Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal Enfield Battle Green “Blacked-Out Bobber” Project

Δημοσιεύτηκε

Γεια σε όλους τους συνελφιντάδες και συνφορουμίτες, :hi:

 

:to_read_newsprint: Είπα κι εγώ με τη σειρά μου να ξεκινήσω ένα θέμα για τη μετατροπή της κούκλας μου της «Μπέτσυ». Για όσους δεν την ξέρουν είναι ένα RE Classic 500 EFI Battle Green κατασκευής 2015 σύμφωνα με τους αριθμούς πλαισίου και κινητήρα.

 

Η μετατροπή που έχω στο μυαλό μου έχει στοιχεία από διάφορα στυλ (λίγο από café racer, λίγο από trial/scrambler) αλλά το κυρίως concept θα είναι bobber και θα την κάνω “Blacked Out” :anger: δηλαδή ότι είναι ασημί ή χρώμιο θα γίνει ματ μαύρο, το οποίο θα περιλαμβάνει από ολόκληρο τον κινητήρα μέχρι και την μικρότερη βίδα... :lol7:

 

Οι αλλαγές θα περιλαμβάνουν τιμόνι, bar-end mirrors, φλας, αναβαθμίσεις κινητήρα, ζάντες και λάστιχα on-off ή off road, κοντούς έως ανύπαρκτους λασπωτήρες μπρος-πίσω, πινακίδα στο πλάι, εξάτμιση και πολλά άλλα...:eleos:

 

Ενδεικτικά σας παραθέτω τα παρακάτω link για να καταλάβετε τι μου αρέσει::love:

 

http://350cc.com/assault-newest-rajputanas-house-using-500cc-royal-enfield/

 

 

Κι επειδή όπως λέει και ένα από τα αγαπημένα μου αμερικάνικα ρητά “Opinions are like assholes, everybody has one...” (σε ελεύθερη μετάφραση «Οι γνώμες είναι σαν τις κ@λοτρυπίδες, όλοι έχουν από μια...»), οι κ@λοτρυπ... εεεεε... οι γνώμες σας ήθελα να πω... είναι ευπρόσδεκτες. :lol5::ban:

  • Απαντήσεις 84
  • Εμφανίσεις 68,2k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Όπως σας υποσχέθηκα αφού ήπια το καφεδάκι στη Λέσχη ιδού οι φωτό από τις νέες αλλαγές της Μπέτσυ...   Ξεκινάμε από το μπροστινό μέρος όπου βάφτηκαν οι μπότες των καλαμιών και τα πιλοτάκια πο

  • ΚαλησπέREς και πάλι, όπως έγραψα και στο αντίστοιχο θέμα με τη διαρροή ρεζερβουάρ που είχα πήρα πίσω το μωρό μου την Τετάρτη που μας πέρασε και σας ανεβάζω μερικές φωτό για τα "δωράκια" που της τ

  • Όπως σας είχα υποσχεθεί ανεβάζω μερικές φωτό για να δουν και οι μακρινοί σύντροχοι τις αλλαγές που ανέφερα παραπάνω…   Δεν ξέρω αν θα σας αρέσει γιατί δεν είναι ολοκληρωμένο το look και τα γ

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

@Αντωνης Σταθακης

Όπως είχε πει και ο noe η μηχανή μου θα είναι μπομπεροτσοπεροκαφερεισονοσκραμπλεράδικη... :lol9:

Επεξεργάσθηκε από το μέλος tsoug

Δημοσιεύτηκε

Να την φτιαξεις παλικαρημ οπως σε αρεσει...αυτο ειναι το συμαντηκο...

...προσωπικα δεν θα εκοβα τυποτα απο τα γνησια κομματια της μηχανης. Θα επερνα δευτερα ετσι ωστε αν καποια στιγμη θελω να την επαναφερω σε γνησια κατασταση να ειναι ευκολο και ανεξοδο.

...προχωρα αφοβα...!!!

 

 

Δημοσιεύτηκε
Την 31/12/2017 at 12:53 ΜΜ, Ο/Η bbk έγραψε:

 

...προσωπικα δεν θα εκοβα τυποτα απο τα γνησια κομματια της μηχανης. Θα επερνα δευτερα ετσι ωστε αν καποια στιγμη θελω να την επαναφερω σε γνησια κατασταση να ειναι ευκολο και ανεξοδο.

 

Νικολα ακριβως αυτο ειπα κι εγω του Σταυρου ψες που τα ειπαμε.

