Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ρύθμιση Βαλβίδων

  • Απαντήσεις 59
  • Εμφανίσεις 20k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Παραθέτω στα αγγλικά οδηγίες ρύθμισης βαμβιδων. Παράθεση 1 Use the kickstarter, with the motor cold. Notice as you do whether the kicker j

  • Είδα τις βαμβιδες το πρωί κρύες, ήταν σφικτές. Τις ρύθμισα πάλι με τον σωστό τρόπο όχι χαλαρές όχι σφικτές. Ακούγετε τέλεια . Το χω λέμε 

  • Την 22/8/2016 at 10:13 ΜΜ, Ο/Η noe έγραψε: Εγώ έχω βάλει πρώτο στον μοτοσυκλετιστικό μου πίνακα το ρητό που μου είχε πει παλιός μου μάστορας: "βαλβίδα που κελαηδάει είναι μια χαρούμενη βαλβ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

και ακομα καλλυτερα αλλα πιο μπελαλιδικο ... ανοιγοντας την μπανανα και φερνοντας τα γραναζια στα σημαδια τους και εχεις το τελειο ΑΝΣ .... :D   και ρυθμιζεις

Δημοσιεύτηκε

διακενο εισαγωγης κρυο 0,10 (σφικτα να περνα το φιλερ)  και διακενο εξαγωγης κρυο 0,1(χαλαρα να περνα το φιλερ)

 

Στέφανε που θα βάλεις το φίλερ, θα ανοίξεις τα καπάκια στην κεφαλή για να ρυθμίσεις στις πιανόλες;

Αλλά και πάλι το φίλερ δεν μπαίνει, οι φωλιές των ωστηρίων είναι σφαιρικές και όχι επίπεδες για να μετρήσεις.

Δημοσιεύτηκε

Το φιλερ μπαινει στο διακενο αναμεσα στο κοκορακι και στο καπελωτο βαλβιδας , Nικο θα σε μαλωσω  !!! πας να μας μπερδεψεις ? :D

Δημοσιεύτηκε

Ωχ, ναι έχεις δίκιο, αλλά αυτό συμβαίνει στα "φυσιολογικά" μοτόρια, στα δικά μας σιγά μη βάλεις ρολόι και σηκώσεις καπάκια για να βάλεις φίλερ.

Αν τα ωστήρια (με παγωμένο κινητήρα) στρέφουν με τον αντίχειρα σφιχτά τότε μόλις ζεσταθεί θα έχουμε το επιθυμητό μηδέν διάκενο. Στέφανε που διάβασες για τα δέκατα;

Σημασία έχει τα ωστήρια στο ΑΝΣ να μη στρέφουν τρελλά ή σφιχτά τόσο που να μην μπορούμε να τα γυρίσουμε με τον αντίχειρα.

Δημοσιεύτηκε

Νικο εκει που λεει ο χρηστος εννοω.πανω στο κοκορακι.με το φιλερ παιρνεις αισθηση ακριβειας.το 0.10 σε φορουμ αγγλικο.τερμα καυτο μοτερ εβαλα 0.05 και περνουσε πολυ σφικτα.αρα τα 0.10 διακενα τα διαπιστωσα εγκυρα.

Δημοσιεύτηκε

Ωχ, ναι έχεις δίκιο, αλλά αυτό συμβαίνει στα "φυσιολογικά" μοτόρια, στα δικά μας σιγά μη βάλεις ρολόι και σηκώσεις καπάκια για να βάλεις φίλερ.

Αν τα ωστήρια (με παγωμένο κινητήρα) στρέφουν με τον αντίχειρα σφιχτά τότε μόλις ζεσταθεί θα έχουμε το επιθυμητό μηδέν διάκενο. Στέφανε που διάβασες για τα δέκατα;

Σημασία έχει τα ωστήρια στο ΑΝΣ να μη στρέφουν τρελλά ή σφιχτά τόσο που να μην μπορούμε να τα γυρίσουμε με τον αντίχειρα.

Νικο ενα fazer 1000 (κινητηρας με συμπιεση 11.4 συγκριτικα με bullet ετη φωτος μπροστα) κι ομως ο κατασκευαστης σου δινει ρυθμιση εξαγωγης μεχρι 0.30.που σημαινει οτι αν ρυθμισεις στα 0.30 το καπελωτο θα δουλευει και δε θα χτυπα.και ενα enfield του 60' αν αποπειραθεις να ρυθμισεις κοκορακι στα 0.30 θα ακουγεται το ωστηριο 3 τετραγωνα μακρυα.για αυτο πιστευω οτι με φιλερ πετυχαινεις απο τη μια το καλυτερο δυνατο βυθισμα της βαλβιδας και την ιδια στιγμη αποτρεπεις οριακα το καψιμο της βαλβιδας στην εδρα της.

