Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Πρόβλημα με χρέωση τελωνείου!!

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
Καλησπέρα! Δεν είναι πολύς καιρός που έχω τη δικη μου bullet "classic" EFI 500cc και ήδη σκέφτομαι να βάλω τη πινελιά μου έτσι ώστε να δείχνει αλλα και να έχει ένα πιο προσωπικό style. Το πρόβλημα μου είναι πως τουλάχιστον στο Hitchcocks που έριξα μια ματια τα 9/10 αξεσουάρ είναι για παλαιότερα μοντέλα. Λογικά με βάση την ιστορία των μηχανών αυτών αλλα έχει ξέρει κανεις κάποιο site που να έχει μεγάλο κατάλογο για τη νέα EFI? thanks!
  • 6 months later...
Δημοσιεύτηκε
Καλημέρα σύντροχοι ενφιλντάδες,σήμερα το πρωί συνέβη το εξής κουλό.Με πήραν τηλέφωνο από το ταχυδρομείο
της περιοχής μου και μου είπαν να περάσω γιατί χρωστούσα λέει κατι τελωνιακά τέλη,απο ένα δέμα 3 μήνες πριν  :w00t:
Απορημένος και γω πήγα να δω τι γίνεται!!
Από λάθος του υπαλλήλου στο ταχυδρομείο δεν μου χρεώσαν το τελωνείο που ήταν 29ευρώ για ένα δέμα από
Ινδία με ποσό 30,5 λίρες.Φυσικά όλοι ήταν ευγενικοί και μου δίναν δίκιο στην ερώτηση μου πως γίνεται ενα δέμα
αξίας 35 περίπου ευρώ να έχει τελωνιακά τέλη 29ευρώ.Μετά απο πολύωρη συζήτηση με διευθυντές, υπαλλήλους,
κεντρικά γραφεία καταλήξαμε να επικοινωνήσω αύριο  με την υπάλληλο-τελωνειακό,ώστε να μου δώσει εξηγήσεις
για αυτή την υπερβολική  χρέωση.Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν θα βγάλω άκρη αλλά έτσι για το γαμότο...
τους έχω ανακατέψει όλους,και στην τελική δεν θέλω να τα πληρώσει ο υπάλληλος που δεν φταίει για το κ@λοτελωνείο.......η συνέχεια αύριο....
Δημοσιεύτηκε
Σε όσα ακριβά και/ή βαριά πράγματα που έχω παραγγείλει απο Ινδία έχω πληρώσει τέλη τελωνείου 3€ ανεξαρτήτως κόστους παραγγελίας, το οποίο σημειωτέων ήταν σε πολλές περιπτώσεις πολλαπλάσιο των 30 λιρών...

Και μια και λέμε για τελωνεία, σήμερα παρέλαβα δέμα απο Αμερική κόστους 28€ χωρίς κανένα τέλος τελωνείου (το έιχα ένα άγχος να πω την αλήθεια γιατί έχω ακούσει διάφορα για παραγγελίες απο Αμερική).

Το χαρτί που σου είχαν δώσει απο τα ΕΛΤΑ για να παραλάβεις το δέμα θυμάσαι αν έγγραφε το ποσό της επιβάρυνσης επάνω;
Δημοσιεύτηκε
Συνήθως πληρώνω και γω  αυτά τα 3 ευρώ,τώρα για την συγκεκριμένη παραγγελία δεν θυμάμαι αν είχα πληρώσει
κάτι...δεν νομίζω.Μάλλον τα συνοδευτικά χαρτιά του τελωνείου χαθήκαν κάπου στη διαδρομή :swoon2:


Το κακό είναι ότι ο τελωνιακός υπάλληλος είναι γυναίκα....άντε να της εξηγήσεις για μοτοσυκλέτες,ινδία,royal enfield,
τουρμπάνια ,φθηνά ανταλακτικά κ.α....θα δούμε


Το καλό είναι ότι δεν μπορούν να με αναγκάσουν να τα πληρώσω γιατί εχουν παραληφθεί τα πράγματα,
οπότε εκβιαστικά θα τους ζητήσω (αν δεν βγάλω άκρη με το καλό) να μου μειώσουν το ποσό.
Δημοσιεύτηκε
Άρη εγώ δεν πρόκειται να πλήρωνα τίποτα.
Θα έρθει η στιγμή που θα σε τσεκουρώσει το τελωνείο (σε άλλο δέμα) και δεν θα βρίσκεις άκρη αν δεν πληρώσεις.
Είναι η ευκαιρία σου, να το χαρείς..!!