Εγω θα προσθετα οτι το συγκεκριμενο μοντελο ειναι ιδιαιτερο ηδη απο το εργοστασιο και μου αρεσει ως εχει, οποιαδηποτε μετατροπη το υποβιβαζει, πλην πινελιων οπως εχει ηδη κανει ο Σταυρος. Ειμαι αρνητικς στο τελικο της εξατμισης που χαρλειζει.

Δημοσιεύτηκε

Για αυθεντικό bobber στυλ πάντως, πρέπει να μακρύνεις το ψαλίδι.

J-3-776x500.jpg.9b65e94671934fd4934ce41808973e90.jpg

(με το μαμά ψαλίδι)

 

26170495_1563380297077616_4482590727602912513_o.thumb.jpg.664a73a53c05aed01f4fe8e06e4bacc6.jpg

(με μακρύτερο ψαλίδι)

 

Με την ευκαιρία, και οι δύο μηχανές φοράνε τη σέλα που θες να βάλεις. Κοίτα και τα χοντρά λάστιχα στη δεύτερη πόσο ωραία δείχνουν κι ας μην είναι on/off. Βασικά η δεύτερη μοτοσυκλέτα είναι γαμάτη.:lol9:

 

Δεν νομίζω όμως πως θες κάτι τέτοιο. Εσύ scrambler θες να το κανεις κατά βάθος.::):

IMG_9984.JPG

Θα μου άρεσε και μια τέτοια σέλα πάντως. Τις λένε 1 1/2, δηλαδή ούτε μονή, ούτε διπλή και τις βάζουν πολλοί στα scrambler.. Μπορείς να βάλεις δεύτερο άτομο πάνω για μικρές αποστάσεις. Και σε ταξίδια δικάβαλο, παίρνεις μια διπλή.

 

(Αν στο μυαλό σου έχεις κάτι ενδιάμεσο σε bobber και scrambler, συνήθως δεν πετυχαίνει.:happy-smiley41: Αποφάσισε τώρα που είναι νωρίς πού θες να πας!)

Δημοσιεύτηκε

Συμφωνω με Σπυρο.

Ασε που το χακι που εβαλε στην φωτο ειναι απο τα πιο αγαπημενα μου.

Χαζεψε το εδω κι αν σου αρεσει προχωρα το.Με ενα 500αρι ευρω το εχεις κανει ιδιο.

 

http://www.tendance-roadster.com/product.64.Royal-Enfield-Classic-Military-Scrambler.aspx

Δημοσιεύτηκε

Eχω την ιδια εξατιμηση και ο θορυβος ενω στην αρχη μου φαινοταν δυνατος τωρα αρχιζει να αρεσει και στους γειτονες. Η εξατμιση χωρις ελευθερο φιλτρο κανει λιγα μπουκωματακια (αναιπεσθητα) αλλα δεν νομιζω να το πειραξω. Κατα τα αλλα καντα ολα μαυρα! το νικελακι ομως αστο για καμια βιδουλα γιατι ολο και εμφανιζεται στη μηχανη πανω οποτε οι μικρες λεπτομεριες δειχνουν ωραια. Θα προτεινα να κανεις το ντεποζιτο μαυρη παραλαγη, και η σελα σου ναχει περιφερια μαυρη και χακι επιφανεια που καθεσαι. Επισης βρες κατι να κρεμασεις σαν θυκουλα (διακριτικη) στο πισω φτερο... Ωραιο το γυμνο αλλα το μαυρο/χακι μιλιτερ θελει και τη θηκη για το shoved-off δικανο αν με πιανεις...

 

Κι ελα απτο στεκι να σε δουμε!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Βύρωνας

  • 2 months later...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

:to_read_newsprint:

Σήμερα που είχα λίγο χρόνο για χάζεμα είδα ότι ο χιτσκουρίδης έβγαλε τον καινούριο κατάλογο για το έτος 2018-2019 ο οποίος μεταξύ άλλων είχε δυο νέα ενδιαφέροντα καλούδια!