  • 3 years later...
Δημοσιεύτηκε

Παραθέτω στα αγγλικά οδηγίες ρύθμισης βαμβιδων.

Παράθεση
  1. 1
    Use the kickstarter, with the motor cold. Notice as you do whether the kicker just goes down without encountering very hard compression. If so, the valves may be too tight. If, part way down, the kicker comes to a point it takes effort to push past, the valves are not too tight. Now we have to find out if they are too loose.
     
  2. 2
    Start and ride the motorcycle. If the valves do not clatter more than seems reasonable, they are fine. If there's a racket, they're too loose. Now that the motor is warmed up, we're ready to adjust them.
     
  3. 3
    Set the piston at Top Dead Center just as you do to start the motorcycle. Watching for the instant the amp meter flicks back to center is a good way to do this (remember, the ignition switch and the kill switch have to be "on" for the amp meter to work).
     
  4. 4
    Open the tappet cover and remove the spindle that holds it. That will give you more room to swing wrenches.
     
  5. 5
    Try rotating each push rod with your thumb. You should be able to just make them turn. If you can not make them move they are too tight. If you can make them spin freely, they are too loose.
     
  6. 6
    Back off the lock nut on the valve you want to adjust. You have to hold the top adjustment nut while you do this.
     
  7. 7
    Put one wrench on the top adjustment nut to hold it still. Put another wrench on the bottom adjustment nut. Turn the bottom nut counter-clockwise as viewed from above to loosen the valve. To tighten the valve, turn the bottom adjustment nut clockwise as viewed from above. Simple. When satisfied, tighten the lock nut.
     
  8. 8
    Now do it all again because tightening the lock nut will make the valve tighter! Sorry, that's just the way it is, we're not dealing with computer chips here. Getting the adjusters to just the right point where snugging up the lock night brings them to perfection takes even an expert a few tries.
     
  9. 9
    Start the motorcycle and go for a test ride. This is a matter of error and trial. Don't set the valves the night before and wait to test them until your mates arrive for the big ride the next morning!
     
 

 

 

Tips

Παράθεση
  • The tappet cover has a notch from inside which need to be on the right-bottom side while fitting the tappet cover back.
     
     
  • The lock nuts do not have to be witchy tight. A little bit of "snug" is usually adequate.
     
     
  • The exhaust tappet should have .004in clearance, and the intake .002in.
     
     
  • Determine which three wrenches you'll be using. File down their outside edges so they get into the tight space more easily. The filed ends will also mark which end of each wrench to use as you set them down and pick them up repeatedly.
     

 

Οποίος είναι καλός γνωστής αγγλικών ας το μετάφραση.

 

Που θέλω να καταλήξω στις οδηγίες λέει εφόσον την κάνετε μια βόλτα και ......... ρυθμίζεται τις βαλβίδες.

Δλδ τις ρυθμίζουμε πει τις ουσίας ζεστές.

Σημερα λειπων κατέβηκα κάτω όπως ήταν παγωμένη τσεκαρισα βαλβίδες ήταν οκ. 

Εβαλα εμπρός την μηχανή την άφησα να δουλέψει 2-3 λεπτά και την έσβησα .

Ξανα τσεκαρισα τις βαμβιδες ζεστές (με την γνωστή διαδικασία) και διαπιστώνω ότι γυρναγαν παρά πολύ χαλαρά.

Ετσι αποφάσισα να ρυθμίσω τις βαμβιδες ζεστές.

Μια βόλτα μικρή που έκανα την ακούω καλύτερα.

Αυριο που θα είναι παγωμένη τελείως θα τσεκάρω να δω ποσό χαλαρές η σφικτές είναι.

 

 

Υ.Γ: Δεν ξέρω τη εμμονή με έχει πιάσει με τις βαμβιδες όμως έχω σκοπό να μάθω να τις ρυθμίζω τέλεια ::):

Δημοσιεύτηκε

...εισαι σε καλο δρομο...!!!

...αυτο που επαθες λεγετε Στεκουριαση...:beer:

...το επομενο βημα ειναι να παρεις παχυμετρα, πολυμετρα, πολυφωτα, πολυμπριζα...και να στησεις το εργαστηρη σου...::):

Δημοσιεύτηκε

Εγώ έχω βάλει πρώτο στον μοτοσυκλετιστικό μου πίνακα το ρητό που μου είχε πει παλιός μου μάστορας: "βαλβίδα που κελαηδάει είναι μια χαρούμενη βαλβίδα "..!

