Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Οι Ανοχες Της Μπιελας Μου.

Δημοσιεύτηκε

Το βιντεο αναφερεται σε ολα τα bullet 500 - με καρμπυρατερ :

https://www.youtube.com/watch?v=dRg7sFX_7KY&feature=youtu.be


Τα κοκκινα βελακια δειχνουν την ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ διαμετρο
ενω οι τιμες που βρισκονται εντος κυκλων αφορουν την ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ διαμετρο.

https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/673/cPDJ9J.jpg



"Έτσι που τη ζωή σου ρήμαξες εδώ
στην κώχη τούτη την μικρή, σ’ όλην την γη την χάλασες.

Η πολις - Καβαφης

  • Απαντήσεις 140
  • Εμφανίσεις 16,7k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Ολα τα κουζινετα των μοτοσυκλετων του κοσμου κυμαινονται απο 0.015mm-0.028mm

Exω 700 moto manuals PDF σε κατοχη.

. ..Κυριε μπιμπικη !!!!!
Σας κερναμε καφε αν δεν σας πεισανε τα mm μας !!!!!!
Δημοσιεύτηκε

...να εισαι καλα Στεφανε και Χρηστο αλλα.η τιμη αυτη ειναι για το Enfield super meteor που ειναι αλλο μηχανακι απο το Bullet. .

Συμφωνώ απόλυτα με bbk,
Αυτή ηταν τιμή του μετεορ ,
Γι αυτό και το έγραψα εξαρχής οτι λογικά και στα Μπουλετ κάπου εκεί θα ειναι μιας και για Μπουλετ τιμή δεν εχω δει σε εγχειρίδιο, θεωρητικά μιας και δεν αναφέρεται στο εγχειρίδιο θα πρεπει να ειναι καποια υπερβολικά μικρή τιμή που δεν χρειάζεται κάν να την μετρήσεις , οπως ειναι το 0,001.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Νικο στο 50 αρθρο αναφερεις παλι για τα διακενα τα μηδενικα . . .

Αυτο ειναι μοτερ meteor Enfield . . . δες συστημα βαλβιδων

https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/540/r34WNT.png

. . .σου θυμησε κατι? ( . . .οχι , γιατι εμενα μου θυμησε τα bullet μας . . .)

. .για κοιτα το λεει για τη ρυθμιση των βαλβιδων . . .. .:


https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/538/FQzlKa.png

. . .ΛΕΕΙ ΝΙΚΟ ΠΩΣ ΑΜΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ ΣΕ ΥΨΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΗ ΒΑΛΒΙΔΑ ΣΟΥ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ 0.13 mm

. .εκει δηλ που ρυθμιζω ανηπακουος εγω.


Υ.Γ. . . .το μηχανολογικο μου ενστικτο δε με προδιδει !!!!!!!!!
Δημοσιεύτηκε

[quote name="χρηστος" post="26688" timestamp="1434277944"]
Η συγκεκριμένη τιμή που και στα Μπουλετ κάπου εκεί θα παίζει σύμφωνα με την λογική ,
Ειναι 0,001 '' ....
Γι αυτό και δεν μπαίνει στον κόπο το εγχειρίδιο να σε πελαγώσει....
/quote]
Το διευκρίνησα απο νωρίς πως μιλάω υποθετικά ..... Δεν θελω να μπερδέψω όποιον θα θέλει να μαστορεψει...
Επίσημες τιμές για Μπουλέντ ειναι μονο αυτές που είπα στις σελίδες τις συγκεκριμένες στο βιβλίο του snidel

Δημοσιεύτηκε

Νικο στο 50 αρθρο αναφερεις παλι για τα διακενα τα μηδενικα . . .
Αυτο ειναι μοτερ meteor Enfield . . . δες συστημα βαλβιδων
https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/540/r34WNT.png
. . .σου θυμησε κατι? ( . . .οχι , γιατι εμενα μου θυμησε τα bullet μας . . .)
. .για κοιτα το λεει για τη ρυθμιση των βαλβιδων . . .. .:
https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/538/FQzlKa.png
. . .ΛΕΕΙ ΝΙΚΟ ΠΩΣ ΑΜΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙΣ ΣΕ ΥΨΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΗ ΒΑΛΒΙΔΑ ΣΟΥ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ 0.13 mm
. .εκει δηλ που ρυθμιζω ανηπακουος εγω.
Υ.Γ. . . .το μηχανολογικο μου ενστικτο δε με προδιδει !!!!!!!!!