 

1ο "καλούδι"

Όπως έχω πει με ενδιαφέρει να μετατρέψω το μωρό μου σε καρμπυρατέρ και βλέπω ότι πλέον υπάρχουν δύο επιλογές από kit μετατροπής:

Το κλασικό AMAL MK1 στις 280 λίρες http://accessories.hitchcocksmotorcycles.com/accessory-shop/amal-carburettor-conversion-kit-efi-models/22197

και το νέο MIKUNI 32mm στις 330 λίρες http://accessories.hitchcocksmotorcycles.com/accessory-shop/Mikuni-Conversion-Kit-EFI-Models/38127

Τα AMAL είναι Βρετανικά και τα MIKUNI ο χίτσκοκ λέει ότι είναι Ιαπωνικά (φαίνεται και στη φωτό) αν και το site της MIKUNI λέει ότι είναι USA...

Έχει κανείς ιδέα τι λέει το καθένα από πλευράς απόδοσης-λειτουργίας;;; (έχω σκοπό να στείλω και e-mail στο χιτσκουρίδη για πληροφορίες και θα σας ενημερώσω)

 

2ο "καλούδι"

Τι θα λέγατε αν σας έλεγα ότι οι 500άρες μας μπορούν να γίνουν και έως 600άρες plus... :lol7:

Κι όμως έγινε και αυτό... Βέβαια πρέπει να μπει βαθιά το χέρι στην τσέπη αφού το πλήρες kit πάει στις 2315 λίρες :faskelo: (συγκριτικά μια RE έχει 6000 ευρώ και με το kit αυτό πιάνει την τιμή της φθηνότερης Harley)

Στην ουσία για το δικό μου μοντέλο χωρίζεται σε τέσσερα επίπεδα εκ των οποίων τα δύο πρώτα προσφέρονταν ήδη έως σήμερα, ενώ το τρίτο και τέταρτο είναι τα νέα:

1ο επίπεδο στις 765 λίρες που περιλαμβάνει εκκεντροφόρους, βαλβίδες, ωστήρια, φίλτρο αέρα κλπ που κατά τον Χίτσκοκ δίνει 32% αύξηση σε BHP http://accessories.hitchcocksmotorcycles.com/accessory-shop/Performance-Kits-EFI-Models-2008-2016/32834

2ο επίπεδο στις 1220 λίρες που περιλαμβάνει τα ίδια με το πρώτο επίπεδο και επιπλέον το "Big Bore Kit" (μεγαλύτερο κύλινδρο, σφυρήλατο πιστόνι) όπου το μοτέρ μετατρέπεται από 499 cc σε 535 cc http://accessories.hitchcocksmotorcycles.com/accessory-shop/Performance-Kits-EFI-Models-2008-2016/32836

3ο επίπεδο (νέο) στις 1050 λίρες που περιλαμβάνει το νέο στρόφαλο made by Hitchcock που έχει κοντύτερη μπιέλα και επιτρέπει στο πιστόνι να κάνει 13 mm μεγαλύτερη διαδρομή αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο τον κυβισμό από τα 499 cc στα 570 cc (αυτό δεν εμφανίζεται στο site αλλά φαίνεται στο φυλλάδιο στην σελ. 45 https://content.yudu.com/libraryHtml/A43715/20182019HitchcocksMo/reader.html?page=45&origin=reader

4ο επίπεδο (νέο) στις 2315 λίρες :mad2: που συνδυάζει το 2ο επίπεδο και το 3ο επίπεδο αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο τον κυβισμό από τα 535 cc στα 612 cc :oui:http://accessories.hitchcocksmotorcycles.com/accessory-shop/Performance-Kits-EFI-Models-2008-2016/37999

Για το τελευταίο επίπεδο ο Χίτσκοκ δεν δίνει στοιχεία για το 500άρι αλλά για το continental λέει ότι δίνει 80% αύξηση σε BHP και 50% σε ροπή!!! :bike7:

Αυτά τα νέα... Ουφ κουράστηκα :skapsimo: γράψτε κι εσείς τίποτα... :lol4:

Δημοσιεύτηκε

MIKOUNI

Ο λόγος ότι το amal έχουμε ακούσει κάποιες φορές κάτοχοι να μη μπορούν να τα ρυθμίσουν, είναι πιο ιδιότροπο ή μάλλον θέλουν τον σωστό μάστορα, από ομορφιά είναι μακράν πιο μπιμπελό, όμως περισσότερο για τους παλιούς κινητήρες.

Για τα mikarb ξέρουμε ότι είναι πιο εύκολο να το ρυθμίσεις μόνος σου, από δική μου εμπειρία το θεωρώ αξιόπιστο, πόσο μάλλον το mikuni, από ομορφιά δείχνει πιο σύγχρονο και φυσικά δένει καλύτερα οπτικά με τον κινητήρα της EFI.

