Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal Enfield Battle Green “Blacked-Out Bobber” Project

Δημοσιεύτηκε

Γεια σε όλους τους συνελφιντάδες και συνφορουμίτες, :hi:

 

:to_read_newsprint: Είπα κι εγώ με τη σειρά μου να ξεκινήσω ένα θέμα για τη μετατροπή της κούκλας μου της «Μπέτσυ». Για όσους δεν την ξέρουν είναι ένα RE Classic 500 EFI Battle Green κατασκευής 2015 σύμφωνα με τους αριθμούς πλαισίου και κινητήρα.

 

Η μετατροπή που έχω στο μυαλό μου έχει στοιχεία από διάφορα στυλ (λίγο από café racer, λίγο από trial/scrambler) αλλά το κυρίως concept θα είναι bobber και θα την κάνω “Blacked Out” :anger: δηλαδή ότι είναι ασημί ή χρώμιο θα γίνει ματ μαύρο, το οποίο θα περιλαμβάνει από ολόκληρο τον κινητήρα μέχρι και την μικρότερη βίδα... :lol7:

 

Οι αλλαγές θα περιλαμβάνουν τιμόνι, bar-end mirrors, φλας, αναβαθμίσεις κινητήρα, ζάντες και λάστιχα on-off ή off road, κοντούς έως ανύπαρκτους λασπωτήρες μπρος-πίσω, πινακίδα στο πλάι, εξάτμιση και πολλά άλλα...:eleos:

 

Ενδεικτικά σας παραθέτω τα παρακάτω link για να καταλάβετε τι μου αρέσει::love:

 

http://350cc.com/assault-newest-rajputanas-house-using-500cc-royal-enfield/

 

 

Κι επειδή όπως λέει και ένα από τα αγαπημένα μου αμερικάνικα ρητά “Opinions are like assholes, everybody has one...” (σε ελεύθερη μετάφραση «Οι γνώμες είναι σαν τις κ@λοτρυπίδες, όλοι έχουν από μια...»), οι κ@λοτρυπ... εεεεε... οι γνώμες σας ήθελα να πω... είναι ευπρόσδεκτες. :lol5::ban:

  • Απαντήσεις 84
  • Εμφανίσεις 68,2k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Όπως σας υποσχέθηκα αφού ήπια το καφεδάκι στη Λέσχη ιδού οι φωτό από τις νέες αλλαγές της Μπέτσυ...   Ξεκινάμε από το μπροστινό μέρος όπου βάφτηκαν οι μπότες των καλαμιών και τα πιλοτάκια πο

  • ΚαλησπέREς και πάλι, όπως έγραψα και στο αντίστοιχο θέμα με τη διαρροή ρεζερβουάρ που είχα πήρα πίσω το μωρό μου την Τετάρτη που μας πέρασε και σας ανεβάζω μερικές φωτό για τα "δωράκια" που της τ

  • Όπως σας είχα υποσχεθεί ανεβάζω μερικές φωτό για να δουν και οι μακρινοί σύντροχοι τις αλλαγές που ανέφερα παραπάνω…   Δεν ξέρω αν θα σας αρέσει γιατί δεν είναι ολοκληρωμένο το look και τα γ

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

1η αλλαγή «Εξάτμιση»

 

Από την πρώτη μέρα που είδα την «Μπέτσυ» είπα ότι το πρώτο πράγμα που θα αλλάξω πάνω της θα είναι η εξάτμισή της γιατί μου θυμίζει το μπουρί της σόμπας της γιαγιάς μου...:bafos:

 

Σαν κριτήρια για την επιλογή της εξάτμισης έχω τα παρακάτω:

1. Να κάνει θόρυβο...:bike5:

2. Να κάνει πολύ θόρυβο...:bike7:

3. Να με γράφει συνέχεια η τροχαία γιατί κάνει πολύ θόρυβο...:motorcycle18:

4. Να είναι κατά το δυνατόν έτοιμη powder coated μαύρη για να γλιτώσω την έξτρα διαδικασία της βαφής.:easter_bunny043:

5. Να έχει την καλύτερη δυνατή απόδοση, καθώς μελλοντικά θα παιχτεί και αναβάθμιση κινητήρα (power commander ή πιο πιθανώς carb conversion)

6. Το είπα ότι θέλω να κάνει πολύ σαματά;;;:drums:

 

Μετά από αρκετό ψάξιμο στο χιτσκουρίδη, ανταλλαγή e-mail και επίλυση αποριών-προβληματισμών ακόμα και με την αντιπροσωπεία κατέληξα αρχικά στις παρακάτω κυρίως λόγω βαφής:

 

http://www.hitchcocksmotorcycles.com/page.php?currentpageref=113

MEGAPHONE SILENCER PART No. 91009B

UNIVERSAL SILENCER PART No. 91045B

UNIVERSAL TURNOUT SILENCER PART No. 91048B

 

καθώς και τις παρακάτω που είναι σε προσφορά λόγω φθορών:

 

http://www.royalenfieldspares.com/special-offers/exhausts/USEDCOPY_252

http://www.royalenfieldspares.com/special-offers/exhausts/USEDCOPY_253

http://www.royalenfieldspares.com/special-offers/exhausts/USEDCOPY_269

 

Οπτικά μου αρέσει η turn-out αλλά από αυτά που κατάλαβα η megaphone πρέπει να είναι πιο ποιοτική-αποδοτική και έχει και το πλεονέκτημα ότι μπορείς να την ξεβιδώσεις και να της προσθαφαιρέσεις το σιγαστήρα και το υαλόπανο κατά βούληση. Επίσης, ο χιτσκουρίδης έχει σε προσφορά και το πλήρες σύστημα (μαζί με το λαιμό που είναι κατά τα λεγόμενά του και πιο ελεύθερος «less restrictive» γιατί δεν έχει εσωτερικό στένωμα όπως ο «made in India»).

 

Στην αρχή ψηνόμουνα να βάλω pipe wrap στο λαιμό όπως έχει βάλει ο fantom duck στο Αυστριακό αδερφάκι της «Μπέτσυ», αλλά μετά από τα σχόλια και τη φωτό του Nikoss Rocket στο παρακάτω post, άρχισα να το ξανασκέφτομαι...

 

 

Με λίγα λόγια είμαι μεταξύ turn-out και megaphone με τη δεύτερη να έχει ελαφρύ προβάδισμα και επίσης σκέφτομαι σοβαρά και το πλήρες σετ που είναι σε προσφορά αντί να βάλω pipe wrap.

 

Αναμένω τις απόψεις σας :unhappy:γιατί είμαι με το δάχτυλο στη σκανδάλη :angry1:να παραγγείλω...

Δημοσιεύτηκε

...καλη αρχη πασαμμμμμμ...!!!

 

...προσωπικα ολες οι εξατμησεις με αρεσαν...

...ξεκηνα να κανεις ενα σχεδιασμο πως θα ειναι το ολο κονσεπτ και ετσι θα επιλεξεις και πια εξατμηση θα βαλεις...

 

 

Δημοσιεύτηκε

Οφουουου...να τον και ο αλλος!!

Πρωτα απ'ολα μπραβο που ψαχτηκες..

Αρα θα δουμε ομορφη δουλεια κι αυτο μου αρεσει!Εμενα η τρελα μου ειναι σαν αυτο.

 

dbe7f1213bbadeaa08bb8c44eb5edae9.jpg

 

26112016-_DSC_1925.jpg.800.thumb.jpg

 

Αλλα εσυ ακολουθα τα δικα σου γουστα μα εμεις θα καμαρωνουμε!Παααμε γερα..