Δημοσιεύτηκε

Ζεστες οχι καυτες...!

Μια μικρη βολτα θελει και μετα απο 10λεπτα τις ρυθμιζεις γιατι αλλιως παπαλα τα σπειρωματα στα ωστηρια.Ετσι δεν θα χτυπανε...αλλα κρυες θα ειναι λιγο σφιχτες και οπως ειπε και ο απο πανω,αστες να κελαηδανε.Το ωστηριο ακουγεται τσικ τσικ με τα κοκορακια, οχι οι βαλβιδες.Οποτε καλητερα κρυα ωστηρια για να εισαι και ασφαλης.

Δημοσιεύτηκε

Ασε και το αλλο...πολυ πιθανων να μην εχεις συμπιεση το πρωι που θα τις τσεκαρεις, που παει να πει πως καποια ή και οι δυο βαλβιδες μενουν ανοιχτες.Προσοχη και σε κατι αλλο ακομα.Αν δεν κανεις καθε 10.000με 15.000 ξεκαρβουνιασμα που σημαινει σιγουρα καποια μακα στις βαλβιδες,αν τις ρυθμιζεις με ζεστα τα ωστηρια, μην το εχεις και περιεργο την πρωτη να παρει μπροστα,την δευτερη να παρει,αλλα την τριτη να μεινει ανοιχτη καποια βαλβιδα και μετα οοοσο και να χαλαρωνεις ωστηρια να μην ξεκολαει.Που σημαινει παλι ανοιγμα ψευτοκαπακα, βγαλσιμο ωστηρια και κοκορακια και δωστου ματσολιες να ξεκολησει η βαλβιδα.Οποτε κρυες παντα.Ολα αυτα που σου γραφω τα εχω κανει κι εγω...αλλα ευτυχως επαθα κι εμαθα.::):

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Είδα τις βαμβιδες το πρωί κρύες, ήταν σφικτές. Τις ρύθμισα πάλι με τον σωστό τρόπο όχι χαλαρές όχι σφικτές. Ακούγετε τέλεια . Το χω λέμε 

Δημοσιεύτηκε
1 hour ago, Nikoss Rocket είπε:

Είδα τις βαμβιδες το πρωί κρύες, ήταν σφικτές. Τις ρύθμισα πάλι με τον σωστό τρόπο όχι χαλαρές όχι σφικτές. Ακούγετε τέλεια . Το χω λέμε 

 

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε
Την 22/8/2016 at 10:13 ΜΜ, Ο/Η noe έγραψε:

Εγώ έχω βάλει πρώτο στον μοτοσυκλετιστικό μου πίνακα το ρητό που μου είχε πει παλιός μου μάστορας: "βαλβίδα που κελαηδάει είναι μια χαρούμενη βαλβίδα "..!

 

Τι συμβαίνει όμως αντί να κελαηδούν να κακαρίζουν?

Να ρυθμίζεις ωστήρια ευλαβικά αλλά πάλι τακά τούκα τάκα τακ.. ...... takan tukun :faskelo:

Το είχα ξανακούσει αλλά δεν είχα δώσει βάση, το ενοχλητικό κουδούνισμα μπορεί να προέρχεται από τα γρανάζια χρονισμού που έχουν τζογάρει και το φαινόμενο αυτό  λέγεται Cam-Gear Backlash .  Υποφέρουν όχι μόνο οι παλιές, αλλά και οι EFI. Ψάξτε το υπάρχει αρκετό υλικό σε θεματολογία και σε βίντεο.

 

 

Η λύση αν κατάλαβα καλά είναι να αλλάξουμε τους άξονες με ρυθμιζόμενους, όμως δεν είναι τόσο απλό να τοποθετηθούν.

Μετέφρασα τα κείμενα αλλά πελάγωσα, θα ήθελα να δω στην πράξη πως γίνεται αυτή η βελτίωση.

 

 

Δημοσιεύτηκε

...νομιζω πως αυτο ειναι λιγο πιο κατανοητο...

...

 

Σαν ανταλλακτικο το βρηκες Νικόλα?

Δημοσιεύτηκε
1 λεπτό πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

...νομιζω πως αυτο ειναι λιγο πιο κατανοητο...

 

Χα, χα, αυτό είδα πρώτο και ξέρεις πως έγινε?

