Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Οι Ανοχες Της Μπιελας Μου.

Δημοσιεύτηκε

Το βιντεο αναφερεται σε ολα τα bullet 500 - με καρμπυρατερ :

https://www.youtube.com/watch?v=dRg7sFX_7KY&feature=youtu.be


Τα κοκκινα βελακια δειχνουν την ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ διαμετρο
ενω οι τιμες που βρισκονται εντος κυκλων αφορουν την ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ διαμετρο.

https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/673/cPDJ9J.jpg



"Έτσι που τη ζωή σου ρήμαξες εδώ
στην κώχη τούτη την μικρή, σ’ όλην την γη την χάλασες.

Η πολις - Καβαφης

  • Απαντήσεις 140
  • Εμφανίσεις 16,7k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Δεν πέρνει κομβιο από άλλη μηχανή ?

 Το θεμα δεν ειναι να βρουμε αλλο κομβιο, αλλα να του δωσουμε τις σωστες ανοχες Νικολα

Δημοσιεύτηκε

...τωρα αν σε πω περδευτικα....

...ειμαι και μπερδευτικος ο άτιμος...!!!

 

...το 0,07mm είναι η συνολικη ανοχη που πρέπει να εχει κομβίο με κουζινετο και δαχτυλίδι μπιέλας...???

 

δηλαδη αν στα δυο πρώτα έχουμε 0,04mm(κομβίο με κουζινέτο), στα άλλα δύο 0,03mm(κουζινετο με δαχτυλίδι μπιέλας)...???

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Ρε Νικο 0.762 mm ? Εννοεις 0.0762 mm.
Αλλα κ παλι 0.0762 ειναι υπερβολη.γιατι στο 0.0762 αν προσθεσουμε και την ανοχη εξωτερικα του κουζινετου
με το δαχτιλιδι της μπιελας θα παρουμε συνολο ανοχων 0.12mm και > ανω αυτου.
Με συνολο 0.12mm και ανω η μπιελα θα δουλευει κ θα ξεκινα να χτυπα σαν τρελη .

Και ο h.m λεει και επιμενει για το 0.01 mm (δηλ 11 φορες πιο λεπτο παχος απο μια κολλα Α4)
Επιμενει για 0.01 την ωρα που το κομβιο ειναι ατσαλι κ το κουζινετο bronze η` αλουμινιο.
Και μονο απο διαφορα ποιοτητα μεταλλου θα εχουμε αλλα μεγεθη διαστολων κ συνεπως ολεθρο.

Μετρησα δυο καινουργια κομβια με δυο καινουργια κουζινετα ΜΕ ΤΑ ΠΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ κ εβγαλα ομοια αποτελεσματα.

Ζητατε με επιμονη ανοχη λευκου μεταλλου?
Κ η ανοχη εξισου σημαντικη , εξωτερικα του λευκου μεταλλου κ του σφηνουμενου δακτηλιου στη μπιελα . . . . . . για τι δεν ασχολειστε κ με αυτο ?

Και σε μενα κ σε ενος φιλου καινουργια που μετρησαμε βγαλαμε κοινη μετρηση:

Ανοχη Λευκο μεταλλο :0.039-0.048mm

Aνοχη εξωτερικως λευκου μεταλλου κ δακτυλιου μπιελας (η ιδια τιμη) :0.039-0.048 mm



Οποτε . .ενω ολα τα μηχανακια του κοσμου εχουν ΕΝΑ κουζινετο.
Το μηχανακι μας ,ενα μηχανακι του 1955 εχει ΔΥΟ κουζινετα με αθροιστικο συνολο ανοχων να μην
υπερβαινει το 0.095mm.

Οποτε οι πειραματισμοι με ρουλεμαν ειναι ρισκο.


Υ.Γ. . .οποιος εχει το μεταφρασμενο manual ( . . .κατ εμε ΕΠΡΕΠΕ να το εχει ηδη πεταξει.)
Δημοσιεύτηκε

Ρε Νικο 0.762 mm ? Εννοεις 0.0762 mm.
 

To Νουμερο αυτο ειναι, οτι πας για πεταμα κ επισκευη κ ειναι 0.7mm. Λογικα θα χεις δει νωριτερα ιχνη απο λευκο μεταλλο στο καρτερ του στροφαλοθαλαμου.