Στέφανε έχεις τεράστιο λαθος σε σχέση με snidel και όλο τον κόσμο εδώ που τα λέμε ,στην ρύθμιση βαλβίδων ....
Δεν σημαίνει απολύτως τίποτα το αν ταιριάζει οπτικά π.χ ένα σύστημα βαλβίδων με ένα άλλο οτι εχουν ίδιες τιμές στα διάκενα !
Μην το πεις ούτε για αστείο πουθενά , θα γελάνε όλοι !!!
Δημοσιεύτηκε
Επίσης ακομη δεν εχω καταλάβει για ποιο λόγο δεν δέχτηκες ποτέ την τιμή του snidel που είχα δώσει για τα διάκενα , και ειναι επίσημη τιμή εγχειριδίου ....και αποκλειςτικα για Μπουλετ μονο...και απο την άλλη παντα παραπεμπεις σε εγχειρίδια για οτι λες... Τα δέχεσαι τα εγχειρίδια τελικά ,ναι η οχι? η τα δέχεσαι ανάλογα την περίσταση?

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
. . Μα η ιστορια εχει αποδειξει πως πως παντα "οι πολλοι" . . .γελουσαν στα μουτρα των λιγων.

. . απλως οι τελευταιοι ησαν ατυχοι διοτι δικαιωνοντουσαν κατοπιν εορτης και εν απουσια τους.

Χρηστο με αυστηρο μηδενικο σε υψηλους ρυθμους περιστροφης
το κ..λοελατηριο της Enfield ΔΕΝ προλαβαινει να επιστρεψει τη βαλβιδα και να τη φωλιασει οταν
κανει μπαμ το μπουζι.
Δημοσιεύτηκε

https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/540/GP3jLn.png
 
biela1.jpg


Κοιτά επίσης κάτι ωραίο !
Οι τιμές που μας δίνεις απο αυτό το φύλλο , πιο πάνω αναφέρουν oversize πιστόνια οτι υπαρχουν έως +40 ,
Στο εμπόριο υπαρχουν για 500 άρες και για 350 άρες έως +60 ,
Να εμπιστευτώ τις πηγές σου η ειναι μούφα?
Παλιότερα είχες ανεβάσει ένα φύλλο που έδινε μέτρηση διακενου βαλβίδας 0.10 ,οταν ολα όσα βρίσκαμε έδιναν ακριβώς 0.012 ... Πάλι λαθος το φύλλο που βρήκες? τι γίνεται τελικά?
Δημοσιεύτηκε
Μια απαντηση μου αρκεί ,
Το εγχειρίδιο του snidel που έχουμε στο φόρουμ το δέχεσαι η οχι?
Αν ναι .πρεπει να δεχτείς και τις τιμές που δίνει,
Αν οχι , θέλω να μου εξηγήσεις με πιστευτό τροπο και με επιχειρήματα τον λόγο που δεν το δέχεσαι.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Δεχομαι 100% την εγκυροτητα των manuals.
Moυ ειναι ομως αδιανοητο ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΤΟΜΟ ΝΑ Ν Ο Μ Ι Ζ Ε Ι ΠΩΣ ΡΥΘΜΙΣΕ ΣΩΣΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΧΕΙΡΕΣ . . . .

. . .ΚΑΙ ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΤΟΜΟ ΦΥΛΕΡ. . . . Η ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΑΓΩΓΗΣ !!!!

. .και να σου λεει: " . . . μα εγω που ρυθμισα με τους αντιχειρες ηταν ιδια η ρυθμιση !!!!

