Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Οι Ανοχες Της Μπιελας Μου.

Δημοσιεύτηκε

Το βιντεο αναφερεται σε ολα τα bullet 500 - με καρμπυρατερ :

https://www.youtube.com/watch?v=dRg7sFX_7KY&feature=youtu.be


Τα κοκκινα βελακια δειχνουν την ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ διαμετρο
ενω οι τιμες που βρισκονται εντος κυκλων αφορουν την ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ διαμετρο.

https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/673/cPDJ9J.jpg



"Έτσι που τη ζωή σου ρήμαξες εδώ
στην κώχη τούτη την μικρή, σ’ όλην την γη την χάλασες.

Η πολις - Καβαφης

  • Απαντήσεις 140
  • Εμφανίσεις 16,7k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
Λοιπόν....
Αφήστε τον άνθρωπο να φτιάξει την μηχανή του.....
Πρώτα απο ολα σκεφτείτε οταν κάποιος βρίσκεται σε περίοδο επισκευής το τελευταίο που τον ενδιαφέρει ειναι η τεχνολογική προσέγγιση του καθενός μας ώστε να βγάλουμε το προσωπικό μας μαστορο απωθημένο ....πρεπει να βοηθήσουμε απαντώντας μονο όποτε μας ρωτάει ο ενδιαφερόμενος....
Κάναμε σίριαλ της ανοχές της Μπιέλας λες και μονο αυτό αρκεί αν θελουμε να ελέγξουμε τα παντα ολα...
Κουβέντα για αξονικές ελευθερίες .... Το πέρα δώθε του άξονα στα χωριάτικα να το πω ....
Κουβέντα για πόσες άλλες μετρήσεις που δεν θέλω να τις αναφέρω....
Γιώργο ακολούθησε οτι σου δίνει το βιβλίο , οτι δεν σου δίνει λογικά δεν επιρρεαζει κάπου ...
Μονταριςε την μηχανή με όσες μετρήσεις βρεις και ολα θα πάνε μια χαρά!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
Π.χ το αξονικό μπιελας με μάγουλα στροφάλου το είχε αναφέρει ο Στεφανος στα ξεκινήματα και κανεις δεν έδωσε βάση ....
https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/633/36eXJ3.jpg

Ομως και για τον Στέφανο εχω ενστάσεις που με τον τροπο του πιο πολυ ζαλίζει τον Γιώργο με τόσες πληροφορίες και αρκετές χωρίς επιςημη εγγυημένη απόδειξη για την αυθεντικότητα τους οτι λύνουν το πρόβλημα ( ακομη θυμάμαι το μηδενικό διάκενο βαλβίδων απο μέτεορ και οχι απο Μπουλετ...)παρά τον βοηθά ....

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
Οπως και εγώ εχω παρασυρθεί απο το ψώνιο του μαστορο απωθημενου και εχω γράψει λαθος πράγματα που μπορει κάποιον να τον έπερνα στον λαιμό μου .....

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
Λοιπον Γιώργο πάρε και αυτές τις μετρήσεις να υπαρχουν


Αξονικό παίξιμο του big end στροφάλου 0.021"
Παίξιμο μπιελας 0.002"
Αξονικό παίξιμο στροφάλου στον στρόφαλο θάλαμο 0.11"
φθορά στροφάλου 0.003"

Απο εγχειρίδιο snidel

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

 4. Αν παλι ηξερες θα χες ηδη καταλαβει οτι εκανες μια μετρηση εξωτερικα κ εσωτερικα του μεταλλου σε ετοιμο κιτ κ βρηκες τις ανοχες. Αλλα ΠΟΤΕ δεν πηρες μετρηση στις ανοχες με το κιτ περασμενο μεσα στη μπιελα. Εννοω με την φωλια περασμενη στην μπιελα. Δεν το εκανες ΠΟΤΕ γιατι απλα θα ηξερες οτι μολις το κανεις οι ανοχες πανε περιπατο, αφου ολο το σετ σφιγγει!!

 

Γιώργο το δακτυλίδι (φωλιά) μπαίνει πρεσαριστό στην μπιέλα. Όμως το κουζινέτο πρέπει να μπαίνει χωρίς ζόρι στην φωλιά, όπως και στο κομβίο. Αν σφίγγει το κουζινέτο στην φωλιά και αλλάζει η μέτρηση της εσωτερικής διαμέτρου είναι λάθος. Για ποιο λόγο το κουζινέτο έχει στο κέντρο του περιμετρικά τρύπες? Για να λιπαίνονται και οι δύο επιφάνειες (εσωτερική, εξωτερική) του κουζινέτου.