Εκτός βέβαια, (όπως είπες) αν έχει πρόβλημα ο υπάλληλος του ταχυδρομείου.

Ενημέρωσέ μας για το πως προέκυψε το ποσό των 29€, δεν ταιριάζει αναλογικά με την τιμή του δέματος.
Μήπως πάιζει ρόλο το βάρος; Τι αφορούσε, την εξάτμιση;
Δημοσιεύτηκε
Λοιπόν μόλις γύρισα απ'το ταχυδρομείο.....όπως το περίμενα δεν βγάζεις άκρη μ'αυτούς.

Αφού πρώτα είχα μιλήσει με την τελωνιακό υπάλληλο και φυσικά δεν έβγαλα άκρη....
γιατί μου εξήγησε ότι έκανε σωστά τη δουλειά της και είχε χρεώσει  όπως έπρεπε τα τελωνειακά τέλη:
διπλασίασε τα 35ευρώ λόγω ότι τα πράγματα είναι από τρίτες χώρες και είναι φθηνές :w00t:


και μετά λόγω βάρους τα τριπλασίασε (ήταν εξάτμιση 2.300κιλά) και τα κοστολόγησε περίπου 90ευρώ.
δηλ. χρεώνουν ότι θέλουν......και μιας και μιλήσαμε περί ηθικής :cheesy:  με την τελωνειακό για αν έπρεπε να τα πληρώσω 3 μήνες μετά...
Αποφάσισα να πάω να τα πληρώσω
Στο ταμείο του ταχυδρομείου μου λένε 29ευρώ οι δασμοί +8ευρώ +4ευρώ κάτι άλλα και μόλις με είδαν που
άρχισα να φορτώνω  :angry  συμβιβάστηκαν να πληρώσω τα 29ευρω και να ξεμπερδέψω...


Συμπέρασμα......είναι να μην σου τύχει,και όχι αγορές βαριά και ογκώδη πράγματα άλλη φορά...


αααα και μόλις βγαίνω από το ταχυδρομείο ήταν ένας ινδός που κοίταζε την μηχανή απο πάνω ως κάτω...


και τι μου λέει..........αυτή στην ινδία έχει καινούργια 1500ευρώ :swoon2:
Δημοσιεύτηκε
[quote author=SIRAG link=topic=352.msg3554#msg3554 date=130743938]


και τι μου λέει..........αυτή στην ινδία έχει καινούργια 1500ευρώ :swoon2:
[/quote]            sirag,,, αν ειναι να πληρωσω 29 ευρω τελωνειο να παραγγειλω μια !!!!!! :swoon2:            περα απο την πλακα ,,,καλα που ξεμπλεξες,,,,,
Δημοσιεύτηκε
για αλλη μια φορα εχουμε να αντιμετωπίσουμε τα γνωστα συστήματα μας.....εγω απο Ινδια οταν παραγγειλα τις μπαγκαζιέρες (army type) που ηταν δυο τεραστιες κουτες  εδωσα μονο 4 ευρώ για τελωνείο και μου τις φέρανε στην πόρτα μου....ευχομαι καλα ξεμπερδέματα για άλλες αγορες και καλη τυχη....
Δημοσιεύτηκε
Ειχα και εγω το ιδιο προβλημα με μια παραγγελια απο Κινα και πληρωσα επιπλεον την τιμη των πραματων που παρελαβα. Απο ευρωπη δεν υπαρχει καμια χρεωση. Απο λοιπες χωρες πληρωνεις μονο τα μεταφορικα για βαρος
λιγοτερο των 2 κιλων ή 20 ευρω.βεβαια μπορεις να κανονισεις με αυτον που τα στελνει να γραψει στην αποδειξη λιγοτερα ή να σου το στειλει σαν δωρο(δεν ξερω τι γινεται ομως με το PAYPAL).
  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε
ΕΧΘΕΣ ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ  "ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ"  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ  ΜΕ  ΤΟ  ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ, Ε-ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ,  ΕΧΕΙ  ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ  ΕΠΑΦΗ  ΤΟ  ΓΝΩΡΙΖΕΙ?[url=http://www.royalmotorcycle.com/]http://www.royalmotorcycle.com/[/url] 
Δημοσιεύτηκε
[quote author=ΠΑΝΑΓΟΣ link=topic=14.msg9550#msg9550 date=1346822219]
ΕΧΘΕΣ ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ  "ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ"  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ  ΜΕ  ΤΟ  ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ, Ε-ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ,  ΕΧΕΙ  ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΝΕΙ  ΕΠΑΦΗ  ΤΟ  ΓΝΩΡΙΖΕΙ?[url=http://www.royalmotorcycle.com/]http://www.royalmotorcycle.com/[/url]
[/quote]