 

Η ανοχη ειναι στο συνολο μεχρι 0.07mm. Stekouros δεν μας ενδιαφερει τοσο πολυ η εξωτερικη ανοχη με την μπιελα, οσο η εσωτερικη με το κομβιο. Εχεις δει ποτε χρησιμοποιημενο μεταλλο πως ειναι? Θα μπορουσε καλλιστα ο Νοε να σου πει για την διαφορετικοτητα των χρωματων εσωτερικα κ εξωτερικα, δλδ για την διαφορα λιπανσης, δλδ για την διαφορα ανοχων εσωτερικα κ εξωτερικα. Αν καποια στιγμη φτιαξεις την δικια σου μπορεις καλλιστα να δωσεις τις τιμες που εσυ πιστευεις. Εγω προτιμω να ακολουθησω τις συμβουλες εκεινου που εχει λυσει κ επισκευασει αρκετους κινητηρες Ενφιλντ κ οχι να κανω του κεφαλιου μου. Το ιδιο θα παροτρυνα κ καποιον μελλοντικο συνενφιλντα που θα επιδιωξει να μπει στην αβυσσο των Ινδων αλλα κ μερικων Ελληνων.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Το ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ !!!!

Καυστικα εγκρινω:
. . ."ΟΙ ΤΥΦΛΟΙ ΑΣ ΟΔΗΓΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟΦΘΑΛΜΟΥΣ".

Νειπτω τας χειρας , παιδες.
Δημοσιεύτηκε

Το ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ !!!!

Καυστικα εγκρινω:
. . ."ΟΙ ΤΥΦΛΟΙ ΑΣ ΟΔΗΓΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟΦΘΑΛΜΟΥΣ".

Νειπτω τας χειρας , παιδες.

 

Θεωρεις μονοφθαλμο εναν ανθρωπο που εφτιαχνε χρονια Ενφιλντ κ ολους εμας που προσπαθουμε εδω μεσα να βρουμε μια ακρη by the book τυφλους?

 

Ξερεις να προσβαλεις καλα, μηχανικους/ρεκτιφιεδες & ρομαντικους μαστορες κ το χειροτερο ειναι οτι το κανεις χωρις να τους γνωριζεις καν.

 

Πες μου λιγο, εχεις ενφιλντ? Χαλασε ποτε? Την ελυσες μονος σου? Την επισκευασες μονος σου? Την ξαναμονταρες μονος σου κ τελικα λειτουργει? Ή απλα εισαι της θεωριας κ ξερεις μονο να κραζεις κοσμο κ κοσμακι πισω απο μια οθονη υπολογιστη?

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Homo ratus σιγουρα δεν εννοω τον (διαγράφηκε όνομα) μονοφθαλμο ( . , ,χωρις να τον γνωριζω αυτον τον ανθρωπο τον σεβομαι . . .απο διαισθηση και μονο μου αρκει.)

Αναφερομαι κυριως στους μηχανουργους.

Απο την αλλη, να σου πω κ το προσωπικο μου μαραζι:

. . καποιοι φιλοι απο το φορουμ δε θελει να χωρεψει στη σκεψη τους
πως ενας χομπιστας , λατρης της μηχανολογιας θα μπορουσε να γνωριζει επι θεματων
περισσοτερα απο τους εμπειρικους μαστορους ( . . .η τυφλα να τους πει μαστορους !!)

Οποτε τους σερβιρω ολοφρεσκο τον αστακο στο πιατο

. . .κ αυτοι απο ασυνειδητο εγωισμο προτιμουν τον αστακο μπαγιατικο απο αλλου!!


Υ.Γ Ευτυχως που υπαρχει και η "σφυριχτρα" του Νοε που τακτοποιει την ταξη των πραγματων στην αντικειμενικοτητα τους.

Δημοσιεύτηκε
Μπορεις καλλιστα να φτιαξεις ενα δικο σου φορουμ κ οποιος διαφωνει με τις αποψεις σου, να τον κραζεις. Τελικα δεν μου απαντησες αν εχεις Ενφιλντ κτλ κτλ..
Δημοσιεύτηκε

Το θεμα δεν ειναι να βρουμε αλλο κομβιο, αλλα να του δωσουμε τις σωστες ανοχες Νικολα


Το ρωτώ και για καλύτερη ποιότητα , να σου δώσω να καταλάβεις εγώ στην δικιά μου έχω βάλει κομβιο και ρουλεμάν από χτ350 .
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Ναι homo ratus Enfield eχω κ την εχω ξεψαχνισει επαρκως.
Ημικαρτες ομολογω δε χρειαστηκε να χωρισω ακομη.

