Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal Enfield Battle Green “Blacked-Out Bobber” Project

Δημοσιεύτηκε

Γεια σε όλους τους συνελφιντάδες και συνφορουμίτες, :hi:

 

:to_read_newsprint: Είπα κι εγώ με τη σειρά μου να ξεκινήσω ένα θέμα για τη μετατροπή της κούκλας μου της «Μπέτσυ». Για όσους δεν την ξέρουν είναι ένα RE Classic 500 EFI Battle Green κατασκευής 2015 σύμφωνα με τους αριθμούς πλαισίου και κινητήρα.

 

Η μετατροπή που έχω στο μυαλό μου έχει στοιχεία από διάφορα στυλ (λίγο από café racer, λίγο από trial/scrambler) αλλά το κυρίως concept θα είναι bobber και θα την κάνω “Blacked Out” :anger: δηλαδή ότι είναι ασημί ή χρώμιο θα γίνει ματ μαύρο, το οποίο θα περιλαμβάνει από ολόκληρο τον κινητήρα μέχρι και την μικρότερη βίδα... :lol7:

 

Οι αλλαγές θα περιλαμβάνουν τιμόνι, bar-end mirrors, φλας, αναβαθμίσεις κινητήρα, ζάντες και λάστιχα on-off ή off road, κοντούς έως ανύπαρκτους λασπωτήρες μπρος-πίσω, πινακίδα στο πλάι, εξάτμιση και πολλά άλλα...:eleos:

 

Ενδεικτικά σας παραθέτω τα παρακάτω link για να καταλάβετε τι μου αρέσει::love:

 

http://350cc.com/assault-newest-rajputanas-house-using-500cc-royal-enfield/

 

 

Κι επειδή όπως λέει και ένα από τα αγαπημένα μου αμερικάνικα ρητά “Opinions are like assholes, everybody has one...” (σε ελεύθερη μετάφραση «Οι γνώμες είναι σαν τις κ@λοτρυπίδες, όλοι έχουν από μια...»), οι κ@λοτρυπ... εεεεε... οι γνώμες σας ήθελα να πω... είναι ευπρόσδεκτες. :lol5::ban:

  • Απαντήσεις 84
  • Εμφανίσεις 68,2k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Όπως σας υποσχέθηκα αφού ήπια το καφεδάκι στη Λέσχη ιδού οι φωτό από τις νέες αλλαγές της Μπέτσυ...   Ξεκινάμε από το μπροστινό μέρος όπου βάφτηκαν οι μπότες των καλαμιών και τα πιλοτάκια πο

  • ΚαλησπέREς και πάλι, όπως έγραψα και στο αντίστοιχο θέμα με τη διαρροή ρεζερβουάρ που είχα πήρα πίσω το μωρό μου την Τετάρτη που μας πέρασε και σας ανεβάζω μερικές φωτό για τα "δωράκια" που της τ

  • Όπως σας είχα υποσχεθεί ανεβάζω μερικές φωτό για να δουν και οι μακρινοί σύντροχοι τις αλλαγές που ανέφερα παραπάνω…   Δεν ξέρω αν θα σας αρέσει γιατί δεν είναι ολοκληρωμένο το look και τα γ

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Φοβερο!Συνεχισε...

 

Η μονη μου ενσταση μιας κι εβαλες φουσκες στα καλαμια σου..στην επομενη ευκαιρια να βαλεις τα κοντα ποτηρακια απο πανω τους ή κοψε τα δικα της.Γενικα εμενα δεν μου αρεσει οπως τελειωνει η τιμονοπλακα χωρις τα ποτηρακια.

Δημοσιεύτηκε

Συμφωνώ με τον Αντώνη για τα ποτηράκια, εγώ στην 350άρα έχω κόψει τα δικά της για να βάλω τις φούσκες, αλλά σίγουρα έχει ο Χίτσκοκ αξεσουάρ.

Την εξάτμιση μη της βάλεις ποτέ φασκιές, έλεος πια με αυτή μόδα - συνήθεια, περισσότερο κακό κάνει, τι στο καλό battle είναι..?

Τα υπόλοιπα εύγε, άντε να της βάλεις και τα βρακιά γιατί δείχνει κοντοκώλα..:love:

Δημοσιεύτηκε
1 ώρα πριν, Ο/Η noe έγραψε:

Την εξάτμιση μη της βάλεις ποτέ φασκιές, έλεος πια με αυτή μόδα - συνήθεια, περισσότερο κακό κάνει, τι στο καλό battle είναι..?

:ranting: Να της βάλεις, θα είναι πιο ωραία!

27164174_10156056168799725_8250198941675832459_o.jpg.e9f5e758e5e440b542ca9d4a0570b439.jpg

 

Μπράβο Σταύρο! 

Δημοσιεύτηκε

Μιας και μιλατε γι'αυτο...παντα η γνωμη μου!Σαν εμφανιση εμενα μου αρεσει.ΟΜΩΣ ερωτηση προς τους κατοχους μιας κι εγω απο οταν την ειχα βαλει παρατηρησα οτι με το να πνιγει την θερμοκρασια εσωτερικα στον λαιμο..οτι εκανε ζημια στην κεφαλη.Σε παλιο μοντελο που δεν υπαρχουν βιδες στον λαιμο ειχα μεγαλο θεμα οποτε μην.Στα καινουρια οπως electra και efi που εχουν βιδες με στηριγμα δεν νομιζω να υπαρχει τοσο θεμα ομως ειμαι σιγουρος οτι υπερθερμενεται στην κεφαλη οοολο το συστημα με αποτελεσμα να αλλαζουν ακομα και χρωμα οι βιδες με το στηριγμα στην εξοδο της κεφαλης.Αυτο φυσικα μονο στα Enfield καθως κακα μεταλλα..σε αλλους κινητηρες δεν υπαρχουν θεματα.Εσενα μιας και την εβαψες..εεεε ναι δεν βαζεις!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
10 ώρες πριν, Ο/Η Αντωνης Σταθακης έγραψε:

στην επομενη ευκαιρια να βαλεις τα κοντα ποτηρακια απο πανω τους ή κοψε τα δικα της.

 

Κι εμένα δεν μου αρέσει απλά θέλω να το καλοσκεφτώ πως θα το καλύψω...

 

6 ώρες πριν, Ο/Η noe έγραψε:

Την εξάτμιση μη της βάλεις ποτέ φασκιές, έλεος πια με αυτή μόδα - συνήθεια, περισσότερο κακό κάνει, τι στο καλό battle είναι..?

 

Εμένα μου αρέσει βαμμένη όπως την έχω τώρα, απλά λέω ότι είναι η δεύτερη και τελευταία προσπάθειά μου με βαφή... Μόνο αν δεν αντέξει θα τη φασκιώσω...

Δημοσιεύτηκε
12 λεπτά πριν, Ο/Η tsoug έγραψε:

Μόνο αν δεν αντέξει θα τη φασκιώσω...

 

Θεωρώ (εγώ) ως φυσιολογικό και όμορφο επακόλουθο, την πατίνα της χρήσης και του χρόνου σε ένα εξάρτημα άμεσα συνδεδεμένο με την καρδιά της καλής μας. :love:

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.