Προσπαθώ εδώ και ένα τέταρτο να κάνω εγγραφή αλλά δεν λαμβάνω επιβεβαίωση στο email μου.. cussing
Πρώτη φορά το βλέπω τούτο το κατάστημα, έχει ενδιαφέρον, αλλά δεν μου βγάζει πουθενά τιμές, προφανώς πρέπει να κάνεις πρώτα την εγγραφή. Αν έχει αντιπρόσωπους σε όλο τον κόσμο (έτσι είδα στον χάρτη), άρα και στην Ευρώπη, τότε ίσως δεν θα έχουμε πρόβλημα με δασμούς.
Χρήστο πριν αγοράσεις φρόντισε να είσαι διασφαλισμένος με πληρωμή τύπου Paypal και σιγουρέψου για τους δασμούς.
Δημοσιεύτηκε
o.k. με δέχτηκαν.. :cool44:
Τώρα φαίνονται και οι τιμές ανά είδος, μένει να διασταυρώσουμε από που στέλνονται τα εμπορεύματα. Αν τα στέλνει από Ινδία απ' ευθείας τότε δεν ενδείκνυται  για πολύ ακριβά πακέτα (το πολύ μέχρι 50-70) και μόνον αν τα στέλνει με απλό ταχυδρομείο, αν χρησιμοποιεί κούριερ τότε θα τρώμε δασμούς διπλούς (τελωνείο και κούριερ) από το πρώτο ευρώ και δεν συμφέρει με τίποτα.

Ποιο καλό παιδί θα ρωτήσει για την απορία μου..;  :acute
Δημοσιεύτηκε
Είχαμε επικοινωνήσει με τον συγκεκριμένο τύπο πριν καμιά τετραετία με τον Κωνσταντίνο Royalist αλλά δεν μας έκατσε.
Ήταν πολύ αργός στην επικοινωνία του.
Το κόλλημά μας ήταν η αργή ανταπόκριση η έλλειψη pay pal και τα πολύ ακριβά μεταφορικά από Ινδία.
Τότε δεν είχε τιμές.
Eλπίζω να έχει βελτιώσει το επίπεδο service.
:drink
Δημοσιεύτηκε
ΝΑ  ΚΑΙ  Η  ΑΠΑΝΤΗΣΗ  (ΠΟΛΥ  ΓΡΗΓΟΡΗ)  ΑΛΛΑ  ΚΑΙ  ΠΟΛΛΑ  ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ !Αγγλικά
Ελληνικά  Προβολή αρχικού μηνύματος
Μετάφραση πάντα: Αγγλικά
Αγαπητέ Κύριε,
Ευχαριστούμε για την αλληλογραφία σας. Πληρωτέα συνολικά για την απαίτηση σας είναι: USD 173, συν έξοδα courier [color=red]USD 150 (Βάση για το πραγματικό βάρος ή όγκο ανάλογα με το ποια είναι μεγαλύτερη), Σύνολο USD 323[/color]


