορίες πληκτρολογίστε: Roayal Enfield Cafe Raser 2013
Για φωτογραφίες: https://www.google.gr/search?q=royal+enfield+cafe+racer+2013&hl=el&sa=X&rlz=1W1ADFA_elGR475&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=BOqjT76mJeqk4ATLzICiCQ&ved=0CG4QsAQ&biw=1366&bih=641
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 4 εβδομάδες πριν...
Ένα χρόνο στους δρόμους

Από το Γραφείο Τύπου
Οι Αγανακτισμένοι Μοτοσυκλετιστές Ελλάδας συμπληρώνουν την Παρασκευή 1 Ιουνίου ένα... χρόνο από την πραγματοποίηση της πρώτης μοτοπορείας τους.

Ένα χρόνο ακομμάτιστου αγώνα, διαρκούς παρουσίας στο δρόμο, με πάνω από 40 μοτοπορείες διαμαρτυρίας, με συμμετοχές σε πάμπολλες εκδηλώσεις διαμαρτυρίας και συμπαράστασης στην πλατεία Συντάγματος, εντός αλλά και εκτός Αττικής.

Κοινωνικής προσφοράς με συλλογή και διανομή ενδυμάτων, φαγητού και ότι άλλου ήταν δυνατόν σε ιδρύματα, συλλόγους αλλά και άστεγες και άπορες οικογένειες και άτομα με την βοήθεια όλων σας.

Ένας χρόνος ύπαρξης μέσα από δυσκολίες, αντίξοες συνθήκες αλλά και καταστάσεις που μας έδεσαν σαν μια μεγάλη παρέα και μας θύμισαν έννοιες όπως η αλληλεγγύη, η ανθρωπιά, η επικοινωνία, αλλά και η συσπείρωση με ένα κοινό σκοπό και με κοινές αξίες.

Ένας χρόνος με χάρες και λύπες αλλά και εμπειρίες πρωτόγνωρες.

Για να γιορτάσουμε και να τιμήσουμε αυτή την πορεία του ενός χρόνου θα συγκεντρωθούμε σαν ομάδα στο παρκινγκ του Σταδίου Ειρήνης & Φιλίας στις 18:00 (1η Ιουνίου) και θα κατευθυνθούμε προς την πλατεία Συντάγματος, όπου και θα πραγματοποιήσουμε μια εκδήλωση.

Μια εκδήλωση στην οποία είναι προσκεκλημένοι όλοι όσοι αγωνιστήκαμε μαζί πλάι πλάι. Όσοι μας συμπαραστάθηκαν, αλλά και όλοι όσοι θέλουν να μας ευχηθούν και να γιορτάσουν μαζί μας.

Μια εκδήλωση επίσης κοινωνικής αλληλεγγύης, κατά την οποία θα πραγματοποιηθεί συλλογή ρούχων, κλινοσκεπασμάτων, τροφίμων και άλλων αντικειμένων που θα προσφέρει ο κόσμος.

Σκοπός μας είναι να συγκεντρώσουμε τρόφιμα και άλλα βασικά αγαθά για τους συνανθρώπους μας που έχουν βρεθεί σε ιδιαίτερα δυσμενείς συνθήκες εξ’αιτίας της οικονομικής κρίσης που μαστίζει τη χώρα μας.

Μια εκδήλωση ειρηνική σε ένα κλίμα όπως των πρώτων ημερών της πλατείας, χωρίς διαχωριστικές γραμμές, όταν χαμογελούσες σε έναν άγνωστο χωρίς λόγο και ήσουν χαρούμενος απλώς γιατί ήσουν εκεί θέλοντας κάτι να αλλάξει και όχι μόνος στο σπίτι χωμένος στο καναπέ και την απελπισία και την μιζέρια.

Μια εκδήλωση για να θυμίσουμε σε όλους ότι είμαστε εδώ και πάντα όρθιοι!

Θα μας γλυκάνει με τα γλυκά του η "ΣΟΚΟΛΑΤΟΥΠΟΛΗΣ" - ΑΡΣΕΝΗΣ

Θα μας χαρίσουν την μουσική τους και τα τραγούδια τους οι
ΠEΛEKYΣ
Monkey Beat
No Name Blues Band
Lost & Found
Pulse
Θα μας υποστηρίξει ηχητικά ο Γιάννης Βαφειάδης.