Δημοσιεύτηκε

Γνωμη μου κινητηρα ΜΗΝ βαψεις εκτος αν λυθει και γινει ηλεκτροστατικη βαφη(που δεν αξιζει).Συχαινομαι να βλεπω βαμμενους κινητηρες μαυρους που με τον καιρο ξεφλουδιζει το χρωμα του και ποοοοσο μαλλον τα μαυρα παξιμαδια που σε καθε φορα που τα ξεβιδωνεις να φευγει το χρωμα και να κανεις πασαλυματα.Αν θες σωστη δουλεια βαφεις κινητηρα απλα τον λυνεις και βαφεις σωστα μονο τα καπακια κι απλα βαζεις inox βιδες.Ετσι ειναι ομορφη δουλεια.Οσο για την ταινια στην εξατμιση...εσεις που εχετε βιδες στον λαιμο μην την φοβασαι...μονο καλο κανεις!!

Τωρα για το ποοοσο ελευθερη θελεις την εξατμιση σου ωστε να εχεις θορυβο...προσοχη γιατι θα χρειαστεις και πιο πλουσιο μειγμα στον θαλαμο καυσης σου με αποτελεσμα γνωμη μου να πρεπει να την μετατρεψεις σε καρμπυρατερ.(Εγω θα το εκανα πρωτο πρωτο αυτο κι ας μην εχουν προβλημα τα δικα σας μοντελα εως τωρα.)

Δημοσιεύτηκε

Θελω να ξανα τσεκαρεις αυτο το royal enfield στυλ bobber που σου αρεσει..γιατι εχει μακρυνει το ψαλιδι του πισο..!!Εσυ εχεις σκοπο να το κανεις αυτο?Προσοχη λοιπον ωστε να ξερεις που βαδιζεις ωστε να εχεις το αποτελεσμα που θελεις.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Παίδες ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια

 

@Nikoss Rocket εννοείται ότι θα το ψάξω παραπάνω για το πλήρες σετ. Θα του ζητήσω πιο καλές φωτό για να δω τι εννοεί με το SLIGHT MARKINGS IN COATING γιατί δεν βλέπω κάποιο σημάδι στην φωτό που έχει

 

@Αντωνης Σταθακης φίλε πέτυχες διάνα. Οι φωτό που έχεις αναρτήσει είναι κατά 80% σε αυτό που θέλω να κάνω. Φαντάσου το με τιμόνι cafe racer, μονόσελο, καρπυρατεράτο και με μαύρο κινητήρα, πηρούνια, ελατήρια κλπ (εννοείται powder coated) και πλησιάζεις στο 100%

Δημοσιεύτηκε

Αντε Σταύρο καλη αρχη!

 

1) Με εξατμιση προτεινω, αν ειναι να παρεις απο εξω, να παρεις μια απο αυτες τις βαμμένες. Η άλλη λυση ειναι να φτοιαξεις ντόπια και να την βάψεις. 

 

Και φτανει πια με αυτο το tape. Τι του βρίσκετε τελος παντων;:sour:

 

2) Με κινητήρα προτεινω να μην τον πειράξεις. Στις Ενφιλντ η πείρα εχει δείξει οτι οτι δουλευει δεν το πειράζουμε! Ο Αντώνης εχει δικιο που σου λεει οτι θα θελει με την εξατμιση πιο πλούσιο μείγμα, αλλα δε θα καταλαβεις και μεγαλη διαφορα αν κρίνω απο την δικια μου. Απλα σου κόβει λιγο στα ψηλα (τελικη).

 

Οσον αφορά το βάψιμο, προτεινω να μην τον πειράξεις ουτε σε αυτον τον τομέα. Δες στη φωτο πανω ποσο όμορφος δειχνει.

 

3) Εμφανισιακά δεν εχω πιασει τι ακριβως θες να κανεις οποτε δεν μπορω να εκφέρω κ0λοτρυπιδα:crazy:

Δημοσιεύτηκε

Το θεμα με την φουλ ελευθερη εξατμιση δεν ειναι μονο για να μην σου κοψει τελικες κτλ.(αυτο δεν ειναι και τιποτα..).Ομως αν καταληξεις να εχεις μετα απο μετατρωπες φτωχο μειγμα(που σιγουρα θα εχεις)θα σου δημιουργηθει και προβλημα υπερθερμανσης του κινητηρα.Κατι που ηδη στα enfield υπαρχει προβλημα.