Ο,τι χρειαστει θα το διεκπαιρεσω επιτυχως πιστευω.
Κ το πιστευω γιατι ΔΥΣΤΥΧΩΣ το "νοημα" της ημερας ειναι . . . η Βολτα της.

Φαντασου λοιπον . . .πως Θεσσαλονικη δεν υπαρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ !!

Κι ομως η Enfield μου δουλευει πιπιλα.

Κ απο μουτζουρα οσο δε φανταζεσαι με τ αλλα κυριως τα προηγουμενα μηχανακια .
Σιγουρα δεν ειμαι μηχανικος της οθονης.
Δημοσιεύτηκε

επιβεβαιωσε πως η ανοχη του μεταλλου πρεπει να ειναι στο συνολο με 0.07mm. 

 

Απο Δευτερα παω παλι πισω στροφαλο για ξεπρεσαρισμα κ αλλαγη ανοχων.

 

Οποτε το καινουριο σετ ανταλλακτικων κομβιο/μεταλλο/φωλια που ηρθε απ τας Ινδιας δεν ηταν σωστα μετρημενο. Για αλλη μια φορα μας απογοητευουν οι Ινδοι.

 

1) Αυτό το σύνολο με μπέρδεψε ΠΑΛΙ, διότι αν το μοιράσουμε σε ανοχές εσωτερικής και εξωτερικής διαμέτρου πέφτουμε στο ταβάνι των 0,35mm, δηλαδή η υποτιθέμενη ελάχιστη ανοχή που θα είναι;

 

2) Γιώργο για μένα  να μην πας να το ξεπρεσάρεις, αφού το έχεις έτοιμο στα χέρια σου έλεγξε το όπως λέει το εγχειρίδιο, αν κουνήσεις την μπιέλα στην κορυφή δεξιά αριστερά πρέπει να έχεις τζογο μεταξύ 2,5 - 5 χιλ. Λογικά εσύ που τα έχεις σφιχτά και καινούργια θα πρέπει να είσαι κοντά στα 2,5 χιλ. τζόγο. Αν είναι μικρότερος ο τζόγος τότε ναι, πήγαινε να τον ξεπρεσάρεις.

 

3) Μην βιάζεσαι να κατηγορήσεις τους Ινδούς αφού (όπως μου είπες τηλεφωνικά) δεν ήσουν μπροστά στην μέτρηση για να δεις πως έγινε και με ποια εργαλεία. Μόλις ηρεμήσουν οι καταστάσεις θα αγοράσουμε δικά μας μικρόμετρα.. ;)) ή θα τα στέλνουμε στον Στέφανο να μας τα μετράει.. :tongue0013:

 

4) Να ηρεμήσουμε διότι δυστυχώς δεν γνωριζόμαστε ορισμένοι από κοντά και αυτό το χαζοκούτι μας αποξενώνει. Υπάρχουν και τα τηλέφωνα για κουβεντούλα. Παραμερίζουμε τους εγωισμούς και φιλτράρουμε τις γνώσεις του καθενός, αλληλοσυμπληρωνόμαστε  για να αποκτήσουμε όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένες πληροφορίες.

 

5) Μην αναφέρουμε ονόματα ανθρώπων που δεν είναι μέλη του φόρουμ και δεν μπορούν να απαντήσουν.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Να παρουμε το κουβαρι απο την αρχη:

Τα ειδικα εργαλεια μετρησης ( μικρομετρα κ εσωτερικων ανοχων ):

Χρειαζονται σ αυτους που ψαχνουν να σφηνωσουν ρουλεμαν στην κατω τρυπα της μπιελας, κ θελουν
να κανουν σωστη δουλεια εξακριβωσης ανοχων.

Σε αυτους που αγοραζουν ετοιμα Enfield κουζινετα ΔΕΝ χρειαζεταινα ψαχνονται κατ εμε με ανοχες
αφου κ κουζινετα απο eBay αγορασουν δυσκολα θα τους βγουν μαπα τα ανταλλακτικα.
Παρολ αυτα αν τυχει κ εχουν τα ειδικα εργαλεια ανοχων δεν ειναι κακο να ελεγξουν τις ανοχες
Απο ολα τα ανταλλακτικα που παραλαμβανουν.

Κατα συνεχεια ας συζητηθει κ κατι που εχει μηχανολογικο ενδιαφερον:

Κουζινετο σαν τη Enfield δεν υπαρχει πουθενα παρα μονο στην Enfield:

. . .ειναι αδικαιολογητα παχυ, το μεταλλο της ειναι απο απλο αλουμινιο ειτε μπρουτζο.

ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΤΑ ΚΟΥΖΙΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ 300% πιο λεπτα μιας κ ειναι φτιαγμενα
απο ΕΙΔΙΚΟ ΥΛΙΚΟ να αντεχει τις τριβες.


ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΑΝΟΧΕΣ ΤΟΥ ΚΟΥΖΙΝΕΤΟΥ ΤΗΣ Enfield ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΙΣ
ΑΝΟΧΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΥΤΟΥ ΛΑΔΙΟΥ ,ΑΠΟ ΕΚΤΟΝΩΣΗ ΣΤΟ
ΚΟΥΖΙΝΕΤΟ, . . . . .ΣΤΑ ΤΟΙΧΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ !!

ΟΟΠΟΤΕ ΟΣΟ ΘΑ ΦΘΕΙΡΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΥΖΙΝΕΤΟ ΤΟΣΟ ΘΑ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ Η ΠΙΕΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΤΟΝΩΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΤΟΙΧΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ ΚΑΥΤΟΥ ΛΑΔΙΟΥ ΤΟΣΟ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΨΕΚΑΣΜΟΣ, Η ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΛΑΔΙΟΥ
Δημοσιεύτηκε
...μπορειτε να μη φωναζετε...σας παρακαλω...

...δεν υπαρχει περιτωσης να επιβληθειτε ετσι...

...Γιωργο σε ποιο manual γραφει τις ανοχες αυτες...???

...Στεφανε το οτι τα μετρησες στο ξανα ειπα προσωπικα δεν με λεει τιπτα περαν απο την καλη σου διαθεαη που αναγνωριζω...

...και μπαι δε μπουκ δεν βρηκα τιπτα...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Ββκ μου το οτι τα μετρησα με TOP επαγγελματισμου εργαλεια . . .δεν σε πολυικανοποιησε

. . αλλα οταν εγραφε ο homo ratus με κοκκινες γραμμες τιμες απο ελληναραδες μηχανουργους

εσυ εδινες like ( . . . αν δεν κανω λαθος !! )
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Δηλ Νικο αν μετρησουμε 10 καινουργια κουζινετα και μας δωσουν 10 φορες το δικο μου 0.045
. .θα εισαι ικανοποιημενος η` προτιμας να πληρωσεις μηχανουργο για να παρεις αλλα αντι αλλων . .!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος stekouros

Δημοσιεύτηκε
Αυτο που δεν θες να καταλαβεις ειναι πως δεν μπορω να εμπιστευτω μια μετρηση οταν δεν υπαρχει επισημη τιμη...
...εγω θελω επισημη τιμη και αν συμπευτει με την δικια σου, μπραβο σου και στον ινδο επισης για την ποιοτητα του ανταλλακτικου...

...σου ειπα οτι λες δεν ειναι αξιωμα, οποτε δεξου την αντιπαραθεση χωρις να προσβαλεις γιατι αυτο που φαινετε ολο αυτο τον καιρο ειναι πως οταν καποιος σε αμφησβητει ή εκφραζει διαφορετηκη γνωμη δεζετε επιθεση με προσβολες...
Δημοσιεύτηκε

ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΑΝΟΧΕΣ ΤΟΥ ΚΟΥΖΙΝΕΤΟΥ ΤΗΣ Enfield ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΙΣ
ΑΝΟΧΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΥΤΟΥ ΛΑΔΙΟΥ ,ΑΠΟ ΕΚΤΟΝΩΣΗ ΣΤΟ
ΚΟΥΖΙΝΕΤΟ, . . . . .ΣΤΑ ΤΟΙΧΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ !!

ΟΟΠΟΤΕ ΟΣΟ ΘΑ ΦΘΕΙΡΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΥΖΙΝΕΤΟ ΤΟΣΟ ΘΑ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ Η ΠΙΕΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΤΟΝΩΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΤΟΙΧΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ ΚΑΥΤΟΥ ΛΑΔΙΟΥ ΤΟΣΟ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΨΕΚΑΣΜΟΣ, Η ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΛΑΔΙΟΥ

Μελετώντας αυτό το βίντεο όπου φαίνεται η πορεία του λαδιού μέσα από τον άξονα στροφάλου, το μάγουλο και το κομβίο, δεν μπορώ να καταλάβω από που εκτινάσσεται το λάδι για να λαδώσει τον κύλινδρο. Μέχρι πρότινος θεωρούσα ότι ο κύλινδρος λαδώνεται από την περιστροφή του στροφάλου ο οποίος πιάνει το λάδι με τα μάγουλα και το στέλνει στον κύλινδρο και στο πιστόνι, έτσι απλά.