 

Για τα υπόλοιπα καλούδια βελτίωσης είμαι κατηγορηματικά αρνητικός, όχι για την απόδοση ή την ποιότητα, αλλά για την τιμή.  Αξίζει?

 

Τέλος αν δεν έχεις πρόβλημα με εγκέφαλο και μπερδέματα ΜΗΝ την πειράζεις, πρέπει να υπολογίσεις και το κόστος τοποθέτησης (για το καρμπιρατέρ), το έχει κάνει κανείς στην Ελλάδα?

 

Με τα γιούρο-κτεο τι γίνεται? Η μεταπώληση?

Δημοσιεύτηκε

...και γω το ιδιο πιστευω...

...ενας συντροχος που εκανε μετατροπη με.υπερκηβισμο στα 570 ειχε προβληματα...

 

Επισης ειμαι της αποψης πως απο την στιγμη πιυ κατι δουλευει καλα δεν το πιραζεις...

 

Και κατι ακομα...

...αν θες αλογα και ταχυτητα αλλαζεις μηχανη...μη πετας λεφτα απο δω και απο εκει...

Δημοσιεύτηκε
18 ώρες πριν, Ο/Η noe έγραψε:

Για τα υπόλοιπα καλούδια βελτίωσης είμαι κατηγορηματικά αρνητικός, όχι για την απόδοση ή την ποιότητα, αλλά για την τιμή.  Αξίζει?

 

Κι εγώ είμαι αρνητικός στον υπερκυβισμό και για την τιμή αλλά και επειδή δεν είναι δοκιμασμένο. Μόνο τον Ακριβοδίκαιο ξέρω, ο οποίος έχει κάποια θέματα με τη μηχανή.

 

18 ώρες πριν, Ο/Η noe έγραψε:

Τέλος αν δεν έχεις πρόβλημα με εγκέφαλο και μπερδέματα ΜΗΝ την πειράζεις, πρέπει να υπολογίσεις και το κόστος τοποθέτησης (για το καρμπιρατέρ), το έχει κάνει κανείς στην Ελλάδα?

 

Το κιτ το έχει βάλει ο Γρηγόρης στην αντιπροσωπεία σε μια efi (του 2009 νομίζω), και η μηχανή δούλευε άψογα. Μάλιστα πήρε και μερικά αλογάκια αφού ο ψεκασμός είναι σεταρισμένος για φτωχό μίγμα λόγω ρύπων.

 

18 ώρες πριν, Ο/Η noe έγραψε:

Με τα γιούρο-κτεο τι γίνεται? Η μεταπώληση?

 

Στο κτέο μπορεί να μην το καταλάβουν καν και όσο για τη μεταπώληση, νομίζω πως αν βάλεις καρμπυρατερ είναι επένδυση. Η πιο καλή μετατροπή στο efi κατά την γνώμη μου.

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα Παίδες.

 

Οταν κάνεις μετατροπή την ΕFI σε καρπυρατεράτη νομίζω θέλει αλλαγή και το βολάν

Το είδα σε ένα βιντεάκι στο Youtube που έκανε ένας ινδός μάστορας με σαγιωνάρα δίχαλο και λίγδα στο πάτωμα

Δημοσιεύτηκε

Πριν κανα δυο χρονια που το έκανε ένας Γάλλος του κόστισε 6-7 κατοσταρικα,  τα μισά ήταν τα ανταλλακτικά. 

Δημοσιεύτηκε

...ναι αλλαζεις το βολαν απο οσο καταλαβα.

...το αλλαζει για να κανει το χρονισμο της αναφλεξης...

  • 3 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ήρθε ο καιρός να αλλάξω λάστιχα και όπως σας είχα πει θα του βάλω πιο φαρδιά κατά ένα νούμερο.

Τώρα φοράει 90/90-19 μπροστά και 110/80-18 πίσω και θα του βάλω 100/90-19 μπροστά και 120/80-18 πίσω.

 

Για όσους τυχόν δεν ξέρουν εξηγώ λίγο τι σημαίνει ο κάθε αριθμός. (Το έχω ψάξει αρκετά και πιστεύω ότι το κατέχω, αλλά αν κάποιος πιστεύει ότι κάνω λάθος ευχαρίστως να με διορθώσει για να μαθαίνουμε όλοι)

 

Παράδειγμα: Στο 110/80-18 το 110 είναι το φάρδος του ελαστικού σε χιλιοστά ή αλλιώς είναι 11 εκατοστά. Το 80 αντιπροσωπεύει το προφίλ του ελαστικού αλλά δεν είναι σε χιλιοστά αλλά σε ποσοστό του φάρδους δηλαδή στο συγκεκριμένο παράδειγμα είναι το 80% του 110 σε χιλιοστά, δηλαδή 88 χιλιοστά ή 8,8 εκατοστά.