Το μηδενικο κατω μπορει να στελνει πανω 0,04 mm . . . . τουλαχιστον με φυλερ θα ξερεις ΠΑΝΤΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ !!!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Μα χρηστο και η αντιπροσωπεια της Enfield-bullet υποστηριζει επισημα μονο μεχρι το 40αρι. . . . οχι παραπανω.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Τις μερες που ελλειψες εστειλα emails Hitchcock και επιβεβαιωσαν πως το 0,012 δεν εχει σχεση με τη ρυθμιση βαλβιδων.

Πηγαινε στο κεφαλαιο μετα διακενα τα τελευταια αρθρα τα εχασες
Δημοσιεύτηκε

Δεχομαι 100% την εγκυροτητα των manuals.
. τουλαχιστον με φυλερ θα ξερεις ΠΑΝΤΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ !!!

Που επομένως?
Στο 0.012 της ίντσας η στο 0.10? δεν απάντησες ?
Αν μου πεις 0.10 τότε δεν την δέχεσαι την εγκυρότητα του snidel και επίσης με τα λεγόμενα περί ρύθμισης απο σωτηρία έβγαλες και τον Hitchcock μούφα μιας και αυτά απάντησε στο Mail που του έστειλες ,
Άρα έχουμε ως συμπέρασμα οτι ,
Snidel και Hitchcock λένε αερολογίες και εσυ λες τα σωστά ,
Ο.κ!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Χρηστο πες μου , με τον τροπο που ρυθμιζεις εσυ προσωπικα μια χρηση φυλερ πανω στο κοκορακι σου ,
αραγε τι νουμερο θα εδινε στο φυλερ

. . στειλε μια τιμη . . τι πιστευεις ?

Το ρωτω γιανα δεις μετα εξακριβωμενα αν οντως εισαι εκει που πιστευες
Δημοσιεύτηκε

Τις μερες που ελλειψες εστειλα emails Hitchcock και επιβεβαιωσαν πως το 0,012 δεν εχει σχεση με τη ρυθμιση βαλβιδων.
Πηγαινε στο κεφαλαιο μετα διακενα τα τελευταια αρθρα τα εχασες

Στέφανε , επιτέλους !!!
Μήπως έχεις κάποιο θεμα και τελικά προσπαθείς να κανεις το φόρουμ άνω κατω?
Η μήπως δεν ξέρεις Αγγλικά?
Ο άνθρωπος δεν σου απάντησε οτι το 0.012 δεν εχει σχέση με την ρύθμιση ,
Σου είπε οτι δεν χρειάζεται να κανεις την διαδικασία απο πάνω βγάζοντας ψεύτο καπάκια ντεπόζιτα κ.τ.λ μιας και μπορεις να ρυθμίσεις απο τα ωστηρια!
Δεν μου αρέσει να λέμε ψέμματα , γιατί το κανεις εσυ?
Υπάρχει κάποιος λόγος?
Δημοσιεύτηκε
Εγώ σταματάω πλέον να συμμετέχω σε αυτή τη κουβέντα ! Δείτε τι απάντησε ο χιτσκοκ και τα συμπεράσματα δικα σας!
Λέει η τιμή αυτή εχεινα κάνει με το valve timing ! Δεν θα το χρειαστείς να το κοιτάξεις!
Ρύθμισε με μηδενικό διάκενο στα ωστηρια!
Άρα τι λέω εγώ?
valve clearance δεν κοιτάς ούτε 0.10 ούτε τίποτα , ρυθμίζεις μηδενικό διάκενο στο ωστηριο ,
Έχεις τις βαλβίδες στο 0.012 valve timing , και ρυθμίζεις μια ζωή απο τα ωστηρια.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Μα συγνωμη εγω το email το εστειλα για να πουν οι ανθρωποι πως το 0.012 δεν εχει σχεση με τη ρυθμιση των βαλβιδων αλλα ειναι μια τιμη που σχετιζεται με τον χρονισμο του κινητηρα.

. . εγω ελεγα ανεκαθεν πως το valve clearance δεν εχει εχει καμια σχεση με το valve timing clearance
. .ενω εσυ ελεγες πως ειναι το ιδιο πραγμα.