Ο τύπος έκανε εγγραφή στο κανάλι μου στο youtube και λέω ποιος είναι αυτός?

Κοίταξα τι ανεβάζει και έπεσα πάνω σε αυτό το βίντεο.

 

6 λεπτά πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

Σαν ανταλλακτικο το βρηκες Νικόλα?

 

royal enfield adjustable spindle όμως δύσκολα βρίσκεις για τις παλιές με καρμπιρατέρ.

Δημοσιεύτηκε

142145-03page20(4).jpg

 

Στον Χίτσκοκ είναι το 12 (code 140063) και δίνει με διαφορετικές ανοχές, κάπου διάβασα στο κείμενο που παρέθεσα πιο πάνω ότι πρέπει να βγάλεις τα παλιά τα δικά σου και να μετρήσεις ποια σου ταιριάζουν.

Δημοσιεύτηκε

Όοοοοοοοοοοχιιιιι, δε θέλω να το κάνω.... :blink:

 

 

το έχουμε ξαναδείξει αυτό το βιντεάκι.

Δημοσιεύτηκε

...απο οσο καταλαβα με το μεταφραστηκο ειναι κατηγορηματικα αντιθετος στην εξαγωγη με τον τροπο που λεει το manual. 

...τι να πω?

...αβησος η μηχανολογια της Enfield...

Δημοσιεύτηκε
1 ώρα πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

...απο οσο καταλαβα με το μεταφραστηκο ειναι κατηγορηματικα αντιθετος στην εξαγωγη με τον τροπο που λεει το manual. 

 

Ναι στον Χίτσκοκ έχει εργαλείο για την εξαγωγή αυτών των αξόνων  cam spindle extractor

 

ST25115A.jpg

 

και συμφέρει η αγορά από τον Χιτσκουρίδη, μιας και από Ινδία κοστίζει πάνω από 60€ (κωδικός ST25115)

Δημοσιεύτηκε

φιλοι μου ,σωστα ολα αυτα !!!!

ομως ...... ΠΑΝΤΑ πρεπει να ξεκιναμε να ελεγχουμε τα απλα πρωτα !!!!! 

δεν θελει να αγχωνομαστε αμεσως!!!!!

οταν βλεπουμε πως παρα την ρυθμιση των ωστηριων ....τα ξαναβρισκουμε χαλαρα ....τοτε  η πρωτη κινηση ειναι να δουμε εαν :

το ωστηριο που ξερυθμιζεται εχει λυγιζει ελαφρα ....αυτο το βλεπουμε αν κατα την πριστροφη του γυρω απο τον αξονα του δεν στρεφει ευθυγραμμισμενα .

εαν εχει συμεβει κατι τετοιο τοτε ειναι φυσικο επομενο να μην πετυχαινει ΠΟΤΕ η ρυθμιση του.

τοτε....αγοραζουμε καινουργιο ,υπαρχουν και με μεγαλυτερη διαμετρο παχους που ειναι πιο ανθεκτικα σε αυτη την παραμορφωση .....

υπαρχουν και πιο μακρια σε μηκος ωστε να παιρνεις πιο ευκολα τους τζογους και να μην αφηνεις αρκετο σπειρωμα εκτεθειμενο αρα πιο αδυνατο κορμο ( οσο πιο λιγα σπειρωματα ειναι εκτεθειμενα τοσο πιο ανθεκτικο ειναι το ωστηριο σε τυχον παραμορφωση ...ακομη και σπασιμο) ....:geia:

τα roller tappets την ακουνε μετα απο παρα πολλες χιλιαδες  χιλιομετρα ,μην αγχωνεστε ....οταν την ακουνε αυτα τοτε ο ηχος του κινητηρα ειναι σαν κροταλισμα μεταλλικο ...δεν ειναι εντονο τσικι τσικι ....ειναι πολλυ δυνατος μεταλλικος θορυβος σαν κροταλλισμα .

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

Ξεθαβω αυτό το θεματάκι για τους εξής λόγους.

εχω ένα θέμα (καιρό τώρα) . Όταν η μηχανή είναι πολύ κρύα (Ακινητοποιημένοι ώρες ή και μέρες)  Παίρνει κατευθείαν προς .