[url=http://postimage.org/image/6onnqedz7/][img]http://s13.postimage.org/6onnqedz7/318055_446659762030660_222119101151395_1524199_148701570_n.jpg[/img][/url]
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 1 month later...
Συνεχίζεται η καθίζηση στις πωλήσεις αυτοκινήτων

Συνολικά 42.999 αυτοκίνητα (καινούρια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού) κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά το διάστημα Ιανουαρίου - Ιουνίου 2012, παρουσιάζοντας μείωση... 40,3% ως προς την αντίστοιχη περίοδο του 2011.

Σύμφωνα με την ΕΛ.ΣΤΑΤ., το εξάμηνο Ιανουαρίου - Ιουνίου 2011 είχε καταγραφεί πτώση 42,0% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2010.

Επίσης, η κυκλοφορία νέων μοτοσυκλετών (άνω των 50 cc) κατά το διάστημα Ιανουαρίου - Ιουνίου 2012 διαμορφώθηκε σε 17.166, έναντι 25.475 το 2011, παρουσιάζοντας μείωση 32,6%.

Το εξάμηνο Ιανουαρίου - Ιουνίου 2011 είχε καταγραφεί πτώση 23,5% σε σχέση με το αντίστοιχο του 2010.
express.gr
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

250 ευρώ πρόστιμο εάν έχετε ανασφάλιστο το αμάξι σας
Ερχονται 1 εκατ. κλήσεις ύψους 250 ευρώ έκαστος!
Στο στόχαστρο της Εποπτικής Ασφαλιστικής Αρχής της Τράπεζας της Ελλάδος...
μπαίνουν τα ανασφάλιστα ΙΧ και σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της «Η» μέχρι τέλος Ιουλίου περίπου 1 εκατ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που τα έχουν ανασφάλιστα θα ειδοποιηθούν πως πρέπει να καταβάλλουν 250 ευρώ έκαστος! Με απλό υπολογισμό το ύψος των προστίμων αν καταβληθεί από όλους τους παραβάτες ανέρχεται σε 250 εκατ. ευρώ Βέβαια το σχέδιο της Εποπτικής Ασφαλιστικής Αρχής της Τράπεζας της Ελλάδος για τις Ασφαλιστικές πέραν της πρώτης ειδοποίησης με το πρόστιμο των 250 ευρώ για κάθε παραβάτη έχει συνέχεια καθώς θα δίνεται το δικαίωμα στον ιδιοκτήτη του οχήματος μέσα σε 10 έως 20 ημέρες να προσκομίσει το ασφαλιστήριο συμβόλαιο του οχήματός του γλιτώνοντας το δεύτερο πρόστιμο που ανέρχεται σε 500 ευρώ και αφαίρεση της άδειας και των πινακίδων κυκλοφορίας!

Ωστόσο στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς διατηρούν τις επιφυλάξεις τους για την αποδοτικότητα του μέτρου ενώ παράλληλα διατύπωσαν και τις έντονες αμφιβολίες τους για την αποστολή express των προστίμων σε 1 εκατ. κατόχους οχημάτων μέσα σε 20 ημέρες.

Ο πρώην πρόεδρος της Ενωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος κ. Κώστας Μπερτσιάς μιλώντας στην «Η» δήλωσε μεταξύ άλλων πως: «Το θέμα των ανασφάλιστων αυτοκινήτων είναι πάρα πολύ σοβαρό και απασχολεί τον κλάδο για περισσότερα από 20 χρόνια. Εμείς χαιρετίζουμε την συγκεκριμένη ενέργεια όχι τόσο ως φοροεισπρακτικό μέτρο αλλά ως μια κίνηση έχουν ακολουθήσει εδώ και πάρα πολλά χρόνια άλλα κράτη-μέλη στα οποία δεν κυκλοφορούν ανασφάλιστα αυτοκίνητα. Παράλληλα θα σταματήσουν επιτέλους να εκποιούνται περιούσιες από το Επικουρικό Ταμείο καθώς θα πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές πως αν εμπλακούν σε ατύχημα και το όχημά τους είναι ανασφάλιστο κάποια στιγμή το Επικουρικό που έχει καταβάλλει την αποζημίωση που αναλογεί στο ασφαλισμένο ΙΧ θα εκποιήσει ότι περιουσιακό στοιχείο έχει ο κάτοχος του ανασφάλιστου οχήματος. Και πρέπει να με πιστέψετε τέτοια περιστατικά είναι καθημερινά στο Επικουρικό Ταμείο όπου οι κάτοχοι ανασφάλιστων ΙΧ χάνουν τα σπίτια τους για λίγες χιλιάδες ευρώ...».

