Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ρύθμιση Βαλβίδων

  • Απαντήσεις 59
  • Εμφανίσεις 20k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Παραθέτω στα αγγλικά οδηγίες ρύθμισης βαμβιδων. Παράθεση 1 Use the kickstarter, with the motor cold. Notice as you do whether the kicker j

  • Είδα τις βαμβιδες το πρωί κρύες, ήταν σφικτές. Τις ρύθμισα πάλι με τον σωστό τρόπο όχι χαλαρές όχι σφικτές. Ακούγετε τέλεια . Το χω λέμε 

  • Την 22/8/2016 at 10:13 ΜΜ, Ο/Η noe έγραψε: Εγώ έχω βάλει πρώτο στον μοτοσυκλετιστικό μου πίνακα το ρητό που μου είχε πει παλιός μου μάστορας: "βαλβίδα που κελαηδάει είναι μια χαρούμενη βαλβ

Featured Replies

  • 4 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
επισης συμπληρωνω και τα εξεις: με ανοιχτο το πορτακι των ωστηριων κατεβαζουμε μανιβελα και βλεπουμε ποτε το ωστηριο εξαγωγης θα ανεβαινει και εν συνεχεια να κατεβαινει συνεχιζουμε τη μανιβελια και ανεβαινει το ωστηριο εισαγωγης και εν συνεχεια κατεβαινει και οταν κατεβει τελειως σταματαμε τη μανιβελια-κοιταμε τοτε τη βελονα του αμπερομετρου η οποια ειναι λιγο πριν το κεντρο, κατεβαζουμε σιγα τη μανιβελα εως η βελονα να παει στο κεντρο.ΕΚΕΙ ειναι το ΣΩΣΤΟ ΑΝΩ ΝΕΚΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ρυθμισης. Ρυθμιζουμε ετσι ωστε τα ωστηρια να μπορουμε να τα στρεφουμε με τον αντιχειρα και να μην εχουν παιξημο πανω-κατω. :bs:
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Εγω που δοκίμασα τις προάλλες να τις ρυθμισω δεν μπόρεσα να βρω με τίποτα το Άνω νεκρό σημείο.
Ούτε με το αμπερόμετρο ούτε με το κατσαβιδι απο τη τρύπα του μπουζι.
Σε καμία φάση δεν γύριζαν και οι δύο ταυτόχρονα όπως στο βίντεο...
Θα δοκιμάσω και τη λύση του Χρήστου και βλέπουμε...
Δημοσιεύτηκε
Παράθεση

Εγω που δοκίμασα τις προάλλες να τις ρυθμισω δεν μπόρεσα να βρω με τίποτα το Άνω νεκρό σημείο.

Θυμήσου Γιάννη ότι υπάρχουν δύο άνω νεκρά σημεία, το ένα είναι της εκτόνωσης (εξαγωγή αερίων) όπου είναι λογικό το ένα ωστήριο να είναι σφιχτό αφού ανοίγει την βαλβίδα εξαγωγής. Το δεύτερο ΑΝΣ είναι της συμπίεσης (έκρηξη) όπου και τα δύο ωστήρια είναι αδρανή χωρίς πίεση στις βαλβίδες για να σφραγίζουν.
Μήπως λοιπόν κατά λάθος δοκίμαζες μόνο στο ΑΝΣ της εκτόνωσης; Την έχω πατήσει κι εγώ έτσι..  :cool44:

Δημοσιεύτηκε
Παράθεση

Δεν μπορούσα να το βρω το άλλο, σε κανένα σημείο δεν γυρνούσαν ελεύθερα και οι δύο...

Χμ...
Ποιο απλά: Βάζουμε τελευταία σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων (5η), πατάμε μανιβέλα μέχρι να βρούμε συμπίεση και την ξαναπατάμε λίγο ακόμη 10-15 πόντους όπως όταν είναι να βάλουμε μπρος τη μηχανή. Εκεί είναι περίπου το άνω νεκρό σημείο. Αν θες ακρίβεια βγάζεις το μπουζί και με ένα μικρό κατσαβιδάκι το βρίσκεις μετακινόντας πολύ σιγά το πιστόνι γυρνόντας τον πίσω τροχό. Αν το έχεις βρει και εξακολουθούν να είναι σφιχτές οι βαλβίδες τότε έχεις θέμα, πρέπει να τις ρυθμίσεις σωστά.
Επειδή όμως ο αντίχειρας γλιστράει από το λάδι όταν προσπαθούμε να περιστρέψουμε το ωστήριο, δοκίμασε να το γυρίσεις με ένα πανί στο δάκτυλο. Αν γυρνάει σφικτά και γλυκά είσαι εντάξει, έχεις μηδενικό διάκενο, αν είναι κόκαλο πρέπει να τη λασκάρεις.