 

Με λίγα λόγια όταν ανεβαίνεις σε φάρδος κανονικά πρέπει να κατεβαίνεις σε προφίλ γιατί παρόλο που δεν αλλάζει το νούμερο, το προφίλ θα αυξηθεί ποσοστιαία από την αύξηση του φάρδους. Εγώ σε αυτά που θα βάλω δεν χαμήλωσα το προφίλ όχι γιατί δεν ήθελα αλλά γιατί δεν εύρισκα λάστιχο στα νούμερα που ήθελα. Παρόλα αυτά η αύξηση δεν είναι τραγική για να μην χωράει, δηλαδή το 120/80-18 θα έχει προφίλ το 80% του 120, δηλαδή 96 χιλιοστά ή 9,6 εκατοστά. Με λίγα λόγια το λάστιχό μου θα φαρδύνει κατά 1 εκατοστό και θα ψηλώσει κατά 9,6 - 8,8 = 0,8 εκατοστά.

 

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν φοβάμαι μήπως δεν χωρέσουν γιατί υπάρχει αρκετός χώρος και στο φάρδος και στο ύψος (υπάρχει τουλάχιστον απόσταση 1,5 εκατοστού από τα μπράτσα του ψαλιδιού και του πιρουνιού).

 

Πάμε τώρα και στο σχέδιο που εδώ θέλω και τη γνώμη σας γιατί έχω κολλήσει μεταξύ 2 σχεδίων. Αυτό που θέλω είναι να ξεφύγω λίγο από το κλασσικό τρακτερωτό σε κάτι πιο μοντέρνο. Επίσης θέλω να έχει λίγο πέλμα όχι να είναι flat αλλά όχι και τελείως off-road. Κάτι σε on-off δηλαδή.

 

Το πρώτο σετ είναι τα MITAS στα 127 ευρώ...

untitled3.png.bfdef55f66c29ae90eb190eaa408c438.png

 

Το δεύτερο είναι τα METZELER στα 193 ευρώ.

untitled2.png.979eec83895538d1d5d2288ee9f4644c.png

 

Τα MITAS είναι φθηνότερα κατά 66 ευρώ, το πίσω είναι ίδιο σχέδιο με το μπροστινό αλλά είναι υποδεέστερα σαν μάρκα...

Στα METZELER το πίσω έχει γ@μάτο σχέδιο αλλά το μπροστινό είναι διαφορετικό και με χαλάει λίγο αυτό. Επίσης γ@μάτα είναι τα άσπρα γράμματα... Η μάρκα είναι καλύτερη αλλά η τιμή τσούζει περισσότερο...

 

Φανταστείτε τα λίγο με τους κομμένους λασπωτήρες πόσο αλήτισσα θα δείχνει η Μπέτσυ...

 

Όλα τα σχόλιά σας, είτε θετικά είτε αρνητικά, είναι ευπρόσδεκτα γιατί θα βοηθήσουν τη ζυγαριά να γύρει. Κάθε μέρα αλλάζω γνώμη, μια το ένα μια το άλλο...

 

Αν όλα πάνε καλά το πολύ σε ένα μήνα η Μπέτσυ θα έχει καινούρια, φαρδύτερα και πιο τρακτερωτά λάστιχα, καθώς επίσης πλαϊνή πινακίδα και κοντύτερους λασπωτήρες... :oui:

Δημοσιεύτηκε

Αυτά που σου έκαναν κλικ, δηλαδή τα metzeler. Όσο για το πέλμα σε χαλάει γιατί τα βλέπεις και τα δύο πλάι - πλάι. Όταν τοποθετηθούν  στη μεριά τους το καθένα θα έχει τη χάρη του. Να μη σου πω ότι να έχουν παρόμοιο σχέδιο είναι κοματάκι βαρετό.

Το σχέδιο στα mitas δεν μου αρέσει και ΝΑΙ είναι γκ@βλα τα άσπρα γράμματα στα metzeler.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
9 λεπτά πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

Τα δευτερα βγαινουν κα σε μεγαλα νουμερα???

