Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Οι Ανοχες Της Μπιελας Μου.

Δημοσιεύτηκε

Το βιντεο αναφερεται σε ολα τα bullet 500 - με καρμπυρατερ :

https://www.youtube.com/watch?v=dRg7sFX_7KY&feature=youtu.be


Τα κοκκινα βελακια δειχνουν την ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ διαμετρο
ενω οι τιμες που βρισκονται εντος κυκλων αφορουν την ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ διαμετρο.

https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/673/cPDJ9J.jpg



"Έτσι που τη ζωή σου ρήμαξες εδώ
στην κώχη τούτη την μικρή, σ’ όλην την γη την χάλασες.

Η πολις - Καβαφης

  • Απαντήσεις 140
  • Εμφανίσεις 16,7k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
Το διάκενό μου μεσα...!!!

...κ#λοχανειο γιναμε...!!!

...με εγωισμους δεν γινετε δουλεια και τελικα ολο αυτο ειναι για γελια...!!!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Παρεσυρα το θεμα σε αλλο ατοπο θεμα με αποτελεσμα εκτραχυνθηκε σε αλλα ασχετα θεματα και ξεφυγαμε . . . . .
Αλλη φορα αν υπαρχουν διαφορετικες μηχανολογικες αποψεις τουλαχιστον να αφορουν το αρχικο θεμα.
Δημοσιεύτηκε

Λοιπον, μολις εστειλα μεϊλ στον Χιτσκουδη κ περιμενω απαντηση. Θα την αναρτησω μολις μου σταλει.

 

Μετα απο καποιες συζητησεις που ειχα με ατομα του χωρου η θεωρια λεει

 

0.01mm ανοχη μεσα κ εξω του μεταλλου για το λευκο μεταλλο

 

0.02-0,03mm ανοχη για το μπρουτζινο μεταλλο. η διαφορα του ειναι πως ειναι φωσφορουχος μπρουτζος ο οποιος εχει την δυνατοτητα να αποθηκευει λαδι στους πορους του.

 

καποιος αλλος ειπε οτι δεν θα μπορουσε να αντεξει την δυναμη απ την καυση του κυλινδρου ενω καποιος αλλος ειπε οτι χρησιμοποιειται απο πολυ παλια κ λειτουργουσε αψογα.

 

Εχω κανει ολες αυτες τις ερωτησεις στον Χιτσκοκ κ περιμενω την απαντηση του.

Δημοσιεύτηκε

επιστρεφοντας λοιπον στην συζητηση για τα κουζινετα μπιελας ,εχω να πω φιλε Γιωργο πως οι συγκεκριμενες μετρησεις πρεπει να παρθουν σε σταυρο στην αριστερη και δεξια πλευρα του κουζινετου -μπουσας-ποτηρακιου ( πειτε το οπως θελετε  :) ) το ιδιο και οι μετρησεις της εσωτερικης διαμετρου στην μπιελα ,

ετσι εχεις ολοκληρωμενη εικονα και βλεπεις και την οβαλοτητα ,ξερεις εσυ τι εννοω ,ειμαι σιγουρος και θα τα τσεκαρεις σταυρωτα και ολα θα γινουν περεκετι!!! :thumbsup:

το βιντεο του Στεφανου στο ξεκινημα του θεματος ειναι πολλυ καλο  :thumbsup: βεβαια στην μπουσα και στη conrod big end  εσω διαμετρο μια τιμη σκετη ειναι λαθος ( κανενας σωστος τεχνιτης δεν κοιταει μονο μια τιμη)  ,μιας και η μετρηση παντα γινεται σταυρωτα και στις δυο επιφανειες του εξαρτηματος μπρος και πισω  δηλαδη συνολο 8 μετρησεις μονο για την μπουσα και αλλες τοσες για την εσωτερικη διαμετρο στη μπιελα και μονο ετσι εχεις σωστη τιμη διαμετρου και οβαλοτητας και αν εισαι εντος η εκτος οριων  :)

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

Το βιντεο αναφερεται σε ολα τα bullet 500 - με καρμπυρατερ :

https://www.youtube.com/watch?v=dRg7sFX_7KY&feature=youtu.be


 

τι εννοω?