Όμως το συνεργείο της αντιπροσωπείας είναι δίπλα σου, να πας εκεί για σιγουριά και να σου φύγει η περιέργεια... :bs:

Δημοσιεύτηκε

Πάρε αυτό το εργαλείο και θα το βρίσκεις με την μία και χωρίς πολλά πολλά, και χωρίς καμία απόκλιση.
TOP DEAD CENTRE TOOL
E0003.jpg
Στον ένα πόντο αν θυμάμαι καλά είναι το άνω νεκρό σημείο.
Κωδικός Χιτσκουρίδη: E0003 TOP DEAD CENTRE TOOL £7.50
Μπορείς να το βρεις και στο eBay

Δημοσιεύτηκε


Εγω που δοκίμασα τις προάλλες να τις ρυθμισω δεν μπόρεσα να βρω με τίποτα το Άνω νεκρό σημείο.
Ούτε με το αμπερόμετρο ούτε με το κατσαβιδι απο τη τρύπα του μπουζι.
Σε καμία φάση δεν γύριζαν και οι δύο ταυτόχρονα όπως στο βίντεο...
Θα δοκιμάσω και τη λύση του Χρήστου και βλέπουμε...



Κανε αυτο που λεει ο χρηστος. το οτι σε καμια απο ολες τις φασεις δε γυρνουσαν τα ωστηρια ελευθερα σημαινει οτι επισης θελεις ρυθμιση. μαλλον δε κλεινουν ποτε οι βαλβιδες σου τελειως. οποτε προσπαθησε να "μειωσεις" το μηκος των ωστηριων εως να στριφογυριζουν ευκολα χωρις βεβαια να ανεβοκατεβαινουν, στο σωστο παντα ΑΝΣ της συμπιεσης και ειμαι σιγουρος πως μια βολτα μετα θα σε πεισει...  :smile:
Δημοσιεύτηκε
εγω παντως εχθες εκανα μια ρυθμισουλα μαζι με σερβισακι και ενα γυαλισματακι στα πλαινα καπακια της καλης μου... :azn:
  • 10 months later...
Δημοσιεύτηκε
πολυ εξυπνο για να εισαι σιγουρος οτι βρηκες το ΑΝΣ ειναι με ενα κατσαβιδακι να ανοιξεις το καπακι του ντιστριμπιτερ και να δεις αν οι πλατινες ειναι ανοιχτες.εαν ειναι ανοικτες τοτε εισαι ετοιμος με στριμωγμενα 2 γερμανικα να ρυθμισεις την ENFIELDARAAAAAAAA SOU.
Δημοσιεύτηκε
θα διαφωνισω ολιγον μαζι σου, διοτι η αναφλεξη απο πλατινες γινεται οταν το πιστονι φτασει κατα 0..8mm πριν το ΑΝΣ (αν τις εχεις ρυθμισει σωστα βεβαια) .οσο για τα γερμανικα που λες,κοιτα να ειναι σε ιντσες :sign0020:
Δημοσιεύτηκε
Κι όμως ο stekouros έχει δίκιο, όταν δεις να ανοίγουν οι πλατίνες είσαι περίπου στο ΑΝΣ, όμως δεν είναι απλό να βγάζεις το καπάκι των πλατίνων, συνήθως οι βίδες δεν βρίσκονται εύκολα κεντραρισμένες για να το ξαναβιδώσεις. Αν λοιπόν είναι να κάνεις αυτή τη διαδικασία το βρίσκω παράλογο γιατί να μη χρησιμοποιήσεις την ένδειξη του αμπερόμετρου; Μόλις έρθει στο κέντρο ο δείκτης οι πλατίνες είναι ανοιχτές.. ;))
Δημοσιεύτηκε
Παράθεση

Κι όμως ο stekouros έχει δίκιο, όταν δεις να ανοίγουν οι πλατίνες είσαι περίπου στο ΑΝΣ,



αμα μιλαμε με περιπου,παω πασο

Δημοσιεύτηκε

Παιδια εχω στα χερια μου ενα σπανιο γνησιο μανουαλ της ενφιελδ που λεει οτι οταν το πιστονι ειναι στο ανς ακριβως εκεινη την ωρα το διακενο των πλατινων ειναι 0,35-0.40.