 

(Στέφανε για να μη σου φωνάζει ο "άλλος" που φωνάζεις, αντί για κεφαλαία κάντα bold με υπογράμμιση, έτσι θα τα διαβάζει καλύτερα ο "άλλος" που δεν έχει Enfield) ;))

 

...και μπαι δε μπουκ δεν βρηκα τιπτα...

δεν υπάρχει γιατί δεν είναι απαραίτητο ΩΧΟΥ..!!

Αν ήταν ρουλεμάν τότε ναι θα ήταν απαραίτητο ΞΑΝΑ ΩΧΟΥ..!!

Δημοσιεύτηκε

Μελετώντας αυτό το βίντεο όπου φαίνεται η πορεία του λαδιού μέσα από τον άξονα στροφάλου, το μάγουλο και το κομβίο, δεν μπορώ να καταλάβω από που εκτινάσσεται το λάδι για να λαδώσει τον κύλινδρο. Μέχρι πρότινος θεωρούσα ότι ο κύλινδρος λαδώνεται από την περιστροφή του στροφάλου ο οποίος πιάνει το λάδι με τα μάγουλα και το στέλνει στον κύλινδρο και στο πιστόνι, έτσι απλά.

 

(Στέφανε για να μη σου φωνάζει ο "άλλος" που φωνάζεις, αντί για κεφαλαία κάντα bold με υπογράμμιση, έτσι θα τα διαβάζει καλύτερα ο "άλλος" που δεν έχει Enfield) ;))

 

δεν υπάρχει γιατί δεν είναι απαραίτητο ΩΧΟΥ..!!

Αν ήταν ρουλεμάν τότε ναι θα ήταν απαραίτητο ΞΑΝΑ ΩΧΟΥ..!!

 

...καλα νόμιζες και νομίζεις, τουλάχιστο δύο φορες στο βίδεο το δειχνει πως έτσι γίνετε...05:56 και 07:05...!!!

 

...εγω αυτο που δεν κατάλαβα είναι στο 0,45 τί δείχει, τι πυτσίλήθρες είναι τουτες και απο που βγαίνουν...!!!...???

Δημοσιεύτηκε
Λες να ειναι απο το σημειο που ταπωσε ο homoratus.Ετσι φαινεται στο βιντεο.Μπορει η ταπες να υπαρχουν σαν κοντρα λαδιου,αλλα να εχουν μια μικρη τρυπα επιτηδες τοση ωστε να πιτσιλαει τα μαγουλα.Προσοχη λοιπον γιατι αν ειναι ετσι,οπως ειχε πει ο h.m. οτι δοκιμασε με πιεση λαδιου και ειδε οτι εχανε με αποτελεσμα να φανταστει οτι ηταν και η αιτια σπασημου λευκου μεταλου.Οποτε μηπως δεν ειναι ζημια και απλα ετσι πρεπει να ειναι...?
Δημοσιεύτηκε

Επιμενει για 0.01 την ωρα που το κομβιο ειναι ατσαλι κ το κουζινετο bronze η` αλουμινιο.
Και μονο απο διαφορα ποιοτητα μεταλλου θα εχουμε αλλα μεγεθη διαστολων κ συνεπως ολεθρο.

Μετρησα δυο καινουργια κομβια με δυο καινουργια κουζινετα ΜΕ ΤΑ ΠΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ κ εβγαλα ομοια αποτελεσματα.

 

 Ειλικρινα Stekouros με εχεις κουρασει πολυ, αλλα θα συνεχιζω να γραφω γιατι εχω καταλαβει πως ουδε μια σχεση εχεις με το θεμα. Κ πολυ φοβαμαι πως αν καποιος θελησει να μαθει κατι απ αυτο το φορουμ, το πιο πιθανο ειναι να καταληξει σε λαθος συμπερασαμα αφου μεταφερεις τις μπαρουφες που διαβαζεις απο αλλα φορουμ κ στο δικο μας. Καλο θα ηταν να εκφερεις αποψη μονο οταν λυσεις κατι, γιατι βλεπω πως εχεις γινει μαστορας απ τα βιντεο του γιουτιουμπ. Συγγνωμη για την κοντρα που σου παω, αλλα η ημιμαθεια σκοτωνει κ μαζι γκρεμιζει κ τις οποιες ελπιδες καποιου υποψηφιου ρομαντικου ερασιτεχνη να μουτζουρωσει τα χερια του.