Δημοσιεύτηκε

Οσον αφορα και το βαψιμο στις μποτες ΝΑΙ μου αρεσει..αλλα να ξερεις οτι επιβαλλεται να βαλεις και φουσκες στα καλαμια..αλλιως με το πανω κατω τσαμπα θα παει η βαφη.Αν γινουν ολα αυτα που λες σωστα,εγω μαζι σου.Θα μου αρεσει πολυ το αποτελεσμα.

Κατι αλλο που μου αρεσει στους μαυρους κινητηρες ειναι οι ψυκτρες του κυλινδρου μετα το βαψιμο να ξυστουν ωστε στις ακρες τους να ειναι χρωμε.Φοβερη αντιθεση.

Δημοσιεύτηκε

...λενε πως γενικως δεν ειναι καλο να βαφεις το μοτερ γιατι ετσι κλεινεις τους πορους του μεταλλου και δεν κανει καλη επαγωγη της θερμοκρασιας...

...απο την αλλη εχουμε μελλος που εκανε το παραπανω βαψημο...ο Ακρηβωδικαιος ειναι...που εκανε και βελτηωσεις στο μοτερ με κομαντερ και μεγαλυτερα πιστονια...και και και...

...και που σε τελικη αναλυση δεν βγηκαν σε καλο μιας και ολο προβληματα υπηρχαν...

 

...θα συμφωνησω με το Μαικζαντε...μην πηραζεις κινητξρα εφοσον ολα δουλευουν καλα...

...για να ανεβασεις δυναμη, ροπη και χιλιομετρα τελικης αγοραζεις αλλη μηχανη, αυτο με το ελεγε ενας μηχανηκος...δεν αξιζει ο κοπος και το χρημα σε σχεση με το αποτελεσμα...με την καμια...

 

 

Δημοσιεύτηκε
4 λεπτά πριν, bbk είπε:

...απο την αλλη εχουμε μελλος που εκανε το παραπανω βαψημο...

Το συγκεκριμένο μοτέρ νομίζω είναι ήδη ηλεκτροστατικά βαμμένο, δεν είναι γυμνό αλουμίνιο, οπότε η μαύρη βαφή δεν το επηρεάζει.

Οι μηχανικοί μιλάνε με τη λογική και οι μοτοσικλετιστές με το συναίσθημα, τουλάχιστον εμείς οι πειραγμένοι..:crazy:

Εγώ δεν εκφράζω άποψη μιας και είμαι λάτρης του αυθεντικού κλασικού ή έστω των μετατροπών που δεν αλλάζουν την αρχική αισθητική.

Όμως μου αREσει να παρακολουθώ την διαδικασία μπομπεροτσοπεροκαφερεισονοσκραμπλεράδικη..:blink:

Άρα τσουγκ, προχώρα RE.. :thumbsup:

Δημοσιεύτηκε

Να την κάνεις καρμπυρατέρ και να τον βάψεις τον κινητήρα! :lol9: Να βάλεις και ταινία. :anger:

Για εξατμίσεις δες κι εδώ. Έχει πολύ πράμα. Είναι Αγγλία άρα σε μια βδομαδούλα θα την έχεις. Αγόρασα πρόσφατα ένα φαναράκι από αυτόν.

 

Καλή αρχή!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

@Αντωνης Σταθακης αυτό που λες για τις ψύκτρες το έχω σκεφτεί κι εγώ, αλλά οι ψύκτρες της RE μου φαίνονται λίγο λεπτές και στρογγυλεμένες και εκτιμώ ότι δεν θα δείξει τόσο καλά όσο πχ στη φωτό με το bonneville του noe όπου οι ψύκτρες είναι χοντρές και με κάθετη/κοφτή επιφάνεια.