Θα μου αρεζαν στον "Μενιο"...:think:

Τι νούμερο παπούτσια φοράει ο Μένιος;;;

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
14 λεπτά πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

Τα παπα του "Μενιου" :

bbk ποιός βάφτησε το Μένιο;;;

Να του πεις να του φέρει λαμπάδα και παπούτσια...:lol2:

Υπάρχουν και στο δικό του νούμερο...

http://www.tasoselastika.gr/Product/1167/Instance/2690/Page/91/

http://www.tasoselastika.gr/Product/1170/Instance/2693/Page/91/

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

ΚαλημέREς παίδες,

 

όπως σας είπα είχα ψιλοεξαφανιστεί λόγω δουλειάς τον τελευταίο μήνα αλλά επιστρέφω δριμύτερος... :angry1:

 

Θα σας πω τι έκανα παράλληλα στην κούκλα μου το μήνα που πέρασε αλλά δεν θα βάλω προς το παρόν φωτό για να κρατήσω το σασπένς για το πάρτι αύριο... :erotimatiko:

Μετά το πάρτι θα ανεβάσω φωτό για να δουν την εξέλιξη και οι μακρινοί σύντροχοι...

 

Πρώτα απ' όλα τοποθέτησα πλαϊνή βάση για την πινακίδα κυκλοφορίας η οποία στην πρώτη βόλτα μου ξεβίδωσε από τους κραδασμούς και παραλίγο να την ψάχνω στο δρόμο :lol2:. Τελικά της έφτιαξα μια αντηρίδα για να μην τραντάζεται πολύ και τώρα είναι εντάξει (έχω κάνει πάνω από 200χλμ και δεν έχει κουνηθεί φύλλο...) Επίσης μετέφερα το φανάρι του στοπ πάνω στην βάση και επειδή δεν έχω παραγγείλει ακόμα το led που θέλω από τον χιτσκουρίδη έβαλα ένα φτηνιάρικο από παλιό HONDA C50 οπότε μην παρεξηγήσετε είναι προσωρινό...

 

Δεύτερον ξηλώθηκαν και οι δύο λασπωτήρες και προσωρινά η κούκλα μου θα είναι λίγο "ξεβράκωτη" :lol10: (είμαι σε τελική φάση παραγγελίας για μικρούς λασπωτήρες από χιτσκουρίδη) Επίσης μετέφερα τα πίσω led φλασάκια τα οποία τα τοποθέτησα με λαμάκια στην επάνω βίδα των αναρτήσεων...

 

Τρίτο και τελευταίο αλλά σημαντικότερο άλλαξα λάστιχα και έχει δώσει άλλο look στη Μπέτσυ μου... Είναι πλέον αλήτισσα... 'Όπως σας είχα πει έβαλα τα metzeler που είχα ανεβάσει σε προηγούμενη ανάρτηση και είναι γ@μ@τ@. Είχα δίκιο που έλεγα ότι χωράει φάρδος 120 και τελικά ίσως να πάρει και 130 αν αφαιρεθεί το προστατευτικό της αλυσίδας... Το αφήνω για την επόμενη αλλαγή :lol10:. Τα λάστιχα τα έβαλα προχθές οπότε δεν έχω πολλά σχόλια προς το παρόν όσον αφορά την απόδοση εκτός από ότι επειδή είναι πιο τρακτερωτά νιώθω λίγο παραπάνω κραδασμό :giouxou:Επίσης τελικά τα γράμματα των ελαστικών δεν ήταν λευκά όπως φαινόταν στη φωτό αλλά απλά γυάλιζαν... Επειδή όμως μου μπήκε η ιδέα δεν ξαναέβγαινε και πήγα και πήρα ειδικό μαρκαδόρο (3,20 ευρώπουλα) και θα κάτσω να τα βάψω σήμερα...:easter_bunny043:

 

Τελικά οι εκκρεμότητες που μένουν να τακτοποιήσω στο άμεσο μέλλον (ελπίζω όχι πάνω από μήνα) είναι η αγορά, βαφή και τοποθέτηση μπομπερολασπωτήρων, η αγορά και τοποθέτηση του led φαναριού και η τακτοποίηση όλης της πίσω πλεξούδας (την έχω αφήσει λίγο χύμα μέχρι να μου έρθει όλη η παραγγελία γιατί θα επηρεάσει το όλο σύνολο)

 

Αυτά προς το παρόν και όπως είπα θα δείτε φωτό σύντομα...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.