Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

2018 Royal Enfield Twin 650

  • Απαντήσεις 160
  • Εμφανίσεις 30,9k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Λοιπον, Το μηχανακι ειναι πολυ δυνατο, με ωραια ροπη, και ομαλη δυναμη. Δεν το ανεβασα πανω απο 3.500 στροφες λογω στρωσιματος. Τα abs δουλευουν πολυ στρωτα, και στριβει πολυ ωραια. Μοιαζει πολυ

  • Για να μην ξεχνιόμαστε, τι έρχεται...  

  • επιτιδες τα κανουνε!!!! για να τα αγοραζεις injection  και μετα να σκας αλλα 1000 ευρω για να τους βαλεις amal καρμπυρατορια !!!!!!

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

πέραν του οτι οι παλιές Enfield έχουν μηχανολογικό σχεδιασμό και μεταλλα δια τον πε...γλαν

οφείλουμε να πούμε πως στην Efi έχουν κάνει άλματα μπροστά στον κινητήρα.

είδαμε Efi να βιάζονται επι του οδοστρώματος και όχι μονο και να μη κάνουν γκιχ για πάρα πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα...

τα προβλήματα γνωστά για τα Efi είναι 2 με κύριο αυτό του πλαισίου.

για το πρόβλημα των βραχυκυκλωμένων μπουζί έχουμε αναφερθεί...διερευνάτε αν και η λύση τελικά είναι το καρμπιρατέρ...

παράδοξο δε μιας και το παλιό μόνο στο πλαίσιο δεν είχε προβλήματα...

εγώ είμαι αισιόδοξος για την ποιότητα του νέου μοντέλου...αλλά η ιστορία θα δείξει οπότε τα μάτια σας και τα αυτιά σας ανοιχτά για να δούμε πως θα πάει...

 

 

 

καναμε χρόνια υπομονης να δουμε τα δικυλινδρα...η ωρα εφτασε...!!!

 

Δημοσιεύτηκε

Θα μας πειτε τι εγινε ή θα το κρατατε μυστηκο...?

...ρε μπας και εκλεισε κανεις κανα εργαλειο και το κρατατε για εκπληξη???

 

Θα σκασω...!!!

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά δυστυχώς δεν έχω χρονο να ανεβάσω φωτος, και ξέρετε ποσό μεγάλη διαδικασία είναι.

 

Κατα τα αλλά, τα εργαλεία τα ζηλέψαμε ΟΛΟΙ νομίζω.

Πολυ όμορφα, φαίνονται καλή ποιότητα και έχουν πολύ ωραίο ήχο.

Το οδήγησε μόνο ο Βυρωνας(δεν έχουν άδεια ακόμα)

Εγώ θα άλλαζα τις εξατμίσεις, είναι πολύ χοντροκομμένες.

κατα τα αλλά όλα τέλεια!

Και ο Μάνος πολύ φιλικός 

Δημοσιεύτηκε
7 ώρες πριν, Ο/Η mikezante έγραψε:

Παιδιά δυστυχώς δεν έχω χρονο να ανεβάσω φωτος, και ξέρετε ποσό μεγάλη διαδικασία είναι.

 

60613879-430089871121014-778377339665907   60642545-303275447271905-916188895724227   60803072-299893894246329-645193412441538

 

60866476-1215091028651368-24065729631061   60901847-1804367183042351-32446225554530   61002005-2418032871561213-30735989420012

 

61018046-393214637948619-873886447706937   61224173-672277366559202-135109555625184   61437334-2337472739843267-50139492838214

 

......

 

60640772-2591320764230588-14022872671579   60644373-313147289585256-364766547337543   60697897-2277735035873139-11122182670463

 

60734207-759511641110374-237336905627205 60796052-1332408923550389-22893424406471 60806018-2147891491924536-18129523690512

 

60823587-293391534875933-396637851662208 60856351-877346992596579-264254163603423 60873992-343114286389621-212459394191851

 

60892802-833830490316842-713284529878676 61132682-559685961105174-584599580037873 61191567-663330400774436-511133624132907

 

61224247-1987349448038084-77788427870881 61238923-440891146741378-441039487279248 

Δημοσιεύτηκε

Νομίζω είναι το πρώτο Interceptor 650 που πάτησε στους δρόμους της Ελλάδας.

Καλή επιτυχία, μακροζωΐα και ασφαλή χιλιόμετρα να έχει..:wink:

 

 

Δημοσιεύτηκε

Τα πρώτα δύο 650άρια που βλέπετε στις φωτό είναι ήδη πουλημένα.

Επίσης πουλημένα είναι και τα επόμενα έξι που έρχονται.

Τα Himalayan επίσης πουλημένα, τα οποία έχουν την μεγαλύτερη ζήτηση.

Ο αδικημένος της υπόθεσης τα 500άρια. Γιατί αν κάποιος πάει να το πάρει και δει δίπλα του το 650 με διαφορά τιμής 1250€ τι θα κάνει?

Ο Μάνος, ο αντιπρόσωπος πολύ φιλικός, αν είχαμε χρόνο σου έδινε την αίσθηση πως δένει με την παREα.