 

Όπως επίσης σκέφτομαι να αφήσω άβαφτο το σήμα της RE με το φτερό αλλά με τα γράμματα μαύρα!!!

 

Ούτως ή άλλως αργώ ακόμα για τη βαφή και θα σας ξαναπρήξω όταν έρθει η ώρα...:crazy:

Δημοσιεύτηκε

Ρίξε και μια ματιά εδω  https://www.caferacerwebshop.com/en/megaton-reverse-cone-17-black-with-chrome-end.html

Τις φοράω στη Bonneville εδω και 4+   χρόνια, χωρίς να είναι κάτι εξαιρετικό , δεν έχω κανένα θεματάκι με την βαφή, αλλα κάνουν λίγο παραπάνω θόρυβο από αυτό που θέλω. Υπάρχει όμως η δυνατότητα να προσθέσεις φύλο πετροβάμβακα στις φλογοκρύπτες και να τον μειώσεις....ή να αφαιρέσεις τις φλογοκρύπτες και να σε κυνηγάει η γειτονια:mad2:

  • 2 months later...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Παίδες, την περασμένη εβδομάδα ήρθαν επιτέλους τα πρώτα αξεσουαράκια που περίμενα από χιτσκουρίδη...

 

Φλασάκια led που θα βαφτούν μαύρο ματ

59fb98b12c89c_CLEARINDICATORKIT(LED)-92290.jpg.08303711edd8b6f42eca8b9422e49e92.jpg

 

Καθρεφτάκια bar end που είναι ήδη μαύρα ματ και τα τοποθέτησα προσωρινά με πατέντα μέχρι να φάω με τόρνο τα bar-end weights για να πιάνουν κατευθείαν επάνω τους

59fb98d55431f_GTALLOYBARENDMIRROR-595593.jpg.0e1989107fc3c4f2bc929b686f4e5a21.jpg

 

Εξάτμιση turn-out μαύρη ματ που θα τοποθετηθεί μαζί με τον παρακάτω λαιμό όταν βαφτεί μαύρος ματ

59fb98f3120de_UNIVERSALTURNOUTSILENCER-91408_-_B.jpg.43b15dc930b5c9c8cc0a4cb55b4ca2ee.jpg

 

Σχάρα προβολέα που τοποθέτησα προσωρινά μέχρι να βαφτεί μαύρο ματ (τώρα είναι γυαλιστερό)

59fb99f30670d_HEADLIGHTGRILL(BLACK)-92058_1600_1200.jpg.f9ac987cfdaabb7a212704e3aa5772e5.jpg

 

Λαιμός που όπως γράφω παραπάνω θα τοποθετηθεί μαζί με την παραπάνω εξάτμιση όταν βαφτεί μαύρος ματ 

59fb99fdf32d4_EXHAUSTPIPE(EFI)-91085.jpg.b0255f44445df31a94fa4642fcd5e707.jpg

 

και τώρα οι ερωτήσεις μου και προσέξτε τι θα απαντήσετε και πόσο γρήγορα... :sour:

 

1. Για να βάψω το λαιμό τι προτείνετε;;; Εγώ σκεφτόμουνα ηλεκτροστατική για καλύτερη αντοχή, αλλά δεν ξέρω αν αντέχει τόσο ψηλές θερμοκρασίες

2. Έχετε υπόψη σας κανένα συνεργείο στην Αθήνα για ηλεκτροστατικές βαφές;;;

3. Επειδή εκτιμώ ότι αυτοί που κάνουν ηλεκτροστατικές δεν θα ασχολούνται και με τα πλαστικά κομμάτια, έχετε να προτείνεται και κανένα κλασσικό βαφέα;;;

4. Επίσης, έχετε να προτείνετε κανένα μηχανουργείο για τορνέματα, κοψίματα, ραψίματα, κολλήσεις κλπ;;;

 

Εννοείται ότι θέλω ποιότητα για την Μπέτσυ μου και όχι πασαλείμματα, θέλω λεπτολόγους μάστορες, καλλιτέχνες λέμε :easter_bunny043:

 

Έχω ήδη πάρει τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία αλλά πέτυχα τον Γρηγόρη που μου είπε ότι συνεργάζονται με κάποια μαγαζιά, αλλά μου είπε να μιλήσω με τον Αλέξη για να με κατευθύνει. Τις τελευταίες 10 μέρες έχω πήξει στη δουλειά, δεν προλαβαίνω ούτε τηλέφωνο να πάρω αλλά και όταν γυρνάω σπίτι η αντιπροσωπεία είναι κλειστή... Με λίγα λόγια δεν έχω μάθει κάτι από εκεί...

 

Περιμένω τα φώτα σας... :unhappy:

 

Δημοσιεύτηκε

βRE θα μας ξενυχτίσεις....? :night3:

- Ξέρω τον Ακριβοδίκαιο (που είναι αυτός χαμένος?) να έχει κάνει ηλεκτροστατική όλον τον κινητήρα του μέσω αντιπροσωπείας, οπότε γιατί να μη γίνεται και η εξάτμιση? Πάτα στον γκούγκλη ΠΕΤΑΣ ζάντες για ηλεκτροστατική και ρώτα, στο κατάστημα στον Πειραιά έκανα την 350άρα μου όλη. Ρώτα και για τα φλας.

- Τα μπαροτσουτσούνια που θες να λεπτύνεις (ενώ άλλοι τα φουσκώνουν) σιγά σε όποιο μηχανουργείο να πας μπορεί να μη σου πάρει καν λεφτά, αλλά μετά θα τα βάψεις μαύρα  φαντάζομαι. Εγώ όταν σπάνια χρειάζομαι κάτι πάω μια βόλτα στη βιομηχανική ζώνη του Πειραιά και ρωτάω.

 

Αλήθεια όταν φτάσουν τα Χριστούγεννα τι θα της πάρεις ακόμα..?:love:

Δημοσιεύτηκε

Όταν ρωτήσεις για ηλεκτροστατική, να διευκρινίσεις πως είναι για λαιμό εξάτμισης, για να σου βάλει χρώμα που αντέχει υψηλές θερμοκρασίες! Είσης η ηλεκτροστατική χρειάζεται καθαρό μέταλο. Δεν είναι χρώμιο ο λαιμός, ε;

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

ΚαλησπέREς και πάλι,

όπως έγραψα και στο αντίστοιχο θέμα με τη διαρροή ρεζερβουάρ που είχα πήρα πίσω το μωρό μου την Τετάρτη που μας πέρασε και σας ανεβάζω μερικές φωτό για τα "δωράκια" που της τοποθέτησα όσο ήταν στο "νοσοκομείο"

 

Ας ξεκινήσουμε από το φανάρι:

Της έβαλα το καπάκι με την προστατευτική σχάρα (Χίτσκοκ) καθώς και την προέκταση αφού έγινε ηλεκτροστατική βαφή σε μαύρο ματ (από χαζομάρα ξέχασα να κάνω και τα φώτα pilot).

Από κάτω φαίνονται και τα led φλασάκια που της έβαλα τα οποία επίσης βάφτηκαν μαύρο ματ αλλά με απλή βαφή γιατί είναι πλαστικά.

20171205_170537.jpg.5b657116c51c07a4427a57739c6bb80b.jpg

 

Εδώ βλέπετε τα bar end mirrors που τα παρήγγειλα σε μαύρο ματ. Ο χίτσκοκ τα δίνει για το GT αλλά κατάφερα και τα τοποθέτησα με μια απλή πατέντα (λίγο φάγωμα με τόρνο στα μαμά αντικραδασμικά αντίβαρα και στα αντικραδασμικά του καθρέπτη)

20171205_170556.jpg.eb62022b2227e8fed30b005da87bcf0c.jpg

 

Εδώ βλέπετε μια "τσαχπινιά"

Έβαψα το πλαστικό καπάκι της μίζας μαυρό ματ αλλά άφησα τα αρχικά RE άβαφα...