Πάντως οι παραβάτες θα πρέπει να γνωρίζουν πως ακόμη και αν έχουν καταβάλλει τα Τέλη Κυκλοφορίας τα οχήματά τους βάσει της νομοθεσίας πρέπει να είναι ασφαλισμένα ακόμη και αν δεν τα κινούν. Υπάρχουν βέβαια κάποιες εξαιρέσεις που έχουν να κάνουν με ναυτικούς, επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται και σε άλλες χώρες, κ.ά.

Επίσης από τα 2 εκατ. ανασφάλιστα οχήματα τα στελέχη της Εποπτικής Ασφαλιστικής Αρχής της Τράπεζας της Ελλάδος μετά το «ξεκεθάρισμα» που έκαναν ανακάλυψαν πως τα 700.000 αφορούν κρατικά οχήματα ενώ περίπου σε 350.000 ΙΧ έχουν κατατεθεί οι πινακίδες κυκλοφορίας.

Τελικά αν επιβεβαιωθούν τα στοιχεία των ανθρώπων της Εποπτικής Αρχής σχεδόν το 50% των ανασφάλιστων οχημάτων είναι κρατικά!
tromaktiko
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Έρευνα καταπέλτης για γραφεία ενοικιάσεως μοτοσυκλετών στην Ελλάδα

Την τελευταία θέση κατέλαβε κατάστημα ενοικίασης μοτοσυκλετών στη Μύκονο σε έλεγχο που διενήργησαν ειδικοί της ADAC (Λέσχης Αυτοκινητιστών Γερμανίας) σε... 62 καταστήματα του είδους σε επιλεγμένους τουριστικούς προορισμούς της Νότιας Ευρώπης (Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία, Ελλάδα και Κύπρο).

Το σχετικό ρεπορτάζ με τον τίτλο “Ενοικίαση μοτοσυκλετών στις διακοπές: Παλιοσίδερα πάνω σε δύο ρόδες” δημοσιεύεται στο τελευταίο τεύχος του μηνιαίου περιοδικού της Λέσχης, “Μotorwelt“, ένα από τα μεγάλυτερα σε κυκλοφορία περιοδικά στη Γερμανία με 13.903.271 φύλλα κυκλοφορίας. Η έρευνα είναι καταπέλτης για γραφεία ενοικιάσεως μοτοσυκλετών στην Ελλάδα, αφού ένα στα δύο καταστήματα αξιολογήθηκαν ως ανεπαρκή ή άκρως ανεπαρκή, λαμβάνοντας το βαθμό 5 (σε κλίμακα 1 έως 6, με άριστα το 1)!

Σύμφωνα με την έρευνα, τα προβλήματα δεν αφορούν μόνο ελλείψεις τεχνικής φύσης, αλλά γενικά τη διαδικασία ενοικίασης, που μερικές φορές χαρακτηρίζεται χαοτική: η διατύπωση των όρων ασφαλιστικής κάλυψης ήταν συχνά ασαφής, τα μισθωτήρια συμβόλαια μόνο στην γλώσσα της χώρας, οι εγγυήσεις δεν επιστρέφονταν, καθώς και ότι δεν ήταν πάντα διαθέσιμα τα κατάλληλα κράνη.