Κωδικός Ποσότητα προϊόντος Τιμή Συνολική αξία




RFC-005 4 USD 4 USD 16
RCB-002 1 30 USD 30 USD
RFC-002 1 1 δολάριο ΗΠΑ 1 δολάριο ΗΠΑ
RLM-030 1 USD 13 USD 13
RCKS-015 1 USD 13 USD 13
ROS-013 1 1 δολάριο ΗΠΑ 1 δολάριο ΗΠΑ
ROS-015 1 1 δολάριο ΗΠΑ 1 δολάριο ΗΠΑ
RPC-008 1 USD 13 USD 13
RSPM-006 1 USD 15 USD 15
RWH-003 1 USD 70 USD 70
Παρακαλώ κάνετε την πληρωμή μέσα από οποιαδήποτε κατάλληλη επιλογή διαθέσιμη για πελάτες του εξωτερικού. Μπορείτε να επιλέξετε πώς να πληρώσει ακολουθώντας τις οδηγίες στην ιστοσελίδα μας κάνοντας κλικ στα εικονίδια πιστωτικών καρτών στην κάτω δεξιά πλευρά της αρχικής σελίδας μας.

Και παρακαλούμε να επιβεβαιώσετε την πληρωμή σας με πλήρη ταχυδρομική σας διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου.

Best Regards,
Ravi Pandey
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[quote author=ΠΑΝΑΓΟΣ link=topic=14.msg9564#msg9564 date=1346923427]
Σύνολο USD 323[/color]
[/quote]
πολλά δεν είναι ?  :sad:
  • 4 years later...
Δημοσιεύτηκε

...θα δουμε μη βιαζεσαι...

...ολα παιζουν...

...αν και πιστευω πως ακομα κανουν διγματολιπτικο ελεγχο και σε οχι καθε ενα ξεχωριστα...

...υπομονη...

...πρεπει να βρουμε ακρη, δεν παιζει να φαμε και αλλο καπιταλ κοντρολ...

...

...μαμο το καπιταλισμο μου μεσα...

Δημοσιεύτηκε
On 8/4/2017 at 9:28 AM, noe είπε:

Το νου σας πλέον σύντροχοι για τις αγοREς από εξωτερικό.

 

https://gr.gizchina.com/2017/08/02/agores-apo-kina-chamos-ta-nea-teli-ektelonismou-ton-elta/

ιντά πες μωRE? θα μας πεθάνουν ετούτοι οι τοιούτοι?

  • 3 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε

...το λεπον φαίνετε πως υπάρχει γενικευμένο πρόμπλεμα και οι απόψεις διίστανται...

...πρέπει σε κάποια ταχυδρομεία να κάνουν ακόμα δειγματοληπτικό έλεγχο...

...αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να βρούμε κάποιο τρόπο να μπορέσουμε να προμηθευόμαστε αυτά που θέλουμε ώσπου να αλλάξουμε επιτέλους τους όρους της οικονομίας προς συμφέρον αυτών που παράγου τον πλούτο γ@μω τον καπιταλισμό μου μέσα...

 

...έτσι λοιπόν υπάρχει το παρακάτω άρθρο που το αναδημοσιεύω από εδω www.angroid.gr

εγώ έκανα μία αγορά από www.banggood.com και περιμένω να δω πως θα εξελιχθη...

...από ebay δεν ξέρω πως θα μπορούσε να σωθεί η κατάσταση…

 

ΒΟΗΘΑΤΕ ΖΑΓΑΡΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΛΥΣΗ…για το ebay και όχι μονο…!!!

 

Ακλουθεί το άρθρο…!!!

............................................................

Όσοι ασχολείστε με το άθλημα των αγορών απο Κινέζικα καταστήματα, σίγουρα θα έχετε καταλάβει οτι έχουν αλλάξει πάρα πολλά πράγματα στη διαχείριση των πακέτων, που προέρχονται απο τρίτες χώρες, απο τα ΕΛΤΑ, με τους ελέγχους να είναι πλέον σαφώς περισσότεροι, και τις πιθανότητες να σας πιάσει η τσιμπήδα του τελωνείου να έχουν αυξηθεί εκθετικά τους τελευταίους μήνες.

Το παρόν άρθρο δεν είναι οδηγός online αγορών. Για αυτό το ζήτημα έχω γράψει ήδη έναν εκτεταμένο οδηγό, του οποίου αυτά που θα διαβάσετε παρακάτω, είναι ένα κομμάτι, αλλα για να μην γίνει πολύ μεγάλο το άλλο κείμενο θα μιλήσουμε εδώ αποκλειστικά για το κομμάτι του τελωνείου.