20171205_170613.jpg.80829663368011fe0f524f41d3120a18.jpg

 

Εδώ βλέπετε τα πίσω φλασάκια led ομοίως βαμμένα μαύρο ματ. Ξέρω ότι αισθητικά δεν πολυκολλάει ακόμα με το υπόλοιπο σύνολο αλλά είναι προσωρινή κατάσταση γιατί όταν κόψω το φτερό για να της δώσω το bobber look που θέλω τα φλασάκια θα μπουν αλλού (ή πάνω στο φτερό ή σε λαμάκι στην πάνω βίδα της ανάρτησης)

20171205_170637.jpg.5a03f52fe33e63105738c3ad240f7cab.jpg

 

Άφησα το πιο σημαντικό για το τέλος...

Έβαλα την εξάτμιση turnout που ήταν ήδη βαμμένη σε μαύρο ματ και επίσης άλλαξα το λαιμό της εξάτμισης με τον πιο ελεύθερο που δίνει ο Χίτσκοκ για τα EFI.

Τελικά δεν βάφτηκε με ηλεκτροστατική αλλά με βαφή θερμοκρασίας γιατί δεν ήταν σίγουρο το αποτέλεσμα. Θα προχωρήσω αναλόγως με την απόδοση. Αν αντέξει καιρό απλά θα της επαναλαμβάνω τη βαφή πχ μια φορά το χρόνο. Αν δεν αντέξει αρκετό διάστημα απλά θα την τυλίξω με ανθρακί ταινία και τέλος...

20171205_170649.jpg.f65c20f2b3ede1160094b30eeb579ec8.jpg

 

Όσον αφορά την συμπεριφορά (δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου επειδή είχα καιρό να την οδηγήσω και τόσες μέρες οδηγούσα το GT της αντιπροσωπείας) μου φαίνεται ότι έχει γίνει πιο νευρική

 

Καλά δεν συζητάμε για το θέμα του ήχου, θα φάω μηνύσεις από τους γείτονες λέμε.:angry1:

Δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου ή αν οφείλεται στον πιο ελεύθερο λαιμό, αλλά μου ακούγεται πιο δυνατά από του Βύρωνα που έχει την ίδια εξάτμιση.

 

Γενικά έχω χ3στεί πάνω μου από τη χαρά μου :xara: παρόλο που ξεπαραδιάστηκα και που ακόμα περιμένω το ρεζερβουάρ.

Μέχρι να μαζέψω κανένα φράγκο για τις επόμενες αλλαγές (πιστεύω κανένα εξάμηνο+) η μόνη αλλαγή που είναι προγραμματισμένη είναι τα λάστιχα όπου σκέφτομαι κάτι σε τρακτεροτό (on-off ή off road) και με μεγαλύτερο πλάτος (120Χ80Χ18 πίσω και 100Χ90Χ19 μπροστά). Είναι υπό μελέτη για να είμαι σίγουρος ότι θα χωρέσουν.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ξέχασα να σας πω ότι ήμουν τυχερός που φορούσα full face κράνος όταν την έφερνα σπίτι από την αντιπροσωπεία γιατί αλλιώς θα είχα καταντήσει έτσι...

aaa.jpg.9fb7d233354026485ef13478e1b32740.jpg

Δημοσιεύτηκε

Οοοοοο...αρχιζει και μου αρεσει πολυ το μηχανακι σου!

Σκεψου ομως το θες στυλ σκραμπλερακι ή bobber?Τρακτερωτα λαστιχα σε bobber προσωπικα δεν μου αρεσουν αλλα αν εσενα σου αρεσουν κανε οτι σου αρεσει..

Εγω θα εβαζα και τετοιο τιμονι αλλα και φουσκες στις μπουκαλες.

Και φυσικα αυτα τα λαστιχα.

 

 

Screenshot_20171230-214913.png

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.