Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Πρόβλημα με χρέωση τελωνείου!!

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
4 ώρες πριν, Nikoss Rocket είπε:

Εμένα από Ινδία μια χαρά ήρθε και δεν πλήρωσα τίποτα παραπάνω , αγορασμένα από eBay 

ΠΟΤΕ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΝΙΚΟ???

 

ΕΓΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΙΝΔΙΑ (ΠΙΣΩ ΠΛΑΙΝΕΣ ΜΠΑΡΕΣ) ΑΠΟ 27/7 ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΡΘΕΙ ΑΚΟΜΗ.

Δημοσιεύτηκε

Θα το μάθουμε όπου ναναι Κώστα. 

Μέχρι στιγμής σε αγορές από Ινδία και Κίνα δεν έχω πρόβλημα,  όμως δεν είναι ογκώδη αντικείμενα. 

Την πάτησα πρόσφατα σε δύο αγορές φωτογραφικών από Ιαπωνία (οι Ιάπωνες είναι εξαιρετικά αξιόπιστοι στις περιγραφές μεταχειρισμενων) οπότε την δεύτερη φορά συνεννοηθηκα  αντικείμενο 200€ να το δηλώσει 50€ και πάλι έφαγα δασμους. . Πιστεύω στη διαλογη στο τελωνείο παίζει ρόλο η αναγραφομενη τιμή έξω από το πακέτο,  το βάρος και το μέγεθος όπου μπορεί να το ανοίξουν για έλεγχο. 

Αν τώρα το πακέτο με τις μπάρες δεν γράφει τιμή (που δε θα γράφει) ίσως το ανοίξουν αλλά πως θα αξιολογήσουν?  Άσε που αν το πακέτο είναι από γαζες (όπως κάνουν οι Ινδοι) δεν θα μπουν στον κόπο. 

Δημοσιεύτηκε

Κώστα, από Ινδία να υπολογίζεις από μήνα και πάνω, όπως και απο Κίνα.

 

Τσεκάρετε και αυτό. Τώρα είναι ευκαιρία για αγορές από Αγγλία. Χωρίς δασμούς αφού δεν έχει γίνει ακόμα το Brexit, και με λίρα πιο αδύναμη από το ευρώ.

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
10 ώρες πριν, ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΩΜΕΝΟΣ είπε:

ΠΟΤΕ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΝΙΚΟ???

 

ΕΓΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΙΝΔΙΑ (ΠΙΣΩ ΠΛΑΙΝΕΣ ΜΠΑΡΕΣ) ΑΠΟ 27/7 ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΡΘΕΙ ΑΚΟΜΗ.

Στις 30/07 έκανα την αγορά και παρέλαβα προχθές 

  • 8 months later...
Δημοσιεύτηκε

Παιδες τελευτεα βρήκα μερικα μαγαζια με κινεζικα εδω παν στην Θεσσαλονίκη που αγόρασα πραγματακια πολυ κοντα στην τιμη του ebay...

...ίσως λέω ίσως να συμφέρει να κάνουμε μία βόλτα σε τετοιου ίδους μαγαζια, η διαφορα μπορει να είναι τετοια που να μη αξίζει η αναμονη και τα λίγα ευρω παραπανω...εφοσον συμφέρει πάντα.

  • 10 months later...
Δημοσιεύτηκε

Το λεπον και αμαν αμαν

Αγόρασα απο ebay κατι προβολάκια, πάλι, στης 22 Φλεβάρη.

Η τιμή τους ήταν μαζι με τα μεταφορικά και την μετατροπή συναλλάγματος απο την τράπεζα στα 22,65€.

Εεεεεεε λέω για 65 λεπτά σιγα μη τα περάσουν τελωνείο...

...εεεεεεεεμμμμμ έλα που το πέρασαν.

Και τώρα λέω πως ξεμπλέκουμε?

στην παρακουλουθηση του tracking number απο την φόρμα των ΕΛΤΑ σου λένε:

ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ PAYPAL ή ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ή ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΓΟΡΑΣ

 

πήρα τηλέφωνο στα ΕΛΤΑ στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και μου λέει μια κοπέλα, θα στείλετε mail με το όνομα σας το track nuber και την απόδειξη αγοράς στο geta@elta-net.gr.

 

τι κάνουμε τώρα?

περιμένουμε να δούμε την εξέλιξη

να έχετε το νου σας ζαγάρια...!!!

Δημοσιεύτηκε

Μου στειλαν μυνημα με mail που λεει

 

 

Καλημέρα σας.