 Όταν όμως η μηχανή είναι ζέστη αυτό αφορά κι ακόμη αν η μηχανή είναι ακινητοποιημένοι 1 h από την τελευταία φορά που δούλεψα δεν μου παίρνει Μπρος εύκολα ( Θυμάστε που χαθήκαμε τότε που γυρνάγαμε από την εκδρομή  στην Αμφιλοχία;  Ο λόγος ήταν ότι ενώ βάλετε όλοι μπροστά και φύγατε εγώ παιδευόμουνα πάνω από 5 λεπτά για να πάρει Μπρος η μηχανή )

Εξηγώντας στο μηχανικό μου το τρόπο το οποίο ρυθμίσουμε τις βαλβίδες εφόσον πρώτα έπαθε δύο με τρία εγκεφαλικά μου πρότεινε να ρυθμιστούν οι βαλβίδες απάνω από το ψευτοκαπακα με φιλερακια.   Αποδίδει δε αυτό το γεγονός στη μη σωστή ρύθμιση των βαλβίδων .

 Και ρωτάω , ποιος είναι ο αριθμός των φίλερ το οποίο πρέπει να χρησιμοποιήσω για την σωστή ρύθμιση των βαμβιδων από τα ψευτοκαπακα; @elifain υπάρχει περίπτωση να γράφει κάτι το manual ?

Δημοσιεύτηκε

Οχι, το manual αναφέρει μόνο την ρύθμιση από το πορτάκι. Και ναι, οι βαλβίδες είναι, είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.

Δημοσιεύτηκε
3 ώρες πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

μου πρότεινε να ρυθμιστούν οι βαλβίδες απάνω από το ψευτοκαπακα με φιλερακια.   Αποδίδει δε αυτό το γεγονός στη μη σωστή ρύθμιση των βαλβίδων .

 Και ρωτάω , ποιος είναι ο αριθμός των φίλερ το οποίο πρέπει να χρησιμοποιήσω για την σωστή ρύθμιση των βαμβιδων από τα ψευτοκαπακα; 

 

Δεν είναι δυνατόν να μετρήσεις το διάκενο από την κεφαλή και αυτό γιατί:

- Όταν είναι παγωμένη η μηχανή το διάκενο πρέπει να είναι "0". Με την θερμοκρασία  των ωστηρίων και του κινητήρα υπάρχει ανομοιόμορφη διαστολή με αποτέλεσμα αυτό το μηδενικό διάκενο να χάνεται και να γίνεται υποθετικά περίπου 0,10.

- Για να μη σου παίρνει εύκολα μπρος όταν είναι ζεστή μάλλον κάποια βαλβίδα δεν πατάει καλά, δηλαδή ενώ είναι ζεστός ο κινητήρας το διάκενο δεν έχει μεγαλώσει και παραμένει κοντά στο μηδέν.

- Δεν ξέρω κατά πόσο επηρεάζουν και οι επικαθήσεις στο θάλαμο καύσης που έχουν συσσωρευτεί με τα χρόνια.

- Εγώ για να εξακριβώσω αν πρόκειται για πρόβλημα στις βαλβίδες θα ρύθμιζα το διάκενο μια ιδέα πιο χαλαρό στα ωστήρια, δηλαδή να γυρνάνε άνετα και να μη ξύνουν και φυσικά να μην κάνουν τσικ - τσικ παγωμένα όταν προσπαθείς να ανασηκώσεις τα ωστήρια με το χέρι κατά τη ρύθμιση. Θα έκανα μια βόλτα καλή να ζεσταθεί θα έσβηνα, θα έκανα ένα τσιγάρο και θα δοκίμαζα αν παίρνει έυκολα μπρος. Επιστροφή σπίτι και ξανά δοκιμή. 

- Τέλος δες αν τα ωστήρια είναι ίσια μήπως κατά την περιστροφή τους κάπου σφίγκουν περισσότερο.

- Ένα ακόμη που υποψιάζομαι αλλά δεν μπορώ να ξέρω σίγουρα αν φταίει αυτό (για τις καρμπιρατεράτες) είναι η βαλβίδα αποσυμπίεσης στην κεφαλή. Αυτή η ριμάδα δεν θα βρωμίζει με καρβουνίλα? Και φυσικά κάποιος θα ρωτήσει, "αν έχουν επικαθήσεις οι βαλβίδες ή ο αποσυμπιεστής γιατί όταν είναι παγωμένη παίρνει εύκολα μπρος?"  Δεν ξέρω, πρέπει να το ρωτήσουμε.

Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, Ο/Η elifain έγραψε:

Οχι, το manual αναφέρει μόνο την ρύθμιση από το πορτάκι.

Τι ακριβώς λέει ; Μπορείς να το βγάλεις μια φωτό για να την δω ;

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.