 

1.Σε ρωταμε τοσο καιρο να μας δωσεις ανοχες κ δεν λες κουβεντα. Ξαφνικα αρχισες να μιλας μολις εμαθες τα στοιχεια που μας εδωσε ο Θωμας.

 

2. Λες οτι εχεις μετρησει σε πολλα μεταλλα τις ανοχες, αλλα σου διαφευγει κατι σημαντικο. Δεν μπορεις να καταλαβεις καν οτι το μεταλλο δεν ειναι αλουμινιο  .Πως περιμενεις να σε πιστεψω εγω οταν με τα σουπερουαου διαστημικα εργαλεια σου εκανες μετρησεις κ δεν πηρες χαμπαρι ουτε το υλικο κατασκευης του λευκου μεταλλου κ καθεσαι κ μας λες για διαφορετικοτητα υλικων????

 

3. Συνεχιζεις να κραζεις τον μηχανουργο κ τη μετρηση του οτι ειναι λαθος. Σου εστειλα εγω ποτε το κιτ να το μετρησεις κ πηρες αλλες τιμες??

 

4. Αν παλι ηξερες θα χες ηδη καταλαβει οτι εκανες μια μετρηση εξωτερικα κ εσωτερικα του μεταλλου σε ετοιμο κιτ κ βρηκες τις ανοχες. Αλλα ΠΟΤΕ δεν πηρες μετρηση στις ανοχες με το κιτ περασμενο μεσα στη μπιελα. Εννοω με την φωλια περασμενη στην μπιελα. Δεν το εκανες ΠΟΤΕ γιατι απλα θα ηξερες οτι μολις το κανεις οι ανοχες πανε περιπατο, αφου ολο το σετ σφιγγει!!

 

Δεν προσπαθω να στο παιξω μαστορας, γιατι απλα δεν ειμαι. Κουραστηκα ομως να διαβαζω θεωρητικες μπαρουφες στηριγμενες σε καθε βιντεο που καθε ασχετος θελει να το παιξει μαστορας. Καλο θα ειναι να μην γεμιζουμε με σκουπιδια το φορουμ, αλλα να μιλαμε μονο οταν ξερουμε. Μια κρητικη μαντιναδα λεει: "Οποιος ξερει δεν μιλει κ οποιος μιλει δεν ξερει" κ αυτο το λεω για καποια ατομα εδω μεσα που επειδη δεν μιλουν, δεν σημαινει οτι δεν ξερουν κ ουτε βρισκονται εδω μεσα με σκοπο να δειξουν σε ολους τους αλλους οτι ειναι μαστορες. Δεν χρειαζεται να το κανουν γιατι απλα ειναι μαστορες κ η δουλεια τους μας το χει αποδειξει. 

 

ΥΓ Πριν νευριασεις κ με πεις αυθαδη ή τυφλο ή μονοφθαλμο, μπορεις καλλιστα να απαντησεις στα 4 θεματα τα οποια ανεφερα προηγουμενως.

 

Ευχαριστω.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
1.οι ανοχες ειναι στο post 1 αυτου του αρθρου(βλεπε φωτο)

2.κ αλουμινιο να μην ειναι, 0.01 ειναι αδιανοητη ανοχη τριβης.

3.τους μηχανουργους οχι απλα τους κραζω . . . .τους ΜΙΣΩ γιατι δεν εχουν τα @ρχιδι@ να
παραδεχονται τις μ@λ@κιες που κανουνε τρεις την ωρα.

4.εχω αναρτησει αρθρο που λεει για τους ελεγχους του στροφαλου στην Enfield
. . . οι ελεγχοι αυτοι γινονται χωρις να ανοιξουν τα ημικαρτερ.
. . αφου βγαλεις κυλινδρο με φυλερ κ ρολογακι τους κανεις

5.κ απο τη παραγραφο 5 καταλαβαινω οτι εισαι αθεραπευτα στενομυαλος.

ΥΓ. . . αν νομιζεις πως τα αρθρακια μου κανουν ζημια μην τα διαβαζεις . . .δε σε υποχρεωσε κανεις !!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.