οπως βλεπετε υπαρχει μια  μετρηση οριζοντια γραμμενη εντος του κυκλου ,

αν μετρησετε καθετα θα ειναι αλλη η τιμη , 

αν μετρησετε οριζοντια στην πανω εσωτερικη πλευρα θα ειναι διαφορετικη απο την κατω εσωτερικη οριζοντια πλευρα και ουτω καθεξεις!!!

παντα σταυρωτα μπροστα και πισω και βγαζεις τον μεσο ορο οτι εισαι εντος η εκτος οριων φθορας και οβαλοτητας  :)

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

πιστευω πως:

0.01mm ανοχη  εχει ο πηρος του πιστονιου με τη τρυπα του πιστονιου , για αυτο και αλλωστε  στο σημειο τα δαχτυλα δεν μπορουν να εντοπισουν καμια κινητικη ανοχη

 

στο στρφαλο -κουζινετο υπαρχουν πολλα περισσοτερα mm ανοχης.

Δημοσιεύτηκε

Ανακαλω σε αυτο που ειπα για Στεφανο , μιας και ειδα πως στο τελειωμα του βιντεο το ανεφερε και αυτος οτι πηρε τις μετρησεις σταυρωτα  :) πρεπει ομως για να ειναι ολοκληρωμενο το βιντεο να δωθουν ολες οι μετρησεις σταυρωτα ωστε να φαινεται οτι ειναι η οχι εντος οριων  ;))

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Τα δαχτυλιδια εσωτερικα μου βγαζανε αποκλιση 0.008-0.015mm

Για αυτο και φρικαρα με τα made in India parts
. .και σιγουρα τα made in Japan δεν ειναι ιδια.
  • 4 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε

Μετα απο 5 σελιδες θεματος κ χωρις να υπαρχει ΚΑΜΙΑ σαφης απαντηση σχετικα με τον τιτλο του θεματος, ειμαι στην ευχαριστη εκπληξη να σας ανακοινωσω οτι 

 

Η Ανοχη του λευκου  μεταλλου ειναι 0.017mm

 

Αν θελει καποιος απ τους κυριους διαχειριστας μπορει να καθαρισει το θεμα, ωστε αν καποιος θελησει να παρει μια σαφη τιμη να μη χρειαστει να διαβασει ολο αυτο το θεμα κ να αναγκαστει ισως κ να πουλησει την Ενφιλντ του.

Δημοσιεύτηκε

Αν είναι χιλιοστά 0.017 ΣΥΝΟΛΙΚΑ, τότε έχουμε 0,0085 σε κάθε πλευρά της διαμέτρου.

Εξωφρενικά απειροελάχιστη ανοχή μεταξύ του κομβίου και του κουζινέτου.

Πήγα να το εξακριβώσω ευθύς με την αίσθηση μιας και δεν έχω μικρόμετρο.

Σε καινούργιο κομβίο τοποθέτησα καινούργιο κουζινέτο. Πραγματικά μπαίνει τόσο σφηνωτά αλλά γλυκά που να δείνει συγχρόνως την ελευθεριά να περιστρέφεται αλλά και να δείχνουν και τα δύο μαζί ακλόνητα. Έβαλα και το παλιό που είχα (αλλά ακόμα καλό) μπήκε κι εκείνο ελάχιστα πιο χαλαρά. 

Αυτές οι τόσο ελάχιστες ανοχές με το φιλμ λαδιού ανάμεσά τους δημιουργούν εν τέλη φοβερή πίεση στο κύκλωμα λαδιού και ειδικά όσο είναι καινούργιο το κουζινέτο λυπάμαι τον άξονα της αντλίας λαδιού. Να λοιπόν γιατί στα μετέπειτα μοντέλα τοποθέτησαν βαλβίδα αποσυμπίεσης που ανοίγει στο 1,5 bar για όσο το λάδι είναι χοντρό.