Οι αλλαγές που έγιναν το καλοκαίρι του 2017 στα ΕΛΤΑ.


Μέχρι τώρα τα πράγματα ήταν απλά. Οι παραγγελίες σας, έρχονταν με απλό ταχυδρομείο, έφταναν το Ελ.Βενιζέλος, οι άνθρωποι των ΕΛΤΑ άφηναν τα μικρά σε μέγεθος, και με μικρή δηλωμένη αξία, ελεύθερα απο έλεγχο, και τα παίρνατε χωρίς καμία άλλη επιβάρυνση.

Απο τη στιγμή που οι αγορές απο την Κίνα έγιναν σαφώς πιο δημοφιλής τα τελευταία, χρόνια, αυτός ο «πλάγιος» δρόμος ήταν σίγουρο οτι αργά η γρήγορα θα έκλεινε.

Ήδη απο τον Νοέμβριο του 2016, οι δειγματοληπτικοί έλεγχοι στα πακέτα απο τρίτες χώρες άρχισαν να γίνονται πολύ πιο συχνοί, με τα δέματα που χρεωνόντουσαν με τελωνειακούς δασμούς να γίνονται ολο και περισσότερα όσο περνάει ο καιρός.

Fast Forward λοιπόν, στον Ιούλιο του 2017, οταν και τα ΕΛΤΑ παρουσίασαν τον νέο τιμοκατάλογο ειδικών τελών εκτελωνισμού, και δήλωσαν με κάθε επισημότητα, οτι ΚΑΘΕ πακέτο που θα εισάγεται απο χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, θα περνούσαν απο τελωνειακό έλεγχο, μιας και τα Ελληνικά ταχυδρομεία είχαν προσλάβει πλέον αρκετούς εκτελωνιστές, για να γίνει αυτή η διαδικασία, με περισσότερους να έρχονται στο εγγύς μέλλον.

%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CF% Αυτά είναι τα νέα τέλη εκτελωνισμού των ΕΛΤΑ

Αυτό που σε τελική ανάλυση μετράει είναι απλό: Ολα τα δέματα απο Κίνα, είτε μικρά, είτε μεγάλα, είτε (δηλωμένα) φτηνά, είτε ακριβά, σταματάνε στο τελωνείο.

Ανάλυση χρεώσεων


Για να δούμε αρχικά τι θα κληθείτε να πληρώσετε αν το δέμα σας περάσει τελωνείο.

Στον κατάλογο παραπάνω, θα δείτε οτι αναφέρεται η αξία CIF.

CIF είναι η συνολική αξία της συναλλαγής, δηλαδή, η αξία του αντικειμένου, τα έξοδα μεταφοράς, και τυχών έξοδα ασφάλισης.

Κάθε πακέτο, ή επιστολή με CIF μικρότερη των 22€ θεωρείτε μικρής αξίας, και δεν χρεώνεται με έξτρα τέλη.

Ακόμα και αν έχετε παραγγείλει κάτι που η αξία του δεν ξεπερνάει τα 22€ μπορείτε να χρεωθείτε με τέλος παρουσίασης, το οποίο με λίγα λόγια σημαίνει, οτι το πακέτο σας δεν θεωρήθηκε ελεύθερο απο την πρώτη διαλογή, και ανοίχτηκε στο τελωνείο, οπου και διαπιστώθηκε η μικρή του αξίας, και άρα ο χαρακτηρισμός του ελεύθερου. Το τέλος παρουσίασης είναι 3€.

Απο τα 22€ και πάνω, το δέμα σας δύναται να χρεωθεί με τέλη τα οποία περιλαμβάνουν τα Έξοδα εκτελωνισμού, και τον ΦΠΑ που πρέπει να αποδοθεί στο Ελληνικό κράτος.

Τα έξοδα είναι απο 15 μέχρι και 50€ ανάλογα το κόστος, ενώ και το ΦΠΑ φυσικά, είναι ανάλογο της αξίας του προιόντος.