Ευχαριστως να σας το ανεβασω αρκει να μου πειτε πως.

Νοε οσο για το αμπερομετρο τυχαινει πολλες ενω μηδενιζει να μου στριβει μονο ενα απο δυο τα κοκορακια.
Απεναντιας οταν συμβουλευομαι αμπερομετρο και διακενο πλατινων ειμαι οκ.και η τελευταια μεθοδος εχει 100% επιτυχια αφου το δειχνει το ρολοι που βιδωνω στην τρυπα του μπουζι για το ανς.

Δημοσιεύτηκε

καλα,οτι υπαρχουν διαφορες απο εγχειριδιο σε εγχειριδιο, ειναι το μονο σιγουρο! παρε για παραδειγμα τα κιλα για σφιξιμο κεφαλης.εχω βρει διαφορα νουμερα. αλλα μου ακουγεται πολυ λογικο η αναφλεξη να γινεται ελαχιστα πριν το ΑΝΣ

Δημοσιεύτηκε

Στέφανε (αν θυμάμαι καλά το όνομά σου)..
- Το 0,38mm διάκενο πλατίνων αν όλα συμπράξουν και το πετύχουμε με ακρίβεια, θα είναι 0,8 πριν το ΑΝΣ. Επί της ευκαιρείας να το ειδικό φίλερ που μετράμε το διάκενο σε πλατίνες και μπουζί (μαζί με λιμίτσα). Φυσικά αυτό το 0,8 πριν το ΑΝΣ είναι τίποτα για να το αισθανούμε (π.χ.) με ένα κατσαβίδι πάνω στο πιστόνι. Όμως εμάς μας ενδιαφέρει να είναι κλειστές και οι δύο βαλβίδες, οπότε και τα ωστήρια ελεύθερα. Με ανοικτές τις πλατίνες λοιπόν τα ωστήρια πρέπει να είναι ελεύθερα, όχι να γυρνάνε τρελά, κάτι που μεταφράζεται με το μηδενικό διάκενο. Αν όμως συνηθίσεις το βρίσκεις με το αμπερόμετρο.

- Στείλε μου με email στο noe1313@gmail.com το αρχείο του manual να το ανεβάσουμε, αν το αρχείο είναι μεγάλο συμβουλέψου τον ακατανόμαστο bbk (ανάγκη τον είχαμε).. :mad2:

- Μη γράφεις με κεφαλαία, είναι κουραστικό.. ;))