Δημοσιεύτηκε
Βρε παιδια μηπως ομως αν υπηρχε μεγαλυτερη ανοχη,τοτε θα ειχαμε προβλημα οταν ζεσταινοταν το λαδι.Οποτε με καλο ζεσταμα και οχι ξερογκαζιες και πιεση να υπαρχει πιστευω πως αντεχει τις πιεσεις.Και μολις ζεσταθει το λαδακι μας και πλεων περναει σωστα σε ολες αυτες τις ελαχιστες ανοχες,δεν υπαρχει προβλημα.Τι θα γινοταν αν ειχαμε μεγαλυτερες ανοχες μολις ζεσταινοταν το λαδι...?
Δημοσιεύτηκε
Τωρα οσο για την βαλβιδα μπορει να ειναι μια σωστη σκεψη,αλλα στην πραξη τι βαλβιδα εβαλαν οι Ινδοι...?
Δημοσιεύτηκε
Φαντασου τωρα μετα απο ολο αυτο,τι πιεση δεχετε ο αξονας,οταν εχεις βαλει και αντλιες λαδιου υψηλης...!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Νικο σε καθε πλευρα της διαμετρου (. . . .αν ισχυε αυτο που λεει ο h.r ) θα εχουμε
0.017 mm ( . . .και οχι το /2 που σκεφτηκες)

.αλλα δεν ισχυει η τιμη του.

Ειναι πολυ αυστηρη για να καταφερνεται να μπαινει κ να βγαινει . . ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ

Η ΤΙΜΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ >0.025 ΚΑΙ ΑΝΩ.-



. . . . . . . . ."ΤΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΟΣ 0.017 mm !!!!!!

. ..εδω εχουν 0.017 mm τα κουζινετα της hayabusa που συμπιεζονται στη μπιελα !!!

Υ.Γ επρεπε να μουν εγω μπροστα στον μηχανουργο για να βλεπα πως εβγαλε
αυτα τα mm.
Δημοσιεύτηκε
Αν υποθεσουμε λοιπον οτι το 0,017mm που ειπε ο μηχανουργος στον h.m.να ειναι σε καθε πλευρα της διαμετρου,τοτε μας κανει 0,034mm συνολο.Αρα πανω απο 0.025mm που λεει ο Στεφανος και ειμαστε ολοι ευχαριστημενοι...!Τα λεω σωστα ή οχι?Στεφανε μηπως εννωεις 0,025mm και ανω σε καθε διαμετρο,γιατι αν το εννωεις ετσι τοτε μηλαμε για μεγαλη αποκληση...!Μηχανουργος-Στεφανος=0-0.Και βλεπουμε...
Δημοσιεύτηκε

Μετα απο 5 σελιδες θεματος κ χωρις να υπαρχει ΚΑΜΙΑ σαφης απαντηση σχετικα με τον τιτλο του θεματος, ειμαι στην ευχαριστη εκπληξη να σας ανακοινωσω οτι 

 

Η Ανοχη του λευκου  μεταλλου ειναι 0.017mm

Γιώργο μίλησα με τον μάστορά μου που φτιάχνει χρόνια Enfield και μου είπε ότι ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να είναι τόσο μικρή η ανοχή (η τρίχα της τρίχας ωωω τρίχα), δεν θα δουλέψει. Η ανοχή πρέπει να είναι περίπου 0,05mm. Μάλιστα περιγράφοντας τα περιθώρια μου λέει και και με ένα δέκατο θα δουλέψει, (ακραίο το θεωρώ).

Όμως νομίζω πως είναι σίγουρο πια πως το 0,017 που μας δίνεις είναι λάθος.

Τώρα όμως έχεις δέσει στροφαλομπιέλα. Αλλά μην ανησυχείς, αφού το πήρες σετ θα είναι σωστά μετρημένο.

Κάποιο λάθος γίνεται στο μέτρημα. Σου επαναλαμβάνω, μήπως μετρούσε με ίντσες ο μηχανουργός σου?

Δημοσιεύτηκε

Ναι αυτή είναι η ανώτερη ανοχή στα 0,0762mm, παραπάνω έχεις πρόβλημα με το κουζινέτο.