Στους πίνακες που πλαισιώνουν το ρεπορτάζ αναφέρονται τα 10 καλύτερα και τα 10 χειρότερα γραφεία ενοικιάσεως μοτοσυκλετών που ανέδειξε η έρευνα. Στα 10 πρώτα δεν υπάρχει κανένα ελληνικό ενώ στη λίστα με τα 10 χειρότερα, τα 4 είναι ελληνικά, με τελευταίο το Joe Club Rent a Bike στη Μύκονο, του οποίου οι μοτοσυκλέτες βρέθηκαν σε τέτοια, απαράδεκτη κατάσταση, ώστε ακόμα και τα 18 € που κόστιζαν την ημέρα θεωρήθηκαν από τους ελεγκτές πολλά!

Τον καλύτερο βαθμό στην έρευνα απέσπασε το γραφείο Sicily Moto Rent στο Παλέρμο, που ξεχώρισε για το φιλικότατο και άριστα κατηρτισμένο προσωπικό καθώς και για την άριστη ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Από τα 62 γραφεία που ελέγχθηκαν, μόνο 6 βαθμολογήθηκαν με άριστα και 25 με καλά.

Η έρευνα έγινε το καλοκαίρι του 2011 και διαλέχτηκαν οι πιο οικονομικές μοτοσυκλέτες με κράνη για δύο άτομα και για μία ημέρα.

news.travelling.gr
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Κλέβουν 32 αυτοκίνητα και 35 μοτοσυκλέτες την ημέρα
Η εγκληματικότητα της καθημερινότητας «καλπάζει»... 32 αυτοκίνητα κλέβουν κατά μέσο όρο την ημέρα τα οργανωμένα κυκλώματα κακοποιών στην χώρα μας σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία του υπουργείου δημόσιας τάξης για το 2011…
Αυτό σημαίνει, μεγάλη οικονομική ζημιά για τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων, αλλά και για τις ασφαλιστικές εταιρείες ! Οι κλοπές αυτοκινήτων αποτελούν οργανωμένη επιχείρηση, αφού τα μέλη των κυκλωμάτων έχουν αποθήκες και καταστήματα για να διακινούν στην αγορά τα κομμένα ανταλλακτικά, ενώ έχουν αποκτήσει γνώσεις επαγγελματία ηλεκτρονικού, με αποτέλεσμα κανένα αντικλεπτικό σύστημα να μην μπορεί να τους κρατήσει μακριά… Τα τελευταία χρόνια οι ιδιοκτήτες πολυτελών κυρίως αυτοκινήτων τοποθετούν σύστημα GPS στα οχήματα έτσι ώστε εάν πέσουν θύματα κλοπής να μπορούν να τα εντοπίσουν, αφού οι δράστες χρησιμοποιούν ακόμη και γερανούς για να τα μεταφέρουν στις αποθήκες "καβάτζες" που χρησιμοποιούν...
Πως κλέβουν τα αυτοκίνητα Οι κλέφτες αφαιρούν αυτοκίνητα όλων των κατηγοριών, φθηνά ή ακριβά, πολλές φορές κατά παραγγελία ! Χρησιμοποιούν αντικλείδι, απενεργοποιούν τον συναγερμό και το ιμομπιλάϊζερ, τα σηκώνουν με γερανό ή παραβιάζουν τις πόρτες με λοστό… Οι συμμορίες κλέβουν τα αυτοκίνητα για 5 λόγους. Τα κόβουν και στη συνέχεια πουλούν τα ανταλλακτικά τους, τα προωθούν σε χώρες του εξωτερικού, σβήνουν τον αριθμό πλαισίου του κινητήρα με τροχό και τα κυκλοφορούν με παραποιημένα στοιχεία, εκβιάζουν τους ιδιοκτήτες για να τους τα επιστρέψουν έναντι αδράς αμοιβής, ή τα χρησιμοποιούν σε εγκληματικές ενέργειες και στη συνέχεια τα εγκαταλείπουν.
Το πεδίο δράσης των συμμοριών είναι κυρίως η Αττική και η Θεσσαλονίκη, ενώ τα τελευταία χρόνια οι εγκληματικές οργανώσεις έχουν απλώσει τα "πλοκάμια" τους και στην επαρχία. Έξαρση των κλοπών σε Ι.Χ. και μοτοσικλέτες Στην χώρα μας οι κλοπές αυτοκινήτων παρουσιάζουν σημαντική αύξηση τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της ΕΛ.ΑΣ. το 2011 έκαναν «φτερά» 11.554 αυτοκίνητα, ενώ το 2010, 9.937. Έξαρση υπάρχει και στις κλοπές μοτοσικλετών, το 2011 αφαιρέθηκαν 12.917, ενώ την προηγούμενη χρονιά 11.374 μοτοσικλέτες. Από τα κλεμμένα αυτοκίνητα περίπου το 30 τοις εκατό ανακαλύπτει η αστυνομία, ενώ το ποσοστό είναι μικρότερο για τις μοτοσικλέτες. Γι αυτό λοιπόν προσοχή σε ποιο πάρκινγκ και σε ποιο συνεργείο αφήνετε την περιουσία σας αφού υπάρχει κίνδυνος να βγάλουν αντικλείδι και κάποιο πρωινό να ξυπνήσετε και να μην το βρείτε…
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Συλλογή τροφίμων και βασικών αγαθών την Παρασκευή