Για παράδειγμα:

  • Κινητό αξίας 140€ θα χρεωθεί στο τελωνείο : 15€ έξοδα εκτελωνισμού + 33.6€ ΦΠΑ= 48.6€
  • Κινητό αξίας 300€ θα χρεωθεί στο τελωνείο: 20€ έξοδα εκτελωνισμού + 72€ ΦΠΑ = 92€

Προβλήματα


To μεγαλύτερο πρόβλημα που έχει προκύψει στην όλη διαδικασία μέχρι στιγμής, είναι ο υπολογισμός της αξίας του πακέτου.

Το 99% των πακέτων από τα Κινεζο-καταστήματα, δε συνοδεύεται απο επίσημα παραστατικά, οπότε ο τελωνειακός υπάλληλος είτε πρέπει να αποδεχθεί την τιμή που γράφει πάνω το πακέτο, η οποία όπως πολύ καλά ξέρετε, και ξέρουν και αυτοί, είναι ψευδής, είτε να ψάξει την τιμή στο Internet (ναι, στο Google, και αυτοί άνθρωποι είναι) και να θεωρήσει αυτή ως τιμή προϊόντος.

Αν εσείς λοιπόν πήρατε μια συσκευή που κανονικά κοστίζει 230€, με 180€ επειδή την βρήκατε σε προσφορά, 15-20 μέρες αργότερα που θα φτάσει το πακέτο στα χέρια του τελωνειακού, η προσφορά θα έχει τελειώσει, και η τιμή που θα βρεί στο Internet, θα είναι τα 230€, άρα με βάση αυτά θα χρεώσει ΦΠΑ και έξοδα εκτελωνισμού.

Το μόνο που μπορείτε να κάνετε σε αυτή την περίπτωση, οταν έρθει το μπιλιετάκι στο ταχυδρομείο της περιοχής σας, είναι να μη δεχθείτε το πακέτο, και να ζητήσετε, εκ νέου υπολογισμό των τελών με βάση τα χρήματα που δώσατε, καταθέτωντας ως αποδεικτικά στοιχεία τον αναλυτικό λογαριασμό της κάρτας σας, ή τον email επιβεβαίωσης του Paypal αν πληρώσατε μέσω αυτού.

Επειδή αυτή η διαδικασία θα χρειαστεί αρκετό χρόνο, σας προτείνω να το επιχειρήσετε, ΜΟΝΟ αν η εκτιμώμενη αξία, απέχει πολύ απο αυτή που πραγματικά πληρώσατε, αλλίως απλά παραλάβετε το δέμα.

Το δεύτερο σοβαρό πρόβλημα είναι οι τεράστιες καθυστερήσεις στα πακέτα, αφού ο υποχρεωτικός έλεγχος σε όλο τον τεράστιο όγκο δεμάτων και επιστολών από τρίτες χώρες, έγινε λίγο απότομα, είναι η αλήθεια, και το προσωπικό που έχει επωμιστεί στη διαδικασία, δεν είναι ούτε αρκετό, ούτε επαρκώς εκπαιδευμένο.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα πακέτα να κάνουν 10-12 μέρες να έρθουν απο Κίνα Ελλάδα, και να μένουν σε σάκους στο Αεροδρόμιο για περισσότερες απο 20 μέρες, με άλλες τόσες να μένουν εντός του τελωνείου μέχρι τελικά να ελεγχθούν.

Screenshot-9.png?resize=640%2C319&ssl=1 21/6 το πακέτο έφτασε Ελλάδα, και περίμενε τη σειρά του στο αεροδρόμιο μέχρι τις 25/7. 8 μέρες Κίνα-Ελλάδα, 35 μέρες Αθήνα-Ηράκλειο

Με λίγα λόγια, απο τα 15-25 μέρες που είχαμε μέσο όρο στις παραλαβές, μπορεί να κάνετε και 2.5 μήνες να δείτε το πακετάκι σας.

Τρίτο και εξίσου βασικό πρόβλημα, είναι το τρίευρο που χρεώνεται η παρέλευση του πακέτου απο το τελωνείο.