Φυσικά δεν είναι δυνατόν να την εξακριβώνεις, παρά μόνο όταν λυθεί ο στρόφαλος, αν νιώσεις τζόγους κουνώντας την μπιέλα απολύτως κάθετα τότε θέλει εμπειρία για να πάρεις απόφαση να λύσεις όλο το μοτέρ. Το μηχανάκι όμως θα μιλήσει μόνο του, είτε με την αλλαγή στον ήχο, είτε βλέποντας ρινίσματα στο λάδι του στροφαλοθαλάμου.

 

Ο Γιώργος παραπάνω έτυχε και αγόρασε μπρούτζινο κουζινέτο, το οποίο δεν έχω δει ποτέ σε Enfield και πρώτη φορά το ακούω. Πάντα έχουμε συνηθίσει να το λέμε λευκό μέταλλο.

Η δική μου γνώμη είναι ότι το παιδεύουμε πολύ με τις ανοχές στο κουζινέτο, δεν είναι ρουλεμάν που θέλει ακρίβεια στις ανοχές.

Άπαξ και το καινούργιο σετ μοντάρετε με τα χέρια το μόνο μέλημά μας είναι πριν το δέσουμε στο στρόφαλο να δούμε μήπως τυχόν και είναι πάνω από το όριο των 0,762mm, κάτι απίθανο σε καινούργιο ανταλλακτικό, θα το αισθανόμασταν στο μοντάρισμα.

Τώρα αν η ελάχιστη ανοχή διαφέρει από καινούργια σετ σε σετ, δεν νομίζω ότι έχει νόημα να ασχολούμαστε, θα δουλέψει και θα στρώσει.

Το μόνο που θα με ενδιέφερε είναι "το κουζινέτο να μπαίνει στο κομβίο και δακτυλίδι μπιέλας με τα χέρια και χωρίς πίεση και φυσικά η ανοχή να είναι κάτω από 0,0762mm".

Σαν καινούργιο ανταλλακτικό θα χαιρόμουν να το βρω όσο το δυνατόν πιο κάτω από την τιμή 0,762mm, αλλά τόσο ώστε να μην μπαίνει σφινωτά στο κομβίο.

Για παράδειγμα, αν έβρισκα τιμή 0,05 ή 0,04 ή 0,03 ακόμα και την ακραία  0,017, αλλά να γυρνάει ελεύθερα με το χέρι το κομβίο, θα τα μόνταρα.

Για να μην αναφέρετε πουθενά η ελάχιστη ανοχή δεν έχει νόημα, μας ενδιαφέρει η μέγιστη. Και αυτή μόνο για τσεκάρισμα και τις εγκυκλοπαιδικομηχανολογικές μας γνώσεις, διότι αν την ξεπεράσεις την ανοχή εσύ ο γκαζοφονιάς των 120 km/h και εσύ ο ρέμπελος των αργών ταπατούπα, θα το καταλάβεις, θα σου το πει το κορίτσι που καβαλάς.

 

Για μένα τελειώνει εδώ αυτό το θέμα.

Δημοσιεύτηκε

Μετα απο κουβεντα που ειχαμε χθες το βραδυ με γνωστη του θεματος, επιβεβαιωσε πως η ανοχη του μεταλλου πρεπει να ειναι στο συνολο με 0.07mm. Λεγοντας συνολικα εννοουμε κ εσωτερικα κ εξωτερικα. Δλδ αν δωσουμε εξωτερικα του μεταλλου (δλδ με την φωλια της μπιελας) 0.01mm θα πρεπει εσωτερικα (δλδ με το κομβιο) να δωσουμε μεχρι 0.06mm. Αυτη ηταν η τελευταια ενημερωση, η οποια ηρθε με επιβεβαιωση οχι απο ενα αλλα απο δυο μανιουαλ για ενφιλντ. Απο Δευτερα παω παλι πισω στροφαλο για ξεπρεσαρισμα κ αλλαγη ανοχων.

 

Οποτε το καινουριο σετ ανταλλακτικων κομβιο/μεταλλο/φωλια που ηρθε απ τας Ινδιας δεν ηταν σωστα μετρημενο. Για αλλη μια φορα μας απογοητευουν οι Ινδοι.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.