Οι Αγανακτισμένοι Μοτοσικλετιστές Ελλάδας,στα πλαίσια της Κοινωνικής Δράσης τους θα βρίσκονται στο δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας... στην πλατεία Λαού, την Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012 προκειμένου να συλλέξουν τρόφιμα, ρούχα, και άλλα αντικείμενα που προσφέρει ο κόσμος.

Όσοι έχουν συλλέξει πράγματα (τρόφιμα μακράς διαρκείας, εποχιακά ρούχα, παιχνίδια) μπορούν να τα φέρουν την Παρασκευή στην πλατεία Λαού από τις 19:00 έως τις 22:00.

Σκοπός μας είναι να συγκεντρώσουμε τρόφιμα και άλλα βασικά αγαθά για τους συνανθρώπους μας που έχουν βρεθεί σε ιδιαίτερα δυσμενείς συνθήκες εξαιτίας της οικονομικής κρίσης που μαστίζει τη χώρα μας.

Τα πράγματα θα διανεμηθούν στη συνέχεια σε διάφορους οργανισμούς και οικογένειες ή άτομα που τα χρειάζονται.



[url=http://postimage.org/image/4adz2r2yj/][img]http://s9.postimage.org/4adz2r2yj/tromaktiko.jpg[/img][/url]
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 3 εβδομάδες πριν...
Αγαπητοί μοτοσυκλετιστές,

Το BikeNow βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσει το οδικό ταξιδιωτικό του στο San Marino
που διαρκεί από την Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου μέχρι τη Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου
για την παρακολούθηση του 13ου αγώνα του MotoGP '12 στην πίστα του Misano World Circuit.
Κανονίστε τις άδειές σας και τα οικονομικά σας για να δείτε από κοντά τους Fantastic4 Lorenzo, Stoner, Pedrosa και φυσικά τον Rossi
να ξύνουν γόνατα και αγκώνες στην άσφαλτο στην προσπάθειά τους να ανέβουν στο βάθρο.
Επισυνάπτεται πληροφοριακό υλικό και αναλυτικό πρόγραμμα σε pdf.

Για δηλώσεις συμμετοχής, εκδήλωση ενδιαφέροντος ή άλλες διευκρινίσεις μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
κιν.: 6976-559186
e-mail: info@bikenow.gr
www.bikenow.gr

Παρακαλώ προωθήστε το mail σε όλους όσοι αγαπάνε τη μοτοσυκλέτα και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και τους αρέσει να ταξιδεύουν με μοτό!
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Γιάννη δεν νομίζω να δεχτούν να ταξιδέψουν μαζί με Enfield. Πριν το ατύχημα μου, όταν είχα ρωτήσει το ΜΌΤΟ, που διοργάνωνε μία παρόμοια εκδρομή, η απάντηση τους ήταν αρνητική εκτός εάν πήγαινα με άλλη μηχανή. Το πρόβλημα βέβαια είναι η ταχύτητα με την οποία κινείται η Enfield.
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

SSAV Η παρατήρηση σου είναι σωστή και χρήσιμη. Την ανακοίνωση την έβαλα περισσότερο γιατί μ' ενδιέφερε η γενική ενημέρωση των μελών του φόρουμ μας. Αλλά και απ' ότι γνωρίζω αρκετοί εκ των συνενφιλντάδων διαθέτουν ή μπορούν να διαθέσουν και δεύτερη μηχανή πιο κατάλληλη εάν προτίθενται να συμμετάσχουν.
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 1 month later...
Διαμαρτυρίες μοτοσυκλετιστών στη Γαλλία κατά του τεχνικού ελέγχου