 

   Ολοκληρώθηκε η υποβολή των παραστατικών για το δέμα σας και αναμένεται η απελευθέρωσή του από το Τελωνείο ώστε να αποσταλεί στο Ταχυδρομικό κατάστημα διεύθυνσης προορισμού. Σας ευχαριστούμε.

 

Αντε να δουμε!!!

Δημοσιεύτηκε
Δημοσιεύτηκε

Λεπον το πακετο που περασε τελωνιακο ελεγχο για 0,65€  λεπτα που περαδε το οριο των 22€ που εχουν ηρθε χωρις παραπανω εξοδα ή χρωση λογο ελεγχου. Τονιζω πως δεν με χρεωσαν με το ποσο του τελωνιακου ελεγχου. 

 

Ολα καλα

Οπουτε θελει προσοχη ....

Σας φιλω στην μουρη με αγαπη bbkις, μπαι

 

  • 10 months later...
Δημοσιεύτηκε
Δημοσιεύτηκε

δεν το χωράει ο νους μου, κακος βεβαια αλλαααααα...

...παιδες υπάρχει δυνατότητα να παιξουμε με τριγωνικη απο aliexpres?

ξερει κανεις?

το έχει κανει και με ποιον τρόπο...?

 

θα σαλτάρωωωωωωωω:angry1:

Δημοσιεύτηκε

Θα προσπαθούσα να επικοινωνήσω με τον Ασιάτη πωλητή να ρωτήσω αν γίνεται και πόσο επιπλέον κοστίζει.

Ξέρω ότι γίνεται, γιατί στέλνουν πρώτα σε αποθήκη στην Ολλανδία και μετά σε χώρες της Ευρώπης.

Κάποιοι το κάνουν χωρίς να τους ρωτήσεις, το έχω παρατηρήσει.

Ξέρω πως γίνεται από το site της banggood (aliexpres - ebay κ,λπ τσούκου).

Δημοσιεύτηκε

Το έμαθαν και οι Κινέζοι για το 15ευρω φέσι:

Παράθεση

Dear Customer

Sorry to bother you. This is seller, who you have made orders from.

We are sincerely sorry for troubling and saying that We received a message that your country will charge a tariff of 15 Euros per order,This will be collected from you when you pick up the package,For the matter, we can cancel the order for you and could this be okay? Your kind understanding is much appreciated.

Best wishes

Αγόρασα 5 Φλεβάρη 40 κουμπιά προς 1,38$ και τώρα ο Κινέζος με ρωτάει αν θέλω να ακυρώσω την παραγγελία.

Δεν θα του απαντήσω, αν γίνει αυτό απλά δεν θα παραλάβω. Μέχρι που στο τέλος θα μας κόψουν από μόνοι τους οι Κινέζοι (και οι λοιποί) κι εμείς αναγκαστικά θα ψάξουμε τριγωνική λύση.

Πάντως έχω ήδη παραλάβει  πακέτα  αυτές τις μέρες χωρίς ενόχληση, πιθανόν είμαστε σε μεταβατικό στάδιο.

Δημοσιεύτηκε

Τι πρέπει να κάνεις

Ο νόμος της Ευρωπαϊκής ένωσης που παραβιάζουν τα ΕΛΤΑ και το τελωνείο βρίσκεται εδώ. Όσοι πληρώσετε το χαράτσι των 15€ για δέματα αξίας κάτω από 22€ έχετε κάθε δικαίωμα να επικαλεστείτε τον Ευρωπαϊκό νόμο και να ζητήσετε εξηγήσεις για την διαδικασία επεξεργασίας από το τελωνείο που επήλθε το δέμα σας και κοστολογήθηκε στα 15€. Ο νόμος της Ε.Ε αναφέρει ξεκάθαρα πως ΔΕΝ επιτρέπεται το κόστος επεξεργασίας να είναι μεγαλύτερο από το πραγματικό.
Πηγές: coupondealer.gr



Πηγή: https://medlabgr.blogspot.com/2020/02/ta-girismata-ta-elta-gia-to-xaratsi-ton-15-euro-sta-demata-apo-tin-kina.html#ixzz6DugVuEmn

Δημοσιεύτηκε

Δείτε αυτό https://www.iefimerida.gr/ellada/agores-apo-kina-den-ishysei-haratsi-elta-teloneio

 

Δεν θα ισχύσει το μέτρο μετά από διευκρηνηση των ΕΛΤΑ...

Τα κάναν μπαχαλο και μετά τα μάζεψαν...

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.