..γενικα ειμαι υποδειγμα ηθικης κ ειλικρινειας
και σιγουρα δεν εχω σκοπο να κανω ανω κατω το φορουμ που λατρευω !!
Δημοσιεύτηκε
Timing και clearance τα θεωρώ ίδια όσον αφορά τη χρήση , οταν κανεις χρονισμό του κινητήρα για πρώτη φορά π.χ κατα την συναρμολόγηση και φέρνεις τα γρανάζια χρονισμού στα σημάδια τους και τις βαλβίδες πρεπει να τις ρυθμίσεις στο Ανς στο σωςτο χρονιςμο σε ποιο διάκενο θα το κανεις?
Αν δεν ειναι το 0.012 τότε ποτέ παίρνεις αυτην την μέτρηση ? ποτέ? και αν ειναι για ρύθμιση clearance το 0.10 βρήκε το μου στο εγχειρίδιο?
Άντε λοιπόν πες μου κάποιος πως φέρνεις timing 0.012 και clearance 0.10 και το βουλώνω και δεν ξανα μιλώ!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Μηχανολογια κατεχουμε σ αυτο το φορουμ ελαχιστοι.
Ουσιαστικα κυριως συνομιλουμε μηχανολογικα γιατι εχει περισσοτερο ενδιαφερον για εμας απο να συνομιλουμε περι ανεμων κ υδατων

Με τρομαξες σημερα Χρηστο!
Ησουνα πολυ επιθετικος.Εγω σε θεωρω φιλο.
Δημοσιεύτηκε
Φίλος μου εισαι , δεν σε θεωρώ , εισαι!
Και θα εισαι φίλος μου , αλλά σε αυτό το θεμα δεν μου δίνεις επαρκή απαντηση γιατί δέχεσαι το 0.10 ,
και ίσως παρασυρθούν άτομα και εχουν θεμα μετα ,
Και δεν δέχεσαι το 0.012 που το έχουμε βρει και σε ελληνικό και σε αγγλικό εγχειρίδιο και το έκανε και πείραμα ο Αντώνης και ολα καλά ενώ με αυτά που έλεγες τα έκανε και τον άκουγε όλο το λιμάνι Χανίων....
Δημοσιεύτηκε
Ρε κοπελια αφηστε τα ολα στην ακρη...Εχετε φυγει απο το θεμα και δεν βοηθατε να φτιαξει το κοπελι το εργαλειο του.Μακαρι να γνωριζα κατι γι αυτο να βοηθουσα αλλα...τζιφος η δουλεια οποτε...σωστε την κατασταση.
Δημοσιεύτηκε
Ρε παιδια μηπως το enfield εχει δυο μπιελες και οι ανοχες στην μια ειναι αυτες που λεει ο Χρηστος και στην αλλη αυτες που λεει ο Στεφανος?Χα χα χα....Ετσι για να σπασει ο παγος!
Δημοσιεύτηκε
Σελ 172 του βιβλίου του snidel το α/α 11 ειναι το 0.10 που λες Στέφανε και ειναι το valve stem to valve guide clearance ,ελευθερία μεταξύ βαλβίδας και οδηγού ,και στο είχα ξαναπεί ....
Ενώ λέει καθαρά ο άνθρωπος valve timing 0.012 CLEARANCE
Δημοσιεύτηκε
Ακομη πιο λιανά να το κάνω για ολους ,
Να κλείσει και το θεμα των βαλβίδων που κακώς μπήκε σφήνα σε αυτό το θεμα,
Στο εγχειρίδιο του snidel εχει με σκούρα γράμματα valve timing και ακολουθούν καμία δεκαριά μετρήσεις με πρώτη την ελευθερία clearance ,
Oπως με σκούρα εχει crankshaft και δίνει άλλες πεντέξι μετρήσεις ,μετα miscellaneous με άλλες πεντέξι τιμές,
Έτσι παει το Πραγμα,
Δηλαδή το valve timing ειναι όλες οι μετρήσεις που αναφέρονται για την σωςτη τοποθετηςη της βαλβίδας , ρύθμιση διακενου -μοίρες που ανοίγει και κλείνει- διάκενα οδηγών κ.τ.λ

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.