Χιλιάδες μοτοσικλετιστές διαδήλωσαν σήμερα στο Παρίσι και σε άλλες τουλάχιστον 20 γαλλικές πόλεις, μεταξύ των οποίων το Στρασβούργο, διαμαρτυρόμενοι για το μελλοντικό ευρωπαϊκό σχέδιο τεχνικού ελέγχου, ανακοίνωσε η Γαλλική Ομοσπονδία Οργισμένων Μοτοσικλετιστών (FFMC).

Η σημερινή "ημέρα ευρωπαϊκής δράσης" είχε διοργανωθεί επίσης στο Βέλγιο, την Φινλανδία, την Ιρλανδία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Περισσότεροι από 4.500 μοτοσικλετιστές διαδήλωσαν στις Βρυξέλλες κοντά στην έδρα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και περίπου 1.900, σύμφωνα με την αστυνομία, ή περίπου 6.000, σύμφωνα με τους διοργανωτές, μπροστά από την έδρα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο.

Στη διαδήλωση στο Παρίσι μετείχαν, σύμφωνα με την αστυνομία της γαλλικής πρωτεύουσας, περίπου 1.000 άνθρωποι.

Διαδηλώσεις έγιναν επίσης μπροστά από τα κέντρα τεχνικού ελέγχου της "Dekra", μεγάλης εταιρείας εμπειρογνωμόνων, την οποία οι μοτοσικλετιστές κατηγορούν ότι ενέπνευσε το σχέδιο αυτό, το οποίο επινόησαν "οι τεχνοκράτες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής".

Οι διαδηλωτές θεωρούν ότι πρόκειται για "έναν νέο περιορισμό που δεν έχει καμία αιτιολογία" και δεν επιφέρει καμία βελτίωση στην ασφάλεια. Σύμφωνα με τους ίδιους, πρόκειται για μια παραχώρηση προς τους βιομηχάνους για να αυξήσουν τα κέρδη τους.

Ο μελλοντικός αυτός ευρωπαϊκός Τεχνικός Έλεγχος "συνίσταται στην αύξηση της συχνότητας των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων των οχημάτων, στην ενίσχυση της αυστηρότητας των ελέγχων και στην υποβολή σε αυτόν των δίτροχων στις 11 χώρες της ΕΕ στις οποίες δεν ισχύει ο Τεχνικός Έλεγχος για τις μοτοσικλέτες", ανακοίνωσε χθες η ομοσπονδία.

Η κύρια πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής είναι να καταστεί υποχρεωτική μια επιθεώρηση των μοτοσικλετών και των σκούτερ με δύο ή τρεις τροχούς, το οποίο δεν ισχύει σήμερα σε πολλές χώρες της ΕΕ (Βέλγιο, Βουλγαρία, Κύπρος, Φινλανδία, Γαλλία, Ελλάδα, Ιρλανδία, Μάλτα, Ολλανδία, Πορτογαλία και Ρουμανία). Όλες οι άλλες επιβάλλουν τον τεχνικό έλεγχο των μοτοσικλετών και των σκούτερ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ-Γαλλ.Πρακτ.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 1 month later...
Με 158 ψήφους (135 κατά) υπερψηφίστηκε μετά από δίχρονη προσπάθεια των ασφαλιστικών εταιρειών η τροπολογία που στερεί τις αποζημιώσεις που κατέβαλε το επικουρικό στα θύματα τροχαίων εγκλημάτων.
Υπερψηφίστηκε απ όλους τους παρόντες βουλευτές Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ.

Η τροπολογία που η επιστημονική επιτροπή της Βουλής θεωρεί ότι βρίσκετε στα όρια της Συνταγματικότητας, μη συμβαδίζουσα με τις Οδηγίες της ΕΟΚ προς τις οποίες έχουμε εναρμονιστεί, και με πολλά ζητήματα που υπόκεινται σε δικαστική εκτίμηση.
Η τροπολογία που η Ολομέλεια των Δικηγορικών Συλλόγων χαρακτηρίζει «κατάπτυστη» και υπαγορευμένη από τις ασφαλιστικές εταιρείες.