Το ότι η Royal Enfield χρειάζεται το δικό της χώρο μας το πρόλαβε και το είπε ο ίδιος και θα γίνει σύντομα.

Γιατί όπως βλέπεται τα RE είναι σε άχαρο εκθεσιακό χώρο.

Το 650άρι (ειδικά το  Interceptor) μου θυμίζει πολύ την Bonnie SE τη δικιάμ. Ίδιο σχήμα ρεζερβουάρ, ίδιο σχήμα εξατμίσεων, ο κινητήρας κι αυτός μοιάζει. Όποτε δε ζηλεύω και αναμένω να κυλήσει  τις ρόδες του στην Ελλάδα, να κυλήσει ο χρόνος κανά τριάρι χρόνια και βλέπουμε.

Επίσης ρώτησα τον Μάνο για τα παλιά καρμπιρατεράτα, όπου δυστυχώς εδώ θα έχουμε θέμα ελλείψη ανταλλακτικών. Ίδωμεν.

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον,

Το μηχανακι ειναι πολυ δυνατο, με ωραια ροπη, και ομαλη δυναμη. Δεν το ανεβασα πανω απο 3.500 στροφες λογω στρωσιματος. Τα abs δουλευουν πολυ στρωτα, και στριβει πολυ ωραια. Μοιαζει πολυ με το bonneville το 800αρι (? ή 850 ειναι δε θυμαμαι) στην αισθηση, αλλα με την σχετικα ψηλη θεση οδηγησης ειναι και σαν scrabler. Οδηγησα το  Interceptor.

 

Κραδασμος ελαχιστος αλλα αυτο με χαλασε και λιγο. Στη δικια μου νιωθεις τη μοτοσυκλετα. Στις αλλες με τα αντικραδασμικα απλα τσουλας. Αυτο βεβαια βοηθα σε ενα μεγαλο ταξιδι που πιστευω οτι θα ειναι πολυ ξεκουραστη οπως και μια triumph. Εχει πολυ ωραια γραμμη σχεδιαστικα (ευκολα μετρατρεψιμη, αν και ηδη caferacerια γαματη!).  Σβελτο μηχανακι!!

 

Κι εγω θα εβαζα αλλες εξατμισης για λογο φασαρια παραπανω και για να λεπτινω τις γραμμες του. Ο κινητητας ειναι 2/5 μεγαλυτερος απο της efi και μονο αν την δεις απο κοντα το καταλαβαινεις. Και η ποιοτητα κατασκευης (οσο μπορεσαμε να δουμε) ειναι πολυ καλη θα ελεγα. Τα πατακια ειναι μικρα, πιο street αλλα σε βολικη θεση.

 

Κατα τη γνωμη μου ειναι χαζο να παρεις μια μεταχειρισμενη triumph ~6000  με 70-80.000 χλμ αντι να δωσεις ~7000 να παρεις την continental καινουργια που βγαζει και ιδιαιτερο χαρακτηρα. Εγω παλι θα επερνα μια 650 δικυλινδρη bullet....

 

Αυτα!

 

(ΥΓ: Θενξ @ΑΛΠΙΚΟΣ ΤΡΙΤΩΝ για την φωτο, και ο Μανος της  http://www.motostuff.gr/ οντως ηταν πολυ ενταξει και με αγωνια αν μας αρεσε η μηχανη οσο αρεσε και σε εκεινον, που εχει ηδη παραγγειλει μια για το εαυτο του!!)

 

continental.JPG

Δημοσιεύτηκε

Μπράβο παιδιά ωραία παρουσίαση, χαίρομαι που ήδη έχουν πουληθεί κομμάτια γιατί (θέλω να πιστεύω) ότι θα δώσει βάρος στο (σωστό) services έστω στις καινούργιες .

Δημοσιεύτηκε

Ρε παιδια να ρωτησω κατι; Ο φιλος που την οδηγει στην τελευταια φωτο ειναι διμετρος ή ειναι κοντοκώλικη η μηχανη;

Δημοσιεύτηκε

Χα, χα, να την συστήσουμε κι αυτήν στον προκρούστη για τέντωμα ψαλιδιών..? :blink:

Μια χαρά είναι το μοτόρι, ξεγελάει η γωνία λήψης της φωτογραφίας.

Δημοσιεύτηκε

Νταξξξ δεν ειναι ομορφος σαν και εμενα αλλα ειναι ψηλος...

...η γωνια ληψης παντως την κανει ολιγων μπασμενη την μηχανη... 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ο Βυρωνας ειναι γυρω στο 1.90 και η μηχανή ειναι μεν κοντη αλλα οχι οσο φαινεται στις φωτο!

Δημοσιεύτηκε

Μπα, το κοντη σε υψος δεν με χαλαει. Το κοντοκώλικη σε μηκος ειναι το θεμα μου.

Θα παω να τη δω καμμια βολτα αν φαινεται απο καμμια βιτρινα...

Οταν την εχεις μακρυά τις βλεπεις ολες μικρες...

  • 3 months later...
Δημοσιεύτηκε
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.