Τα 3 ευρώ ως τέλος δεν είναι απαγορευτικό ποσό, το πρόβλημα όμως είναι οτι χρεώνονται με αυτό ΟΛΑ τα πακέτα που θα μπουν στο τελωνείο και θα χαρακτηριστούν ως ελεύθερα. Αν το αντικείμενο που αγοράσατε αξίζει 20€, τότε τα 3€ είναι ένα υπολογίσιμο ρίσκο που οι περισσότεροι θα πάρουν χωρίς άγχος.

Τι γίνεται ομως αν παραγγείλετε για παράδειγμα , 2 διαφορετικές θήκες, ένα καλώδιο και ένα Tempered Glass για τη συσκευή σας. Για να το κάνουμε εύκολο θα θεωρήσουμε οτι κάθε ένα απο αυτά κοστίζει 5€, άρα θα έχετε 4 διαφορετικά δέματα με αξία 5€ το ένα, σύνολο 20€

Αν χρεωθουν με παρουσία και τα τέσσερα δέματα σας, εκτός των 20€ που κάνουν τα προιόντα, θα κληθείτε να πληρώσετε 4×3=12€ για τα τέλη παρουσίας, που σημαίνει 60% της αξίας των αντικειμένων, για πακέτα που στην ουσία δεν εκτελωνίστηκαν! Αν μη τι άλλο άδικο.

Επίσης υπάρχουν και περιπτώσεις, που πακέτα αξίας ενός ευρώ και και μερικών λεπτών,χρεώθηκαν με 3€. Δηλαδή πληρώνετε τρείς φορές την αξία του δέματος, επειδή απλά ο σάκος του πακέτου σας μπήκε και βγήκε τελωνείο.

Οι λύσεις μέχρι τώρα


Τα μεγάλα κινέζικα καταστήματα αντέδρασαν άμεσα στις εξελίξεις, και πλέον τα περισσότερα απο αυτά προσφέρουν μια μορφή «τριγωνικής» αποστολής (συγγενές με το τριγωνικό ραντάρ).

Μέσω αυτού του τρόπου αποστολής, προπληρώνεται μέρος των τελωνειακών δασμών(αυτή είναι η επίσημη «δικαιολόγηση) και το εκάστοτε κατάστημα στέλνει και εκτελωνίζει το πακέτο σας στη χώρα που διατηρεί την Ευρωπαϊκή αποθήκη, και απο εκεί, αποστέλλεται ξανά στη διεύθυνσή σας.

Έτσι, από τη στιγμή που το πακέτο έχει ήδη εκτελωνιστεί σε χώρα της Ευρωπαικής ένωσης, εισάγεται χωρίς πρόβλημα στη χώρα μας και έρχεται στο σπίτι σας χωρίς έξτρα χρεώσεις.

Screenshot-10.png?resize=640%2C137&ssl=1 Το Gearbest είναι ένα από τα καταστήματα που προσφέρουν τριγωνική αποστολή.

Η χρέωση αυτού του τρόπου αποστολής ομως, κοστίζει γύρω στα 15-22€ (ανάλογα το μέγεθος και το κόστος του πακέτου), οπότε αν το αντικείμενο που θέλετε να πάρετε, δεν αξίζει τουλάχιστον 100-120€ τότε ίσως να μη δικαιολογείτε το κόστος.

Απο την άλλη με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να αγοράσετε και πολύ ογκώδη πράγματα, που ακόμα και με τα παλιά δεδομένα θα σταματούσαν στο τελωνείο, όπως υπολογιστές, ρομποτικές σκούπες, Drones, κτλ.

Καταστήματα που προσφέρουν τριγωνική αποστολή είναι τα

  • Gearbest : Priority Line (EU Express) (μόνο για την αποθήκη της Κίνας)
  • Banggood : Priority Direct Mail
  • GeekBuying : SF Express
  • Coolicool : Ζητήστε αποστολή με SF Express και επιλέξτε το Insurance
  • Vickmall :  Priority Direct Mail
  • The Solution Shop : EU Express, μόνο Xiaomi προϊόντα
  • Αρκετά καταστήματα απο AliExpress

Προσωπικά δοκιμασμένα έχω το Gearbest, το Geekbuying, και το Solution Shop, ενώ περιμένω ήδη δύο πακέτα απο Bangood για να σας πώ αν θα έχω πρόβλημα.