Θα επανέλθουμε αναλυτικά πάνω στο από ποιούς και γιατί ψηφίστηκε καθώς και στις ενέργειες που θα προσπαθήσουμε να συντονίσουμε για την προσβολή της «νομιμότητας» της χαριστικής αυτής προς τις ασφαλιστικές εταιρείες ρύθμισης , που προσβάλλει βαύνασα τα θύματα των τροχαίων εγκλημάτων και νομιμοποιεί την «λογική» σκοτώνω και δεν πληρώνω, στον αντίποδα της αναγκαίας συστηματικής πολιτικής πρόληψης και περιορισμού των τροχαίων συγκρούσεων και των τραυματισμών και θανάτων που αυτές συνεπάγονται.
Η Ελλάδα την δεκαετία 2001 -2010 κατέκτησε την χειρότερη θέση στην Ευρώπη σε αριθμό θανάτων και τραυματισμών από τροχαία.
Στην δεκαετία 2011- 2020 (παγκόσμια δεκαετία δράσης του ΟΗΕ για την Οδική Ασφάλεια) κατέκτησε ήδη την χειρότερη θέση στην Ευρώπη στις αποζημιώσεις θυμάτων τροχαίων εγκλημάτων.
31/10/2012
«SOS Τροχαία Εγκλήματα»
Διαβάστε την έκθεση της επιστημονικής επιτροπής της Βουλής για την τροπολογία ΕΔΩ (από σελίδα 15)


http://sostegr.wordpress.com/2012/10/31/158-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%AD%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%81%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%B6%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CF%8E%CF%83%CE%B5/
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 2 εβδομάδες πριν...
1ο Φεστιβάλ Aπό-δραση(ς)


Στη διοργάνωση του 1ου Φεστιβάλ Από-Δραση προχώρησαν 15 σύλλογοι μοτοσικλέτας της N. Θεσσαλονίκης με στόχο να ...ενισχύσουν τα παιδιά του Θεραπευτηρίου Χ.Π. Αγίου Παντελεήμονος.

Ειδικότερα, η αξιέπαινη αυτή πρωτοβουλία των μοτοσικλετιστικών ομίλων της Ν. Θεσσαλονίκης, το 1ο Φεστιβάλ Από-Δράση(ς), θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 25 Νοεμβρίου και ώρα 5.00 μ.μ. στο Block 33 (περιοχή σφαγεία Θεσ/νικης).

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα πραγματοποιηθούν συναυλίες, χορευτικά, θεατρικές παραστάσεις και bazaar με χειροτεχνήματα του τομέα ανοιχτής φροντίδας του θεραπευτηρίου.

Η είσοδος για την εκδήλωση είναι μόλις πέντε ευρώ και τα έσοδά της θα διατεθούν για τις ανάγκες των παιδιών στα πλαίσια της ζωής τους μέσα στο ίδρυμα.

Οι σύλλογοι μοτοσικλέτας που βρίσκονται πίσω από αυτή την προσπάθεια είναι οι εξής:

Μοτ/κός Όμιλος Θες/Νικης
Μοτ/κός Όμιλος Λαγκαδά
Μοτ/κός Όμιλος Σόχου
Μοτ/κός Όμιλος Χαλάστρας
Όμιλος Μηχ/του Αθλητισμου Στρυμωνικού Κόλπου
Africa Twin Club Θεσ/νικης
Chopper Riders Club Θεσ/νικης
Fazer Club Θεσ/νικης
Freeriders Καβαλάρι Θεσ/νικης
Hayabusaclub Κ.Μακεδονίας- Θεσ/νικης
Harley Davidson Club Hellas Θεσ/νικης
King Riders Gold Wing Club Θεσ/νικης
Macedonian Warriors Hellas Θεσ/νικης
Vespa Club Θεσ/νικης
West Side Salonica Αγ.Αθανασιος Θες/Νικης

mototriti.gr
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

[url="http://www.defencenet.gr/defence/item/%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%89%CF%80%CE%B1%CF%8A%CE%BA%CF%8C-%CE%B4%CE%AF%CE%BA%CF%84%CF%85%CE%BF-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CF%8E%CE%BD-%CE%B5%CE%BE%CE%B1%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B1-%CE%B8%CF%8D%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%AC-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B5%CF%83%CF%89-rfid-%CF%84%CF%83%CE%B9%CF%80"][b]Ευρωπαϊκό δίκτυο εγκληματιών εξαπατάει τα θύματά του μεσω RFID τσιπ; [/b][/url]