Εγώ από όλη την κουβέντα καταλαβαίνω ότι:

1) Το κουζινέτο πρέπει να κινείται ελεύθερα σε σχέση με το κομβίο και το δακτυλίδι μπιέλας

2) Η ανοχή μεταξύ κομβίου και κουζινέτου δεν ξεπερνά το 0,0762mm

3) Η ανοχή μεταξύ κουζινέτου και δακτυλιδιού μπιέλας δεν είναι γνωστή, πάντως δεν μπαίνει σφηνωτά, η τιμή 0,048 που προκύπτει από το πρώτο μήνυμα σε αυτό το θέμα είναι λογική. Ένα κουζινέτο σπάνια φθείρεται στην εξωτερική του επιφάνεια.

4) Το 0,0762mm δεν είναι αθροιστικό και στις δύο ανοχές

Μπορεί να μην έχουμε την τιμή της ελάχιστης ανοχής, άλλα πρέπει να δεχτούμε ότι το κουζινέτο είναι ελεύθερο να περιστρέφεται όταν μονταριστεί.

- Τιμή ανοχής μικρότερη από 0,0762mm και ελευθερία κίνησης κουζινέτου. Ιδανική τιμή 0,040-0,060mm.-

- ΠΡΟΣΟΧΗ: με μικρότερη ανοχή κινδυνεύουμε να κουρέψουμε τον άξονα αντλίας, λόγω αυξημένης πίεσης.

 

Γιώργο αγόρασες όλο το σετ από τους Ινδούς μαζί με την μπιέλα και το δακτυλίδι ήδη πρεσαρισμένο;

Ή μήπως πήρες μόνο δακτυλίδι - κουζινέτο - κομβίο;

Στην πρώτη περίπτωση δεν δικαιολογείται το κουζινέτο να είναι σφηνωτό.

 

Υ.Γ. Ψιτ, αν περισσεύει μπιέλα αναλαμβάνω να την φτιάξουμε για ρουλεμάν (το 2ο πειραματικό σετ).

Δημοσιεύτηκε

Οποτε παιδες με τα νεα δεδομενα του Νοε μαλλον ΔΕΝ ειμαι ο τρελλος του χωριου.

Το λάθος με σένα Στέφανε είναι πως το βλέπεις προσωπικά και εγωιστικά.

 

Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε τον Γιώργο με πρόβλημα στο μοτέρ του, προσπαθεί να το φτιάξει μετά από πολλούς μήνες ακινησίας και είναι δικαιολογημένη η αγανακτισμένη συμπεριφορά του. Φυσικά θα ήταν καλύτερα να μην ήταν τόσο προσωπική, αλλά πιστεύω πως αν ποτέ καταφέρεις να έρθεις στον "στάβλο" του θα εκτιμήσεις πρώτα το τσίπουρο που φτιάχνει και μετά τις ιδέες του.

 

Πράγματι αποδείχνεται ότι εξ' αρχής είχαν δίκιο οι μετρήσεις που μας έδειξες.

 

Μέσα από το θέμα που ξεκίνησες ο Γιώργος θα γλιτώσει από βέβαιη ζημιά λόγω λάθος μετρήσεων και εμείς γίναμε ακόμη σοφότεροι απέναντι στην Enfield μας.

Δημοσιεύτηκε

Οποτε παιδες με τα νεα δεδομενα του Νοε μαλλον ΔΕΝ ειμαι ο τρελλος του χωριου.

Ποιος τρελος παραδεχεται την τρελα του.Ελα τωρα Στεφανακο...χα χα
Δημοσιεύτηκε

 

 

Γιώργο αγόρασες όλο το σετ από τους Ινδούς μαζί με την μπιέλα και το δακτυλίδι ήδη πρεσαρισμένο;

Ή μήπως πήρες μόνο δακτυλίδι - κουζινέτο - κομβίο;

Στην πρώτη περίπτωση δεν δικαιολογείται το κουζινέτο να είναι σφηνωτό.

 

Υ.Γ. Ψιτ, αν περισσεύει μπιέλα αναλαμβάνω να την φτιάξουμε για ρουλεμάν (το 2ο πειραματικό σετ).

Noe, αγορασα σετ χωρις μπιελα. Οποτε δεν περισσευει για να πειραματιστεις

Δημοσιεύτηκε

Noe, αγορασα σετ χωρις μπιελα. Οποτε δεν περισσευει για να πειραματιστεις

Καλά δεν πειράζει, θα έρθει η στιγμή που θα βρω.

Άρα τώρα δικαιολογείται για ποιο λόγο έσφιξε όλο το σετ.

Όταν έβαλες το νέο δακτυλίδι στην μπιέλα θα ήθελε το χόνινγκ του.. ;))

Δημοσιεύτηκε

Καλά δεν πειράζει, θα έρθει η στιγμή που θα βρω.

Άρα τώρα δικαιολογείται για ποιο λόγο έσφιξε όλο το σετ.

Όταν έβαλες το νέο δακτυλίδι στην μπιέλα θα ήθελε το χόνινγκ του.. ;))

Oι Ινδοι δινουν standard κ oversized 001 κιτ κομβιου. Εγω πηρα στο στανταρ μιας κ δεν ειχα καποιο θεμα με μπιελα. Οποτε δεν θα πρεπε να σφιξει κανονικα.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.