Αν έχετε εντοπίσει καταστήματα με παρόμοιους τρόπους αποστολής, αφήστε ένα σχόλιο για να τα προσθέσω.

Ολοκληρώνοντας, και συχνές ερωτήσεις:


Αν το κόστος του αντικειμένου σας είναι μικρό για να δικαιολογήσει τον παραπάνω τρόπο αποστολής, τότε η μοναδική εναλλακτική που σας μένει είναι να το βρείτε σε μια απο τις Ευρωπαικές αποθήκες των καταστημάτων, οι οποίες δυστυχώς παραμένουν με ελάχιστο στοκ, που περιλαμβάνει κυρίως κινητά τηλέφωνα.

Επίσης μια καλή λύση είναι να μαζέυεται πολλά φτηνοπραγματα μαζί, και να τα βάζετε ολα μαζί σε ένα πακέτο, χρησιμοποιώντας την EU Express, για όσο τουλάχιστον είναι διαθέσιμος και αυτός ο τρόπος παραλαβής.

Για να προλάβω ορισμένες απορίες σας για το τέλος.

  • Ε:Έχω αγοράσει κάτι που κοστίζει 30€ απο Κίνα. Θα περάσει τελωνείο;
  • Α: Μόνο ο Θεός ξέρει. Απλά πλέον υπάρχουν ΠΟΛΥ περισσότερες πιθανότητες να περάσει(η να χρεωθεί έστω τα 3 ευρώ της παρουσίας) απο το να περάσει ελεύθερο.

 

  • Ε:  Αγόρασα κάτι απο Ebay, και έρχεται απο Γερμανία/Ιταλία/αλληευρωπαικήχώρα . Θα πληρώσω τελωνείο;
  • Α: ΟΧΙ, εντός Ευρωπαικής ένωσης, τελωνείο χρεώνονται πολύ συγκεκριμένα προϊόντα(αυτοκίνητα κτλ)

 

  • E: Αγόρασα κάτι απο Αγγλία. Την πάτησα; Η Αγγλία δεν είναι στην Ευρώπη
  • Α: Εκτός και αν ξέρετε κάτι που δεν ξέρω, η Αγγλία είναι ακόμα εντός Ε.Ε. Τα πακέτα απο το Ηνωμένο Βασίλειο, δεν σταματάνε στο τελωνείο

 

  • Ε:Μου υπόσχεσαι οτι αν επιλέξω τριγωνική αποστολή δε θα χρεωθώ τελωνείο;
  • Α:Μόνο αν μου υποσχεθείς οτι η ΑΕΚάρα θα πάρει Champions League. Μέχρι τώρα πάντως δεν σταματάνε.

 

  • Ε:Ήρθε ένα πακέτο μου μου κόστιζε 35€ και μου το έχουν χρεώσει αλλα τόσα και δεν το θέλω. Να κάνω ticket στο Paypal να πάρω τα λεφτάκια μου πίσω;
  • Α:Εμμ όχι, και μην κάνετε τέτοια, γιατι θα μας κόψουν και οι Κινέζοι. Το οτι το πακέτο έχει βρεθεί τελωνείο δεν είναι ευθύνη του πωλητή. Το Paypal δεν πρόκεται να σας δικαιώσει ούτως ή άλλως. Το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να επικοινωνήσετε με τον πωλητή, και να βρείτε μια μέση λύση, την οποία ΑΝ ΘΕΛΕΙ θα σας δώσει. Μην τσαμπουκαλευτείτε κιολας.

 

  • Ε:To αντικείμενο το αγόρασα 30€ και μου το έχουν κοστολογήσει 180. Τι να κάνω;
  • Α:Αίτηση στα ΕΛΤΑ για επανεκτίμηση των δασμών με την πραγματική αξία. Θα ζητηθεί αποδεικτικό πληρωμής.

 

  • Ε:Αγόρασα ένα καλώδιο 80 λεπτά και θέλουν τρία ευρώ τέλος παρουσίας
  • Α:Αρνηθείτε την παραλαβή και πάρτε άλλο.

πηγη.: www.angroid.gr

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.