[b]Σε διάφορα μέρη σε πολυσύχναστα όπως πρατήρια βενζίνης, παρκινγκ, σούπερ[/b]
[b][b]μάρκετ κ.λ.π, δίδονται μικρά δώρα - δωρεάν φαινομενικά για προώθηση πωλήσεων[/b]
[b]όπως: Μπρελόκ, μασκότ, για αυτοκινήτα κ.λπ.[/b][/b]
ΜΗΝ ΤΑ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙΤΕ Περιέχουν ένα ΤΣΙΠ για ανίχνευση προσώπου (κάποτε μόνο στις ταινίες τα βλέπαμε).
Με αυτό οι κλέφτες γνωρίζουν τα πάντα για εσάς: πού βρίσκεστε, πού
κινείστε, πότε είστε στο σπίτι, πού είναι το αυτοκίνητό σας σταθμευμένο,
κλπ. Χωρίς εσάς .. μπορούν να κάνουν τα πάντα - να πάνε στο σπίτι σας όταν
λείπετε, επίσης να σας επιτεθούν στην τράπεζα, να κλέψουν το αυτοκίνητό
σας, κ.λ.π.
Είναι ένα ευρωπαϊκό δίκτυο εγκληματιών, που κατάγονται από τη
Ρουμανία(έχουν εμπειρία στην σχεδίαση ηλ. κυκλωμάτων), μια νέα εγκληματική
πρακτική!Αξιωματούχοι στην Ολλανδία έχουν ενημέρωση το ολλανδικό πληθυσμό, για το
φαινόμενο αυτό.
Ενημερώστε και τους φίλους σας.
Phd Σουγκάκης Αχιλλέας
Προιστάμενος Δ/νσης Πληροφορικής
Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας
Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας,
Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων
pentapostagma.gr/
[b]Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr[/b]
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 4 εβδομάδες πριν...
[color=#0000ff][b]Πρόστιμο 400€ για τις μηχανές που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ θα ξεκινήσει από το 2013 [/b][/color]

Σύμφωνα με το νόμο, έως τις 31 Δεκεμβρίου του 2012 θα πρέπει υποχρεωτικά να περάσουν από τεχνικό έλεγχο όσοι κατέχουν μηχανές άνω των 50κ.εκ. και αυτές έχουν ημερομηνία άδειας κυκλοφορίας μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου του 1998. Εξαιρούνται οι τετράτροχες μηχανές Έτσι από το 2013 η Τροχαία θα μπορεί να βεβαιώνει κλήσεις ύψους 400 ευρώ στις μηχανές που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ .Η διάταξη αυτή αναγράφετε στο άρθρο 86 του ΚΟΚ


ΠΗΓΗ: [url="http://www.dikaiologitika.gr"]www.dikaiologitika.gr[/url]

Υ.Γ. αλήτες Επεξεργάσθηκε από το μέλος Homo RatUς
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

[url="http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2012/12/20_24.html"]http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2012/12/20_24.html[/url]
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

[url="http://www.defencenet.gr/defence/item/%CF%80%CE%AC%CF%84%CF%81%CE%B1-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%84%CE%AD%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B1%CE%BD-%CF%83%CE%B5-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%88%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CE%B8%CF%8D%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85"]http://www.defencenet.gr/defence/item/%CF%80%CE%AC%CF%84%CF%81%CE%B1-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%84%CE%AD%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B1%CE%BD-%CF%83%CE%B5-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%88%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CE%B8%CF%8D%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85[/url]
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση..   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Το ανώτερο επιτρεπτό όριο είναι 75 φατσούλες/emotions,.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Προβολή ως σύνδεσμο

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Εκκαθάριση επεξεργαστή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Παρακολουθείται από   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search