Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ρύθμιση Βαλβίδων

  • Απαντήσεις 59
  • Εμφανίσεις 20k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Παραθέτω στα αγγλικά οδηγίες ρύθμισης βαμβιδων. Παράθεση 1 Use the kickstarter, with the motor cold. Notice as you do whether the kicker j

  • Είδα τις βαμβιδες το πρωί κρύες, ήταν σφικτές. Τις ρύθμισα πάλι με τον σωστό τρόπο όχι χαλαρές όχι σφικτές. Ακούγετε τέλεια . Το χω λέμε 

  • Την 22/8/2016 at 10:13 ΜΜ, Ο/Η noe έγραψε: Εγώ έχω βάλει πρώτο στον μοτοσυκλετιστικό μου πίνακα το ρητό που μου είχε πει παλιός μου μάστορας: "βαλβίδα που κελαηδάει είναι μια χαρούμενη βαλβ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

δεν ρυθμίζονται με φιλεράκι με την καμια

αυτο δεν ηταν και η αντιπαράθεση με Στεκουρο?

θα τις ρυθμίσεις έτσι ώστε να γυρίζει άνετα το οστήριο και να μην κάνει τικ τικ.

να μην έχει καθόλου κενο.

να μην ειναι σφιχτές.

 

Δημοσιεύτηκε
14 λεπτά πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

Τι ακριβώς λέει ; Μπορείς να το βγάλεις μια φωτό για να την δω ;

 

Κάτσε Νικόλα, έχω το manual φυλαγμένο ψηφιακά θα σου στείλω link με ΠΜ να το κατεβάσεις (και όποιος άλλος θέλει).

Δημοσιεύτηκε

Σελίδα 37 έχει μια φωτό και δείχνει να μετράει από την κεφαλή.

Προφανώς ρυθμίζει κάτω στο πορτάκι αλλά μετράει και πάνω ταυτόχρονα.

electra-valve.jpg

Δημοσιεύτηκε

Πάντως στο εμπόριο υπάρχουν φίλερ και 0,02 πολύ λεπτά για να τσεκάρεις να μην περνάει ούτε αυτό.

Δημοσιεύτηκε

Η Electra δεν έχει αποσυμπιεστή όπως η παλιες Bullet αλλα στο καπακι για την ρύθμιση των βαλβίδων έχουν μοχλουδάκι που σηκώνει την βαλβίδα εξαγωγης.

 

 

Δημοσιεύτηκε
4 ώρες πριν, Ο/Η noe έγραψε:

Πάντως στο εμπόριο υπάρχουν φίλερ και 0,02 πολύ λεπτά για να τσεκάρεις να μην περνάει ούτε αυτό.

Άρα όπως λέει το manual 0.

αρα αν βάλουμε το 0,02 και το ρυθμίσουμε να βγαίνει σφιχτό θα είναι οκ. Θα το ξανά πάνε κλασικά λοιπόν 

  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε

Της εξαγωγής να την αφήσεις λίγο πιο χαλαρή ώστε να έχει μεγαλύτερο διάκενο.

Κρύα η μηχανή..γνώμη μου..το ωστηριο εισαγωγής να γυρίζει με το δάχτυλο ελευθερα αλλα σκληρα και της εξαγωγής ελευθερα αλλα τρέλα χωρις να κουνιέται πανω κατω.

Όταν σφίξεις καλο ειναι πριν κλείσεις το πορτάκι να παιξεις  δυο μανιβελιες και να ξανα τσεκαρεις τα ωστηρια.

Αν σου φαίνονται στο ΑΝΣ παλι οκ η ρύθμιση τους εισαι οκ.

Εγώ σε αυτήν την φάση παντα την εβαζα και 5 λεπτα μπροστα και ξανά τσέκαρα για να είμαι σίγουρος.

Δημοσιεύτηκε

Τις ρύθμισα , στην Αρχή άφησα την εισαγωγής Ποιο «λασκα» χωρίς να παίζει πάνω κάτω . Την έκανα βόλτα 2-3 μέρες, και ζέστη πήρε μπρος κατευθείαν . Όμως μου Ακουγόταν . Την ξανά ρύθμισα και την έκανα να γυρίζει ελεύθερα όμως λίγο σκληρά όπως έχω και την εξαγωγής. Δεν ακούγετε πλέον όμως δεν την έχω κάνει μεγάλη βόλτα ώστε να ζεσταθεί καλά και να δοκιμάσω να την βάλω μπρος.

 

Υ.Γ.: όταν πήγα να τις πρώτο ρυθμίσω ήταν της εισαγωγής σφικτη.

Δημοσιεύτηκε
1 ώρα πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

Υ.Γ.: όταν πήγα να τις πρώτο ρυθμίσω ήταν της εισαγωγής σφικτη.

 

Αυτή έκανε τη ζημιά. Κι αν ήταν της εξαγωγής σφικτή μέχρι και να την κάψεις μπορούσες γιατί όταν δεν πατάει καλά δεν προλαβαίνει να αποβάλει θερμότητα με την επαφή της στην έδρα. Έτσι επαναλαμβάνουμε το ρητό των παλιών μαστόρων "βαλβίδα που κελαηδάει είναι ευτυχισμένη βαλβίδα". 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.