Δημοσιεύτηκε
βαλβιδα εισαγωγης ανοιχτη και εξαγωγης κλειστη το εμβολο τερμα κατω και μπαινει φρεσκο αερακι , το εμβολο αρχιζει και ανεβαινει η εισαγωγης κλεινει η εξαγωγης ακομα κλειστη η υπναρου, ο αερας που εγκλωβιστεικε συμπιεζεται οσο ανεβαινει το εμβολο ... ωχχχχ!!! πλησιαζει στο ανω νεκρο ... ο χωρος μικραινει για τον αερα ... τρελη πιεση... να σου και η βενζινα απο το καρμπυρατερ που αναμυγνυεται ... και σαν να μην εφτανε αυτο λιγο πριν το ανω νεκρο εκει στις τρελες πιεσεις σκαει και σπινθηρας και τα κανει ολα ΜΠΑΑΑΑΜΜΜΜΜ !!!! Η υπναρου βαλβιδα εξαγωγης ανοιγει και την κοπανανε απο κει τα καυσαερια που τα σπρωχνει το εμβολο φτανωντας στο ανω νεκρο .... η ωθηση ομως του μπαμ το οδηγει παλι κατω στο δρομο για τα χαμηλα πατωματα και η εξαγωγης παει να ξανακλεισει για να ανοιξει η εισαγωγης να ξαναβαλει φρεσκο αερακι.... Τελος παντων ... αυτα .... οσο για ρυθμιση , τροχιστε στα πλαγια τα γερμανικα κλειδια και θα σας βοηθησει πολλυ... κερδιζεις χωρο για να σφιγκεις ανετα....οπως τα λεει το βιντεο για το σωστο σημειο ....ωστηριο εξαγωγης πανω-κατω εισαγωγης πανω-κατω και μικρη μανιβελια να παει το αμπερο στο κεντρο και παμεεεε!!!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
Εδώ ακατονόμαστος!!!!!
Δηλώνω παρόν και έτοιμος!!!!!......
Στέφανε κανόνισε μία μέρα να σου δείξω πώς να ρυθμίζεις τις βαλβίδες και τις πλατίνες…..δεν είναι τίποτα.
Από εκεί και πέρα
Το μηχανάκι που πήρες από όσο κατάλαβα είναι άψογο οπότε κατά την γνώμη μου μην πειράζεις τίποτα.
Κάνε χιλιόμετρα να το απολαύσεις, έλα μαζί μας στην πανελλήνια και όλα θα ξεδιπλωθούν με τα χιλιόμετρα και τον χρόνο.
:2:
Δημοσιεύτηκε


...
Στέφανε κανόνισε μία μέρα να σου δείξω πώς να ρυθμίζεις τις βαλβίδες και τις πλατίνες…..δεν είναι τίποτα.
Από εκεί και πέρα
Το μηχανάκι που πήρες από όσο κατάλαβα είναι άψογο οπότε κατά την γνώμη μου μην πειράζεις τίποτα.
:2:



ποιος ειναι ο Στεφανος ρε παιδια??? εχω χασει τευχη???? :2: δηλαδη να το γιορτασουμε!να χουμε ενα λογο ακομη να πιουμε στην πανελληνια... :bike:
Δημοσιεύτηκε

bbk για χαλκιδα ειναι μακρια να ταν πιο κοντα ευχαρστως.χθες εβγαλα κεφαλαρι στο πεζοδρομιο οποιος περαστικος και απο μια ερωτηση.με ζαλισαν.ολα καλα πηγαν. καθε βιδουλα το γρασακι με τα δυναμοκλειδακια μου . . . . . το ψωνιο μου ολεεεεεεεεεεε !!!!!

Δημοσιεύτηκε


γεια σου χρηστο το μοτορι ειναι πιπιλα και το χρωμα κροτιδα αλλα δεν ξερω να ανεβαζω φωτο τι να κανω?


Χρησιμοποίησε αυτή τη σελίδα και όταν ανεβάσεις τη φωτογραφία στο συγκεκριμένο site θα αντιγράψεις το link που σου δίνει στη τρίτη επιλογή -Thumbnail for Forums (1)- και θα το επικολλήσεις στο κείμενό σου.
Δύο συμβουλές:
1) στην αρχική σελίδα και πριν ανεβάσεις την φωτογραφία μαρκάρισε την επιλογή "FAMILY safe"
2) προετοίμασε τη φωτογραφία σου, δηλαδή να την μικρύνεις με διαστάσεις 800-1200 την μεγάλη πλευρά.
  • 5 months later...
Δημοσιεύτηκε

Καταθετω την αποψη μου.Μηχανολογικα ο ακριβεστερος τροπος ρυθμισης βαλβιδων ειναι με τη βοηθεια των παρακατω εργαλειων.  Α)http://www.ebay.com/itm/Top-Dead-Centre-Indicator-Indian-Harley-Norton-BMW-Honda-Suzuki-Yamaha-Kawasaki-/181163373943?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2a2e2db577&vxp=mtr

 και Β) http://www.ebay.com/itm/0-02-to-1mm-17-Blades-Thickness-Gap-Carbon-Steel-Metric-Filler-Feeler-Gauge-/290945085223?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item43bdadaf27           .διακενο εισαγωγης κρυο 0,10 (σφικτα να περνα το φιλερ)  και διακενο εξαγωγης κρυο 0,1(χαλαρα να περνα το φιλερ)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.